iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Yessim Y3G ervaringen? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/24870-yessim-y3g-ervaringen.html)

borgqueenx 08-11-08 11:32

Yessim Y3G ervaringen?
 
Wat hebben jullie voor ervaringen met de nieuwe Yessim Y3G?
(dus niet de normale yessim)

Deze is dus speciaal voor de iphone 3g?

En ik hoop te horen dat deze super werkt?

Shorty007 08-11-08 12:03

uuuuhh nou ik heb er zo 1
het werkt wel ok
wel toch soms "geen service" of "geen simkaart", dan moet je rebooten, maar daarna doe tie t dan wel weer.
3G krijg ik voor geen meter aan de gang :( dusja of dat ligt aan mij :p of dat gaat gewoon niet met de yessim Y3G :confused:

Ik heb overigens een abbo van HI.

borgqueenx 08-11-08 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 214660)
uuuuhh nou ik heb er zo 1
het werkt wel ok
wel toch soms "geen service" of "geen simkaart", dan moet je rebooten, maar daarna doe tie t dan wel weer.
3G krijg ik voor geen meter aan de gang :( dusja of dat ligt aan mij :p of dat gaat gewoon niet met de yessim Y3G :confused:

Ik heb overigens een abbo van HI.

Hi Prepay ondersteund ook geen 3G. Abbo's weet ik niet.

Ik heb een fijne sim-only van telfort.

Shorty007 08-11-08 12:32

ja hi abbo ondersteund dat zeker wel.
ik heb namelijk paar weken terug speciaal een nieuwe sim gekregen van HI
omdat ik nog een oude had die geen 3G aankon. Vervolgens verkopen ze mij een eindeloos internetten abbonement voor 10 euro extra per maand maar willen ze mij nu de instellingen daarvan niet geven omdat ze geen Iphone ondersteunen....

fijne service van Hi

mja is verder beetje offtopic, sorry

Stiruam 08-11-08 12:48

Mja doet alles top behalve dat het nogal verlept is dat ie soms na een paar dagen naar NO SERVICE switched! En dan moet ik dat kreng dr uit halen om hem weer te fixen ^^ verder top!

Greetz, Stiruam

borgqueenx 08-11-08 14:13

dus bij jou doet 3G het ook? en welke provider heb je dan?

appledr 08-11-08 17:45

[FONT=Arial]Yessim Y3G van yes-sim.nl[/FONT]
[FONT=Arial]KPN
Inkomend Gesprek OK
Uitgaand Gesprek OK
Inkomend SMS: OK
Uitgaand SMS: OK
3G: OK
Locate Me: OK
Ontvangst: [SIZE=2]OK[/SIZE][/FONT]

Shorty007 08-11-08 17:49

bij mij werkt het ook nu
heb hi klantenservice nog eens gebeld, denk dat het nog niet goed geactiveerd stond daar bij hun

Undertaxxx 09-11-08 09:38

Heb deze nu al sinds vorige week donderdag en nog geen problemen mee gehad. Alles werkt naar behoren en nog geen no service gezien voorlopig. Ik kan alles gebruiken zoals locate me, gps, 3g, gprs, bellen, sms'en, enz dus ik heb zeker niet te klagen. Ik gebruik deze in samenwerking met de Belgische provider proximus.

Dit is ook maar een voorlopige oplossing tot er een software unlock beschikbaar is, vindt persoonlijk die unlock kaartjes maar nix.

borgqueenx 09-11-08 14:47

ik ben bang dat het nog heel lang gaat duren voordat je eindelijk de 3g kan unlocken met software. Dus ik kan deze het beste kopen?

Shorty007 09-11-08 14:52

ja ik zou idd nog maar even een unlock sim halen :S

borgqueenx 09-11-08 14:58

kun je trouwens je iphone ook gebruiken zonder simkaart of eentje die hij niet herkent?
Voor alles behalve wat via de simkaart gaat?

