//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb ook grote problemen met pro-assist! Ik heb op 18 juni mijn I phone 3gs 16 gb ingeleverd wegens een defect scherm. Er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #321  
Oud 10-08-10, 13:57
Knarnie Knarnie is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Hallo,

Ik heb ook grote problemen met pro-assist! Ik heb op 18 juni mijn I phone 3gs 16 gb ingeleverd wegens een defect scherm. Er is hier vervolgens naar gekeken en op 3 juli is er een order voor een nieuw toestel uitgegaan aangezien de mijne niet meer te repareren was. So far so good, toen begon het gezeur want iedere keer als ik belde werd er gezegd wachten wachten wachten. Op een gegeven moment accepteerde ik dit niet meer en ben ik begonnen met zeuren en doorvragen. Toen bleek dat de I phone 3gs 16 Gb & 32 Gb tijdelijk niet leverbaar waren, er is mij toen een toestel aangeboden van andere merken/types maar aangezien ik specifiek voor de I phone heb gekozen ga ik hier niet meer akkoord. Ik heb toen wederom gebeld en toen gesproken met een manager en die zou het voor mij gaan regelen binnen afzienbare tijd aangezien ik binnen enkele weken voor een half jaar vertrek naar Australie. Ik kreeg toen het aanbod om een 3gs 8Gb te nemen. Dit is natuurlijk al helemaal een achterlijk aanbod en ook dit heb ik weer geweigerd. Vanmorgen maar opnieuw gebeld en toen bleek dat de 3Gs 16Gb helemaal niet meer leverbaar is. (heb me meteen door laten verbinden met een supervisor). Nu staat in het contract dat als een toestel definitief niet meer leverbaar is, er in overleg met de klant een minimaal gelijkwaardig toestel geleverd moet worden. Nou zijn mijn inziens alle andere toestellen niet gelijkwaardig en aangezien het 'in overleg met de klant' is, is dit geen optie. Vervolgens heb ik voorgesteld om mij dan maar een 4gs te gaan leveren, dit kon in principe wel alleen kon men mij dan geen datum geven op welke deze werd geleverd. Dit is natuurlijk van de gekke want alhoewel er contractueel geen maximale duur van de levertijd van het nieuwe toestel bestaat, is er nog wel zoiets als de juridische term 'redelijkheid'. Ik ben van mening dat Pro-Assist mij in alle redelijkheid niet driekwart jaar op een nieuw toestel kan laten wachten. Ik word vanmiddag opnieuw teruggebeld door weer iemand die hoger in de pikorde staat en ben benieuwd wat zij te vertellen heeft. Mocht dit niet bevredigend zijn dan ga ik maar eens actie ondernemen en bijvoorbeeld Kassa bellen, en misschien wel een advocaat inschakelen. Want wat hier in feite aan de hand is dat pro-assist een slecht contract heeft voor de levering van nieuwe I-phones, en hiermee contractbreuk pleegt tov haar klanten door ze langer te laten wachten dan je in redelijkheid mag verwachten. Hier lijkt me ook goed als zoveel mogelijk mensen hier hun ervaringen delen want samen sta je immers sterk..........

Groeten
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #322  
Oud 10-08-10, 14:24
mdl mdl is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 69
Standaard

Ik krijg morgen mijn nieuwe iphone van pro assist. Eerst had ik een 3g (8gb) nu krijg ik een 3gs (8gb).

Het enige nadeel vond ik dat ik er 3 weken op heb moeten wachten.

Weet iemand wat ik moet doen met mijn nieuwe telefoon? (om alle apps die ik op mijn andere iphone had gekocht over te zetten?)

En leveren ze de iphone met de nieuwste software af?

m.v.g.
  #323  
Oud 10-08-10, 16:02
Rudy7002 Rudy7002 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 21
Standaard

echt een slecht bedrijf dat pro-assist.......

