//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dr. P. Hiel Ik heb hetzelfde met mijn leentelefoon, Nowa. Alle contacten zaten er nog in, alle smsjes, inclusief de seksueel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #241  
Oud 30-05-10, 22:24
Nowa's schermafbeelding
Nowa Nowa is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dr. P. Hiel Bekijk bericht
Ik heb hetzelfde met mijn leentelefoon, Nowa. Alle contacten zaten er nog in, alle smsjes, inclusief de seksueel getinte. Heb de telefoon meteen een gereset (Het is trouwens een E71).

Maar mensen die lang moeten wachten/problemen hebben, ligt dat aan het model? Want ik ben die van mezelf nu net twee weken kwijt, maar het was wel een 3GS.
Ik heb het idee dat er momenteel met alle modellen een leverings probleem is. Dit weet ik niet 100% zeker dus pin me er niet op vast.
Het is voor jou inderdaad niet te hopen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 31-05-10, 09:10
Fiat 500 Fiat 500 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ukkie86 Bekijk bericht
hmm ik ben mijn toestel inmiddels ook bijna 2 maanden kwijt en baal echt ontzettend van het feit dat je zo makkelijk afgescheept wordt met het argument: Wij zijn afhankelijk van de leverancier. Ik vind het dan ook zeer bewonderenswaardig dat het je broer is gelukt om een andere telefoon voor je te regelen. Heb je enige tips waarmee je broer dit gelukt is? Ik weet nooit goed wat ik als argumentatie moet gebruiken om dit voor elkaar te krijgen!

alvast bedankt!
Wat mijn probleem is, is dat ik na ruim 2 maanden gewoon steeds heel boos werd... Terwijl die telefonisten daar niets aan kunnen doen! Ja ook zij komen afspraken niet na... Maar daar gaat het niet om.. Mijn broer bleef gewoon heel rustig, heeft precies gevraagd waar het nou verkeerd gaat enz enz... Aan het einde van het gesprek gevraagd wat de mogelijkheden zijn dat ze dan een ander model leveren die wel vooradig is... mw. toen kon dat aangeven in mijn dossier... Afgesproken 2 weken af te wachten.. en de rest ken je.. de key was eigenlijk, rustig blijven....

Overigens heb ik mijn i-phone nog steeds niet hoor... administratieve rompslomp kregen ze niet geregeld.. ALS het goed is ontvang ik hem deze week...
  #243  
Oud 02-06-10, 14:48
Nowa's schermafbeelding
Nowa Nowa is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 41
Standaard

Inmiddels heet ProAssist een afspraak gemaakt om mijn nieuwe toestel te leveren.
Het is een 3GS geworden. Leuke upgrade van een 1.5 jaar oude 3G naar een nieuwe 3GS.
Heb dus in Maart mijn toestel ingeleverd en krijg dus nu pas een nieuwe. Dat het een 3GS is maakt alles weer een beetje goed. Toch blijf ik het allemaal erg vreemd vinden.
  #244  
Oud 02-06-10, 20:39
Fiat 500 Fiat 500 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 7
Standaard

Vrijdag staat de afspraak voor de retour levering! Van een Iphone 3G 8 gb ga ik naar een 3Gs 16 gb... En nu maar hopen dat ze vrijdag ook echt op de stoep staan.... Na alles heb ik een beetje een houding van eerst zien en dan geloven...
  #245  
Oud 04-06-10, 01:51
aaifone aaifone is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 160
Standaard

Netjes hoor, valt uiteindelijk toch niet tegen dan...!
  #246  
Oud 04-06-10, 09:41
Fiat 500 Fiat 500 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 7
Standaard

Nou vind de tijd die vertreken is best tegenvallen.. Dan beloven ze een witte 3Gs 16 gb.. Krijg ik wel de 3Gs 16 gb.. maar wel zwart...

weet je ik vind het prima.. Ik heb nu net mijn nieuwe Iphone ontvangen.. Gloedje nieuw met oplader koptelefoon en boekje erbij... De plastic seeling zat nog om het doosje...

Alle info terug gezet.. En ik kan eindelijk weer heerlijk Iphonen...
  #247  
Oud 08-06-10, 15:55
JanJulius1986 JanJulius1986 is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard Pro assist

Heb mijn telefoon opgestuurd via pro-assist dat heb ik afgesloten bij mijn T-mobile abonnement.