Shorty007 09-11-08 15:02

ja je apps enzo kun je gewoon gebruiken zonder sim.
je kan alleen nie bellen of smsen enzo

Franko 11-11-08 11:03

Het zit dus zo :) :

Ik heb een Yessim sim kaartje besteld en dit werkt ook verder naar behoren, ik kan gewoon bellen en smsen etc. Maar ik heb problemen met mijn 3G signaal.

Als ik 3G wil gebruiken moet ik 3G en dataroaming aanzetten, en vervolgens de Iphone restarten. Doe ik dit niet, dan ontvang ik alleen GPRS.

Wil ik vervolgens weer mijn 3G uitzetten moet ik het in de Iphone uitzetten om vervolgens de Iphone weer te rebooten.

Wie heeft dit probleem nog meer en wat kan ik er aan doen?

hebben meer mensen dit probleem met de yessim?

King1987 11-11-08 11:13

Werkt bij jouw SBsettings/Boss-pref's niet? Of heeft jouw Iphone geen jailbreak?

Shorty007 11-11-08 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Franko (Bericht 215531)
Het zit dus zo :) :

Ik heb een Yessim sim kaartje besteld en dit werkt ook verder naar behoren, ik kan gewoon bellen en smsen etc. Maar ik heb problemen met mijn 3G signaal.

Als ik 3G wil gebruiken moet ik 3G en dataroaming aanzetten, en vervolgens de Iphone restarten. Doe ik dit niet, dan ontvang ik alleen GPRS.

Wil ik vervolgens weer mijn 3G uitzetten moet ik het in de Iphone uitzetten om vervolgens de Iphone weer te rebooten.

Wie heeft dit probleem nog meer en wat kan ik er aan doen?

hebben meer mensen dit probleem met de yessim?


nou bij mij werkt die methode ook niet iig

Franko 11-11-08 13:01

Wat is dat dan?

hij is gejailbreaked ja



Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 215533)
Werkt bij jouw SBsettings/Boss-pref's niet? Of heeft jouw Iphone geen jailbreak?


borgqueenx 11-11-08 19:34

helemaal onderaan de pagina van Yessim Unlock Turbosim? Snel uw GSM nu simlock vrij! zie ik een goedkoop kaartje van 15.95.
werkt deze ook zonder in je eigen simkaart te knippen?
past hij?

Franko 11-11-08 20:11

hij past wel. maar er zijn veel problemen met de werking van 3G. bij mij ook

borgqueenx 12-11-08 08:26

hij past dus:) ook makkelijk eruit te halen, en je hoeft je eigen simkaart niet te knippen?

King1987 12-11-08 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Franko (Bericht 215562)
Wat is dat dan?

hij is gejailbreaked ja

Daarmee kan je steeds handmatig je 3G mee aanzetten. Misschien dat dat wel helpt ;) hoef je niet te herstarten. Dit is maar een hersenspinsel van me, ik heb geen unlock sim, die van mijn komt uit belgie :D

Shorty007 12-11-08 12:07

hmmm in belgië werkt het perfect allemaal :P
gelijk verbinding...zit in belgië op het Base netwerk.
Toch een beetje jammer van kpn weer.

borgqueenx 12-11-08 14:19

zijn alle sims op yes-sim.nl nu 0.70mm?

sjoeii 28-11-08 07:32

Ik zie trouwens dat deze sims wel werken op de laatste baseband. iemand ervaring mee?

groentjie 28-11-08 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjoeii (Bericht 224088)
Ik zie trouwens dat deze sims wel werken op de laatste baseband. iemand ervaring mee?

Het werkt nog niet helemaal! ik kan wel bellen maar niet gebeld worden. Word vervolgd!

sjoeii 28-11-08 18:23

ben benieuwd

groentjie 29-11-08 16:53

Als je 3g uitzet werkt het wel, ok niet ideaal maar toch!

sjoeii 29-11-08 18:39

Net ontvangen en geinstalleerd. Werkt vooralsnog prima. 3G moet ik nog testen.

groentjie 29-11-08 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjoeii (Bericht 224682)
Net ontvangen en geinstalleerd. Werkt vooralsnog prima. 3G moet ik nog testen.

Als je 3g aan de praat krijgt hoor ik het graag!

