iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iphone heet en batterij zeer snel leeg (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/25841-iphone-heet-batterij-zeer-snel-leeg.html)

bunne 25-11-08 13:04

iphone heet en batterij zeer snel leeg
 
Hoi,

Sinds gisteren wordt mijn iphone zeer warm en batterij is in een mum van tijd leeg (3uur, bijna niet gebruikt)

Heb al gecheckt en er zijn geen applicaties draaiende.

Ik heb ergens gelezen dat gmail dit kan veroorzaken (maar push staat af), gmail staat er sinds gisteren op.

Sinds 2 dagen heb ik een 2e datakabeltje voor op pc van het werk, denk ook dat dit de oorzaak niet kan zijn.

help!

bedankt,
Davy

macfreaker 25-11-08 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bunne (Bericht 222517)
Hoi,
Sinds gisteren wordt mijn iphone zeer warm en batterij is in een mum van tijd leeg (3uur, bijna niet gebruikt)
Heb al gecheckt en er zijn geen applicaties draaiende.
Ik heb ergens gelezen dat gmail dit kan veroorzaken (maar push staat af), gmail staat er sinds gisteren op.
Sinds 2 dagen heb ik een 2e datakabeltje voor op pc van het werk, denk ook dat dit de oorzaak niet kan zijn.
help!
bedankt,
Davy

Gmail heeft geen push , dus daar zal het zeker niet aan liggen. Eens inloggen op je iphone via ssh en dan volgend commando eens uitvoeren. "ps -A" dan zie je al de processen die op het moment draaien en wat niet nodig zou zijn kan je killen. Heb je ook eens geprobeerd met te rebooten ?

ALVAST EEN LINK OVER PS : ps - Linux Command - Unix Command

bunne 25-11-08 17:53

Waar typ ik dat in, is dat bij terminal?

Werkt Hood 1.0 nu al degelijk of zijn daar nog altijd problemen mee (Cydia)

Das een nice progje om lopende apps te bekijken heb ik gezien, maar ik durf het niet installen

mvg,
Davy

jmk 25-11-08 19:31

Ik weet niet of het een gevoelsmatige kwestie is, maar het lijkt erop dat de batterij sneller leeg gaat. Meer mensen deze ervaring?
Vorige firmware deed ik wel een dag. Nu is hij in de middag al leeg bij normaal gebruik.

macfreaker 25-11-08 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bunne (Bericht 222703)
Waar typ ik dat in, is dat bij terminal?
Ja, in een terminal venster .
Werkt Hood 1.0 nu al degelijk of zijn daar nog altijd problemen mee (Cydia)
Heb ik nog niet gezien, heb je daar een repo van staat er bij mij niet in !
Das een nice progje om lopende apps te bekijken heb ik gezien, maar ik durf het niet installen

Ik zeg altijd , het leven is aan de durvers. je ziet maar.!

mvg,
Davy

Zie rode tekst.

Cyril Swart 06-01-09 16:39

Batterij snel leeg met firmware 2.2
 
Een paar dagen geleden heb ik 2.2 geinstalleerd en nu is m'n batterij zeer snel leeg.
Kan iemand mij helpen? Wat moet ik doen om het terug te draaien?

Met vriendelijke groet,

Cyril Swart

bako 06-01-09 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cyril Swart (Bericht 240049)
Een paar dagen geleden heb ik 2.2 geinstalleerd en nu is m'n batterij zeer snel leeg.
Kan iemand mij helpen? Wat moet ik doen om het terug te draaien?

Met vriendelijke groet,

Cyril Swart

wat je kan doen is downgraden via itunes (windows) doe je zo:
download een 2.1 restore ga naar itunes klik op shift+herstel en dan je 2.1 restore aan klikken

Cyril Swart 07-01-09 17:14

Beste Bako,

Helaas werkt het niet. Als ik de Restore file gebruik krijg ik aan het eind van de restore een foutmelding Fout 1013 ??? en kan ik alleen nog 2.2 weer installeren.

Heb je nog een suggestie?

Fresh 07-01-09 18:21

Een overhitte iPhone, een batterij die snel leeg is en fout 1013 bij het herstellen wijzen vaak op een kapot commboard. Ik vrees dat je je iPhone zult moeten laten repareren...

landen1970 27-02-10 14:08

Hallo,

Ik wil graag mijn batterij van mijn iphone 3g laten vervangen.
Weet iemand een adres in Haarlem ??

Groeten Patrick.

swendelaar 05-03-10 03:58

3Gs flut dingen battery van niks nog niet 1 dag levensduur
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jmk (Bericht 222765)
Ik weet niet of het een gevoelsmatige kwestie is, maar het lijkt erop dat de batterij sneller leeg gaat. Meer mensen deze ervaring?
Vorige firmware deed ik wel een dag. Nu is hij in de middag al leeg bij normaal gebruik.

Ik heb een 3g en een 3gs 32gb 3.1.3 en heb hem verkocht omdat de battery in een halve dag leeg is.
Niks mee te beginnen en ik kan niet jailbreaken of downgraden. Nieuw toestel mc model K*T 3Gs. Ik gebruik mijn 3G mooi, altijd goed. 3Gs is een flop geen battery duur echt helemaal niet !!!
ff spelen binnen 4 uur leeg en alles verder uitstaan Wi-Fi en3g enz,,

pauletteuh 06-06-11 18:34

Dit heb ik meegemaakt: Na volledig opgeladen te zijn was mijn iphone leeg na enkele uren, zonder (!) deze te gebruiken. Heb hem toen binnengedaan in de winkel, heb een nieuwe iphone gekregen die na 2 dagen opnieuw kapot was. Bleek hetzelfde probleem te zijn, opnieuw binnengedaan. Deze was na 2 weken weer kapot met weer hetzelfde probleem. Heb toen voor de 3de keer een nieuwe iphone gekregen. In de winkel dachten ze dat het aan mijn computer zou kunnen liggen (heb een macbook pro). Heb deze volledig laten testen in de winkel waar ik hem heb aangekocht en alles bleek perfect in orde te zijn. Ondertussen werkt mijn derde iphone nog steeds, alleen durf ik hem niet op mijn mac aan te sluiten. Doordat ik hem niet durf aan te sluiten is ie totaal niet gesynchroniseerd met de gegevens op mijn mac en dergelijke..

Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn, of dit effectief aan mijn mac kan liggen en of ik het zou riskeren om mijn iphone toch aan te sluiten op de mac?
Ik weet dat het veel gevraagd is maar ben ondertussen bijna het einde nabij. Heb mijn iphone een half jaar geleden gekocht en ben hem ondertussen al maar dan 2 maanden daarvan kwijt geweest aan reparaties (voor steeds hetzelfde terugkomend probleem nota bene).

Ik hoop dat er iemand een antwoord kan geven :)
Greetz


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:33.