Mijn toestel had waterschade helaas en er moest een nieuwe komen vanuit apple, het heeft vijf weken geduurd! Maar heb wel een hele nieuwe gekregen, alles erop en eraan.


Conclusie: Los van het feit dat ik er erg lang op heb moeten wachten is het product en de service echt top! Mag ook wel eens gezegd worden!
  #248  
Oud 09-06-10, 10:32
Mathijs3GS Mathijs3GS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 23
Standaard

Mijn iPhone is eergisteren opgehaald, een lekkere aftandse HTC gekregen.. maar ik ben benieuwd naar het resultaat.
Er zit een scheurtje in de onderkant van het plastic, bij de connectoringang & de speaker doet het niet goed (vanaf het begin) Maar ik begon mij te storen aan het scheurtje en ben bang voor vuil of schade aan het scherm.

Een paar weken geduld dus, pfft, wat is de 3GS toch een vreselijk fijne telefoon.
(@proassist, als jullie meelezen, ruil hem even om voor de iPhone 4... ;-)
  #249  
Oud 11-06-10, 23:08
synnath synnath is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Bij Eindhoven
Berichten: 92
Standaard

Stelletje oplichters...echt
  #250  
Oud 14-06-10, 10:29
Mathijs3GS Mathijs3GS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 23
Thumbs down

Lekkere onderbouwde reactie!!!!
zeg dan niets..
  #251  
Oud 14-06-10, 18:28
ThePierce ThePierce is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard

Goedenavond,

Ik ben absoluut niet te spreken over ProAssist. Service kennen ze daar niet! Status geven doen ze niet behalve als je daar na 4 weken om vraagt! ze zijn ongelooflijk brutaal vooral 1 leidinggevende daar. Ik zit nu lees goed 7 Weken! te wachten op een iphone 3GS en heb nog steeds geen idee wanneer ik hem eindelijk krijg. T-Mobile kan er niks aan doen volgens hun woorden en de deskmedewerkers bij ProAssist weten niks. Ik ben er helemaal klaar mee en zodra mijn abbonement afgelopen is zal ik dan ook nooit en te nimmer meer ooit bij een verzekeraar als ProAssist terecht komen. in 1 woord BAGGER!
  #252  
Oud 14-06-10, 20:12
FreddyFreddy FreddyFreddy is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Thumbs down Geen 3gs, maar gewoon een 3g

Nou, da's mooi balen. Hieronder post hier dat ze lekker een 3gs hebben gekregen van pro-assist, omdat hun 3g niet meer geleverd kon worden, maar ik kreeg gewoon een 3g in return. Wel een nieuwe, maar ik had echt gehoopt op een 3gs... mooi ***** dus...
  #253  
Oud 14-06-10, 22:29
Nowa's schermafbeelding
Nowa Nowa is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 41
Standaard

@ThePierce. Ik heb bijna 11 weken moeten wachten dus je hebt nog wat voor de boeg. Pluspunt is dat het T-Mobile netwerk tegen die tijd misschien weer doet wat het moet doen
  #254  
Oud 15-06-10, 07:19
ThePierce ThePierce is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nowa Bekijk bericht
@ThePierce. Ik heb bijna 11 weken moeten wachten dus je hebt nog wat voor de boeg. Pluspunt is dat het T-Mobile netwerk tegen die tijd misschien weer doet wat het moet doen
11 weken? dat is bijna 3 maanden. is toch te gek voor woorden? of ligt dat nu echt aan mij? heb jij ook onvriendelijke medewerkers aan de telefoon gehad dan? en wat was de reden bij jou dat het zo lang duurde als ik vragen mag?
  #255  
Oud 15-06-10, 08:02
Nowa's schermafbeelding
Nowa Nowa is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 41
Standaard

