iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Contactpersonen terugzetten (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/25525-contactpersonen-terugzetten.html)

Trax 21-11-08 10:56

Contactpersonen terugzetten
 
Ik heb net mijn iphone geupdate naar fw 2.2, maar omdat ik in hem in het verleden gejailbreaked heb enz wou ik met een schone lei beginnen en heb ik hem geconfigureerd als nieuwe iphone.

Mijn foto's, sms'en waren allemaal niet belangrijk dus die zijn weg, mijn contactpersonen heb ik gesaved. (AddressBook.sqlitedb en AddressBookImages.sqlitedb) maar ik kan deze bestanden niet terugzetten dmv ssh of iphonefunbox, daarvoor moet hij gejailbreaked worden, nietwaar?

Dus is mijn vraag, kan ik mijn contactpersonen (de twee bestandjes) terug in mijn telefoon krijgen? Of moet ik wachten tot er een jailbreak voor 2.2 is?

Alvast bedankt!

Bomans 21-11-08 10:58

Je moet toch gewoon syncen met itunes daarvoor.

Trax 21-11-08 11:00

Nee, want dan wil hij syncen met mijn contactpersonen uit outlook en die zijn niet dezelfde.

King1987 21-11-08 11:07

Staan je contacten in window''s adres boek? Daar kan je ze ook in zetten en daar mee syncen! :)

Succes :D

Trax 21-11-08 11:13

Nee, ook niet, stonden alleen in telefoon, had ge van sim overgenomen van mijn vorige telefoon en in mijn windows adresboek stonden al contactpersonen en wou ze niet door elkaar halen.

Ben nu aan het onderzoeken of ik die .sqlitedb bestanden niet op één of andere manier kan importeren in mijn outlook, maar tot nog toe zonder resultaat, dus mocht iemand hier misschien iets meer over weten is dat ook altijd welkom. :)

Dus een .sqlitedb bestand importeren in outlook gaat niet. Een .sqlitedb bestand openen in een ander programma, exporteren als iets anders dat wel door outlook geaccepteerd wordt gaat ook niet. Of wel?

Van deze materie heb ik weinig kaas gegeten...

King1987 21-11-08 15:50

Misschien heb je iets aan dit topic?

Trax 21-11-08 18:25

heb ik al geprobeerd, maar als ik dat bestand in outlook sleep gebeurt er niks.

toch bedankt!

oof 02-12-08 21:50

Ik heb mijn Iphone geupgrade naar 2.2. Ik had wat reservekopieproblemen met itunes en heb i.p.v. itunes winSCP gebruikt om addressbook.sqlitedb en images te backuppen. Ik kwam van 2.0. Officiële restore gebruikt met daaropvolgend quickpwn. Iphone werkt super, openssh erop, winscpen bestandjes terugzetten, iphone resetten en ik heb me contacten weer terug. Nu is het probleem dat als ik een nieuw contact wil toevoegen hij deze niet pakt. Ik heb bij zowel root als mobile de adresboeken aangepast. Iemand idee??

Trax 02-12-08 23:04

Ik heb hem gewoon opnieuw geconfigureerd als een nieuwe, dus geen reservekopie teruggezet (omdat ik geen foto's meer kon opslagen) en alles handmatig teruggezet.

En alles werkte terug perfect.

oof 03-12-08 10:33

Wat voor mij nodig was, was een synchronisatie met mijn contactpersonen in windows. En dan opnieuw 2.2 erop, quickpwn en syncen met windows. De oplossing is vaak dichterbij dan je denkt :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:36.