//

Hoe terug te gaan van 2.2 naar 2.1 ? Iphone 2G

Hoe terug te gaan van 2.2 naar 2.1 ? Iphone 2G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Die melding krijg je idd omdat dat uploaden via de DFU gaat. Daarom hangt dat. Heb je al een andere ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 30-11-08, 18:05
akc akc is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Die melding krijg je idd omdat dat uploaden via de DFU gaat. Daarom hangt dat.
Heb je al een andere pc geprobeerd?
nee heb hier thuis maar één pc (vista). maar ligt het dan aan de pc??
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 30-11-08, 18:09
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Elke pc is altijd anders geconfigureerd. Het kan dus zijn dat het op een andere pc/mac wel werkt.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #43  
Oud 30-11-08, 18:43
akc akc is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 10
Standaard

Opgelost! heb gepwnd met de laptop van mn zus. (ook vista), maar nu werkte dfu wel. heb (gelukkig nu weer versie 2.1.)

dank voor de tips.
  #44  
Oud 03-12-08, 10:54
Hellen Hellen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 4
Standaard

Goedemorgen,
een vriend van mij heeft inderdaad via itunes zijn iphone naar 2.2 geupgrade met gevolg dat hij nu niet meer werkt, ik heb alles geprobeerd wat hier vermeld staat, maar iedere keer krijg ik als ik de iphone wil herstellen met een custom firmware een melding in itunes deze iphone kan niet hersteld worden, onbekende fout.
Iemand suggesties wat ik nog kan proberen om deze baksteen weer werkend te krijgen.
alvast bedankt

Hellen
  #45  
Oud 03-12-08, 12:02
Phil from belgium's schermafbeelding
Phil from belgium Phil from belgium is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sint-Niklaas
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellen Bekijk bericht
Goedemorgen,
een vriend van mij heeft inderdaad via itunes zijn iphone naar 2.2 geupgrade met gevolg dat hij nu niet meer werkt, ik heb alles geprobeerd wat hier vermeld staat, maar iedere keer krijg ik als ik de iphone wil herstellen met een custom firmware een melding in itunes deze iphone kan niet hersteld worden, onbekende fout.
Iemand suggesties wat ik nog kan proberen om deze baksteen weer werkend te krijgen.
alvast bedankt

Hellen
Kijk eens bij iClarified ... prachtig gedocumenteerde uitleg iClarified - iPhone - How to Unlock/Jailbreak Your 2.x.x 2G iPhone Using QuickPwn (Windows)
__________________
Greetings, Phil from Belgium (not the prince )
  #46  
Oud 04-12-08, 17:17
Hellen Hellen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phil from belgium Bekijk bericht
Kijk eens bij iClarified ... prachtig gedocumenteerde uitleg iClarified - iPhone - How to Unlock/Jailbreak Your 2.x.x 2G iPhone Using QuickPwn (Windows)
Phil, Helemaal top, bedankt het is gelukt

Hellen
  #47  
Oud 07-12-08, 00:37
fossaleoni fossaleoni is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 3
Standaard

Bedankt voor de duidelijke en simpele downgrade instructie

Had 2.2 met zeer slechte Wi-Fi ontvangst en incoming calls die automatisch iwegvielen.
Blijf voorlopig mooi bij 2.1
  #48  
Oud 09-12-08, 14:20
Jupske Jupske is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 6
Standaard

Hallo allemaal

Ik wil graag terug naar de FW 2.1. Ik heb nu de custum 2.2 (zonde baseband aanpassing). Als ik mijn telefoon in DFU zet en vervolgens in itunes via shift+herstel de FW 2.1 selecteer geeft Itunes na het uitpakken van de software een foutmelding 5. Iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen?

Alvast bedankt.

Job
  #49  
Oud 18-12-08, 01:21
alfrink_b alfrink_b is offline
• iOS 2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 11
Standaard

he ik heb net mijn iphone hersteld alles weer zoals ik hem had gekocht, maar als ik hem nu in itunes doe zegt die dat ik en bepaalde sim nodig heb om hem te kunnen activeren weet iemand hoe ik hier doorheen kan. Op mijn iphone staat linksboven wel gewoon dat ik bereik heb via vodafone
  #50  
Oud 23-01-09, 11:53
Martijndegraaf Martijndegraaf is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 1
Standaard

Hallo!
Paniek!
Gister een iphone 2g gekocht met 2,1 erop. Bij aansluiten op Itunes vroeg hij of ik wilde updaten naar 2,2. Wist ik veel! Dus maar gedaan.
Met als resultaat; wel bereik via vodafone, maar verder helemaal niets. Kan alleen noodoproep doen. Itunes zegt dat er geen geldige sim inzit.
Heb al de software hersteld (volgens dit topic) (dus via de aan / uit knop en de home button), maar dan nog steeds hetzelfde.

Ben lichtelijk in paniek, want was zoooooooooo aan het genieten van mijn aanwinst en nu kan ik er niets meer mee.

Wil iemand me asjeblieft zeggen wat ik (stap voor stap) moet doen, want ik ben werkelijk een leek op dit gebied.

Mijn dank zal groot zijn!!!!!

Groet,
Martijn.
  #51  
Oud 23-01-09, 11:59
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Gebruik deze handleiding of lees deze topic eens door(en in de toekomst de zoekfunctie aub)

Laatst gewijzigd door Bomans; 23-01-09 om 12:01.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe moet ik Iphone 3G 4.1 naar 3.1.1 weer terug zetten? Ozyar iPhone algemeen 15 09-10-10 21:36
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? Jensengels iPhone algemeen 7 17-08-10 18:39
Duurt lang om terug te gaan naar homescreen Brendanoz iPhone algemeen 1 31-03-10 19:24
balk: tik hier om terug naar gesprek te gaan rotterdam Archief 3 16-11-08 12:17
hoe moet ik van start gaan. kan er me iemand helpen levent Archief 10 12-12-07 15:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:43.