//

linux mailserver met push

linux mailserver met push discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Ik heb binnenkort een server in een datacenter hangen met linux. Weet iemand waar een mailserver aan moet voldoen, om de volledige functionaliteit ervan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-11-08, 15:43
Poserman Poserman is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 37
Standaard linux mailserver met push

Goedendag,

Ik heb binnenkort een server in een datacenter hangen met linux. Weet iemand waar een mailserver aan moet voldoen, om de volledige functionaliteit ervan te kunnen gebruiken met de iPhone? Dan heb ik het over ageda, contacten en de mail. Vooral de eerste twee zijn van belang, de mail vind ik minder interessant.

als iemand een mailserver kent, die ook openldap ondersteuning heeft, hou ik mij aanbevolen!

Groetjes,

Poserman

Laatst gewijzigd door Poserman; 28-11-08 om 17:41.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-12-08, 18:14
Poserman Poserman is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 37
Standaard

Is er niemand die dit weet? Kan de iPhone dit bijvoorbeeld via imap synchroniseren?
  #3  
Oud 20-12-08, 03:39
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Ik DENK (is dus niet zeker) dat dit op de iPhone alleen werkt met Exchange en MobileMe. Ik zou zo niet weten hoe dat onder Linux gaat. Ik heb ook een eigen Linux server in een datacentrum hangen, maar die is door een vriend helemaal ingericht met een mooi web control panel, geen idee wat er "onder de motorkap" draait en ik kan ook mijn agenda niet via mail syncen.
__________________
...
  #4  
Oud 20-12-08, 07:32
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Poserman Bekijk bericht
Goedendag,

Ik heb binnenkort een server in een datacenter hangen met linux. Weet iemand waar een mailserver aan moet voldoen, om de volledige functionaliteit ervan te kunnen gebruiken met de iPhone? Dan heb ik het over ageda, contacten en de mail. Vooral de eerste twee zijn van belang, de mail vind ik minder interessant.

als iemand een mailserver kent, die ook openldap ondersteuning heeft, hou ik mij aanbevolen!

Groetjes,

Poserman
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Poserman Bekijk bericht
Is er niemand die dit weet? Kan de iPhone dit bijvoorbeeld via imap synchroniseren?
Normaal gezien zou dit moeten lukken met zimbra mail suite. Heb het zelf (nog) niet kunnen testen maar heb er wel eens een artikel over gelezen. Heeft ooit eens op IPC gestaan en hier is een link voor deze.

http://www.macworld.com/article/1370...ush_email.html

Laatst gewijzigd door macfreaker; 20-12-08 om 08:03.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod kan niet verbinden met mailserver FokkeO iPhone algemeen 0 03-05-11 21:33
iPhone met Linux? xStephaaa iPhone algemeen 2 21-01-11 20:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:15.