//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja hoor... De meeste doen het via t-mobile... In België doen we het via mobistar. Er zijn ook nog andere winkels in Nederland die het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #361  
Oud 16-08-10, 21:46
Tomtje Tomtje is offline
 
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Mol, Noord België
Berichten: 113
Standaard

Ja hoor... De meeste doen het via t-mobile... In België doen we het via mobistar.
Er zijn ook nog andere winkels in Nederland die het aanbieden, maar welke dat zijn, en of er verschil is kan ik niet zeggen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #362  
Oud 18-08-10, 00:53
Tuureluur79 Tuureluur79 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Almere
Berichten: 7
Standaard

En moet je dan binnen 2 weken na aankoop langs de T-Mobile shop gaan? Met pakbon, pinbon en een niet gejailbreakte iPhone 4? Die er zo goed als nieuw uitziet neem ik aan?

En heb je nog iets van "aanmeld" kosten of is het gewoon formuliertje invullen en wachten op de 1e rekening?
  #363  
Oud 18-08-10, 11:44
mike803 mike803 is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 12
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suusje2410 Bekijk bericht
Hallo Allemaal,

Zoals in eerdere posts te zien is wacht ook ik op een nieuwe Iphone 3GS 16GB. Ik vraag me af of het nieuwe toestel compleet in de doos komt (geseald) óf enkel het toestel. Ik ben misschien van plan de 3gs te verkopen en dan bij te leggen voor een 4. Dat gaat natuurlijk een stuk makkelijker met een dichte, nieuwe doos. Weet iemand dat hier? Wat je aangeleverd krijgt van PA?

Ik hoop op een antwoord!

Suzanne
Hey Suzanne ,
Heb die van mij net terug van PA en hij zit in plastic helemaal geseald nieuw in doos met alle toebehoren ) dus alles extra nu oordopjes lader enz .
succes met jou iphone
  #364  
Oud 18-08-10, 11:57
suusje2410 suusje2410 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Nabij Eindhoven
Berichten: 21
Standaard

Hallo,

Ook mijn Iphone is zojuist na 7,5 week afgeleverd. Inderdaad helemaal nieuw!

Ik kan de mensen die moeten wachten inderdaad ook aanraden om heel veel te zeuren enja, dreigen helpt ook.... Met kassa of radar! Zo heb ik het voor elkaar gekregen.
  #365  
Oud 18-08-10, 14:08
MoniqueZ MoniqueZ is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 9
Standaard

Ik heb mijn Iphone 3GS 16GB 3 weken geleden op laten halen door PA (scheurtjes backcover en afgebroken volumeknop). Gisteren gebeld en gehoord dat er een nieuwe voor me in bestelling staat. Verwachte levertijd konden ze me niet vertellen helaas, ik hoop dat het niet al te lang duurt....
  #366  
Oud 18-08-10, 16:02
Paulvv Paulvv is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 26
Standaard

via actua verzekeringen kan je ook speciaal je iphone laten verzekeren voor alle mogelijk schaden voor 7.95 per maand
  #367  
Oud 18-08-10, 17:58
dwbrand dwbrand is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 7
Standaard