Ze zitten ook niet in het meest handige parket op het moment... maar ze lossen het wel slecht op!
  #324  
Oud 11-08-10, 00:04
suusje2410 suusje2410 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Nabij Eindhoven
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knarnie Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb ook grote problemen met pro-assist! Ik heb op 18 juni mijn I phone 3gs 16 gb ingeleverd wegens een defect scherm. Er is hier vervolgens naar gekeken en op 3 juli is er een order voor een nieuw toestel uitgegaan aangezien de mijne niet meer te repareren was. So far so good, toen begon het gezeur want iedere keer als ik belde werd er gezegd wachten wachten wachten. Op een gegeven moment accepteerde ik dit niet meer en ben ik begonnen met zeuren en doorvragen. Toen bleek dat de I phone 3gs 16 Gb & 32 Gb tijdelijk niet leverbaar waren, er is mij toen een toestel aangeboden van andere merken/types maar aangezien ik specifiek voor de I phone heb gekozen ga ik hier niet meer akkoord. Ik heb toen wederom gebeld en toen gesproken met een manager en die zou het voor mij gaan regelen binnen afzienbare tijd aangezien ik binnen enkele weken voor een half jaar vertrek naar Australie. Ik kreeg toen het aanbod om een 3gs 8Gb te nemen. Dit is natuurlijk al helemaal een achterlijk aanbod en ook dit heb ik weer geweigerd. Vanmorgen maar opnieuw gebeld en toen bleek dat de 3Gs 16Gb helemaal niet meer leverbaar is. (heb me meteen door laten verbinden met een supervisor). Nu staat in het contract dat als een toestel definitief niet meer leverbaar is, er in overleg met de klant een minimaal gelijkwaardig toestel geleverd moet worden. Nou zijn mijn inziens alle andere toestellen niet gelijkwaardig en aangezien het 'in overleg met de klant' is, is dit geen optie. Vervolgens heb ik voorgesteld om mij dan maar een 4gs te gaan leveren, dit kon in principe wel alleen kon men mij dan geen datum geven op welke deze werd geleverd. Dit is natuurlijk van de gekke want alhoewel er contractueel geen maximale duur van de levertijd van het nieuwe toestel bestaat, is er nog wel zoiets als de juridische term 'redelijkheid'. Ik ben van mening dat Pro-Assist mij in alle redelijkheid niet driekwart jaar op een nieuw toestel kan laten wachten. Ik word vanmiddag opnieuw teruggebeld door weer iemand die hoger in de pikorde staat en ben benieuwd wat zij te vertellen heeft. Mocht dit niet bevredigend zijn dan ga ik maar eens actie ondernemen en bijvoorbeeld Kassa bellen, en misschien wel een advocaat inschakelen. Want wat hier in feite aan de hand is dat pro-assist een slecht contract heeft voor de levering van nieuwe I-phones, en hiermee contractbreuk pleegt tov haar klanten door ze langer te laten wachten dan je in redelijkheid mag verwachten. Hier lijkt me ook goed als zoveel mogelijk mensen hier hun ervaringen delen want samen sta je immers sterk..........

Groeten

Ja dit verhaal komt overeen met het mijne! Is er inderdaad niet iets dat we met zijn 'allen' kunnen doen.
Mijn Iphone is 28 juni opgehaald, 5 juli opnieuw besteld enja, wat je zegt!

Suzanne
  #325  
Oud 11-08-10, 00:20
suusje2410 suusje2410 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Nabij Eindhoven
Berichten: 21
Standaard

@KNARNIE

Hoe heb je dat trouwens voor elkaar gekregen? Ik krijg niemand anders te spreken als die 'domme' telefonistes en mij wordt gewoon doodleuk gezegd dat de 16gb wel weer komt maar dat het langer duurt.... ? ?

Wat ontzettend raar!

Suus
  #326  
Oud 11-08-10, 09:32
DirkieB DirkieB is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Zaandam
Berichten: 14
Standaard

Ik ben benieuwd! Ik heb mijn oude 3G16 ruim 4 weken geleden laten ophalen met een barst in het scherm. Afgelopen week gebeld en er werd mij verteld dat de levering van nieuwe iPhones wat langer duurt dan normaal ... okay. Ben alleen vergeten wat mijn nieuwe toestel dan wordt. 3G bestaat al een tijdje niet meer volgens mij en 3GS ook niet in 16G. Ik hoop stiekum op een 4 maar dat lijkt me sterk Met een overtollige 3GS16 zou ik ook zeer tevreden zijn
  #327  
Oud 11-08-10, 11:54
Rudy7002 Rudy7002 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DirkieB Bekijk bericht
Ik ben benieuwd! Ik heb mijn oude 3G16 ruim 4 weken geleden laten ophalen met een barst in het scherm. Afgelopen week gebeld en er werd mij verteld dat de levering van nieuwe iPhones wat langer duurt dan normaal ... okay. Ben alleen vergeten wat mijn nieuwe toestel dan wordt. 3G bestaat al een tijdje niet meer volgens mij en 3GS ook niet in 16G. Ik hoop stiekum op een 4 maar dat lijkt me sterk Met een overtollige 3GS16 zou ik ook zeer tevreden zijn
nieuw schermpje lijkt me toch niet zo'n moeite voor een reparatie centrum?
  #328  
Oud 11-08-10, 12:04
DirkieB DirkieB is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Zaandam
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy7002 Bekijk bericht
nieuw schermpje lijkt me toch niet zo'n moeite voor een reparatie centrum?
Zou je denken! Maar goed, een nieuwe is ook niet erg
  #329  
Oud 11-08-10, 12:12
mdl mdl is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 69
Standaard

De mijne komen ze tussen 12 en 4 uur brengen!.. Ben beniewd of de nieuwste software er al op zit en of ik mijn oude applicaties terug kan krijgen!
  #330  
Oud 11-08-10, 12:26
piponld piponld is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 21
Standaard

Vandaag gebeld en gevraagd hoe de stand van zaken is (heb vorige week woensdag mijn 3g 18gb op laten halen na een rondje zwemmen in zeewater), dame gaf aan dat er pas na twee weken vanuit service center aan hen uitslag hierover gegeven wordt. Meer nieuws dus next week. Bij de weg....ik mis m'n Iphone ;-((
  #331  
Oud 11-08-10, 15:13
mdl mdl is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 69
Standaard

Zo, de mijne is net binnen!

