//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iphone 3g S is ook prima, toch weer een stapje up vergeleken bij de 3G, zou je wel mogen aangeven welke kleur of is het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #301  
Oud 04-08-10, 16:14
piponld piponld is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 21
Standaard

Iphone 3g S is ook prima, toch weer een stapje up vergeleken bij de 3G, zou je wel mogen aangeven welke kleur of is het slikken of stikken?
Heb nu een witte met Invisible Shield maar een zwarte is mooier icm met de shield.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #302  
Oud 04-08-10, 16:15
ismus ismus is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: NL
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mdl Bekijk bericht
Ben nog aan het wachten.. Nu 3 weken.

Pfff.

Minimaal 3 weken.

Volgens mij komt mijn iPhone 4 eerder dan de mogelijke 3Gs.

Als dat zo is, dan mag het nog een maand duren voordat ik een nieuwe krijg van Pro-Assist.

Gr. Ismayil
  #303  
Oud 04-08-10, 16:54
mdl mdl is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ismus Bekijk bericht
Pfff.

Minimaal 3 weken.

Volgens mij komt mijn iPhone 4 eerder dan de mogelijke 3Gs.

Als dat zo is, dan mag het nog een maand duren voordat ik een nieuwe krijg van Pro-Assist.

Gr. Ismayil

En heb jij dan dalijk 2 iphones?
  #304  
Oud 05-08-10, 18:29
suusje2410 suusje2410 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Nabij Eindhoven
Berichten: 21
Standaard

Hallo Allemaal,

Ik zal ook even mijn verhaaltje doen want ik vind dinge die hier gezegd worden toch wel raar!
Op 28 juni is mijn Iphone 3GS 16GB in de was geweest, mijn moeder dacht dat mijn broek daar nog wel bij kon .
Nou, dezelfde dag opgehaald en verder goed geregeld.
Nou het volgende, maandag 5 juli werd ik gebeld dat mijn toestel niet te repareren was en ik een nieuw toestel zou krijgen.
Mijn leentoestel was een blackberry, echter deed de 'E' toets het niet. Dusja, stuur maar eens een berichtje zonder E, is heel erg lastig!
Dus, de volgende dag een nieuw leentoestel gekregen. Een HTC.
Deze heb ik nu 2 weken en sinds vanochtend staat ie op 'Headset'. Echter heb ik geen headset en staat mijn bluetooth uit, ik kan dus niet bellen!
Morgen vroeg komen ze een nieuw leentoestel brengen, mijn derde.
Toen ik hier vanmiddag voor belde, bood de mevrouw mij een 3GS 8GB aan, deze was inmiddels wel leverbaar. Ik ga hier niet mee akkoord, neem geen genoegen met minder.
Toen vertelde de mevrouw mij dat ik dan nog langer moest wachten want er waren leveringsproblemen. Na wéér zoon teleurstelling heb ik eens naar T-Mobile gebeld, zij vertelden mij dat de Iphone 3GS, 16GB niet meer gemaakt wordt en niet meer geleverd wordt. Echter is proassist hier niet van op de hoogte??!
Na een hele boel heen en weer gebel tussen T-Mobile, Proassist en Apple zelf lult iedereen langs elkaar af.
Ook op de site van Apple staat dat er geen 16 en 32 GB meer komen. Dusja, wat nu?
Afwachten op iets wat niet meer komen gaat, echt slecht geregeld hoor. Ps. wacht inmiddels bijna 6 weken.

Groetjes en succes allemaal...
  #305  
Oud 05-08-10, 23:53
mike803 mike803 is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 12
Standaard

