//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 Gewoon proberen om te ruilen maar heb je ook te horen gekregen wat je zou krijgen?Een 3gs of een 4g? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #501  
Oud 13-09-10, 20:30
jonko jonko is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 Bekijk bericht
Gewoon proberen om te ruilen maar heb je ook te horen gekregen wat je zou krijgen?Een 3gs of een 4g?
Nee hebben ze niet gezegd iphone 4 zou mooi zijn natuurlijk zie wel dat veel mensen een 4 hebben gekregen inplaats van 3gs we zullen zien, heb al paar keer gemaild maar krijg er geen antwoord en bellen schiet je ook niet veel mee op. Hoop dat ik snel bericht krijg word gek van die MDA
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #502  
Oud 13-09-10, 20:44
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jonko Bekijk bericht
Nee hebben ze niet gezegd iphone 4 zou mooi zijn natuurlijk zie wel dat veel mensen een 4 hebben gekregen inplaats van 3gs we zullen zien, heb al paar keer gemaild maar krijg er geen antwoord en bellen schiet je ook niet veel mee op. Hoop dat ik snel bericht krijg word gek van die MDA
Je hebt al wel gebeld dus?Want een vriend van me had gewoon gebeld en gezegd dat zijn leentoestel voor geen meter mee werkte en dat die er gek van werd. 2 uur later had hij een nokia die gewoon zijn werk doet.

Heb die chauffeur van PA gesproken toen hij mijn toestel ophaalde, hij zei toen dat de 3gs niet geleverd kon worden en dat het waarschijnlijk een 4g zou worden

Dus ik hoop et voor jou en voor mij dat het een 4g word
  #503  
Oud 13-09-10, 20:59
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Nou ik heb een Nokia 3110 gekregen ipv me geliefde iphone...
En ik baal nu al...ik wil gewoon mijn iphone terug...nu merk je wel weer hoe verslavend zo'n ding eigenlijk is..zucht...nu maar hopen dat hij snel gefixt wordt..
  #504  
Oud 13-09-10, 21:16
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door babz86 Bekijk bericht
Nou ik heb een Nokia 3110 gekregen ipv me geliefde iphone...
En ik baal nu al...ik wil gewoon mijn iphone terug...nu merk je wel weer hoe verslavend zo'n ding eigenlijk is..zucht...nu maar hopen dat hij snel gefixt wordt..
Woowww een nokia 3310?Dat is echt retro, die zijn niet kapot te krijgen Ze zijn wel hip net als de vespa van vroeger

Maar vreemd dat je een normale telefoon hebt gekregen ipv een smartphone. Heb je de keuze niet gehad aan de telefoon uit een normale of een smartphone?
  #505  
Oud 13-09-10, 21:35
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Nou hip wil hem niet noemen...en kapot te krijgen zijn ze wel..want die kerel van ProAssist wou er me eerst 1 geven met een kapot scherm..en heeft daarna de andere gepakt...
Ik had geen keuze, werd zo half in mijn hand gedrukt...Ik grapte nog wel van..van een iphone naar zo'n ding...jeetje wat erg...Maar hij reageerde er niet echt op...

En nee geen 3310 maar een 3110...die zijn ook retro..maar gwoon niet mooi..
Baal ervan, nu kan ik niet meer twitteren over rare lui die ik tegen kom in de trein enzo
  #506  
Oud 13-09-10, 21:43
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Ooowh ja een 3110 die zijn idd wel kapot te krijgen en inderdaad deze zijn niet hip

Nou ik zou dan toch even bellen met PA en zeggen dat je had gezegd dat je een smartphone wou!Zullen ze waarschijnlijk je leentoestel omruilen als je goed door drukt.

