//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben vandaag ook gebeld door ProAssist. Mijn 3GS 16GB gaat vervangen worden door een 4G 16GB, volgende week donderdag komen ze 'm bij mij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #421  
Oud 02-09-10, 17:39
Lunchbox Lunchbox is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Limbabwe
Berichten: 24
Standaard

Ik ben vandaag ook gebeld door ProAssist. Mijn 3GS 16GB gaat vervangen worden door een 4G 16GB, volgende week donderdag komen ze 'm bij mij thuis afleveren.

Ik neem aan dat een nieuw toestel inclusief verpakking en accessoires geleverd wordt? Of zijn de accessoires van mijn 3GS compatibel met de 4G (adapter, data kabel, headset).

Ik ben wel een beetje aan het balen dat alles tot aan komende donderdag reeds volgeboekt was, ze werken bij ProAssist duidelijk niet met een FIFO systeem aangezien ik officieel al sinds 19 Mei aan het wachten ben op een reparatie/vervanging van mijn defecte 3GS...

...maar goed, ik zal gewoon nog een weekje geduld moeten hebben!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #422  
Oud 02-09-10, 19:09
playertje95 playertje95 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Standaard

na weken telefoneren wordt eindelijk mijn 3G 16gb vervangen door een iphone 4.
Hij wordt donderdag tussen 1 en 5 bij mij thuis afgeleverd.
Na 9 weken werd het wel tijd.

Veel geluk voor de mensen die nog wachten
  #423  
Oud 02-09-10, 21:31
LTU LTU is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Na precies 9 weken, 4 keer bellen naar Pro Assit, 2 klachten , wordt mijn toestel eindelijk komende dinsdag geleverd. Ik heb nog geen idee welk model het wordt.
Ik heb een Iphone 3G 16GB op 29 juni ingeleverd.
  #424  
Oud 03-09-10, 00:31
Lunchbox Lunchbox is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Limbabwe
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LTU Bekijk bericht
Na precies 9 weken, 4 keer bellen naar Pro Assit, 2 klachten , wordt mijn toestel eindelijk komende dinsdag geleverd. Ik heb nog geen idee welk model het wordt.
Ik heb een Iphone 3G 16GB op 29 juni ingeleverd.
Kijk, dat bevestigt mijn vermoeden dat ProAssist niet op FIFO basis (first in, first out) werkt... Ik ga morgen bellen om een klacht in te dienen, ik wacht %@#$!^ al een stuk langer en ik moet tot donderdag wachten tot ik mijn 4G ontvang. Ik heb nog gevraagd of het niet eerder kan (ik vertrek komende donderdag, lang weekendje weg) maar het ging niet...

"Alles is helaas al volgeboekt, meneer."

*zucht*

Laatst gewijzigd door Lunchbox; 03-09-10 om 02:30.
  #425  
Oud 03-09-10, 00:37
Rudy7002 Rudy7002 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lunchbox Bekijk bericht
Kijk, dat bevestigt mijn vermoeden dat ProAssist niet op FIFO basis (first in, first out) werkt... Ik ga morgen bellen om een klacht in te dienen, ik wacht %@#$!^ al een stuk langer en ik moet tot donderdag wachten tot ik mijn 4G ontvang. Ik heb nog gevraagd of het niet eerder kan (ik vertrek komende donderdag, lang weekendje weg) maar het ging niet...

"Alles is helaas al volgeboekt, meneer."

...dus nu moet ik om 7 uur mijn wekker zetten en maar hopen dat ze voor 11 uur langs zijn geweest, anders zal het pas na het daaropvolgende weekend worden dat ik mijn nieuwe iPhone in ontvangst kan nemen.

Zijn er nog andere aanbieders van iPhone verzekeringen? Ik wil serieus overstappen naar een andere, ik heb het helemaal gehad met ProAssist!
ligt er maar net aan in welke regio je woont wanneer ze tijd hebben om af te leveren.
In groningen komen ze minder vaak dan in amsterdam bijvoorbeeld.

