iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   probleem met geluid (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/24770-probleem-geluid.html)

croixdeguerre 05-11-08 19:51

probleem met geluid
 
Nog iets raars met m'n iPhone: als ik in instellingen het geluid van de beltoon op z'n hardst zet en daarna instellingen verlaat zet de iPhone zelf het geluid weer zachter. Heel irritant, want ik heb daardoor al diverse telefoontjes gemist :( Heeft iemand enog idee hoe dat kan en wat ik er aan kan doen?

Alvast dank & groeten

LuigiStyla 05-11-08 22:27

je hoeft niet helemaal het menu in te duiken daarvoor, want als je de knoppen aan de zijkant gebruikt worden de instellingen bij het geluid van de beltoon ook aangepast. Je probleem klinkt vreemd idd, misschien een tot nu toe nog onbekende BUG:D

King1987 05-11-08 22:42

Volgens mijn doet de Iphone het als volg: In je instellingen menu zet je hoe hard hij maximaal mag/kan en met de knoppen stel je het af hoe je het wil hebben op dat moment. Dus die moet je zoizo max zetten als je hard geluid wilt. De knoppen op de zijkant zijn zeg maar het filter. En in je instellingen menu is wat je maximaal wil geven als aan de zijkant ook op max staan.

beetje vreemde opbouw van tekst maar hopelijk wel begrijpelijk :p

LuigiStyla 05-11-08 22:46

is het niet zo dat als je in je menu instellingen op max zet en je gaat weer terug, vervolgens doe je met je zijknoppen weer zachter zetten, daarna ga je weer kijken in je menu en volgens mij gaan die dan ook mee terug.

croixdeguerre 05-11-08 22:46

Re
 
Dank voor jullie reacties, ik weet hoe ik het geluid harder moet zetten:) Het probleem is, dat de iPhone het ingestelde volume niet bewaard en zelf weer zachter zet, heel vervelend, ik begrijp er echt niks van :confused:

LuigiStyla 05-11-08 22:51

Je draait ook nog 2.0.2 op je iphone. Heeeeeel misschien dat een update het zal verhelpen??

croixdeguerre 09-11-08 14:07

na een update raakte ik helemaal van de regen in de drup. Telefoontjes kwamen niet meer door, voicemail berichten en sms-jes ontving ik pas na een dag :eek: Inmiddels heb ik via iTunes alle instellingen hersteld en lijkt alles het weer te doen.
I keep my fingers crossed....

MarianneJ 01-03-09 14:34

schoonmaken luidspreker
 
Mijn Iphone geeft de laatste tijd alleen een heel zacht geluid uit de speaker. Als ik gebeld word komt de ringtone maar heel zacht door, hetzelfde geldt voor sms, het geluid van filmpjes etc.
Voor alle duidelijkheid: de volumeknop staat op maximum, ook de knoppen aan de zijkant. Ook een hersteloptie via Itunes brengt geen resultaat.
Met de telefoon aan mijn oor kan ik de beller wel goed verstaan.

Vandaar dat ik denk dat er misschien vuil in de speaker is gekomen.
Komt dit vaker voor, of zou er een andere oorzaak zijn?

En, indien er sprake is van vuil, hoe maak je het schoon?

Alvast bedankt,
Marianne

evmw 01-03-09 14:39

Mijn vermoeden is dat er heel veel stof in de gaatjes zit naast de dock-connector. Even de stofzuiger proberen? Kan natuurlijk ook zijn dat het stof de iPhone is binnengegaan, maar dat is niet geheel logisch.

MarianneJ 01-03-09 16:37

schoonmaken luidspreker
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evmw (Bericht 261736)
Mijn vermoeden is dat er heel veel stof in de gaatjes zit naast de dock-connector. Even de stofzuiger proberen? Kan natuurlijk ook zijn dat het stof de iPhone is binnengegaan, maar dat is niet geheel logisch.

Stofzuiger geprobeerd, maar nul resultaat :confused:.
Nog meer suggesties?

bako 01-03-09 17:52

heb je heel toevallig volume begrenzing er op zitten?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:19.