11 weken is inderdaad absurt. Je moet vragen wat het alternatief is wanneer je weer te horen krijgt dat je toestel "in bestelling" staat of wat dan ook. Dan ga je door naar een 2e lijns of in iedergeval iemand die iets meer kan vertellen. Vaak heb je inderdaad het idee dat ze je een lastige klant vinden, erg jammer.
Reden is dat T-Mobile niet kon leveren. Eerst leveren ze hun eigen shops en dan is ProAssist aan de beurt. Lekker naar elkaar zitten wijzen met de vingers en de klant gaat laten koken. Wel een 3Gs ipv 3G. Hoop nooit meer met ProAssist in aanmerking te komen.
  #256  
Oud 15-06-10, 11:39
ThePierce ThePierce is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nowa Bekijk bericht
11 weken is inderdaad absurt. Je moet vragen wat het alternatief is wanneer je weer te horen krijgt dat je toestel "in bestelling" staat of wat dan ook. Dan ga je door naar een 2e lijns of in iedergeval iemand die iets meer kan vertellen. Vaak heb je inderdaad het idee dat ze je een lastige klant vinden, erg jammer.
Reden is dat T-Mobile niet kon leveren. Eerst leveren ze hun eigen shops en dan is ProAssist aan de beurt. Lekker naar elkaar zitten wijzen met de vingers en de klant gaat laten koken. Wel een 3Gs ipv 3G. Hoop nooit meer met ProAssist in aanmerking te komen.
volgens mij hebben ze geen 2de lijns meer. Heb een "leidinggevende" aan de lijn gehad omdat ik redelijk uit mijn slof schoot maar dat was zo'n beetje het onvriendelijkste persoon dat ik ooit heb meegemaakt. ik heb daar dan ook een klacht tegen ingediend bij proassist en het blijkt dat zij tevens ook de klachtafhandeling doet. Echt vreselijk gewoon. ze doen niks voor je en ze weten niks. althans dat vertellen ze.
  #257  
Oud 15-06-10, 11:56
CH!3L's schermafbeelding
CH!3L CH!3L is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard

Pluspunten:
- Iphone wordt snel opgehaald
- Bij klacht over krijgen van 'te' oude Nokia, waar specifiek werd gevraagd om een smartphone kwamen ze deze de volgende dag omruilen.
- Na 2 weken zaak afgehandeld.

Minpunten:
- Kreeg een fossiele nokia als vervangende telefoon, waar ik specifiek had gevraag dom een smartphone. Deze zouden ze ook leveren, maar dan moest ik tot de volgende dag wachten met afhalen iphone.
- Bij omruilen Nokia meldde de meneer vd Pro Assist dat hij een iphone kwam ophalen... zucht.
- Pro-Assist meldt telefonisch dat ik een nieuwe iphone krijg, maar geeft me in werkelijkheid een refurbished.
- Bij aangeven dat ik geen refurbished hoef krijg je de mogelijkheid deze te weigeren... dan krijg je dus gewoon niks!

Deze ervaring een paar maanden geleden opgedaan.
Refurbished Iphone vertoont nu weer haarscheurtjes en de chromen ring rond het scherm laat los... toch maar weer naar Pro-Assist. Nu bijna een week verder en hopend dat het weer binnen 2 weken afgehandeld is.
  #258  
Oud 23-06-10, 17:41
Skybox Skybox is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik ben van plan om z.s.m. een iPhone te bestellen, eigenlijk vanavond al haha. Deze bestel ik via studentenmobiel.nl maar ik heb een vraagje over de Pro-assist verzekering. Ik heb toevallig ooit een keer gelezen dat je na 14 dagen van een aankoop via t-mobile een verzekering kan afsluiten, hoe werkt dit precies?

Kan dit gewoon via de website of moet het telefonisch gaan en wanneer gaat de verzekering dan precies in? Hopelijk weten jullie antwoorden op de 2 vragen !
  #259  
Oud 23-06-10, 17:53
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skybox Bekijk bericht
Ik ben van plan om z.s.m. een iPhone te bestellen, eigenlijk vanavond al haha. Deze bestel ik via studentenmobiel.nl maar ik heb een vraagje over de Pro-assist verzekering. Ik heb toevallig ooit een keer gelezen dat je na 14 dagen van een aankoop via t-mobile een verzekering kan afsluiten, hoe werkt dit precies?

Kan dit gewoon via de website of moet het telefonisch gaan en wanneer gaat de verzekering dan precies in? Hopelijk weten jullie antwoorden op de 2 vragen !
Mocht je het willen afsluiten doe dat dan BINNEN 14 dagen.. anders wordt de aanvraag niet meer geaccepteerd...
__________________
 iPhone 12 Pro 256GB  iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion 
  #260  
Oud 23-06-10, 17:56
Skybox Skybox is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak Bekijk bericht
Mocht je het willen afsluiten doe dat dan BINNEN 14 dagen.. anders wordt de aanvraag niet meer geaccepteerd...
Dat had ik al ergens gelezen ja maar bedankt voor je antwoord alleen dan zit ik nog met de vraag hoe kan je de verzekering afsluiten? Via de t-mobile website of moet je t-mobile bellen of via een t-mobile shop?
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:54.