//

iPhone geeft rare geluidjes!

iPhone geeft rare geluidjes! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Sinds een paar dagen maakt mij iPhone rare geluidjes die uit mijn speaker komen, ik hoor bijvoorbeeld een "tik" steeds als ik een app ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-11-08, 19:52
timcaspertje timcaspertje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 5
Exclamation iPhone geeft rare geluidjes!

hallo,

Sinds een paar dagen maakt mij iPhone rare geluidjes die uit mijn speaker komen, ik hoor bijvoorbeeld een "tik" steeds als ik een app open of mijn iPhone ontgrendel, en als ik dan vlak bij mn speaker hoor, dan hoor ik een ruis. Ik hoor ook dat toontje, dat als een telefoon dicht bij een speaker ligt en hij maakt verbinding dan hoor je van die piepjes, dat geluid heb ik nu dus ook door de speakers van mijn iPhone heen! En als ik mijn muziek afspeel kraakt het hellemaal, zodanig dat ik mn muziek nauwelijks kan horen! Ook krijg ik af en toe de melding dat de accescoires niet bij mijn iphone hoort en of ik dan de vliegtuigmodus wil inschakelen.
Wie heeft er nog meer dit probleem of weet hoe je het moet verhelpen?... ik heb al een paar keer mijn iPhone via itunes proberen te herstellen maar zonder effect. Helaas!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-11-08, 19:59
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Klinkt alsof je Speaker kapot is. (als een Restore tenminste niet holp)
Bij Fix Support zou je hem kunnen laten fixen. Er zijn vast nog meer van dit soort bedrijven die dit voor je doen.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #3  
Oud 19-11-08, 21:59
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Het zou inderdaad de speaker zelf kunnen zijn, maar dit klinkt meer als storingen door elektrische straling die effect geven op de luidspreker. Als dat zo is kan het vele oorzaken hebben, tot het logic board zelf aan toe.

Als je reparatie adres zoekt moet je maar even PM sturen.
  #4  
Oud 19-11-08, 22:42
timcaspertje timcaspertje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 5
Standaard

okeej bedankt voor de reacties tot nu toe!
het is ook zo als ik lang met mn iPhone bezig ben dan word het bovenste gedeelte erg heet! ik weet niet of dit er wat mee te maken kan hebben maar wie weet.
  #5  
Oud 20-11-08, 16:39
timcaspertje timcaspertje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 5
Standaard

Mijn iPhone werkt op de een of andere manier weer zal dus toch wel een software fout zijn geweest! hopen dat het zo blijft. In ieder geval bedankt!
  #6  
Oud 20-11-08, 16:51
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Toevallig de iPhone opgeladen? Zo ja dan heb je denk ik alleen de problemen bij een wat laag accupercentage? Kan namelijk best de accu zijn dan.
  #7  
Oud 20-11-08, 17:24
timcaspertje timcaspertje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 5
Standaard

neej dat kwam niet doordat ik mn iPhone heb opgeladen. Ik heb op school ff muziek er mee geluisterd door mijn oortjes en toen ik thuis kwam deed hij het gewoon weer!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Whatsapp en Facebook geluidjes veranderen Lukk Jailbreak apps en thema's 10 18-07-12 16:51
iPhone rare afsluiting + rare opstart! Re3play iPhone algemeen 2 20-01-11 18:46
iphone 4 geeft rare meldingen arthur1995 iPhone algemeen 8 08-01-11 11:30
geen sms geluidjes als iPhone in dock staat chippie777 iPhone algemeen 8 16-06-10 21:14
Vaak geen geluidjes mriesenb iPhone algemeen 5 29-06-09 12:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:40.