//

MobiNews laten werken over 3G ipv Wi-Fi!

MobiNews laten werken over 3G ipv Wi-Fi! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Buur Typfouten kunnen het hier heel lastig maken m.b.t. welke app je nu precies bedoelt... Dus ben even heel duidelijk! Bedoel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 18-02-09, 13:32
Excellence Excellence is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
Typfouten kunnen het hier heel lastig maken m.b.t. welke app je nu precies bedoelt... Dus ben even heel duidelijk! Bedoel je SipPhone uit de AppStore of Siphon uit Cydia?
Ik bedoel syphone uit appstore, kzal deze topic vanmiddag ff doorlezen zodat ik em alsnog aan de praat kan krijgen thnx
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 18-02-09, 13:37
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Ik heb gezocht op Syphone (in de AppStore): "Uw zoekactie leverde geen resultaten op..."
  #63  
Oud 18-02-09, 17:57
Excellence Excellence is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 170
Standaard

whoops, ik bedoel toch sipphone (appstore)
  #64  
Oud 18-02-09, 18:55
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Excellence Bekijk bericht
whoops, ik bedoel toch sipphone (appstore)
Ik gebruik die niet, dus kan die niet zelf uitzoeken. Maar kan je wel helpen eventueel... Als jij me de app bundle identifier weet te vertellen, dan wil ik die wel verwerken in een opnieuw aangepaste VoIPover3G.plist.
Hoe kun je die vinden? Zie in deze posting. Dus als jij de app bundle identifier van SipPhone hier meldt, dan plaats ik een nieuwe aangepaste plist ook hier (met natuurlijk alle vorige aanpassingen er nog steeds bij).
  #65  
Oud 18-02-09, 19:46
Iphone_belgium Iphone_belgium is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
Ik gebruik die niet, dus kan die niet zelf uitzoeken. Maar kan je wel helpen eventueel... Als jij me de app bundle identifier weet te vertellen, dan wil ik die wel verwerken in een opnieuw aangepaste VoIPover3G.plist.
Hoe kun je die vinden? Zie in deze posting. Dus als jij de app bundle identifier van SipPhone hier meldt, dan plaats ik een nieuwe aangepaste plist ook hier (met natuurlijk alle vorige aanpassingen er nog steeds bij).
Als je plist opendoet kan je dat toch zelf toevoegen ?

Of ik ik iets over het hoofd
  #66  
Oud 18-02-09, 22:04
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Natuurlijk, maar ik zat meer ook aan anderen te denken, die 'm ook zouden willen hebben misschien. Tenslotte zijn we hier op het forum met elkaar voor mekaar. Maar als jij een plist kunt en wilt maken en hier posten (met liefst de juiste permissies in de zip al ingebakken en de rest van de aanpassingen er ook nog steeds in), vind ik dat ook prima. Het was maar een aanbod...
  #67  
Oud 18-02-09, 22:34
Excellence Excellence is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
Natuurlijk, maar ik zat meer ook aan anderen te denken, die 'm ook zouden willen hebben misschien. Tenslotte zijn we hier op het forum met elkaar voor mekaar. Maar als jij een plist kunt en wilt maken en hier posten (met liefst de juiste permissies in de zip al ingebakken en de rest van de aanpassingen er ook nog steeds in), vind ik dat ook prima. Het was maar een aanbod...
Hey buur,
Ik heb de info.plist gevonden en deze ook naar binair omgezet maar kan de juiste identifier niet vinden. Kan jij hier wat mee? (zie bijlage)
hartelijk bedankt!!

Trouwens, kan je door middel van dit trucje ook niet youtube op HIGH quality laten streamen als je op 3g zit? (dan heb je namelijk mxtube niet nodig)
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: rar sipphone.rar‎ (1,2 KB, 6x gelezen)
  #68  
Oud 19-02-09, 05:00
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

De app bundle identifier van SipPhone (uit de AppStore dus) is com.vnetcorp.sipphone
Ik heb een nieuwe VoIPover3G.plist gemaakt, met deze erbijgevoegd.
Wel 1 opmerking: al klopt de app bundle identifier..., bij gebrek aan de app SipPhone zelf, heb niet kunnen testen of die hiermee ook echt via 3G/GPRS gaat werken! Dat laat ik even aan Excellence dus over om te testen en hier terug te brieven.

/edit: Excellence geeft verderop in de draad aan dat het ook werkt met SipPhone dus nu!

Even korte uitleg weer bij de opnieuw aangepaste VoIPover3G.plist:

Laatste toevoeging:
- SipPhone

Naast de al aanwezige:
- Mobile AppStore
- Mobile iTunes Store
- TruPhone
- Fring
- MobiNews
- Joost
- Television
- Ustream

Werken nu allemaal via 3G of zelfs GPRS (met even een "onder voorbehoud" voor SipPhone dus).
Zie mijn allereerste posting in deze topic voor hoe en waar je de .plist moet plaatsen op de iPhone en de andere benodigdheden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Excellence Bekijk bericht
Hey buur,
Ik heb de info.plist gevonden en deze ook naar binair omgezet maar kan de juiste identifier niet vinden. Kan jij hier wat mee? (zie bijlage)
hartelijk bedankt!!