Ik heb mijn iPhone 3G, 4 weken geleden laten ophalen ivm barsten in cover, afgebroken knoppen, luidspreker, headphone input. Vorige week contact opgenomen, er was een nieuwe iphone voor me in bestelling omdat de mijne niet meer gefixed kon worden. Lijkt me vreemd. Nieuwe cover en alles werkt weer, maarja, nieuw is ook goed en van 3G naar 3GS is nog beter. Gisteren weer gebeld, ze konden er niets over zeggen hoe lang het nog ging duren. Gevraagd naar de manager. Kreeg een vrouw aan de telefoon die me heeft uitgelegd hoe het in elkaar zit. Apple en T-Mobile leveren niet. Er zijn geen iPhones (3gs) meer, maar soms komt er nog een partijtje binnen en die leveren ze af in de volgorde van reparaties. Ze kunnen er totaal niets aan doen zegt men en gooit het op overmacht. Ik nogal boos, aangezien ze me een contract hebben voorgeschoteld en ik daarvoor netjes betaal. Maargoed, ik moet rustig afwachten, het kan een 3gs of 4 worden. Heb wel aangegeven dat het wellicht slim van ze zou zijn om naar de buitenwereld te communiceren hoe de vork in de spreekwoordelijke steel zit. Dan weet iedereen waar die aan toe is en krijgen ze minder telefoontjes. Afwachten dus..
  #368  
Oud 18-08-10, 20:59
olifier olifier is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dwbrand Bekijk bericht
Ik heb mijn iPhone 3G, 4 weken geleden laten ophalen ivm barsten in cover, afgebroken knoppen, luidspreker, headphone input. Vorige week contact opgenomen, er was een nieuwe iphone voor me in bestelling omdat de mijne niet meer gefixed kon worden. Lijkt me vreemd. Nieuwe cover en alles werkt weer, maarja, nieuw is ook goed en van 3G naar 3GS is nog beter. Gisteren weer gebeld, ze konden er niets over zeggen hoe lang het nog ging duren. Gevraagd naar de manager. Kreeg een vrouw aan de telefoon die me heeft uitgelegd hoe het in elkaar zit. Apple en T-Mobile leveren niet. Er zijn geen iPhones (3gs) meer, maar soms komt er nog een partijtje binnen en die leveren ze af in de volgorde van reparaties. Ze kunnen er totaal niets aan doen zegt men en gooit het op overmacht. Ik nogal boos, aangezien ze me een contract hebben voorgeschoteld en ik daarvoor netjes betaal. Maargoed, ik moet rustig afwachten, het kan een 3gs of 4 worden. Heb wel aangegeven dat het wellicht slim van ze zou zijn om naar de buitenwereld te communiceren hoe de vork in de spreekwoordelijke steel zit. Dan weet iedereen waar die aan toe is en krijgen ze minder telefoontjes. Afwachten dus..
zelfde probleem hier. Ogenschijnlijk simpel probleem (vervangen scherm) kan niet gerepareerd worden. nieuwe iphones gaan lang duren volgens de call center dame. ben nu ook in afwachting van wat er gebeuren gaat. langer dan een maand wachten vind ik niet acceptabel. Dus, ga maar iedere dag bellen en mailen met pro assist...
  #369  
Oud 19-08-10, 03:33
Triaxxx Triaxxx is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 4
Standaard

Hey ff een vraagje, ik heb een iphone 3g 8gb en die heeft een duik in het zwembad gemaakt. Nu heb ik ook een verzekering bij PA maar ik heb helemaal geen bonnetjes meer van de Iphone. Heb hem gewoon via T-mobile met een iphone abbo. Wat moet je allemaal afgeven of laten zien aan PA als ze je Phone komen halen? En weten mensen of er nog wel gewoon snel een 3g 8gb of een 3gs 8gb geleverd kan worden?

Groetjes Ramon
  #370  
Oud 19-08-10, 11:54
ismus ismus is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: NL
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Triaxxx Bekijk bericht
Hey ff een vraagje, ik heb een iphone 3g 8gb en die heeft een duik in het zwembad gemaakt. Nu heb ik ook een verzekering bij PA maar ik heb helemaal geen bonnetjes meer van de Iphone. Heb hem gewoon via T-mobile met een iphone abbo. Wat moet je allemaal afgeven of laten zien aan PA als ze je Phone komen halen? En weten mensen of er nog wel gewoon snel een 3g 8gb of een 3gs 8gb geleverd kan worden?

Groetjes Ramon
Als jij zeker weet dat je toestel verzekerd is bij PA kan je ze bellen en je telefoon laten ophalen. Het enige wat ze willen weten is je IMEI nummer van de iPhone. Meer niet.

Gr. Ismayil
  #371  
Oud 19-08-10, 11:56
ismus ismus is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: NL
Berichten: 24
Standaard

Ik heb net een email verstuurd naar PA met de mededeling dat ik nog steeds op een nieuwe toestel zit te wachten. Mochten ze eind volgende week nog geen toestel hebben voor me dan ga ik echt me klacht neer leggen bij Kassa en/of Radar. Dit vind ik echt niet kunnen. En ondertussen maar premie innen voor een toestel dat ik niet in mijn bezit heb.
  #372  
Oud 19-08-10, 19:39
Agaron Agaron is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 49
Standaard

nou mijn iPhone is weer eens kapot, 2e keer in een half jaar tijd, ook alweer de headset aansluiting. Pro Assist maar weer eens gebeld om mijn iphone om te halen.

