iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Update 2.2 probleem (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/25576-update-2-2-probleem.html)

suby555 22-11-08 02:32

Update 2.2 probleem
 
Daarstraks geprobeerd om 2.2 te updaten op een standaard iphone 3g .

Conclusie: Iphone dood!

Het enige wat er nog opkomt is dat schermpje met muzieknoot op een cd en de usb-stekker met een pijl.

DFU blijkt ook niet te werken want als ik dan wil herstellen geeft hij altijd "De Iphone Iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan(14).

Ik ben redelijk bekend met moderne snufjes maar nu zit ik met de handen in het haar!!

Zie ik iets over het hoofd??
Kan iemand mij helpen aub?

truckdiver 22-11-08 08:25

kan je ergens je map vinden waar je downloads van itunes instaan?
waarschijnlijk heb je een slechte firmware gedownload
bij apple vindt die in map ~/Library/iTunes/iPhone Software Updates
maak deze map leeg en probeer eens opnieuw.
is maar een suggestie en niet zeker dat het helpt.
google>> error 14+iphone en je hebt meerdere topics

Mazinho 22-11-08 09:46

tijdens het updaten naar fw. 2.2 krijg ik deze error, vantevoren komt er in beeld een regel met iets van ^0 kan niet gesynchroniseerd worden

Iemand een oplossing,want ik wil graag naar de nieuwe fw...

evmw 22-11-08 10:20

Aangezien het in DFU mode ook niet helemaal vlekkeloos loopt, heb ik het idee dat het probleem in iTunes of je USB zit. Probeer even een andere USB-poort en update iTunes en probeer het dan nog eens.

jos janssen 22-11-08 15:57

ben nieuw hier net aangemeld heb problemen met terugzetten van 2.2 naar 2.1 alles lukt maar dan zegt hij fout 1013 en werkt het netwerk niet meer geen service.

Destiny 22-11-08 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jos janssen (Bericht 220119)
ben nieuw hier net aangemeld heb problemen met terugzetten van 2.2 naar 2.1 alles lukt maar dan zegt hij fout 1013 en werkt het netwerk niet meer geen service.

Je kunt in DFU mode downgraden, maar dan heb je er nog niks aan. Je hebt namelijk een nieuwe baseband. Als je een extra simkaartje gebruikt (X-SIM) kun je tijdelijk niet meer bellen totdat hier een oplossing voor is.

suby555 22-11-08 18:59

Ik heb mijn probleem kunnen oplossen:)

Toen ik gisteren googled vond ik nog niet wat ik precies nodig had maar deze morgen wel!!

Komt er eigenlijk op neer als je deze problemen hebt, de Iphone gewoon herstellen via een andere
PC:confused:
Daarna kan je gewoon via uw eigen PC en Itunes je reservekopie terugzetten en alle apps en muziek terug zetten.

Thanks

jos janssen 22-11-08 19:49

dus wachten op een jailbreak voor 2.2.

Destiny 22-11-08 19:51

Nou eerder een update voor je X-SIM kaartje.

iPhone Paul 23-11-08 10:41

Ik heb 2.2 geinstalleerd. De installatie is goed verlopen, maar heb nu 'geen service'.
Mijn iPhone is alleen unlocked. Blijkbaar ben ik wat voorbarig en overmoedig geweest.
Is er een weg terug? Ik heb al proberen te herstellen, maar mijn iPhone was leeg en volgens mij stond 2.2 er nog gewoon op!
HELP!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:40.