//

Iphone werkt niet meer

Iphone werkt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn verhaal: In maart 2008 had ik een Iphone 2G gekocht bij cdmedia. Deze deed het altijd gewoon prima totdat ik hem 2 maanden geleden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-11-08, 18:44
mickie18 mickie18 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 20
Standaard Iphone werkt niet meer

Mijn verhaal:

In maart 2008 had ik een Iphone 2G gekocht bij cdmedia. Deze deed het altijd gewoon prima totdat ik hem 2 maanden geleden heb laten vallen. Vanaf dat moment deed het touchscreen het niet meer. De home knop, sleep/wake knop, harder/zachter knop en de trilfunctie deden het nog wel. Tot het moment nu heb ik een andere telefoon in gebruik.

De iPhone was de gehele tijd opgeladen tot vandaag. Ik deed hem vanmiddag in de oplader en het touchscreen werkte opeens weer tot mijn grote verbazing. Ik had m'n iPhone 2 maanden geleden alleen helemaal hersteld, omdat ik dacht dat dit misschien zou werken maar niet dus. Daarom moest hem nu weer unlocken/jailbraken. Ik had dit toen met iLiberty+ gedaan maar ik zag nu een nieuwe techniek, namelijk deze manier:

https://forum.iculture.nl/f14/i...ws-versie.html

Alleen tijdens het runnen van quickpwn liep die vast. Hij heeft nu alleen maar zwart beeld en hij wordt niet meer herkend bij itunes of iliberty.. af en toe start ie op nieuw op maar dan krijg ik weer alleen maar zwart beeld! Alleen af en toe komt in het midden dat rondje net alsof die aan het laden is. Ik weet nu echt niet wat ik moet doen. Kan iemand mij misschien helpen?

(Sorry voor het lange verhaal)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-11-08, 19:49
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Krijg je hem in DFU mode? Zo ja, eenmaal in DFU mode restoren via iTunes en nogmaals quickpwn etc eroverheen.
  #3  
Oud 24-11-08, 20:04
mickie18 mickie18 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 20
Standaard

Dit lukt helaas ook niet. Ik krijg hem wel te zien bij itunes en hij zegt ook dat ie bezig is met herstel maar dan opeens komt er een onbekende fout en zegt dat het niet lukt..
  #4  
Oud 24-11-08, 20:08
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Je krijgt hem altijd in DFU mode. Kijk in de wiki hoe je in DFU mode moet komen.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #5  
Oud 24-11-08, 20:16
mickie18 mickie18 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 20
Standaard

Ja ik weet het. Hij was ook bezig met herstel maar het was blijkbaar niet de goede firmware want hij stopte er steeds mee. Ik heb nu een andere gekozen en deze werkt wel.
  #6  
Oud 24-11-08, 20:18
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickie18 Bekijk bericht
Ja ik weet het. Hij was ook bezig met herstel maar het was blijkbaar niet de goede firmware want hij stopte er steeds mee. Ik heb nu een andere gekozen en deze werkt wel.
Het kan ook komen doordat je in Recovery Mode zat te restoren. Probeer hem daarom toch even in DFU mode te krijgen, dan heb je meer kans van slagen.
  #7  
Oud 24-11-08, 20:23
mickie18 mickie18 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 20
Standaard

Net had ik even het beeld dat ie op emergency call only stond maar nu staat er alleen maar steeds de oplader met een pijl en itunes in beeld. ik weet nu eigenlijk niet welke firmware erop staat. Wat moet ik nu doen om hem weer werkend te krijgen?
  #8  
Oud 24-11-08, 20:42
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickie18 Bekijk bericht
Net had ik even het beeld dat ie op emergency call only stond maar nu staat er alleen maar steeds de oplader met een pijl en itunes in beeld. ik weet nu eigenlijk niet welke firmware erop staat. Wat moet ik nu doen om hem weer werkend te krijgen?
Dat is dus recovery mode. Zoals al enkele keren aangegeven moet hij in DFU mode om vervolgens via iTunes te retoren.
  #9  
Oud 24-11-08, 20:43
Ironis Ironis is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 196
Standaard

Dat betekent dat je hem op iTunes moet aansluiten om te activeren. Dit is iig bij de 3G het geval als dit in beeld staat.
Ik heb dit alleen gezien na aanschaf of terukeren van reparatie: dus na volledig herstel...
  #10  
Oud 24-11-08, 21:17
mickie18 mickie18 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 20
Standaard

Iedereen van harte bedankt voor de reacties! Ik heb dit iClarified - iPhone - How to Unlock/Jailbreak Your 2.x.x 2G iPhone Using QuickPwn (Windows) maar gebruikt en dit werkte dus ik vind het ook goed zo.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3G op iphone 4 werkt niet meer bengt Odido (T-Mobile) 2 23-10-10 12:52
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet iTim iPhone algemeen 4 08-03-10 22:27
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 13:46
iphone werkt niet meer MisterM24 Archief 2 15-07-08 16:47
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. m190677s Unlock [archief] 2 18-03-08 16:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:21.