Dat je langer wacht is in deze jammer voor jou, maar pro-assist had eerder geen iphones
  #426  
Oud 03-09-10, 02:36
Lunchbox Lunchbox is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Limbabwe
Berichten: 24
Standaard

Ik had geen behoefte om nog langer te wachten met het indienen van een klacht, dus ik heb zojuist onderstaande mail gestuurd:

__________________________________________________________________

*knip*

__________________________________________________________________

Edit: Ik ga eerst een reactie van ProAssist afwachten, ik zal mijn klacht hier op een later tijdstip plaatsen.

Laatst gewijzigd door Lunchbox; 03-09-10 om 02:39.
  #427  
Oud 03-09-10, 02:46
Lunchbox Lunchbox is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Limbabwe
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy7002 Bekijk bericht
ligt er maar net aan in welke regio je woont wanneer ze tijd hebben om af te leveren.
In groningen komen ze minder vaak dan in amsterdam bijvoorbeeld.

Dat je langer wacht is in deze jammer voor jou, maar pro-assist had eerder geen iphones
Kijk, ik snap dat er een reden is voor de manier waarop ProAssist hun planning maakt... Maar er is een groot verschil tussen een telefoon op 29 Juni of op 19 Mei aanbieden.

ProAssist mag wel wat coulanter zijn in hun afhandeling van dit soort kwesties richting de klant. Ik mag dan niet in de Randstad wonen, maar ik betaal net zo veel voor mijn verzekering als ieder ander dus ik heb ook evenveel recht op een goede en correcte afhandeling. Als er een paar dagen verschil zit tussen de datums van aanbieden dan kan ik begrijpen waarom de een iets langer moet wachten dan de ander, ten behoeve van een optimale planning, maar bij zo'n groot verschil moet ProAssist maar beter hun best doen de wachtende klant tevreden te stellen...

Ik kan er als klant tenslotte niets aan doen dat ProAssist leveringsproblemen heeft, daar zijn zij zelf verantwoordelijk voor! Maar ik ben uiteindelijk wel degene die daar de dupe van word.


Edit: En nog een kleine toevoeging: Ik had mijn originele post al aangepast maar ik zie in jouw quote mijn oorspronkelijke bericht nog staan... Die wekker zetten om 7 uur dat gaat dus mooi niet op: Ik werk van woensdag op donderdag een nachtdienst. Dus ik kan direct na mijn nachtdienst naar huis racen, wakker blijven en hopen dat de koerier niet tot 11 uur 's ochtends op zich laat wachten, vervolgens maximaal 3 uurtjes slapen alvorens ik vertrek richting mijn vakantiebestemming. Ik heb een goede reden om mijn vervangende toestel eerder te willen ontvangen, maar ProAssist heeft daar (tot nog toe in ieder geval) geen oor naar.

Ik heb naar mijn mening oneindig veel geduld gehad met ProAssist, maar mijn geduld is nu echt helemaal op! En dat is vrij begrijpelijk lijkt mij, na zo lang gewacht te moeten hebben...

Laatst gewijzigd door Lunchbox; 03-09-10 om 03:00.
  #428  
Oud 03-09-10, 09:22
DirkieB DirkieB is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Zaandam
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lunchbox Bekijk bericht
Kijk, ik snap dat er een reden is voor de manier waarop ProAssist hun planning maakt... Maar er is een groot verschil tussen een telefoon op 29 Juni of op 19 Mei aanbieden.

ProAssist mag wel wat coulanter zijn in hun afhandeling van dit soort kwesties richting de klant. Ik mag dan niet in de Randstad wonen, maar ik betaal net zo veel voor mijn verzekering als ieder ander dus ik heb ook evenveel recht op een goede en correcte afhandeling. Als er een paar dagen verschil zit tussen de datums van aanbieden dan kan ik begrijpen waarom de een iets langer moet wachten dan de ander, ten behoeve van een optimale planning, maar bij zo'n groot verschil moet ProAssist maar beter hun best doen de wachtende klant tevreden te stellen...

