//

van 1.0.2. naar....

van 1.0.2. naar.... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb helaas al een aantal maanden niet meer de ontwikkelingen gevolgd. Heb nu nog een US 8GB met 1.0.2 wil deze helemaal gaan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-11-08, 20:05
Max Max is offline
• iOS 8.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 57
Standaard van 1.0.2. naar....

Hallo,

ik heb helaas al een aantal maanden niet meer de ontwikkelingen gevolgd.

Heb nu nog een US 8GB met 1.0.2 wil deze helemaal gaan updaten naar de laatste firmware. Kan alleen niet volgen wat de beste stap is, zoekfunctie bood geen hulp helaas.

Van 1.0.2. updaten naar bepaald type firmware en vanuit daar weer verder updaten?

Een link of idee zou fijn zijn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-11-08, 23:20
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Je kunt het beste eerst even Virginizen via Cydia of Installer. Dit kun je het beste doen, omdat je nog met een oudere unlock hebt gewerkt. Als je de iPhone hebt gevirginized, kun je hem updaten naar 2.1. Daarna even quickpwn en bootneuter gebruiken en je bent klaar.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 09-11-08, 23:44
Max Max is offline
• iOS 8.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 57
Standaard

Okay Thanks,

klinkt niet al te moeilijk dan. Alleen klein probleempje. Heb ooit installer geupdate welke niet werkt dus met FW 1.0.2. Als ik Installer opstart dan klapt hij er automatisch uit meteen.

Ik meen dat je cydia alleen kan installeren via Installer of is er ook een andere mogelijkheid. Ga eens kijken of je ook op een andere manier kan virginizen via Installer.
  #4  
Oud 11-11-08, 21:37
hellboysz's schermafbeelding
hellboysz hellboysz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 160
Standaard

Volgens mij kan je via de wiki de oude 1.0.2 downloaden en apart installer erop zetten. Maar dat moet je even door lezen (tijdje terug 1.0.2). Weet ik niet meer zeker.

Suc6 man met updaten! Alleen:

Citaat:
ik heb helaas al een aantal maanden niet meer de ontwikkelingen gevolgd.
Je bedoeld een jaartje in plaats maanden

laters Hellboysz
__________________
pwned

Laatst gewijzigd door hellboysz; 11-11-08 om 21:41.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone van USA naar Curacao naar Nederland LabTeov iPhone algemeen 4 22-10-11 02:38
Windows: music van ipod touch 4g naar computer (minimaal naar biblitheek) NoWayOut iTunes 5 25-07-11 15:05
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? Jensengels iPhone algemeen 7 17-08-10 17:39
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? ICB iTunes 0 02-07-10 09:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:55.