iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Safe Mode (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/24860-safe-mode.html)

King1987 07-11-08 20:51

Safe Mode
 
1 Bijlage(n)
Sinds ik mijn 3G heb, is hij 3 keer in save mode "gevallen"

Ik weet, dit kwam door de Lockscreen wheater widget. De heb ik dan ook verwijderd. Het is niet erg dat je hier in komt, je kan altijd je iphone opnieuw opstarten, of een respring werkt ook. Heb het zelf als vreselijk irritant ervaren(je thema's doen het niet meer, er staat boven in save mode e.d en het rebooten duurt vrij lang.

Waarom dit topic, misschien hebben mensen dit probleem ook, of mensen zijn er naar opzoek op het forum omdat ze schrikken van het bericht.

Bijlage: Screen van het bericht.

iScorpio 07-11-08 20:56

//Topic verplaatst ;)

macfreaker 07-11-08 20:57

Heb ik ook al een paar keer voorgehad maar nog niet bij een widget. Kan je niets aan doen. Krijg soms de fout dat het geheugen te weinig is. Met een reboot is dat weer opgelost.

influence 16-11-08 17:52

Heb ik dit vaak , zou niet weten van waar het komt, ik heb wel een vermoeden extended preferences ongeveer wanneer ik dit installeerde begonnen de safe mode waarschuwingen voor te komen. Maar ja kvind extended preferences nog handig, dus wil ze niet verwijderen (;

OOOH 16-11-08 21:28

ik heb het paar keer door intelliscreen gehad...

is er iemand die dit voor elkaar heeft gekregen zonder jailbreak?

ninobeukeveld 16-11-08 21:31

ik heb het nog nooit gehad hoor.
en mijne is niet gejailbreakt...

joncko 26-11-08 19:58

iPhone wil niet uit "Safe Mode"
 
1 Bijlage(n)
Hallo,

Gisteravond heb ik via de app store op mijn iPhone de apps Earthscape en File Info ge-update.

Dit updaten ging niet helemaal zoals een update normaal verloopt, onder de incoontjes bleef namelijk "installing" staan maar er gebeurde verder niets.

Vandaag via iTunes gesynced en nu zit mijn iPhone in "Safe Mode" en ik krijg hem er niet uit.

De betreffende apps heb ik erop gesyncd en ook eraf gesyncd, iPhone meerdere malen gereboot, steeds blij ik de volgende waarschuwing zien:

Wie kan mij helpen

Destiny 26-11-08 20:02

Discussies samengevoegd.

King1987 27-11-08 09:21

@ Joncko,

Vermoed dat je gewoon je Iphone een keer moet restoren, zorg voor een back-up van je contacten/agenda en zet daarna alles terug. (handmatig, waarom: anders heb je weer kans op een safe mode situatie!)

joncko 29-11-08 23:33

Na het doen van een "harde reset" was de "Safe Mode" verdwenen!

Thanx!

bako 11-12-08 20:34

ik hb dit zelf ook gehad met mij 1g iphone en dat gebeurde als ik mijn iphone opstarten terwijl die in mijn lader of computer zat en ik had alle bladzijdes vol met aplicaties + ik had veel thema's in winterboard

dus haal alles wat je niet gebruikt van je iphone
start hem niet op in je lader en doe niet teveel themas in winterboard

sancaman 12-12-08 13:53

Iphone in Safe Mode
 
Hoe krijg ik mijn Iphone in de Safe Mode? Gisteren kwam ik heel toevallig in de safemode en voorheen kon ik niet Brother in Arms spelen maar in de Safe Mode wel.

Iemand help?

King1987 12-12-08 14:07

Topic verplaatst

Bomans 12-12-08 14:24

Via sbsettings kan je in safe mode geraken.
open sbsettings -> power -> safe mode

SBsettings is te installeren via cydia.

eek-87 14-12-08 23:14

Ik heb een probleem met safemode. Ik kom er namelijk niet meer uit, erg lastig! Kan me niet goed heugen wat ik als laatst geinstalleerd heb, maar het was geen programma maar volgens mij was ik met installer bezig met een update van een programma oid. Na een herstart verandert er uiteraard niks. 1ste gen iPhone met 2.1.

Is er inmiddels al wat meer bekend over de safemode en is er te achterhalen om welke reden een iPhone de safemode betreedt?

King1987 14-12-08 23:17

Dit komt altijd door een onstabile app in je iPhone. Eruit gaan is heel simpel: gewoon een keer rebooten. (je iPhone opnieuw opstarten)

eek-87 14-12-08 23:35

bedankt voor je snelle reactie, zoals ik al in mijn bericht noemde verandert er niks door een herstart, reboot etc....

eek-87 16-12-08 17:08

Is er niemand die hier een idee van heeft hoe dit komt of hoe ik erachter kan komen? Anders zit er namelijk maar 1 ding op...

vdvorst 17-12-08 21:55

Dit heb ik vandaag ook voor het eerst gehad,
schrok eigenlijk, aangezien ik net de update naar 2.2 heb gedaan.

Kan gelukkig geen kwaad :P

Chrisl 01-01-09 22:48

Kregen jullie bij de Safemode ook deze Lockscreen???? Tis voor mij de eerste keer.....

http://i39.tinypic.com/14w4v47.jpg


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:21.