//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 Amai Gerdje! Nou is een prima deal lijkt me zo ! Moet zeggen als ze daadwerkelijk volgende week komen dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #621  
Oud 22-09-10, 11:01
Gerdje's schermafbeelding
Gerdje Gerdje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Lent
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 Bekijk bericht
Amai Gerdje!

Nou is een prima deal lijkt me zo! Moet zeggen als ze daadwerkelijk volgende week komen dat het zeker wel snel is! Heb jij gewoon de 3gs 16gb gekregen?

En hoelang heb jij in totaal moeten wachten?
Ik heb in totaliteit 3,5 week moeten wachten. Ik had een 3GS 32Gb waar op een gegeven moment de headphones van kapot gingen. Na twee weken kreeg ik het bericht dat mijn iPhone was gerepareerd en dat de binnen unit vervangen was. Het duurde toen een week voordat ProAssist langs kon komen komen vanwege drukte. Ik heb een gerefurbished Iphone 3GS 32Gb terug gekregen. In tijd dat mijn iPhone 3GS weg was heb ik een iPhone 4 aangeschaft ('tweedehands' voor een prikkie).
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #622  
Oud 22-09-10, 11:31
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerdje Bekijk bericht
Ik heb in totaliteit 3,5 week moeten wachten. Ik had een 3GS 32Gb waar op een gegeven moment de headphones van kapot gingen. Na twee weken kreeg ik het bericht dat mijn iPhone was gerepareerd en dat de binnen unit vervangen was. Het duurde toen een week voordat ProAssist langs kon komen komen vanwege drukte. Ik heb een gerefurbished Iphone 3GS 32Gb terug gekregen. In tijd dat mijn iPhone 3GS weg was heb ik een iPhone 4 aangeschaft ('tweedehands' voor een prikkie).
Daar valt me droom in diggelen geen i4 voor mij maar goed zo te lezen mag ik mijn handen al dicht knijpen dat het zo 'spoedig' is geregeld.
  #623  
Oud 22-09-10, 12:49
babyque babyque is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 15
Standaard

gisterenmiddag even PA gebeld.. Of er al iets bekend was van mijn iPhone.. Mevrouw aan de telefoon zou de reparatiedienst mailen & zodra ze wat gehoort zou hebben zou ze me bellen of mailen.. maar nee, still nothing... Ik word een beetje moe van dit...
  #624  
Oud 22-09-10, 13:09
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door babyque Bekijk bericht
gisterenmiddag even PA gebeld.. Of er al iets bekend was van mijn iPhone.. Mevrouw aan de telefoon zou de reparatiedienst mailen & zodra ze wat gehoort zou hebben zou ze me bellen of mailen.. maar nee, still nothing... Ik word een beetje moe van dit...
Als ik het goed heb je vrijdag 10 september je tel ingeleverd toch?Dan kan het heel goed zijn dat ze nog niks weten. De 2 weken zijn nog niet om..nog even 2 dagen geduld hebben

Bij mij is het nu precies 2 weken geleden en kan in de loop van de week of begin volgende week een afspraak maken dat ze hem terug komen brengen.

Laatst gewijzigd door Tan_n86; 22-09-10 om 13:15.
  #625  
Oud 22-09-10, 14:44
babyque babyque is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 Bekijk bericht
Als ik het goed heb je vrijdag 10 september je tel ingeleverd toch?Dan kan het heel goed zijn dat ze nog niks weten. De 2 weken zijn nog niet om..nog even 2 dagen geduld hebben

Bij mij is het nu precies 2 weken geleden en kan in de loop van de week of begin volgende week een afspraak maken dat ze hem terug komen brengen.
10e of 11e, ik weet het niet meer precies,,achja dagje eerder dan die 2weekje kan ook wel, alsof ze 2 weken ermee zitten te testen. Geloof er geen ruk van.. De telefoon heeft val- en waterschade.. Heel het 'moederbord' van dat ding is soieso kapot.. toen ik hem voor t laatst in mijn handen had, zag ik nog heel klein beetje op t scherm, en hij deed dingen uitzichzelf.. Op stil zetten, aan- en uitzetten, van die gekke dingen,, paar min later deed ie niets meer... Gwn nieeetsss ;'( maarja zoals jij zegt, ik zal nog wel ffe geduldig zijn, er zijn mensen hier al weken/maanden zondr hun iphone... Ik wens iedereen het beste !
  #626  
Oud 22-09-10, 15:46
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Goedendag,

ik heb vandaag maar eens een e-mail gestuurd naar Pro-assist, dat ik graag een richtdatum wil, wanneer ik mijn nieuwe iphone kan verwachten. Daarbij heb ik aangegeven dat ik alleen een witte Iphone 3gs 16GB wil of een Iphone 4. Ik heb destijds specifiek voor een witte gekozen. Op een zwarte zit ik niet te wachten en een Iphone 4 zal ik geen nee tegen zeggen.

