//

Firmware 2.2

Firmware 2.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door OOOH Zit geen beperking op, de iTunes store denkt immers dat je op wifi zit.... Das mooi . Zo thuis eerst ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 25-11-08, 22:09
Wally21's schermafbeelding
Wally21 Wally21 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 118
Stuur een bericht via MSN naar Wally21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OOOH Bekijk bericht
Zit geen beperking op, de iTunes store denkt immers dat je op Wi-Fi zit....
Das mooi .

Zo thuis eerst weer ff jailbreaken en dan aan de slag. Moet alleen nog tot een uurtje of 11 werken dus wordt vast een latertje
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 26-11-08, 00:03
lnn.art lnn.art is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: daar
Berichten: 341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Bekijk bericht
Waarom jailbreak je de iphone niet
Ik heb naast mn iphone ook een ipod touch.. deze heb ik gejailbroken.. ik realiseer me dat het veel tijd kost, en dat je gauw niet tevreden bent met instellingen of het grafische.. Ook merk ik dat de batterij wat sneller op is met JB.. iPhone houdt ik liever netjes en 'legaal' en met de iTouch kloot ik.. Kan het me niet veroorloven om soms weer een zondag op te moeten geven aan JB etc..

Dus .. Is er iemand die de non-jailbreak methode begrijpt, en uit kan leggen? Much appreciated..
  #23  
Oud 26-11-08, 15:16
autothrottle autothrottle is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1
Standaard

Ik draaide tot vanmiddag op Qpwn versie 2.1 en samen met een I-smartphone unlockkaart had ik prima bereik incl. 3G etc en Wi-Fi. Omdat ik geen gebruik maak van third party software heb ik gedacht de Iphone te updaten naar v2.2 via I-Tunes.

Probleem is dat ik nu geen bereik meer heb. Wel Wi-Fi, maar geen 3G of telefoon. He diverse malen telefoon aan/uit gezet en simkaart in/uit en zelfs de sim in een andere telefoon gedaan waar hij het gewoon goed doet.

Iemand een suggestie????
  #24  
Oud 26-11-08, 15:18
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door autothrottle Bekijk bericht
Ik draaide tot vanmiddag op Qpwn versie 2.1 en samen met een I-smartphone unlockkaart had ik prima bereik incl. 3G etc en Wi-Fi. Omdat ik geen gebruik maak van third party software heb ik gedacht de Iphone te updaten naar v2.2 via I-Tunes.
Probleem is dat ik nu geen bereik meer heb. Wel Wi-Fi, maar geen 3G of telefoon. He diverse malen telefoon aan/uit gezet en simkaart in/uit en zelfs de sim in een andere telefoon gedaan waar hij het gewoon goed doet.
Iemand een suggestie????
Uw unlockkaart werkt (nog) niet op 2.2. Eens kijken waar je deze hebt gekocht of deze te upgraden is.
  #25  
Oud 26-11-08, 18:27
OOOH's schermafbeelding
OOOH OOOH is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Delft
Berichten: 267
Standaard

Je moet weer downgraden naar 2.1 dan upgraden met een custom zodat je baseband niet update....

Zoek anders even op het forum... hierover is genoeg te vinden
  #26  
Oud 28-11-08, 03:42
Jchan's schermafbeelding
Jchan Jchan is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 195
Standaard

Heb paar dagen geleden 2.2 geinstalleerd dmv de pwnage tool. Op eerste gezicht werkt het goed. Safari crasht niet meer. Maar ik heb wel 1 heel groot probleem ondervonden. Ik heb thuis namelijk nauwelijks 3g bereik. Hoogstens 2 strepen waar het vroeger toch echt altijd vol zat. Ook valt de 3g heel vaak weg en soms heb ik ook nog nauwelijks edge. Ik heb gewoon tmobile abo met simkaart en woon ook niet in een of andere gehucht. Woon notabene in rotterdam. Misschien moet ik een downgrade naar 2.1 overwegen.
  #27  
Oud 28-11-08, 10:00
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Hoor van een collega ook dat zijn 3G bereik minder is geworden met de 2.2 firmware. Zou wel een slechte zaak zijn.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3.1.3 Firmware Herstellen naar OS 3.1.2 Firmware ( Gebruik van windows ) Sahtekar iPhone algemeen 2 09-05-10 19:48
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 ArB Jailbreak 1 14-01-09 22:15
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 ArB Unlock 0 08-12-08 22:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:04.