iphone en exchange discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) IS OPGELOST, SVP SLUITEN Bedankt de moed zakt mij in mijn schoenen. exchange server van de zaak is dmv windows mobile toestellen (HTC) super te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone en exchange
IS OPGELOST, SVP SLUITEN Bedankt
de moed zakt mij in mijn schoenen. exchange server van de zaak is dmv windows mobile toestellen (HTC) super te gebruiken voor mail, agenda etc. Alleen krijg ik mijn Iphone niet werkend op de exchange server. instellingen: e-mail adres Domein: ingeggeven met hoofd en kleine letters Gebruikersnaam ingegeven met en zonder domein/ wachtwoord: spreekt voor zich (zelfde als owa) Server: is dit ip adres 000.000.000.000 is dit htttp:// + ip adres is dit https:// + ip adres is dit exchange.bedrijf.com is dit mail.bedrijf.com ik heb alles al geprobeerd, maar tevergeefs. ik krijg bij de 1e ingave (zonder server) wel de melding omtrent de certificaten, maar aangezien wij zonder certificaten werken en ik in de laatse instelling de ssl uitschakeld mag dat volgens mij geen probleem zijn Zijn de instellingen in exchange voor de Iphone anders dan voor Windows Mobile ?? wie helpt mij uit de brand, collega's vinden het nogal vermakelijk dat alles werkt behalve mijn geliefde iphone. bedankt Laatst gewijzigd door wheely; 10-11-08 om 12:27. Reden: opgelost |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat was nu de oplossing?
|
|
|||
|
|||
ip adres zonder http(S) en de systeembeheerder vreselijk achternazitten met de Apple checklist
Groetjes en succes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Exchange IPHONE vs HTC | mkoch | iPhone algemeen | 0 | 18-11-09 18:14 |
Exchange op iPhone | rivierke | iPhone algemeen | 1 | 22-08-09 18:44 |
Exchange op je iPhone | g4ce | iPhone algemeen | 3 | 15-07-09 11:03 |
exchange op iphone | Agent` | iPhone algemeen | 7 | 19-04-09 22:14 |
Exchange email op iphone zonder exchange server | iNiels | iPhone algemeen | 0 | 12-02-09 11:26 |
|
|