Ik laat het antwoord hier weten

Ze nemen binnen 14 dagen contact met mij op.. krijg ik als bevestiging. Dit gaat toch nergens over.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 23-09-10 om 16:46.
  #627  
Oud 22-09-10, 17:39
theodoor10 theodoor10 is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 13
Standaard

Vorige week woensdag me iphone op laten halen door pro A vandaag gebeld met Solid Vision in rijswijk en die vertelden me dat het wachten is op omruiling want zij repareren zelf geen iphones, toestel wordt opgestuurd naar engeland en gewoon omgeruild voor een ander,zal begin volgende week worden.
Daarna met pro assist gebeld en die vertelden me dat de status bij hun staat op wachten op onderdelen.
Hierna weer gebeld met solid vision en daar werd me verteld dat zij het hierover al vaker hadden gehad met pro assist maar als er bij een iphone deze status staat bij pro assist betekend dit gewoon dat je toestel omgeruild wordt omdat solid vision absoluut geen iphones repareren maar opsturen naar de fabriek in engeland.
pro assist weet dus niet hoe het reilt of zeilt met iphones zoals ik begrepen heb van solid vision.
  #628  
Oud 22-09-10, 18:42
cremerhm cremerhm is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theodoor10 Bekijk bericht
Vorige week woensdag me iphone op laten halen door pro A vandaag gebeld met Solid Vision in rijswijk en die vertelden me dat het wachten is op omruiling want zij repareren zelf geen iphones, toestel wordt opgestuurd naar engeland en gewoon omgeruild voor een ander,zal begin volgende week worden.
Daarna met pro assist gebeld en die vertelden me dat de status bij hun staat op wachten op onderdelen.
Hierna weer gebeld met solid vision en daar werd me verteld dat zij het hierover al vaker hadden gehad met pro assist maar als er bij een iphone deze status staat bij pro assist betekend dit gewoon dat je toestel omgeruild wordt omdat solid vision absoluut geen iphones repareren maar opsturen naar de fabriek in engeland.
pro assist weet dus niet hoe het reilt of zeilt met iphones zoals ik begrepen heb van solid vision.
Eigenlijk wel vreemd toch?
Zeker aangezien er hier en op tweakers.net toch verschillende personen zijn die hun eigen toestel gerepareerd terug ontvangen hebben.

Mijn toestel is vorige week woensdag opgehaald en donderdags heb ik meteen een mail verzonden om te vragen wat nu de werkwijze is. Gisteren ontving ik een mail met de melding dat er een iPhone voor me in bestelling staat.

Moet zeggen dat ik tot nog toe zeer tevreden ben over de communicatie van en met ProAssist!

Laatst gewijzigd door cremerhm; 22-09-10 om 19:51.
  #629  
Oud 22-09-10, 20:26
Iphone522 Iphone522 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door babyque Bekijk bericht
10e of 11e, ik weet het niet meer precies,,achja dagje eerder dan die 2weekje kan ook wel, alsof ze 2 weken ermee zitten te testen. Geloof er geen ruk van.. De telefoon heeft val- en waterschade.. Heel het 'moederbord' van dat ding is soieso kapot.. toen ik hem voor t laatst in mijn handen had, zag ik nog heel klein beetje op t scherm, en hij deed dingen uitzichzelf.. Op stil zetten, aan- en uitzetten, van die gekke dingen,, paar min later deed ie niets meer... Gwn nieeetsss ;'( maarja zoals jij zegt, ik zal nog wel ffe geduldig zijn, er zijn mensen hier al weken/maanden zondr hun iphone... Ik wens iedereen het beste !
Ik heb mijn Iphone 5,5 week geleden laten ophalen en na 8 dagen wachten kon een medewerkster al mijn status zien. Vervolgens belde ik 3 dagen later (dus 11 dagen na ophalen van mijn Iphone) en die mevrouw beweerde opeens dat ze het niet kon inzien omdat de twee weken nog niet verstreken zijn, maar ze zei: ik kijk wel even momentje.. en vervolgens kon ook zij de status inzien. Dus ik denk dat ze als richtlijn 2 weken hebben, maar dat is absoluut geen feit, kans is groot dus dat de status al veel eerder opvraagbaar is. Overigens vandaag weer gebeld of er al iets bekend is over mijn in bestelling staande Iphone, nee helaas meneer ik kan u geen enkele uitspraak daarover doen. Toen vroeg ik, dus het zou best eens zo kunnen zijn dat ik mijn Iphone nu nog 2 maanden kwijt ben. Die man zegt: Jaa meneer helaas wij hebben geen enkel zicht op de levertijden. Tering jantje zeg, dit schiet echt gewoon niet op. Dat bellen heeft gewoon geen zin zeg. Succes iedereen met wachten!

