iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   synchroniseren iphone postbussen outlook 2007 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/25007-synchroniseren-iphone-postbussen-outlook-2007-a.html)

CU26 10-11-08 23:38

synchroniseren iphone postbussen outlook 2007
 
Heb sinds twee dagen Mobile Me geactiveerd. @me.com account werkt prima. Echter mijn bestaande account op @hetnet.nl synchroniseert niet goed. Alleen inkomende mail wordt gesynchroniseerd (en dan mist ie hier en daar soms een mailtje), maar van verzonden mail toont iphone alleen de mails verzonden vanaf de iphone, en op mijn pc zie ik alleen de verzonden items vanuit outlook 2007 en niet de items verzonden vanaf de iphone. Dus geen complete sync!. Ook postbussen drafts. ongewenste email etc staan niet in het rijtje postbussen op mn iphone voor mijn @hetnet accounts.
Ik wil geen nieuw e-mail-adres gebruiken en had gehoopt mijn bestaande email account te kunnen sync-en maar krijg het maar niet voor elkaar !
Kan iemand mij helpen ? Zelfs een online chat sessie met supportmedewerker van Mobile me heeft niets opgeleverd.

yoz 11-11-08 00:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CU26 (Bericht 215479)
Heb sinds twee dagen Mobile Me geactiveerd. @me.com account werkt prima. Echter mijn bestaande account op @hetnet.nl synchroniseert niet goed. Alleen inkomende mail wordt gesynchroniseerd (en dan mist ie hier en daar soms een mailtje), maar van verzonden mail toont iphone alleen de mails verzonden vanaf de iphone, en op mijn pc zie ik alleen de verzonden items vanuit outlook 2007 en niet de items verzonden vanaf de iphone. Dus geen complete sync!. Ook postbussen drafts. ongewenste email etc staan niet in het rijtje postbussen op mn iphone voor mijn @hetnet accounts.
Ik wil geen nieuw e-mail-adres gebruiken en had gehoopt mijn bestaande email account te kunnen sync-en maar krijg het maar niet voor elkaar !
Kan iemand mij helpen ? Zelfs een online chat sessie met supportmedewerker van Mobile me heeft niets opgeleverd.

Je kan je eigen mail account niet synchen met mobile me zoals jij het wil. Dat is precies de reden dat ik het niet genomen heb.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:10.