Ik moet zeggen, valt zeker niet tegen. Ik heb er wel 3 weken op moeten wachten maar wat ik er voor terug krijg is zeker de moeite waard!

Ik had eerst een I-phone 3g [8gb], en heb nu een splinter nieuwe I-phone 3gS [8gb] gekregen.

Alles nog in orginele verpakking in de doos. Het is een splinter nieuwe zei de man van pro assist. Dit is ook te zien op de doos (nieuwste software erop)

Ben tevreden!
  #332  
Oud 11-08-10, 17:46
Maddog Maddog is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 78
Standaard

Nou heb via de phone shop een Iphone 4 besteld en verwacht deze binnenkort. Nu ben ik er ook over aan het denken een verzekering erop te nemen maar ik zie door de goede en slecht ervaringen van mensen het (verzekering)bos niet meer.

Welke verzekering kan ik nou het beste nemen als je spreekt over val schade want op mijn werk zou het kunnen voorkomen dat ie valt.

Gr Randy
  #333  
Oud 11-08-10, 18:02
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maddog Bekijk bericht
Nou heb via de phone shop een Iphone 4 besteld en verwacht deze binnenkort. Nu ben ik er ook over aan het denken een verzekering erop te nemen maar ik zie door de goede en slecht ervaringen van mensen het (verzekering)bos niet meer.

Welke verzekering kan ik nou het beste nemen als je spreekt over val schade want op mijn werk zou het kunnen voorkomen dat ie valt.

Gr Randy
Bedoel je dat je besteld hebt via The Phone House?
In dat geval is het mogelijk om een Lifeline verzekering te nemen, die je af kan sluiten bij The Phone House zelf. Deze verzekering staat er wel bekend om, dat hij redelijk aan de dure kant is.
  #334  
Oud 11-08-10, 18:24
Maddog Maddog is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 78
Standaard

Hey, nee via de phoneshop.... Dus wil eventueel een verzekering er los bij kopen.... Maar ja welke???

Gr Randy
  #335  
Oud 11-08-10, 18:31
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maddog Bekijk bericht
Hey, nee via de phoneshop.... Dus wil eventueel een verzekering er los bij kopen.... Maar ja welke???

Gr Randy
Eerlijk gezegd weet ik niet of je dan zomaar een verzekering af kan sluiten. Natuurlijk zou je wel een 'mobiele apparatuurverzekering' bij bijvoorbeeld Unigarant af kunnen sluiten. Helaas gaat het daar allemaal wat moeizaam om daar iets vergoed te krijgen.

Je zou contact op kunnen nemen met T-Mobile. Zij kunnen je vertellen of je in aanmerking komt voor een 'T-Mobile Gegarandeerd (Plus) verzekering', die je in een T-Mobile shop aan kan vragen. Zij besteden dit weer uit aan Pro Assist.

Bel gewoon even 1200 met je mobiele T-Mobile toestel. Zij kunnen je de juiste informatie geven.

Succes!
  #336  
Oud 11-08-10, 18:45
Maddog Maddog is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 78
Standaard

Hahaha okay, dan wordt het dus effe langs wippen bij de T-Mobile winkel bij mij in de buurt want als ik met vodafone 1200 bel krijg ik niemand van T-Mobile aan de lijn

Dus toch gaan voor de pro assist dan??

Gr Randy
  #337  
Oud 11-08-10, 19:20
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maddog Bekijk bericht
Hahaha okay, dan wordt het dus effe langs wippen bij de T-Mobile winkel bij mij in de buurt want als ik met vodafone 1200 bel krijg ik niemand van T-Mobile aan de lijn

Dus toch gaan voor de pro assist dan??

Gr Randy
Je kan ook +31 6 2400 1200 bellen met een (niet) T-Mobile toestel. Geen probleem.

Of je voor Pro Assist gaat, blijft uiteraard je eigen keuze.
  #338  
Oud 11-08-10, 19:52
Maddog Maddog is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 78
Standaard

Hahaha okay....

Maar doordat er zoveel goede maar ook negatieve reactie zijn weet ik effe niet of het de beste keuze is....
  #339  
Oud 11-08-10, 20:18
GaLiL GaLiL is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik moet zeggen dat het bij mij allemaal prima verliep. Heb m'n 3GS een half jaar terug voor de 2e keer op laten sturen, en heb ze beide keren binnen 3 weken weer terug gehad. Bij de 2e keer zelfs een nieuwe iPhone van Pro-Assist gehad.

Super!
  #340  
Oud 11-08-10, 20:34
suusje2410 suusje2410 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Nabij Eindhoven
Berichten: 21
Standaard

Vragen / Vara Kassa
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 18:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 19:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 11:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:05.