Maar 1 troost..je kan nu hier posten wat voor gare types je in de trein tegenkomt
  #507  
Oud 13-09-10, 21:46
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Ookal als ik dat niet aan de telefoon heb gezegd?? ze vroeg of ik een leentoestel wilde..en toen zei ik ja..heb niet echt verder gevraagd aangezien ik op dat moment ff ergens anders zat met mijn hoofd, omdat ik een uur erna naar de kaakchirurg moest om mijn laatste 2 verstandskiezen moest laten trekke

En ja, posten over gare personen in de trein is toch het leukste als je het meteen op dat moment doet, met foto en al...en dus niet met een gare telefoon zonder camera en zonder twitter erop
  #508  
Oud 13-09-10, 21:56
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Ai naar de kaakchirug, die gozer heeft zeker weer flink lopen wrikken in je mond:S

Maar de brutalen hebben de halve wereld, ik zou gewoon bellen en zeggen dat je een smartphone wou!En dan een verhaal verzinnen van dat je veel moet mailen voor je werk etc
  #509  
Oud 13-09-10, 22:01
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Weet je..normaal ben ik best wel brutaal, maar misschien moet ik maar eens leren om te werken met zo'n telefoon...zoveel bel/sms ik niet...het was meer twitter en whatsapp enzo...

misschien moet ik maar ff afkicken...bedenk me eig nu pas dat ik ook geen ipod meer heb nu ...shiiiiitt...

*rustig blijven*

Ja nee het was een vrouw die me in me mond heeft zitten wrikken deze x ze was wel aardig en alles ging goed..maar heb nu wel meer pijn dan ik de eerste x had...dus we zien wel..deze week ff een weekje rust nemen...en afkicken...
  #510  
Oud 14-09-10, 07:55
Agaron Agaron is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 49
Standaard

Dacht dat mijn Pro-assist verhaal eindelijk ten einde kwam, telefoon op 17 aug ingeleverd, 10 september terug gekregen. zondag 12 september kreeg ik al enkele raare errors op mijn scherm die ik nog nooit gezien had. Maandag morgen 13 september, ik word wakker en iPhone doet helemaal niks meer.

Eerst contact gehad met het webcare team hierover, ze komen em maar weer eens ophalen voor de 3e keer!
Krijg ik ook nog erbij te horen dat ie weer opnieuw naar het reparatie centrum gaat en ik weer 4 weken kan wachten. Heb gevraagd om een goede smartphone want ik ga niet weer akkoord met een brakke htc smart.

Heb mn iPhone net 1 dag goed kunnen gebruiken en nu ben ik em weer 4 weken kwijt.
Wat een service....
  #511  
Oud 14-09-10, 10:23
Rudy7002 Rudy7002 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 21
Standaard

Net mijn iphone 4 ontvangen!

Al met al 7 weken van inlevering 3g tot iphone 4.
Lastig was het natuurlijk dat er geen iphones leverbaar waren, maar goed opgelost!
  #512  
Oud 14-09-10, 10:24
Rudy7002 Rudy7002 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Agaron Bekijk bericht
Dacht dat mijn Pro-assist verhaal eindelijk ten einde kwam, telefoon op 17 aug ingeleverd, 10 september terug gekregen. zondag 12 september kreeg ik al enkele raare errors op mijn scherm die ik nog nooit gezien had. Maandag morgen 13 september, ik word wakker en iPhone doet helemaal niks meer.

Eerst contact gehad met het webcare team hierover, ze komen em maar weer eens ophalen voor de 3e keer!
Krijg ik ook nog erbij te horen dat ie weer opnieuw naar het reparatie centrum gaat en ik weer 4 weken kan wachten. Heb gevraagd om een goede smartphone want ik ga niet weer akkoord met een brakke htc smart.

Heb mn iPhone net 1 dag goed kunnen gebruiken en nu ben ik em weer 4 weken kwijt.
Wat een service....
Eigenlijk is dit dus een fout van solid vision..... pro assist repareert zelf niks. Dat doet solid vision
  #513  
Oud 14-09-10, 11:49
regenhond regenhond is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Zojuist is hier, geheel volgens afspraak, een iPhone 4 16 Gb afgeleverd door Pro-assist, samen met een micro-simkaart. Al met al ben ik zeer tevreden over de service. Zit nu wel met een enorm luxeprobleem want vorige week heb ik mijn abonnement verlengd en daar een iPhone 4 met 32 Gb bij genomen. Tja, zo heb je een oude iPhone 3G met een scheurtje en zo heb je twee nieuwe iPhone's -

Ik laat de 16 Gb dus voorlopig maar lekker in het plastic zitten en zal hem waarschijnlijk gaan verkopen. Iemand enig idee wat een reële vraagprijs is?

