iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Ervaring Pro-assist (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/26105-ervaring-pro-assist.html)

Koeienkar 27-03-09 18:42

Goede service
 
ik heb twee dagen geleden mijn iphone 3g naar proassist gestruurd omdat er stof onder het beeld zat, het werdt in drie uur opgehaald en ik kreeg een oude nokia(minpuntje).
ik wil wel graag weten of ik een nieuwe iPhone krijg of een refurbished iPhone.

Vassili 01-04-09 23:44

Ik heb ook van pro-assist een 'nieuwe' iPhone gekregen.
Maar ik denk dat ie refurbished is. (Ik weet het niet zeker)

Koeienkar 02-04-09 18:49

@Vassili
Hoelang heb jij moeten wachten?
(ik weet dat het per 'geval' verschilt maar toch)

Donkel 14-04-09 15:11

Pro Assist
 
Ik heb bijna 2 weken geleden mijn iPhone op laten halen want hij was gevallen en de haarscheurtjes die er al inzaten waren verder ingescheurd. Ik hoopte dat ze zouden zeggen dat het binnen de garantie zou vallen maar dit was helaas niet het geval. Nu valt de eigen risico van 30 euro wel te overleven.

Ik kreeg binnen 4 uur een leentoestel, een nokia. Na enkele dagen hiermee rond te hebben gelopen bleek dat ik er soms gewoon niet mee kon bellen en dat hij steeds uit viel. Best arelaxed, zo'n apparaat is gemaakt om mee te bellen.. Na gebeld te hebben kreeg ik binnen 4 uur een vervangende telefoon van mijn leentoestel.. Dit keer een HTC s710.. Prima, geen echt wereldtoestel maar kon er wel mee bellen..

Nou stond ik zondag in de tram van Antwerpen en verloor mijn evenwicht, waardoor ik tegen een stang kwam. Krak, een barst in mijn scherm.. Dus ik bellen, en wat blijkt zij gaan zelf dit toestel repareren en de rekening komt mijn kant op! Want uw leentoestel is niet verzekerd, en ik mag hem niet ergens anders laten repareren.. Dit toestel was echter al slecht en wordt volgens mij echt niet meer gemaakt.. Zal je zien dat dit een dikke rekening wordt.. Wat denken jullie?

Gelukkig krijg ik morgen mijn iPhone terug en ben ik weer bereikbaar..

mcman 15-04-09 00:19

vandaag was ik ook weer de sjaak, barst in mijn beeldscherm... aaaauw!

direct gebeld en na 4 uur precies opgaald. 4 mei ga ik opvakantie, hopelijk is deze dan terug! Er is iig een notitie van gemaakt.

Vassili 15-04-09 00:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koeienkar (Bericht 274056)
@Vassili
Hoelang heb jij moeten wachten?
(ik weet dat het per 'geval' verschilt maar toch)

Na een week werd ik ongeduldig:)
Had ik ze gebeld om te vragen hoe het zat.
Toen was hij al klaar, ff een afspraak gemaakt om langs
te brengen 2 dagen erna had ik mn iPhone weer.

Je moet ze wel om de paar dagen bellen:)

jesso88 15-04-09 01:18

vandaag mijn nokia om zeep geholpen, jammer. maar over 2 weken mag ik ook al een nieuwe abbo (lees iPhone) uit gaan zoeken. komt allemaal goed dus, alleen morgen nog ff bellen naar ProAssist

Donkel 15-04-09 15:46

Yes, gelukkig is mijn iPhone weer terug.. backup gerestored.. Maar nu staan de meeste apps er niet meer op.. :confused:.. weet iemand hoe ik kan zien welke apps ik al heb gekocht, behalve alle facturen na te lopen?!

jamy015 15-04-09 20:04

Tijdje geleden mijn iPhone laten vallen, ik pak hem op en wat zie ik, het hele glas is gebroken. Hij werkte nog wel gewoon. Mijn moeder dus T-Mobile gebeld (ik mag dat volgens mij niet, ben pas 12) en die zeiden dat in hun systeem niet stond dat ik een verzekering had. We moesten bewijs hebben. Wij ons dus rot zoeken naar dat papier en na een week ofzo gevonden. Daar stond een ander nummer op. Dat gebeld en geen gezeur, gewoon 'we komen hem voor vijven ophalen'. Dat deden ze ook, maar hoe weet ik niet, want m'n moeder moest hem in ontvangst nemen. Nokia 6021 gekregen en er zat zelfs een autolader bij! Er zat ook een headset bij maar die paste niet in de connectoringang, toch erg slordig dat ze een verkeerde headset meeleveren. Maar dat is dan ook het enige, nu zit ik te wachten tot ik een nieuwe krijg...

Vassili 17-04-09 20:57

je hebt geluk dat je een nokia hebt...
Ik zat opgescheept met een Htc toestel dat voor geen meter werkte...

SneakerStyle 18-04-09 22:14

En ja hoor.. Het is weer zover. Mijn toestel is defect. Ik vandaag Proassist gebeld om 14:20.. Ja we hebben vertraging; we komen rond 19:00 euro.. Prima..

20:45 stond de chauffeur pas voor mijn deur!! Ongelofelijk! Ik heb denk ik wel 4 keer in totaal gebeld.. "ja we weten het niet".

Het is dat T-Mobile geen andere verzekering heeft. Maar wat een ontzettend kl ot e bedrijf proassist! Ik ben echt pissed-off. Stelletje amateurs! Ik ben benieuwd hoelang ik moet wachten. Hoop niet weer 3 maanden zoals op mijn toenmalige HTC.

suby555 19-04-09 00:41

Komaan man!