Ik kan er als klant tenslotte niets aan doen dat ProAssist leveringsproblemen heeft, daar zijn zij zelf verantwoordelijk voor! Maar ik ben uiteindelijk wel degene die daar de dupe van word.


Edit: En nog een kleine toevoeging: Ik had mijn originele post al aangepast maar ik zie in jouw quote mijn oorspronkelijke bericht nog staan... Die wekker zetten om 7 uur dat gaat dus mooi niet op: Ik werk van woensdag op donderdag een nachtdienst. Dus ik kan direct na mijn nachtdienst naar huis racen, wakker blijven en hopen dat de koerier niet tot 11 uur 's ochtends op zich laat wachten, vervolgens maximaal 3 uurtjes slapen alvorens ik vertrek richting mijn vakantiebestemming. Ik heb een goede reden om mijn vervangende toestel eerder te willen ontvangen, maar ProAssist heeft daar (tot nog toe in ieder geval) geen oor naar.

Ik heb naar mijn mening oneindig veel geduld gehad met ProAssist, maar mijn geduld is nu echt helemaal op! En dat is vrij begrijpelijk lijkt mij, na zo lang gewacht te moeten hebben...
Een beetje zeuren om het zeuren imo ... als ze dat plekje voor jou hadden gereserveerd en volgende week pas bellen met de mededeling: We komen hem morgen brengen! Was je gelukkig geweest. Wees gewoon blij dat je eindelijk resultaat hebt, je krijgt zelfs een iphone4! En het is inderdaad niet FIFO. Maar redelijk random / op volgorde van bellen en gebeld worden. Hoe laat was jij gebeld? Ik 's ochtends om 10.30 en woon in Amsterdam. En het kon al niet eerder dan woensdag.
  #429  
Oud 03-09-10, 10:48
Martijnvd92 Martijnvd92 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Standaard

Heb mijn iPhone 2 weken geleden (vandaag 15 dagen) afgegeven aan ProAssist.
Gister werd ik eind van de middag gebeld dat de reparatie (een barst door de volledige achterkant vanaf de ingang voor USB-kabel) klaar was.
Keurig netjes stonden ze anderhalf uur later voor de deur! Precies 14 dagen... Het was lang genoeg
  #430  
Oud 03-09-10, 11:05
Robbor Robbor is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Martijnvd92 Bekijk bericht
Heb mijn iPhone 2 weken geleden (vandaag 15 dagen) afgegeven aan ProAssist.
Gister werd ik eind van de middag gebeld dat de reparatie (een barst door de volledige achterkant vanaf de ingang voor USB-kabel) klaar was.
Keurig netjes stonden ze anderhalf uur later voor de deur! Precies 14 dagen... Het was lang genoeg
Dat is netjes, welk type heb je?
  #431  
Oud 03-09-10, 11:06
Martijnvd92 Martijnvd92 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik heb een 3Gs 16 Gb
  #432  
Oud 03-09-10, 11:10
Robbor Robbor is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 64
Standaard

Dankje!

Had ook even kunnen kijken wat er in je profiel stond
Ik heb helaas een 3G 16GB wit, hopelijk ook snel gerepareerd.
  #433  
Oud 03-09-10, 11:36
Martijnvd92 Martijnvd92 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Standaard

Hoelang ben je m al kwijt?
Reacties zijn nogal verschillend merk ik:S
  #434  
Oud 03-09-10, 11:44
Ikfoldsoms Ikfoldsoms is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Alles wat negatief is aan pro-assist neem ik bij deze per direct terug.

Ik had een iPhone 3G 16gb, deze is nu al zeker 2,5 maand bij pro-assist. Word ik zojuist gebeld om een afspraak te maken. Ze gaan mij namelijk een iPhone 4 leveren!

Heb het drie keer gevraagd aan het meisje aan de telefoon maar het is toch echt waar. Kan het zelf bijna niet geloven!

Dus degene die zijn 3G of 3GS op dit moment bij pro-assist heeft liggen heeft nog hoop op een iPhone 4.
  #435  
Oud 03-09-10, 11:48
Robbor Robbor is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 64
Standaard

Ik ben mijn telefoon pas een weekje kwijt.