Pfff ik wacht al vanaf 12 juni op nieuwe iphone (
Had ook me 3gs 32 gb per ongeluk in de was gedaan ,dom maar ja shit happens.
Toestel zeer snel opgehaald en omgeruild voor een htc (kolere wat een *** ding)
Werd me verteld kan wel 2 tot 6 weken duren ,maar nu bijna twee maanden later en meerdere keren gebeld te hebben wordt me dood leuk verteld dat de iphone 3gs 32 g zwart leverings problemen heeft en dat het nog wel een tijdje kon duren ook?
sterker ze zij dat ze waarschijnlijk helemaal niet meer geleverd werden en ze boden me ook een 8gig toestel aan wat ze wel weer in ruime maten vooradig hebben ,hahaha zij ik nog ik ga niet een 8gig nemen terwijl ik een 32 gig had.
Mevrouw zegt meneer we kunnen u elke telefoon aan bieden wat u maar wilt een bb of nokia enz ,maar daar pas ik voor natuurlijk.
Ik vroeg of ik niet de iphone 4 kon krijgen met bijbetaling uiteraard van mijn kant dan ,maar dat kan weer net niet je kan elke telefoon kiezen maar geen iphone ?

maar wel de 3gs 8 gig? heb het hier ook met t-mobile over gehad en echt van het kastje naar de muur gestuurd worden ja dat kunnen ze wel daar, pro -assist zegt apple levert niet en t-mobile zegt dat moet je met de verzekering uit vechten en apple zegt dood leuk ja de iphone 4 g gaat nu even voor.(gaf toe van de problemen en wist het ook niet echt.
Ach zie het wel heb de iphone 4 snel thuis heb een maat bij de phone house werken en heb me abo maar verlengd met me vodafone,maar vind het wel gek dat zoals me voorganger zegt je op iets wacht wat niet meer gaat komen?
Ook succes allemaal met de 16gb en 32gb bij pro assist

Laatst gewijzigd door mike803; 06-08-10 om 00:01.
  #306  
Oud 06-08-10, 09:14
piponld piponld is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 21
Standaard

Nou als ik voorgaande berichten lees over de 3G s dan begin ik hem nu al te knijpen. En dat terwijl ik pas twee dagen zonder Iphone zit.
Heb tegen de ontwenning maar ff een Ipod touch gekocht (is zoonlief erg blij mee .
Heb me voorgenomen om na een week (as woe-dag) Pro-Assist eens te bellen en door te zagen. Ik houd jullie op de hoogte ;-)
  #307  
Oud 06-08-10, 10:46
ismus ismus is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: NL
Berichten: 24
Standaard

Ik heb net PA aan de lijn gehad en er zijn wel leverings problemen, maar ze krijgen de 8GB eind volgende week binnen. Volgens de KS gaan ze over 2 weken beginnen met het uitleveren van de 8GB.

Ik heb gevraagd of ik nou de 3G krijg of de 3Gs. Er werd me verteld dat de 3G 8GB gewoon leverbaar is en dat ik deze terug gaat krijgen. Ik moest nog 2 weken geduld hebben, maar ik vertrouw het niet zo echt. Volgens mij is de 3G 8GB gewoon niet meer leverbaar of ze hebben ergens een lading gevonden die men vergeten is om te verkopen


Ik hou jullie op de hoogte.
  #308  
Oud 06-08-10, 10:50
ismus ismus is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: NL
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mdl Bekijk bericht
En heb jij dan dalijk 2 iphones?
Yep, Mocht ik een 3Gs krijgen dan gaat deze in de verkoop, indien ik de 3G krijg dan gaat deze naar vrouwtje lief.

Maar de verstandigste is denk ik, dat ik het niet ga verkopen. Mocht de 4 kapot gaan hoef ik niet met een gare Nokia of HTC bellen.
  #309  
Oud 06-08-10, 18:21
suusje2410 suusje2410 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Nabij Eindhoven
Berichten: 21
Standaard

Ik ga dus ook echt niet akkoord met een 3GS 8GB.
Ik had een 16gb en wil ook een 16gb terug, anders een 32 of maar een nieuwe 4.
Ik ga hier niet aan toe geven en genoegen nemen met minder!
  #310  
Oud 06-08-10, 18:30
Issss Issss is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

Ik ben ook sinds 5 juli mijn iPhone 3G 16GB kwijt aan PA.
Een nieuwe is in bestelling maar er schijnen leveringsproblemen te zijn.