Trouwens, kan je door middel van dit trucje ook niet youtube op HIGH quality laten streamen als je op 3g zit? (dan heb je namelijk mxtube niet nodig)
Dat binair omzetten was voor mij niet nodig geweest... Nouja, zie het bericht hierboven!

Wat betreft je vraag over youtube: lees even de hele draad terug? Daar is iemand al mee bezig geweest, misschien wil je die eens aanspreken per pm of zo? Heb er nooit meer iets over teruggelezen of dat nu gelukt was of niet.

Zeg, jij laat z.s.m. even iets weten of dat SipPhone met deze hernieuwde plist werkt over 3G/GPRS i.c.m. VoIPover3G? Dank je!
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: zip VoIPover3G.plist.zip‎ (483 Bytes, 21x gelezen)

Laatst gewijzigd door Buur; 22-02-09 om 23:13.
  #69  
Oud 19-02-09, 17:52
Iphone_belgium Iphone_belgium is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 178
Standaard

kan iemand me de laatste plist.zip door mailen:

1909126f2e40e@ikbenspamvrij.nl



het werkt weer niet via buur.

alvast bedankt !!
  #70  
Oud 19-02-09, 19:14
Excellence Excellence is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
De app bundle identifier van SipPhone (uit de AppStore dus) is com.vnetcorp.sipphone
Ik heb een nieuwe VoIPover3G.plist gemaakt, met deze erbijgevoegd.
Wel 1 opmerking: al klopt de app bundle identifier..., bij gebrek aan de app SipPhone zelf, heb niet kunnen testen of die hiermee ook echt via 3G/GPRS gaat werken! Dat laat ik even aan Excellence dus over om te testen en hier terug te brieven.

Even korte uitleg weer bij de opnieuw aangepaste VoIPover3G.plist:

Laatste toevoeging:
- SipPhone

Naast de al aanwezige:
- Mobile AppStore
- Mobile iTunes Store
- TruPhone
- Fring
- MobiNews
- Joost
- Television
- Ustream

Werken nu allemaal via 3G of zelfs GPRS (met even een "onder voorbehoud" voor SipPhone dus).
Zie mijn allereerste posting in deze topic voor hoe en waar je de .plist moet plaatsen op de iPhone en de andere benodigdheden.


Dat binair omzetten was voor mij niet nodig geweest... Nouja, zie het bericht hierboven!

Wat betreft je vraag over youtube: lees even de hele draad terug? Daar is iemand al mee bezig geweest, misschien wil je die eens aanspreken per pm of zo? Heb er nooit meer iets over teruggelezen of dat nu gelukt was of niet.

Zeg, jij laat z.s.m. even iets weten of dat SipPhone met deze hernieuwde plist werkt over 3G/GPRS i.c.m. VoIPover3G? Dank je!
Hey buur,
Ik heb iets heel raars gevonden, namelijk ik heb geen bestand dat VoIPover3G heet in Library/MobileSubstrate/DynamicLibraries, ik had het bestandje van jou alsnog gekopierd en alsnog geen succes.
Het kan zo zijn dat het programma sipphone geen VoIPover3G bestand aanmaakt. vaag.....

edit

en ik krijg een foutmelding via fring

edit

Ik heb denk ik de verkeerde library geopent.
2e poging:
Ingelogd via root/alpine, daarna open ik het map library maar zie geen mobilesubtrate staan.... vaag?

Laatst gewijzigd door Excellence; 19-02-09 om 19:19.
  #71  
Oud 19-02-09, 19:33
Iphone_belgium Iphone_belgium is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 178
Standaard

Eerst installeren via cydia
  #72  
Oud 19-02-09, 23:22
Excellence Excellence is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iphone_belgium Bekijk bericht
Eerst installeren via cydia
whoops sry verkeerd gelezen.

edit

ik kan em niet vinden, welke repo is et?
want mn bigboss repo doet het niet...
dit is degene die ik gebruik: apt.bigboss.us.org/repofiles/cydia

edit

wat bleek nou, ik had bigboss niet eens in mn cydia gedownload. die gedwonload en daarna alle stapjes uitgevoerd en hij doet het nu!! thnxx

Laatst gewijzigd door Excellence; 20-02-09 om 21:23.
  #73  
Oud 22-02-09, 21:04
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Ff Checken... Doet SipPhone het nu via 3G/GPRS i.p.v. Wi-Fi? Want wat bedoel je met "hij doet het nu!!!" Wat is die "hij"?
  #74  
Oud 22-02-09, 23:01
Excellence Excellence is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
Ff Checken... Doet SipPhone het nu via 3G/GPRS i.p.v. Wi-Fi? Want wat bedoel je met "hij doet het nu!!!" Wat is die "hij"?
3g
De eerste keer toen ik het bestandje veranderde deed 3g het wel. De 2e keer dat ik sipphone opstartte werkte hij opeens niet meer. Wat ik heb gedaan is voipover3g opnieuw geinstaleerd en jou bestand erbij geplaatst en nu doet 3g het normaal
  #75  
Oud 23-02-09, 17:29
Iphone_belgium Iphone_belgium is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 178
Exclamation

