iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 1.0 blijft hangen na restore (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/25527-iphone-1-0-blijft-hangen-na-restore.html)

playstar 21-11-08 12:32

Iphone 1.0 blijft hangen na restore
 
Weet iemand een oplossing voor mijn Iphone? Gisteren heb ik een restore uitgevoerd via Iphone zelf > Eigenschappen > stel opnieuw in enz enz. Dit duurde ongeveer een uur lang. Iphone blijft nu steeds hangen en weer opstarten met alleen Apple logo. Zelf heb ik al geprobeerd deze met itunes te verbinden met twee bekende knoppen ingedrukt te houden. Zonder succes Apple logo verschijnt na korte tijd weer zo als ervoor. Ook heb ik home buttond na hardresetten geprobeerd deze methode werkt ook niet. Iphone lijkt wel op te starten maar mist een bepaalde file om naar springboard te komen. Klopt dit en heeft iemand een oplossing? :confused:

Alvast bedankt!;)

Bomans 21-11-08 12:33

in DFU mode en restoren.

playstar 21-11-08 13:05

Ik denk dat ie nu wel wil. Er verschiijnt nu een USB met itunes logo op me iphone. Itunes is nu software aan het downloaden en dan wordt het volgens mij alleen nog maar erop zetten en klaar?

Groeten

King1987 21-11-08 13:16

Inderdaad, alleen dan zit jij op 2.2 (dat is de huidige) en je komt van 1.1.4. Dus je hebt nog steeds een simlock. Het is even afwachten hoe je dit kan oplossen. Weet namelijk niet of je quickpwn al kan gebruiken. Mijn advies: download de custom voor 2.1 van Michael op dit forum, dan unlockt hij hem meteen.

Of gebruik hem dit weekend nog als Ipod, verwacht wel dat ze zondag al met de oplossing komen voor 2.2 (al is dat geen garantie vanaf mijn kant ;) )

playstar 21-11-08 13:55

Dus je beweert dat hij nu 1.1.4 bevat? Hij had een firmware 2.1 En inderdaar hij is nu helemaal gerecoverd. Zodra ik hem nu aan itunes koppel zegt ie dat mijn tmobile sim kaart niet geldig is. Dit betekent dat ik hem opnieuw moet jailbraiken? Vorige keer heb ik dit gedaan met ibrickr en het ging perfect. Moet dit weer ?

Groeten

Bomans 21-11-08 14:01

Je fw versie kan je makkelijk achterhalen hoor:

instellingen -> algemeen -> info

playstar 21-11-08 14:13

Dat weet ik ook wel. Maar hij zit nog op het begin scherm er staat op:

een USB kabel met itunes logo erop. Dit houdt toch in dat ie eerst verbonden moet worden voordat ik in het menu kan rommelen.

NO SIM Card installed

Daar zit ik dus mee. Moet ik hem weer met ibrickr gaan jailbraiken?

Groeten

Bomans 21-11-08 14:16

Als ik het goed begrijp heb je nu via itunes geupgrade. Dus normaliter zou je nu op fw 2.2 moeten zitten. Dan zal je nog even moeten afwachten denk ik.

Waarom zet je er nu gewoon geen custom 2.1 op?

King1987 21-11-08 15:05

Eigenlijk Bomans, moet hij het wel doen, de eerste gen, athans dat begreep ik van Michael, die had het geprobeerd, ben je alleen je jailbreak kwijt.

Waarom dacht ik dat je van 1.1.4 kwam--> dat staat in je profiel ;)

playstar 21-11-08 15:27

Hoe bedoel je custom 2.1? Leg dat eens uit. Zo goed ben ik er weer niet in. En wat betreft 1.1.4 idd dat is oude informatie. Hij is idd via itunes geupgraded. Dus jongens wat moet ik nu doen? :(

King1987 21-11-08 15:33

Dat kan je hier vinden Playstar ;)

Succes :D

playstar 21-11-08 15:44

Danku wel u bent groot :D ik ga het proberen en anders kom ik jullie weer lastig vallen.

playstar 21-11-08 19:24

Nee lukt niet. Hij wilt niet eens via itunes bij startscherm van iphone komen. Bij aansluiting connect hij met itunes dan wordt er gezegd dat er sim ongeldig is. Volgensmij zit er nu 2.2 op en deze meot gekraakt worden. Is er andere manier om hem naar 2.1 te krijgen?

King1987 21-11-08 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door playstar (Bericht 219707)
Nee lukt niet. Hij wilt niet eens via itunes bij startscherm van iphone komen. Bij aansluiting connect hij met itunes dan wordt er gezegd dat er sim ongeldig is. Volgensmij zit er nu 2.2 op en deze meot gekraakt worden. Is er andere manier om hem naar 2.1 te krijgen?

Als je zeker bent dat hij nu op 2.2 staat (kan je controleren door: Instellingen/Algemeen/Info
Dan kan je dit topic volgen van ArB

Succes :D

playstar 21-11-08 19:33

Ik kom niet eens in het menu van Iphone. Kijk Iphone staat nu op het begin scherm om met itunes te kunnen verbinden. Maar ik kan niks doen omdat hij nu geen een sim leest. Dat is het probleem nu. Ik moet vanaf hier iets kunnen doen. In het menu kan ik niet komen nogmaals.

Er staat nu zeer waarscheinlijk firmware 2.2 op. Hoe downgrade ik hem naar 2.1 waar alle sim kaarten in werken?

Bomans 21-11-08 19:58

Kijk even de reply boven je, king1987 geeft je al het antwoord!

playstar 21-11-08 20:05

Dat heb ik al gedaan. Maar ik krijg hem niet meer gerestored naar 2.1 Geeft foutmelding. Wat nu?

King1987 21-11-08 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door playstar (Bericht 219728)
Dat heb ik al gedaan. Maar ik krijg hem niet meer gerestored naar 2.1 Geeft foutmelding. Wat nu?

Graag je foutmelding EN vragen in het topic stellen wat ik je zojuist gaf. Op dat topic word namelijk behandeld van 2.2 naar 2.1 en misschien zijn meer mensen geintereerd in jouw probleem/oplossing zodra die komt!

Bedankt :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:52.