//

synchroniseren iphone postbussen outlook 2007

synchroniseren iphone postbussen outlook 2007 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb sinds twee dagen Mobile Me geactiveerd. @me.com account werkt prima. Echter mijn bestaande account op @hetnet.nl synchroniseert niet goed. Alleen inkomende mail wordt gesynchroniseerd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-11-08, 23:38
CU26 CU26 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 1
Standaard synchroniseren iphone postbussen outlook 2007

Heb sinds twee dagen Mobile Me geactiveerd. @me.com account werkt prima. Echter mijn bestaande account op @hetnet.nl synchroniseert niet goed. Alleen inkomende mail wordt gesynchroniseerd (en dan mist ie hier en daar soms een mailtje), maar van verzonden mail toont iphone alleen de mails verzonden vanaf de iphone, en op mijn pc zie ik alleen de verzonden items vanuit outlook 2007 en niet de items verzonden vanaf de iphone. Dus geen complete sync!. Ook postbussen drafts. ongewenste email etc staan niet in het rijtje postbussen op mn iphone voor mijn @hetnet accounts.
Ik wil geen nieuw e-mail-adres gebruiken en had gehoopt mijn bestaande email account te kunnen sync-en maar krijg het maar niet voor elkaar !
Kan iemand mij helpen ? Zelfs een online chat sessie met supportmedewerker van Mobile me heeft niets opgeleverd.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-11-08, 00:01
yoz yoz is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CU26 Bekijk bericht
Heb sinds twee dagen Mobile Me geactiveerd. @me.com account werkt prima. Echter mijn bestaande account op @hetnet.nl synchroniseert niet goed. Alleen inkomende mail wordt gesynchroniseerd (en dan mist ie hier en daar soms een mailtje), maar van verzonden mail toont iphone alleen de mails verzonden vanaf de iphone, en op mijn pc zie ik alleen de verzonden items vanuit outlook 2007 en niet de items verzonden vanaf de iphone. Dus geen complete sync!. Ook postbussen drafts. ongewenste email etc staan niet in het rijtje postbussen op mn iphone voor mijn @hetnet accounts.
Ik wil geen nieuw e-mail-adres gebruiken en had gehoopt mijn bestaande email account te kunnen sync-en maar krijg het maar niet voor elkaar !
Kan iemand mij helpen ? Zelfs een online chat sessie met supportmedewerker van Mobile me heeft niets opgeleverd.
Je kan je eigen mail account niet synchen met mobile me zoals jij het wil. Dat is precies de reden dat ik het niet genomen heb.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
synchroniseren van iPhone met Outlook 2007 taken zonder Exchange snowseals iTunes 5 25-01-11 21:41
Outlook 2007 Synchroniseren met Itunes 10 Bacardi iTunes 3 07-11-10 13:02
synchroniseren outlook 2007 onmogelijk? HELP rikfrombelgium iTunes 6 29-11-09 12:32
iPhone synchroniseren met 2 verschillen Pc's (MS oulook 2007 en Ms Outlook 2003 Mr. Q. iTunes 0 11-10-09 20:24
wil syncen met Outlook 2007 en niet outlook express gillio04 iPhone algemeen 8 28-04-08 11:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:05.