//

Constant de melding: "Geen netwerk meer"

Constant de melding: "Geen netwerk meer" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) @Red-Hat: Jailbreaken van OS 3.1.2 met blackra1n durf ik nog niet aan. Ik lees dat dit vaak niet lukt.... Peter....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 20-11-09, 08:56
scanniexxl scanniexxl is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 7
Standaard

@Red-Hat: Jailbreaken van OS 3.1.2 met blackra1n durf ik nog niet aan.
Ik lees dat dit vaak niet lukt....

Peter.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 28-08-10, 12:00
Iebbed Iebbed is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Is voor dit probleem ivm grensstreek en dus onmogelijk "automatisch" kiezen aan te vinken, inmiddels opgelost? Ik krijg nl. ook steeds de melding "geen netwerk" terwijl ik meest van de tijd gewoon (op de achtergrond) netwerk NL KPN heb....
  #23  
Oud 30-08-10, 07:41
Iebbed Iebbed is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik geef mezelf maar even antwoord:
In de grensstreek moet je gewoon roaming uitzetten om te voorkomen dat je op buitenlands netwerk terecht komt. Dit kan via instellingen/algemeen/netwerk/dataroaming uitzetten. Daardoor kan het dus wel eens voorkomen dat je (bij slecht bereik) buiten het netwerk valt en die melding krijgt. Denk dat de Iphone een slechte antenne heeft want hij knikkert mij er best vaak uit bij Telfort (=KPN) en die geeft normaal in deze contreien de beste ontvangst.
Ik heb hier nl een onderzoek naar gedaan een tijd terug omdat ik een nieuwe foon had met Vodafone en geen bereik had thuis. Toen bleek dat die telefoon een slechte antenne had want toen ik van Samsung D900 naar Nokia ging was het ineens een stukje beter. Toch maar overgestapt naar Telfort toen.

Misschien is dit bij andere mensen, die ditzelfde probleem ervaren (waar dit topic dus eigenlijk over gaat), hetzelfde probleem?
  #24  
Oud 25-07-15, 11:22
tonzwart tonzwart is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2015
Berichten: 5
Standaard

Als ik 's avonds mijn iPhone oplaad tot 100% dan staat hij 's morgens op 73% alleen door het voortdurend opflitsen van de mededeling "geen netwerk meer". Ik zet daarom de uPhone 's nachts maar helemaal uit. Uitermate irtitantte waarschuwing. Ik heb alle instellingen in detail onderzocht. Deze mededeling is gewoon niet uit te zetten. In de apple shop kenden ze dit probleem niet en wisten ook geen oplossing. Trouwens, een splinternieuwe iPhone 6 doet precies hetzelfde. Ook ik woon aan de Duitse grens.
  #25  
Oud 25-07-15, 11:54
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

De bijna 5 jaar oude post boven de jouwe geeft het antwoord dat ik wilde voorstellen. Zet anders ook onder Aanbieders Automatisch eens uit. Probeer de iPhone een iets andere plek te geven; soms maken 30 cm of rechtopstaand al verschil.
  #26  
Oud 25-07-15, 15:56
tonzwart tonzwart is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2015
Berichten: 5
Standaard

Dat is 't 'm nou juist. Als je automatisch uit zet moet je handmatig op je aanbieder gaan staan, in mijn gevsl trlfort met het KPN netwerk. Dan komt die ellendige mededeling constant in beeld. Zet je 'm op automatisch, dan gaat hij naar een Duitse provider. En dat is in het verenigde Europa een dure grap.
Reageren

Labels
geen netwerk, geen service, geen signaal



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
"Geen Service" "herstel vereist" melding Martijnvdberge iPhone algemeen 13 24-01-11 12:59
Irritante melding "Geen netwerk meer" weg geulwijk Odido (T-Mobile) 7 10-08-10 14:27
melding "Dit bericht heeft geen inhoud" kume Archief 1 21-07-10 18:34
In eens geen "internet/email" meer,data verbinding. andre-nl Overige providers Nederland 3 30-09-09 16:06
Wi-Fi "Geen Wi-Fi" melding maniac Wi-Fi 8 26-06-09 17:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:47.