//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door babz86 Is dat zo ja...wat is dit dan schat?? " Geachte mevrouw V, Bedankt voor uw reactie en fijn om te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #761  
Oud 29-09-10, 16:53
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door babz86 Bekijk bericht
Is dat zo ja...wat is dit dan schat??

" Geachte mevrouw V,

Bedankt voor uw reactie en fijn om te horen dat uw vraag is beantwoord.
Indien u vragen heeft m.b.t. de status van uw toestel dan wil ik u graag doorverwijzen naar mijn collega’s van de afdeling Claimservice.
U kunt ze bereiken op; 0344- 63 63 29.

Hopend u hiermee te hebben geïnformeerd.
Een fijne dag gewenst.

Met vriendelijke groet,
Bianca
Webcare
ProAssist "
Ja jij hebt de verzekering echt met pro-assist afgesloten dat was eerst voor iedereen het geval. Tegenwoordig bieden ze ook via t-mobile dezelfde verzekering aan maar noemen ze het t-mobile gegarandeerd terwijl het eigenlijk gewoon allemaal 1 pot nat is
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #762  
Oud 29-09-10, 16:54
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 Bekijk bericht
Ja jij hebt de verzekering echt met pro-assist afgesloten dat was eerst voor iedereen het geval. Tegenwoordig bieden ze ook via t-mobile dezelfde verzekering aan maar noemen ze het t-mobile gegarandeerd terwijl het eigenlijk gewoon allemaal 1 pot nat is
Lekker logisch onnie?.... weeeiiiiiirddd..MAAR


ik krijg hem morgen terug...YAAAAY
  #763  
Oud 29-09-10, 17:01
Souljaa Souljaa is offline
• iOS 6.1.2
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 31
Standaard

ik kan mijn ervaringen hier ook wel weer breed uit gaan opschrijven maar nu elke 'dreig' mailtjes. ghihi toen wisten ze ineens weer wie ik was en dat er zsm contact op genomen zou worden voor een nieuwe iphone ! Ze wist niet zeker of het een 3gs weer zou worden of een 4!

Hier reactie wat ik terug gekregen had van Webcare.

Beste Silvan,

Zoals telefonisch besproken neem ik even via de e-mail verder contact met je op.
We hebben je probleem gelezen en willen dit graag nader toelichten.

De I-Phones die voor reparatie worden opgestuurd en binnen de garantie van Apple vallen, worden door Apple zelf direct vervangen/omgeruild.
I-Phones die niet binnen de garantie vallen en waar onze klanten ook voor verzekerd zijn, daarvoor dient de verzekeraar een nieuw toestel voor te verstrekken, zoals in de voorwaarden wordt gemeld.
Wij zijn ons er ook van bewust, dat de klanten waarvan de reparatie binnen de garantie valt eerder zijn geholpen, maar wij hebben hier helaas geen invloed op.

Het leveren van I-Phone toestellen is landelijk een probleem. ProAssist is echter zijn uiterste best aan het doen om I-Phone toestellen via andere wegen in te kopen.
Hoewel wij u graag binnen afzienbare tijd u zouden willen voorzien van een ander toestel, kunnen wij op dit moment jammer genoeg niet realiseren.

Betreffende de First-in, First-out, dat is ook de eerlijkste manier om iedereen te helpen. Wij hopen dat hier ook begrip voor is.
Nogmaals wij gaan onze uiterste best doen om u zo snel mogelijk te helpen en hopen hiermee het vertrouwen te hebben hersteld.

Volgende week neem ik nogmaals contact op per e-mail ook als ik nog geen verdere informatie kan verstrekken.
We doen ons uiterste best.

Hopend u hiermee te hebben geïnformeerd.

Dus ben benieuwd of ze volgende week contact op gaan nemen zo niet dan ga ik weer lekker door met spammen =).