Ik ga er vanuit dat ik hem kan unlocken omdat het originele abonnement verlopen is.
  #514  
Oud 14-09-10, 12:10
MaXt0r MaXt0r is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Hallo allemaal,

Ik heb 3 maanden geleden een nieuwe 3g 16gb ontvangen aangezien mijn Wi-Fi van de vorige kapot was. Toen ik de nieuwe opgestart had zag ik een gele gloed/waas op het scherm. Ik had die dag gelijk weer contact opgenomen met pro-assist om het probleem te melden. Zij zouden een iphone als vervangend toestel leveren en als deze er was mij bellen.

We zijn nu +/- 3 maanden verder dus ik nam zelf maar eens contact op. Ik kreeg geen iphone te leen en ik moest maar een afspraak in plannen. Mijn Iphone is voor 30min geleden opgehaald door een koerier van Pro-assist. Deze vertelde mij dat ik zo'n 6 tot 8 weken moet wachten aangezien het toestel gerepareerd zou worden. Hij zei dat een zwemdiploma a beter voor het toestal was geweest aangezien je dan sneller een nieuwe hebt. Als er alleen een technisch probleem is wordt het huidige toestel namelijk gerepareerd. Klopt dit?

Groeten
  #515  
Oud 14-09-10, 12:23
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door regenhond Bekijk bericht
Tja, zo heb je een oude iPhone 3G met een scheurtje en zo heb je twee nieuwe iPhone's -
Wat voor een scheurtje? zo 1tje die achter in de behuizing zit bij de usb plug? en zoals boven in bij de plug voor je oordoppies?
  #516  
Oud 14-09-10, 12:32
regenhond regenhond is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Scheurtje begon bij onderzijde (bij ingang connector) en liep door tot halverwege het appeltje aan de achterkant.
  #517  
Oud 14-09-10, 12:36
MaXt0r MaXt0r is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Als ik nu weer een nieuwe mag ontvangen zal dit de 4e zijn. Eerste keer brak mijn knopje van de trilfunctie af. Bij de 2e ging de Wi-Fi kapot. Bij de 3e had ik een gele waas op het scherm en nu dus een nokia n73 en wachten of mijne gerepareerd wordt of dat ik een nieuwe krijg.

Zullen ze een 3g 16gb nog repareren of zal ik een nieuwe krijgen?
  #518  
Oud 14-09-10, 12:47
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Oh hmm..mijn scheurtje was niet zo groot...hield ongeveer op waar iphone stond...ik wil ook een nieuwe als ik dat had geweten had ik hem zelf groter gemaakt neh grapje
  #519  
Oud 14-09-10, 14:12
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door babz86 Bekijk bericht
Oh hmm..mijn scheurtje was niet zo groot...hield ongeveer op waar iphone stond...ik wil ook een nieuwe als ik dat had geweten had ik hem zelf groter gemaakt neh grapje
Ja nou PA maakt het wel verleidelijk voor haar klanten om de iphone 'per ongeluk' uit je handen te laten glippen onder het motto dat die zo smooth is.

@Rudy bevalt de 4g je?
  #520  
Oud 14-09-10, 15:09
Rudy7002 Rudy7002 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 Bekijk bericht
Ja nou PA maakt het wel verleidelijk voor haar klanten om de iphone 'per ongeluk' uit je handen te laten glippen onder het motto dat die zo smooth is.

@Rudy bevalt de 4g je?
ja top! alleen death grip is wel echt serieus aanwezig... het lukt me gewoon op het signaal totaal te laten wegvallen. Buiten dat is het echt een geweldig apparaat, grote stap vooruit. vooral het scherm is om van te kwijlen.
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:58.