Laatst gewijzigd door Iphone522; 22-09-10 om 20:28.
  #630  
Oud 22-09-10, 21:08
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Nou mensen, zo snel is Webcare dus niet...haha
Ik had een paar uur voordat vorige week maandag 13 september mijn iphone werd opgehaald een tweet geplaatst of iemand wist of ik mn nummer wel kon behouden met die leentelefoon
(toen wist ik nog niet dat er een heel forum over PA was )
Ik kreeg vandaag opeens een reply terug dat ze graag mijn vraag wilden beantwoorden en of ik hun wilde mailen *grinnik* beeeeeetje laat nu....

En ik lees het al weer dat veel meer mensen dus weer gezeik met PA hebben...opzich heb ik nog niet echt klachten...wordt wel vriendelijk behandeld...het wachten duurt alleen lang..en dan wacht ik nog maar 1,5 week sorry mensen
  #631  
Oud 22-09-10, 21:23
babyque babyque is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 15
Standaard

ongelovelijke wachtijden...
  #632  
Oud 23-09-10, 00:09
jonko jonko is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 22
Standaard

Word er echt ziek van ben vanaf 11-08-2010 me iphone al kwijt en ze kunnen me nog niet zeggen wanneer ik de nieuwe krijg, ze bieden me wel aan om een andere telefoon uit te kiezen maar de enigste die ik wil is me 3gs 16GB of iphone 4
  #633  
Oud 23-09-10, 00:31
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

dat duurt wel heel lang, over het algemeen duurde mijn 3g altijd maar 2weken maximaal.

heb zelfs gehoord dat iemand voor zijn 3g een iphone 4 heeft gekregen -.- maja of ik dat nou geloof. ze hadden geen 3g meer op voorraad.
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #634  
Oud 23-09-10, 14:07
YvoStaudt YvoStaudt is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Twente
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht
dat duurt wel heel lang, over het algemeen duurde mijn 3g altijd maar 2weken maximaal.

heb zelfs gehoord dat iemand voor zijn 3g een iphone 4 heeft gekregen -.- maja of ik dat nou geloof. ze hadden geen 3g meer op voorraad.
Kan heel goed, dat ze een iPhone 4 hebben ontvangen. Aangezien de iPhone 3G niet meer wordt gefabriceerd.
  #635  
Oud 23-09-10, 14:18
NCKKÓ NCKKÓ is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 21
Standaard

Nou m'n 3G is gisteravond eindelijk opgehaald, heb een nieuwe(nog nooit gebruikt zei de koerier ) Nokia E63 gekregen als leentoestel. Het is geen heel slecht toestel IMO.
Beter als de Nokia 33 nog wat die ik 2 jaar geleden als leentoestel kreeg toen mn LG Prada kapot was, mijn god wat een onding was dat!

Maargoed, nu hopen dat ik snel mijn of een nieuwe iPhone terug krijg..
  #636  
Oud 23-09-10, 15:12
jonko jonko is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 22
Post

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jonko Bekijk bericht
Word er echt ziek van ben vanaf 11-08-2010 me iphone al kwijt en ze kunnen me nog niet zeggen wanneer ik de nieuwe krijg, ze bieden me wel aan om een andere telefoon uit te kiezen maar de enigste die ik wil is me 3gs 16GB of iphone 4

Op het bonnetje van t-mobile staat €998,- ik neem aan dat je dan bent verzekerd voor die prijs? Dan zouden ze toch gewoon een iphone 4 kunnen leveren iPhone Service Point - iPhone 4 simlock vrij, iPhone 3GS simlock vrij, iPhone Accessoires, iPhone 3G
  #637  
Oud 23-09-10, 15:53
Robin84 Robin84 is offline
• iOS 4.0.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
ProAssist WebCare
Ik heb nog geen iPhone
Hoe toepasselijk, maar net als bij tweakers kunnen deze berichten of prive of in 1 enkel bericht verstuurd worden. Dit slaat natuurlijk nergens op.
  #638  
Oud 23-09-10, 15:56
pmobi pmobi is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 10
Standaard

he hallo,

pro assist laat goed op zich wachten mijn 3gs al sinds 31-07-2010 weg en nog steeds geen antwoorden gekregen...iemand tips?
  #639  
Oud 23-09-10, 16:01
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pmobi Bekijk bericht
he hallo,

pro assist laat goed op zich wachten mijn 3gs al sinds 31-07-2010 weg en nog steeds geen antwoorden gekregen...iemand tips?
Blijven bellen tot je antwoorden krijgt...mailen...bellen...
  #640  
Oud 23-09-10, 16:06
pmobi pmobi is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 10
Standaard

ben al dagelijks bezig met bellen, mailen, stalken ed...
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:37.