Jamaz 03-12-08 21:56

www.yes-sim.nl
 
De eigenaar Ted reageert niet op geplaatste bestellingen. Ruim 1,5 week geleden geld overgemaakt via ideal en nogsteeds niets ontvangen. Op mail reageert hij niet.

Heeft iemand een telefoonnummer van yes-sim.nl?

groet,
Jamaz

King1987 03-12-08 21:59

Topic samengevoegd

Waarom: hier zitten de gebruikers van de yes-sim, dus die hebben wel de levering gehad en hebben misschien meer informatie voor je :)

sjoeii 04-12-08 05:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jamaz (Bericht 226696)
De eigenaar Ted reageert niet op geplaatste bestellingen. Ruim 1,5 week geleden geld overgemaakt via ideal en nogsteeds niets ontvangen. Op mail reageert hij niet.

Heeft iemand een telefoonnummer van yes-sim.nl?

groet,
Jamaz

Hij reageerde bij mij vrij snel. Ik heb het inmiddels opgegeven met die sim en het officieel laten unlocken door TMobile.

balk77 05-12-08 21:18

heb ook een yes sim.
bellen smsen gaat goed,bereik is af en toe wat minder.
internetten via 3g werkt voor geen meter,heb zelfs een nieuwe simkaart gehaald ervoor....
jammer.......

Jamaz 06-12-08 00:10

Unlocken?
 
Hi,

Kun je dat gewoon in de winkel laten doen (3G toestel van 2 maanden oud)? en wat zijn de kosten hiervan?

gr,
Jan

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjoeii (Bericht 226744)
Hij reageerde bij mij vrij snel. Ik heb het inmiddels opgegeven met die sim en het officieel laten unlocken door TMobile.


sjoeii 06-12-08 19:59

Je moet een speciaal nummer bij Tmobile bellen. Kun je vinden hier op het forum. Als het abo + toestel 3 mnden oud zijn dan kost het € 90

Teek 12-12-08 14:58

Ik heb ook een Yes-Sim ontvangen maar werkt voor geen meter, heb alle gebruikerhandleidingen gelezen en opgevolgd maar niets hoor! Doet het absolut niet!!!! :confused: En de verkoper van de Yes-Sim's reageerd helemaal niet!!!!

groentjie 12-12-08 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Teek (Bericht 230258)
Ik heb ook een Yes-Sim ontvangen maar werkt voor geen meter, heb alle gebruikerhandleidingen gelezen en opgevolgd maar niets hoor! Doet het absolut niet!!!! :confused: En de verkoper van de Yes-Sim's reageerd helemaal niet!!!!

Bij mij werkt het wel, dat wil zeggen, bellen, gebeld worden en sms-en. 3G werkt niet. Ik heb het via de handleidingen gedaan die ook hier gepost staan.

Ik heb T-Mobile en een jailbreak. Misschien dat het bij sommige sims van providers niet werkt!
Het is inderdaad een zeer slechte zaak dat de verkoper niet reageert. Ik zou blijven mailen.

Teek 12-12-08 15:11

Hoop dat er snel een software oplossing komt voor de Iphone, dit is toch niet leuk meer op deze manier. Van alle kanten worden we besodemieterd

groentjie 12-12-08 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Teek (Bericht 230266)
Hoop dat er snel een software oplossing komt voor de Iphone, dit is toch niet leuk meer op deze manier. Van alle kanten worden we besodemieterd

nou, we zijn door niemand gedwongen en anders hadden we het gewoon op de officiële manier moeten doen.

Wat ik wel slecht vind van oa Yessim is dat ze zeggen dat het volledig werkt terwijl dit niet zo is.

Teek 13-12-08 10:06

Nou ik heb dus verschillende mailtjes verstuurd of Ted nu eens wil reageren maar nee dus.
Ik heb even na gegaan wie er op dat adres woont dat opgegeven word op de Yes-Sim site, het volgende is er uit gekomen.

Cruise Job Veerweg 4 5335 LB Alem (gemeente Maasdriel) 06-43900344

Met vriendelijke groet,

De Teek :rolleyes:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:21.