//

GPS / Internet activiteit wanneer gelocked

GPS / Internet activiteit wanneer gelocked discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Graag zou ik nu eindelijk eens duidelijk willen hebben over de gps en internet activiteit wanneer je de iphone locked. Ik dacht dat indien ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-11-08, 12:28
Abi Abi is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 4
Question GPS / Internet activiteit wanneer gelocked

Hallo,

Graag zou ik nu eindelijk eens duidelijk willen hebben over de gps en internet activiteit wanneer je de iphone locked.

Ik dacht dat indien met het toestel blokeert met de bovenste knop, de gps functie wordt onderbroken zodat tracking software zoals runkeeper de positie niet verder zullen volgen.

Runkeeper zegt zelf op hun site dat je de iphone niet met de bovenste knop mag locken omdat de tracking anders stopt.

Dit blijkt echter niet te kloppen. Ik ben nu reeds 3 maal gaan lopen met mijn iphone 3G, ik lock runkeeper met het slotje in de software en dan druk ik op de bovenste knop van de Iphone en alles lijkt perfect te tracken ...

Iemand meer duidelijkheid hierover?

Wat met de internet verbinding? Die lijkt wel te stoppen indien no backgrounder of dergelijke.

grtz,

ABi
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-02-09, 01:21
watcher watcher is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 34
Standaard

Hier ben ik ook benieuwd naar. Er staat inderdaad dat je niet de lock bovenop moet gebruiken. Mijn iphone gaat na 2 minuten wel vanzelf op standby. Dan zou ik em dus moeten instellen dat die niet op standby gaat vanzelf?

Ik heb em nu 3x gebruikt, de eerste 2x gingen prima, de 3de keer sloegen de resultaten nergens op en had die ook maar een klein stukje vastgelegd. Ik had em alle 3 de keren dus wel gelockt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik zoek goede gratis gps zonder internet otieboy iPhone Navigatie 9 17-12-10 20:55
België: Wanneer connecteer je naar internet? Matthias001 Overige providers België 23 19-02-10 23:20
gps gebruiken zonder internet aan? EstherR iPhone Navigatie 2 26-02-09 16:35
Kan je de telefoon, internet, gps uitschakelen tijdens muziek luisteren? vedamen Muziek, foto & video 6 27-08-08 23:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:37.