Die staan echt niet op de hoek van je straat te wachten tot jouw gsm het begeeft hoor!

Dat je na de middag belt en ze staan er dezelfde dag nog...dat is toch geweldig!
Ik weet niet wat jij nog meer verwacht ;)

SneakerStyle 19-04-09 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suby555 (Bericht 279150)
Komaan man!

Die staan echt niet op de hoek van je straat te wachten tot jouw gsm het begeeft hoor!

Dat je na de middag belt en ze staan er dezelfde dag nog...dat is toch geweldig!
Ik weet niet wat jij nog meer verwacht ;)

Nou ik heb toch echt een verzekering afgesloten die mij beloven binnen 4 uur bij mij te zijn..

Als jij een fiets koopt en ze vertellen dat er 10 versnellingen op zitten en bij aflevering van de fiets zitten er maar 2 dan ben je toch ook niet tevreden.

Ik heb wel meer te doen dan meer dan 5 uur te wachten.

jesso88 21-04-09 14:14

tsjah, het is maar wat je verwachtingen van het bedrijf zijn. Ik ben er meer dan goed over te spreken. Perfecte service en afhandeling, soms kunnen nieuwe toestellen wat lang op zich laten wachten, maar dat zal mij een worst wezen. Als ik maar kan blijven bellen.

Pim Erhart 21-04-09 20:51

pro assist = (no)service
 
mijn iphone is nu al voor de 3de keer terug naar pro assist vanwege haarscheurtjes in de backcover, de eerste keer was er niets gedaan. de high scores van mijn spelletjes hadden ze proberen te verbeteren en na 3 weken in een la te hebben gelegen bij een reparatie bureau, hebben ze um terug gestuurd.

ik was natuurlijk not amused, dus ik weer opsturen, van de week terug. met de verklaring, we hebben uw display vervangen en de software geupdate.... ik heb nooit gevraagt mijn display te vervangen en bij het er af halen van het bescherm stikkertje van mijn display werd mijn (ik voel me genaait gevoel nog eens benadrukt) het kleine krasje wat ik voor het opsturen zelf perongeluk in het display had gemaakt zat er nog.

dus helemaal niet vervangen, maar de klant laten denken dat je bezig bent geweest.

dus gelijk weer mee terug gegeven aan de bezorger, en de 30 euro eigen risico natuurlijk niet betaald.

pro ass gebelt, en blijkt dat compleet alles maar dan ook alles verkeerd is gegaan, en men weet nu nog niets. volgende week nog maar eens bellen, en die klachten brief aangetekend opsturen.

als ie nu voor de 3de keer niet gerepareert of nieuw terug komt, maar eens nog bozer gaan worden.......

ik ben diep teleur gesteld in pro ass, deze mensen proberen naar mijn mening zo min mogelijk te doen om je ergens mee van dienst te zijn en daar betalen we nog voor met zijn allen ook. ik wens deze eerste klas verzekerings terroristen al het slechts in de wereld toe, de fustratie is voor nu van me afgeschreven maar dat "ik voel me genaait gevoel blijft''

richje31 24-04-09 02:38

bij mij werd er via de standaard garantie niks aan mijn iphone gedaan....zgn waterschade, terwijl hij nog gewoon belde en alles deed , alleen laadde die niet meer op. Ben zelf el. ingenieur.....zag de reden niet echt waarom mijn hele iphone vervangen moest worden, omdat ze geen normaal servicentre van apple in nederland hebben. Maargoed, hij was ook verzekerd....leen toestel gekrgen, een simpele maar hij werkte en na 3 weken een nieuwe iphone gehad via pro assist.... Niks over teklagen voor die 7 euro/maand.Duurde alleen wel vrij lang, 3 weken, maar verder geen gezeur. Verkoop die iphone nu omdat ik het mar een onhandig ding vind.....liever een simpele samsung.Maar pro assist deed hun werk goed voor het geld... Apple zelf zuigt...
gr.rich

kuotje 02-06-09 02:12

nieuw op het iphone gebied dus een vraag maar geen ervaring met pro-assist. Wanneer betaal je die eigen risico? Zeker afhankelijk van je verhaal.

Gr

mcman 02-06-09 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 291155)
nieuw op het iphone gebied dus een vraag maar geen ervaring met pro-assist. Wanneer betaal je die eigen risico? Zeker afhankelijk van je verhaal.

Gr

Als het je eigen schuld is! Bijv. laten vallen, etc.
Als het niet je eigen schuld is! Bijv. softwarematige fout, plotseling doet niet alles het meer.

Daarbij is je eigen risico maar €30,- valt wel mee voor wat je er voor terugkrijgt.

kuotje 07-06-09 16:10

net me iPhone afgegeven aan een chauffeur. Hopen dat het niet te lang duurt.

probleem: software fout denk ik met de speaker. Kon niemand horen wanneer ze me belden, maar zij horen mij wel.


eDiT:
ik heb dus een leentoestel ( waar me eigen sim-kaart in zit met een iphone-INTERNET bundel ) kan ik dan gewoon gratis internetten met de leenteostel?
vertrouw het allemaal niet dus kweetniet:P

DaveD30 07-06-09 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 292516)
net me iPhone afgegeven aan een chauffeur. Hopen dat het niet te lang duurt.

probleem: software fout denk ik met de speaker. Kon niemand horen wanneer ze me belden, maar zij horen mij wel.


eDiT:
ik heb dus een leentoestel ( waar me eigen sim-kaart in zit met een iphone-INTERNET bundel ) kan ik dan gewoon gratis internetten met de leenteostel?
vertrouw het allemaal niet dus kweetniet:P

Lijkt mij geen probleem hoor!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:11.