Had nog gevraagt om een goed leentoestel aan de telefoon, want die HTC diamond wat ik de vorige keer had wil ik niet meer terug zien

Vamorgen kwam de beste man mijn iphone halen, kreeg een nieuw leentoestel, een HTC Smart. Had nog gevraagd om een goede smartphone maar als pro assist dit een goed apparaat noemt

Wat een touchscreen, bijna niet te gebruike, mis mijn iPhone nu al. Hoop dat ze een beetje opschieten want met dit toestel kan ik geen weken leven.
  #373  
Oud 19-08-10, 19:49
olifier olifier is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

vandaag weer gebeld naar proassist. in tegenstelling tot de informatie van dinsdag is mijn iphone wel te repareren. sterker nog, hij is al gerepareerd. Moest later vandaag terugbellen voor een leverdatum. ik bellen, zeggen ze ' volgende week donderdag'. Vraag ik: "kan dat niet eerder, ik heb hem nodig" even in de wacht en daarna "ja hoor, overmorgen, schikt dat?"

enfin, ben nu in ieder geval blij dat mijn iphone weer gerepareerd is en ik hem zaterdag weer terug krijg.

Los van de rare communicatie vind ik dat ze wel hun best doen om alles z.s.m. op te lossen. probleem is niet zozeer dat ze niet willen maar dat ze geen iphones bij Tmobile/apple krijgen om uit te leveren.
  #374  
Oud 20-08-10, 00:40
Triaxxx Triaxxx is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 4
Standaard

Maar nog mensen die op de hoogte zijn van het aanbod 3g 8gb of 3gs 8gb? Of ze die op het moment wel gewoon op voorraad hebben? Is dit misschien ook nog regio afhankelijk? Ik zit namelijk in tweestrijd. Ik kan hem op laten halen door PA maar dan kan het dus zijn dat ik hem maanden kwijt ben daar voel ik niet zoveel voor. Mijn vader wil hem ook wel aan zijn wa verzekering opgeven dan krijg ik er iig meteen geld voor. Wat denken jullie wat kan ik het beste doen? Het gaat dus om een 3g 8gb.

Groeten Ramon
  #375  
Oud 20-08-10, 09:20
ismus ismus is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: NL
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Triaxxx Bekijk bericht
Maar nog mensen die op de hoogte zijn van het aanbod 3g 8gb of 3gs 8gb? Of ze die op het moment wel gewoon op voorraad hebben? Is dit misschien ook nog regio afhankelijk? Ik zit namelijk in tweestrijd. Ik kan hem op laten halen door PA maar dan kan het dus zijn dat ik hem maanden kwijt ben daar voel ik niet zoveel voor. Mijn vader wil hem ook wel aan zijn wa verzekering opgeven dan krijg ik er iig meteen geld voor. Wat denken jullie wat kan ik het beste doen? Het gaat dus om een 3g 8gb.

Groeten Ramon

Alle 3G modellen zijn niet meer te leveren, eveneens de 3Gs 16 en de 32GB. PA heeft alleen de 3Gs 8GB, waar een wachttijd is van minimaal 4 weken.
  #376  
Oud 20-08-10, 11:27
LTU LTU is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Geachte,

Ik heb op 29 Juni 2010 mijn iPhone 3G 16GB (per ongeluk) laten vallen en precies op de zelfde dag laten ophalen door Pro Assist.
Als tijdelijk ( leen ) toestel kreeg ik de Nokia N71 in een matige staat.
Op 23 Juli 2010 werd ik toch een beetje nieuwsgierig over hoe het met de levering van mijn nieuwe Iphone zat. Ik kreeg een helpdesk medewerker aan de lijn, die mij vertelde dat het toestel momenteel niet leverbaar is en dat ik in de wachtrij stond.
Op 05 Augustus 2010 heb ik nog een keertje gebeld naar Pro Assist. Ik kreeg precies het zelfde verhaal te horen, namelijk dat de Iphones moeilijk leverbaar waren. Dat leverde wat frustraties op!
19 Augustus 2010 nog steeds niks gehoord van Pro Assist. Dus ik bel ze weer op. Ik krijg weer een vrouw aan de lijn die mij verteld dat het moeilijk zit met de levering van de Iphones, en dat mijn model nog steeds in de bestellijst staat. Dat leverde nog meer frustraties op!
Er werd me ook gelijk vertelt dat ik een ander gelijkwaardig telefoon kan uitkiezen wat hopelijk een kortere wachtlijst heeft. Helaas mocht het geen Iphone zijn, omdat geen een model direct leverbaar is en de momentele wachtlijst voor de iphone 4 8 weken betreft.
Maar ik wil geen ander toestel, ik gewoon mijn Iphone hebben

