iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   computer herkent i-phones niet meer , i-tunes wel (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/24832-computer-herkent-i-phones-niet-meer-i-tunes.html)

sylviavdo 06-11-08 23:12

computer herkent i-phones niet meer , i-tunes wel
 
vandaag liep mijn iphone vast en is hij gereset maar nu herkent mijn computer hem niet meer (in deze computer en in adobe photoshop 3.2)
maar wel in i tunes. hoe kan dat en wat kan ik er aan doen.
ik heb gekeken in de forums maar kan hetzelfde probleem niet vinden.

evmw 06-11-08 23:17

Wat bedoel je nou precies? Als iTunes je iPhone herkent, dan herkent de PC hem toch ook gewoon?

Bedoel je misschien dat de iPhone wel in iTunes werd herkend maar niet gebruikt kan worden omdat je eerst nog een restore moet doen?

sylviavdo 06-11-08 23:25

dank voor je snelle reaktie, zou dit de oplossing zijn?
ik bedoel inderdaad dat iphone in itunes wel wordt herkend. hoe bedoel je nog een restore?

evmw 06-11-08 23:46

Als je in iTunes zit kun je de iPhone direct gebruiken (bijvoorbeeld muziek syncen etc), of anders geeft iTunes aan dat de iPhone gerestored moet worden. Welke van de 2 is het geval?

sylviavdo 06-11-08 23:57

sorry maar ik kan niets met je antwoord

evmw 07-11-08 00:14

Als je de iPhone op je PC/Mac aansluit kunnen er in iTunes 1 van de 2 dingen gebeuren:

- je kan de iPhone openen en bladeren door je muziek etc alsof er niets aan de hand is
- je iPhone werkt niet goed en iTunes geeft aan dat je een restore moet uitvoeren

Mijn vraag was welke van de twee bovenstaande bij jou het geval is. Hoop dat het nu duidelijk is :)

sylviavdo 07-11-08 00:28

iphone werkt in itunes maar wordt verder niet hekend op de computer.
kan iemand mij misschien een TIP geven bij welk onderwerp ik kan zoeken in het forum vd iphoneclub?

King1987 07-11-08 01:03

Heel simpel: Je iphone word wel herkend door de computer, anders had je niets aan Itunes. In deze computer stond hij alleen als camera waarschijnlijk, nu niet meer? Je zag hem daar iig niet als verwisselbare schijf, want dat werkt niet bij de Iphone ;)

Hij liep vast gaf je aan, wat heb je toen veranderd/gedaan. En wat bedoel je precies met vastlopen?

sylviavdo 07-11-08 10:17

dank voor je reactie
hij bleef steeds naar dezelfde pagina gaan , (bellen)en wilde daar niet meer uit en had ook uit zichzelf de ipod geopend. ik ben ermee naar de tmobile winkel gegaan en daar hebben ze , wat zij noemden ,een softe reset maar wat op deze site een harde reset wordt genoemd , uitgevoerd. (home en powerknop tegelijk indrukken)
en dat werkte .
inderdaad stond de iphone als camera , ook in het adobeprogramma. maar nu niet meer , dus kan ik geen foto's meer van mijn iphone afhalen, dat is nu eigenlijk het enige probleem.
ik heb ook al de instellingen van mijn iphone gereset maar dat heeft geen effect gehad.
groet , sylvia

King1987 07-11-08 10:30

Ik snap dat je je foto's terug wilt. Alleen, is het een optie om die foto's te laten vallen, en je Iphone te restoren? Dan word hij wel weer herkend door windows/adobe.

Het is een idee, misschien niet de oplossing maar je kan daarna wel weer je iphone gebruiken!

sylviavdo 07-11-08 12:28

ik begrijp niet helemaal,
ik ben mijn foto's niet kwijt , niet op de iphone en niet op de computer . ik kan alleen geen (nieuw gemaakte)foto's meer verplaatsen van iphone naar pc
als jouw oplossing wel de goede zou zijn, bedoel je dan : wis alle inhoud en instellingen?

King1987 07-11-08 12:44

Nee, in itunes gewoon op herstellen drukken. Dan zet hij er opnieuw fw 2.1 op. Dit kan de oplossing zijn. Je bent alles kwijt op dat moment, maar je kan en back-up terug zetten. (dit vraagt hij ook)

Ook je eventuele jailbreak ben je kwijt, maar daarvoor kan je quickpwn weer gebruiken.

Succes :D

btw: Weet niet of ik het al gevraagd heb, maar heb je je iphone al een keer gereboot? Dat werkt ook wel eens :)

sylviavdo 07-11-08 14:02

nee, wat is rebooten en hoe doe je het?:cool:

evmw 07-11-08 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sylviavdo (Bericht 214402)
nee, wat is rebooten en hoe doe je het?:cool:

Dat hebben ze in de T-Mobile shop al voor je gedaan zoals je zelf al aangeeft ;)

King1987 07-11-08 14:36

Ohja, sorry hoor, even overheen gelezen ;)

sylviavdo 08-11-08 20:37

heb het even laten zitten , nogmaals : kan iemand mij een tip geven waar ik in het forum kan zoeken naar de oplossing voor mijn probleempje?

sylviavdo 09-11-08 01:05

IS VANZELF GOEDGEKOMEN!
alleen is het formaat van de foto's nu opeens anders ,ga eens kijken op het forum hoe en of ik dat zelf kan veranderen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:15.