Gelukkig heb ik inmiddels de iPhone 4 in mijn bezit maar blijft vreemd dat het al zo lang weg en nog niet op korte termijn wordt vervangen
  #311  
Oud 06-08-10, 19:36
piponld piponld is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 21
Standaard

Hamvraag is; hoe lang mag Pro-assist er in alle redelijkheid over doen om jou een zelfde toestel aan te bieden. Ze bieden vergelijkbare toestellen aan als de Blackberry, ze geven aan dat er leveringsproblemen zijn etc etc. Wellicht keurig in de ogen van de wet doch iemand die kan vertellen of er in de polis een maximum termijn gevonden kan worden? Of beter nog iemand die weet hoe de wet hierover denkt? Op enig moment zullen ze toch tegemoet dienen te komen aan ons (de klant) lijkt me?
  #312  
Oud 06-08-10, 19:37
suusje2410 suusje2410 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Nabij Eindhoven
Berichten: 21
Standaard

Goede vraag! benieuwd naar enig antwoord!
  #313  
Oud 06-08-10, 23:40
Rudy7002 Rudy7002 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 21
Standaard

pro-assist moet een oplossing bieden die gelijkwaardig is aan het verzekerde toestel. Dit hoeft dus niet perse een iphone te zijn. Voor iphone fans op dit forum bestaat er geen substituut en zullen ze dus alleen een iphone willen. Voor een buitenstaander is het afdoende dat pro-assist een blackberry of htc kan leveren, dit wordt immers ook beschouwd als substituut. Mocht de klant geen substituut willen zal hij moeten wachten tot pro-assist een iphone kan leveren.
  #314  
Oud 09-08-10, 10:52
Rudy7002 Rudy7002 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 21
Standaard

kom net van de lijn met pro-assist.

iphone 3gs 8gb is leverbaar

of elk ander toestel wat je wilt
  #315  
Oud 09-08-10, 10:54
mdl mdl is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy7002 Bekijk bericht
kom net van de lijn met pro-assist.

iphone 3gs 8gb is leverbaar

of elk ander toestel wat je wilt

Ik krijg ook een 3gS 8 GB. WOensdag komen ze hem brengen!
  #316  
Oud 09-08-10, 11:00
TMN TMN is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

10 juli is mijn iphone 3g 16 gig opgehaald door ProAssist. Na 1,5 weken niks van ze te horen, heb ik ze gebeld met de vraag hoe het met mijn Iphone is. Er was een nieuwe voor mij besteld. Nu dikke 4 weken later weer gebeld, kreeg ik te horen dat Apple mijn type niet meer levert door problemen bij Apple (ontslag van baas door problemen met de iphone 4). Enige Iphone die ze me konden aanbieden is de 3gs 8 gig. Uiteindelijk heb ik hun bod toch maar geaccepteerd. Blijkt dat het nu wel nog 4 weken kan duren voordat ze die kunnen leveren. Ik vind het allemaal er vreemd en vervelend. Heb een contract met PA en betaal ze er altijd netjes en goed voor. Vind de service die ik er voor terug krijg niet in vergelijking is met wat ik ervoor betaal.
Kan PA gewoon op deze manier met hun klanten omgaan?
  #317  
Oud 09-08-10, 11:16
TMN TMN is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mdl Bekijk bericht
Ik krijg ook een 3gS 8 GB. WOensdag komen ze hem brengen!
Wat? Ik kreeg net te horen dat het nog 4 weken kan duren.
  #318  
Oud 09-08-10, 12:27
mdl mdl is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TMN Bekijk bericht
Wat? Ik kreeg net te horen dat het nog 4 weken kan duren.
De mijne komen ze woensdag al brengen. Het kon ook op donderdag of vrijdag zei ze dus mischien moet je nog maar eens bellen.
  #319  
Oud 09-08-10, 18:13
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

Zojuist mijn iPhone inde TM-shop verzekerd. Pakket zonder diefstal (aangezien dat toch moeilijk aan te tonen is). E6,95 per maand.
  #320  
Oud 09-08-10, 18:14
Rudy7002 Rudy7002 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 21
Standaard

ik heb een htc desire gekozen... over 3 maanden krijg ik toch iphone 4. leek me wel leuk om andriod te proberen
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:09.