Dat is mijn ervaring met Pro Assist. Ik wacht dus al vanaf 29 juni.
  #377  
Oud 20-08-10, 12:48
dwbrand dwbrand is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 7
Standaard

Niemand moet akkoord gaan met een ander toestel. Ze mogen nooit een minder toestel leveren als je daar niet mee akkoord gaat. Indien je een 16gb toestel had, dus ook niet akkoord gaan met een 8gb. Het wordt dan gewoon een Iphone 4. Wel even geduld. Als ze echt moeilijk gaan doen, starten we een collectieve actie ism Radar of Kassa. Ik geloof in hun onmacht mbt de levering van T-mobile/Apple en wil daar best op wachten, maar neem in ieder geval geen genoegen met minder.
  #378  
Oud 20-08-10, 14:47
DirkieB DirkieB is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Zaandam
Berichten: 14
Standaard

Nog maar eens gebeld! Mijn telefoon is inmiddels 6 weken weg bij zijn baasje (sinds 9 juli).

Dame aan de telefoon kon mij iets meer vertellen. Hoeveel daarvan waar is en hoeveel daarvan verzonnen is om maar op vragen antwoord te geven weet ik natuurlijk niet. Ze zei dat er deze week 175 iPhones waren gekomen en verstuurd. Maar dat ze niet kon zeggen of het er elke week zoveel zijn. Ook wilde/kon ze niet zeggen hoeveel wachtenden er voor mij op de lijst staan, maar wel dat er al mensen sinds mei wachten. Enige uitsluitsel wat ze kon geven was dat het binnen 3 maanden wel geregeld zou zijn ...

Ik zou ter vervanging van mijn 3G16 waarschijnlijk een 3Gs16 krijgen. Maar als ze echt 3 maanden achter lopen met het leveren van telefoons ... tsja, misschien krijg ik dan wel gratis een 4, en is het de premie dubbel en dwars waard geweest afgelopen anderhalf jaar. Maar zit ik wel nog 2 maanden zonder iPhone en dat is erg irritant! Mijn golf spelletje op mijn SonyEricsson begint toch ook te vervelen en het data abonnement is ook redelijk nutteloos zonder internetbrowser.

Weet alleen niet wat er aan te doen ... is overmacht bij PA. Zij krijgen er nou eenmaal niet meer binnen. Kan wel zeuren en moeilijk doen, maar ze hebben niet plotseling meer iPhones. Wel ga ik maar eens een brief schrijven dat ik het allerminst redelijk vind dat ik geen premie betaal gedurende de periode dat ik geen iPhone heb na de 4 weken die zij zelf stellen in hun contract.
  #379  
Oud 20-08-10, 21:39
piponld piponld is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 21
Standaard

Mmmmmm wacht nog niet zo lang als de rest hier (2,5 week) maar heb vandaag mijn leentoestel laten omruilen voor eentje die werkt. Keurig kunnen aangeven welke ik wilde hebben en deze ook daadwerkelijk nieuw in verpakking aangeleverd gekregen...netjes toch?
Dame in kwestie kon alleen zien dat mijn toestel in bestelling staat, op mijn vraag (waarop ik door dit draadje het antwoord natuurlijk al weet) hoe het staat met de levertijden gaf ze aan dat men bij PA inderdaad via allerlei wegen aan Iphones probeert te komen maar dat het lastig is, zelfs bij Apple zelf is het slecht gesteld met de voorraad zo gaf ze aan.
Mmmmmm zie het ervan komen dat men op een gegeven ogenblik bij PA eieren voor hun geld kiest en gewoon Iphones gaat uitleveren die wel te krijgen zijn. Hoop stiekum op een 3Gs met 32gb of een Iphone 4?
hahaha hoop doet leven nietwaar?
Allemaal PA blijven bestoken en de druk opvoeren...kan geen kwaad!
  #380  
Oud 21-08-10, 01:47
LTU LTU is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Ik heb een 3G 16gb ingeleverd en hoop ook op een 3GS exemplaar.

Ik ben nou heel benieuwd of er nog mensen zijn die al langer dan ik wachten ( 29 Juni 2010 ) bij ProAssist
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 18:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 19:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 11:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:27.