Kan iemand me nu eens de laatste versie doorsturen aub

De zip file van buur werkt niet dus aub even gewonn uitpakken en doorsturen naar mijn mail :

j2y82hiuiz4ati4@jetable.net

Dank U
  #76  
Oud 23-02-09, 20:01
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Misschien moet je even een nieuwe WinZIP of zo downloaden? Mijn .zip alhier werkt WEL, alleen bij jou niet.
  #77  
Oud 03-03-09, 17:10
jetgadget's schermafbeelding
jetgadget jetgadget is offline
• iOS 4.0.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 294
Standaard

Buur keep up the good work
kan je DWDD eraan toevoegen ;-)
  #78  
Oud 03-03-09, 18:01
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Cool DWDD en Journaal toegevoegd aan nieuwe VoIPover3G.plist

@jetgadget:
Ik ga zelfs iets verder dan jouw vraag en voeg meteen Journaal toe. Want op die vraag kan ik wachten natuurlijk.

De app bundle identifier van DWDD: nl.webstate.dwdd
De app bundle identifier van Journaal: nl.webstate.journaal
Ik heb een nieuwe VoIPover3G.plist gemaakt, met deze twee erbijgevoegd.

Even korte uitleg weer bij de opnieuw aangepaste VoIPover3G.plist:

Laatste toevoegingen:
- DWDD
- Journaal

Naast de al aanwezige:
- Mobile AppStore
- Mobile iTunes Store
- TruPhone
- Fring
- MobiNews
- Joost
- Television
- Ustream
- SipPhone

Werken nu allemaal via 3G of zelfs GPRS.
Zie mijn allereerste posting in deze topic voor hoe en waar je de .plist moet plaatsen op de iPhone en de andere benodigdheden.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: zip VoIPover3G.plist.zip‎ (1,1 KB, 29x gelezen)

Laatst gewijzigd door Buur; 03-03-09 om 18:03.
  #79  
Oud 04-03-09, 19:44
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Soms blijkt (ondanks de goede uitleg) iemand het toch niet helemaal goed te begrijpen waar de plist zich moet bevinden op de iPhone. Een paar hebben via PM aangegeven dat ze de map MobileSubstrate niet kunnen vinden en blijken in de verkeerde map te zitten. Dus even proberen in iets meer Jip-en-Janneke-taal:
Als je met SSH als root inlogt op de iPhone en je hebt zowel MobileSubstrate als VoIPover3G al geinstalleerd, moet je, in die "boomstructuur" die je ziet in je SSH-programma op je computer eerst helemaal naar het top niveau "omhoog" gaan in de mappenstructuur (dus naar / ), de Library die je daar ziet, daar staat dan de map MobileSubstrate.
Het root level wat ik bedoelde in posting 1 is dus het top level / en NIET /private/var/root/ !!!
Hopelijk verduidelijkt dit de zaak nu voor iedereen en komen daar geen vragen meer over.

Wat betreft uitpakken van de zip: voor slechts een paar mensen met Windows lijkt er iets mis te gaan met het uitpakken van de .zip: er is niks mis met de hier geuploade zip, maar het gaat dan op hun eigen computer fout met de ingebouwde unzip. De meest snelle oplossing hiervoor: download en gebruik winRAR dan. Het troubleshooten waarom de ingebouwde unzip op hun win-pc niet goed meer werkt, dat valt buiten dit topic en zelfs buiten het hele forum.

Laatst gewijzigd door Buur; 04-03-09 om 19:57.
  #80  
Oud 05-03-09, 16:48
Excellence Excellence is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 170
Standaard

Buur, zou je aub dit programma erbij kunnen gooien?
TVUplayer, hiermee kan je dus tv kijken!! Je kan het programma gewoon downloaden via itunes!
Hier is alvast de info.plst
Alvast bedankt!

edit ik heb het zelf geprobeerd om het adres toe te voegen maar uiteindelijk pakte het programma hem niet. zou jij het misschien kunnen proberen?
Thnx

com.tvunetworks.TVUPlayer
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: rar tvu.rar‎ (518 Bytes, 4x gelezen)

Laatst gewijzigd door Excellence; 05-03-09 om 17:24.
Reageren

Labels
fring, joost, mobinews, truphone, voipover3g



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipod accessoire op iphone laten werken? indoow iPhone algemeen 0 05-01-10 15:30
Wordpress iphone laten werken met joomla JohnValkenburg iPhone Apps 2 22-12-09 18:03
Windows: Mediabuttons laten werken met iTunes Predd iTunes 3 11-03-08 20:12
[1.1.1] Iphone als externe hdd laten werken Guest-20201108204737 iPhone algemeen 6 22-01-08 13:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:28.