Nu hoop ik dat het snel gedaan is, maar wie niet?


Het is jammer dat er nergens iets te vinden is over behandelstatus, het geeft de klant toch wat rust in zijn of haar kont als hij/zij weet dat eraan gewerkt wordt.
  #436  
Oud 03-09-10, 13:06
wrc1 wrc1 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Belgie
Berichten: 53
Standaard

een vriend van mij heeft de iphone 3 GS 32 gb en heeft ook een verzekering bij mobistar bij genomen (het grootste pakket (9euro/maand), zal ook wel pro assist zijn). Zijn telefoon zat gisteren nog in zijn broekzak en zijn vrouw heeft zijn broek gewassen. Bijgevolg heeft hij een heel nette telefoon maar ze werkt niet meer

Zijn contract dekt waterschade. Nu is mijn vraag, zou hij een nieuwe iphone krijgen want deze zal waarschijnlijk niet meer te repareren zijn ? Heeft er iemand ervaring met serieuze waterschade met de iphone en pro assist ?
  #437  
Oud 03-09-10, 13:10
Cynt76 Cynt76 is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gonster Bekijk bericht
Ik zit te denk aan een verzekering bij pro assist, deze heb ik gebeld, en ze vertelde me langs een tmobileshop te gaan, daar dat makkelijker zou zijn......iemand hier ervaring mee (dat je je verzekering af moet sluiten bij een tmobileshop en niet direct bij por-assist)??
Ik vroeg me ook al af waar ik m'n Iphone zou kunnen verzekeren bij Proassist. Kan geen link vinden ofzo....
  #438  
Oud 03-09-10, 13:22
LTU LTU is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wrc1 Bekijk bericht
een vriend van mij heeft de iphone 3 GS 32 gb en heeft ook een verzekering bij mobistar bij genomen (het grootste pakket (9euro/maand), zal ook wel pro assist zijn). Zijn telefoon zat gisteren nog in zijn broekzak en zijn vrouw heeft zijn broek gewassen. Bijgevolg heeft hij een heel nette telefoon maar ze werkt niet meer

Zijn contract dekt waterschade. Nu is mijn vraag, zou hij een nieuwe iphone krijgen want deze zal waarschijnlijk niet meer te repareren zijn ? Heeft er iemand ervaring met serieuze waterschade met de iphone en pro assist ?
Ik heb wel ervaring met water/vocht shade. Kreeg een aantal jaren terug een grote hoeveelheid alcohol over mij iphone heen. Ingeleverd bij Pro Assist. En ja hoor, nieuwe iphone gekregen. Het is bijna logisch dat het na water/vocht shade het toestel niet meer te repareren valt.
  #439  
Oud 03-09-10, 14:08
dwbrand dwbrand is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynt76 Bekijk bericht
Ik vroeg me ook al af waar ik m'n Iphone zou kunnen verzekeren bij Proassist. Kan geen link vinden ofzo....
Het is een T-mobile verzekering die weer wordt ondergebracht bij Pro Assist. Deze kan alleen tegelijk met de aanschaf van een nieuwe telefoon worden afgesloten. Ik heb het gewoon in de T-mobileshop gedaan.
  #440  
Oud 03-09-10, 21:23
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ikfoldsoms Bekijk bericht
Alles wat negatief is aan pro-assist neem ik bij deze per direct terug.

Ik had een iPhone 3G 16gb, deze is nu al zeker 2,5 maand bij pro-assist. Word ik zojuist gebeld om een afspraak te maken. Ze gaan mij namelijk een iPhone 4 leveren!

Heb het drie keer gevraagd aan het meisje aan de telefoon maar het is toch echt waar. Kan het zelf bijna niet geloven!

Dus degene die zijn 3G of 3GS op dit moment bij pro-assist heeft liggen heeft nog hoop op een iPhone 4.
Betekend dat je nog steeds 10 weken moet wachten. En dat is niet negatief? Los van dat de oplossing wel oke is natuurlijk..
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 18:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 19:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 11:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:08.