** EDIT!!! **

ook een leuk nieuwtje;

http://www.portablegear.nl/nieuws/11...in_Utrecht.htm

Laatst gewijzigd door Souljaa; 29-09-10 om 17:04.
  #764  
Oud 29-09-10, 18:03
pmobi pmobi is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 10
Standaard ff een update

nadat ik vorige week te horen kreeg dat mijn toestel vervangen zou worden door een nieuwe 3GS of een 4G. heb ik nu weer te horen gekregen dat mijn binnenwerk van iphone vervangen is....
heb nu een klacht ingediend bij webcare en om verduidelijking gevraagd, aangegeven dat ik het zat ben om iedere keer andere informatie te moeten ontvangen...
het is net of ze daar met een dobbelsteen bepalen welke antwoorden ze geven aan de klanten

grtzzz P

succes alleen met de strijd tegen rare antwoorden
  #765  
Oud 29-09-10, 18:05
Robbor Robbor is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pmobi Bekijk bericht
nadat ik vorige week te horen kreeg dat mijn toestel vervangen zou worden door een nieuwe 3GS of een 4G. heb ik nu weer te horen gekregen dat mijn binnenwerk van iphone vervangen is....
heb nu een klacht ingediend bij webcare en om verduidelijking gevraagd, aangegeven dat ik het zat ben om iedere keer andere informatie te moeten ontvangen...
het is net of ze daar met een dobbelsteen bepalen welke antwoorden ze geven aan de klanten

grtzzz P

succes alleen met de strijd tegen rare antwoorden
Dan krijg je dus een refurbished 3GS, daarvan is dan ook het binnenwerk vervangen en het toestel zal ook als nieuw eruit zien.
__________________
The universal aptitude for ineptitude makes any human accomplishment an incredible miracle. Stapp's Law.
  #766  
Oud 29-09-10, 18:16
Souljaa Souljaa is offline
• iOS 6.1.2
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 31
Standaard

ja klopt inderdaad net wat robbor zegt !

ik heb zojuist via mail & Telefoon bevestiging gekregen dat ik een iphone 4 zou krijgen.
en dat ze die volgens planning deze week zouden ontvangen.
deze zou er voor mij ook tussen zitten.
dus volgende week hoop ik een belletje te krijgen of morgen overmorgen nog !

Ben dus benieuwd of ze zich aan hun afspraak houden ! Heb ik 2 maand moeten wachten...

ik hou jullie op de hoogte!
  #767  
Oud 29-09-10, 18:50
pmobi pmobi is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 10
Standaard

dank allen voor jullie reacties..
mijn grootste frustratie is dat alles wat ze mij aan info verstrekken wordt bij het volgende gesprek weer veranderd. ik weet af en toe niet meer welke informatie ik geloven moet..!! als ik wederom bel krijg ik weer iets anders te horen...en terugbel beloftes die ze maken komen ze ook niet na....en ja als ik een 3GS terug krijg is deze gerefurbished, daar ben ik van op de hoogte....als deze maar wel ok is

grtzz P
  #768  
Oud 29-09-10, 18:59
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Standaard

pro assist werkt gewoon prima mijn 3 gs was van 4 hoog gevallen tijdens werk

Binnen 2 uur had ik een vervangend toestel en binnen 3 weken kreeg ik nieuw en gesealed in box in nieuwe witte 32 gig 3 GS

Dus prima service
__________________
Iphone 3GS 32 Gb Wit, JB, iPad 64GB 3g JB, Iphone 4 32 Gig JB
  #769  
Oud 29-09-10, 19:04
pmobi pmobi is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 10
Standaard

soms zit het mee...vaak lees ik anders..

maar geniet ervan
  #770  
Oud 29-09-10, 19:17
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Souljaa Bekijk bericht
ja klopt inderdaad net wat robbor zegt !

ik heb zojuist via mail & Telefoon bevestiging gekregen dat ik een iphone 4 zou krijgen.
en dat ze die volgens planning deze week zouden ontvangen.
deze zou er voor mij ook tussen zitten.
dus volgende week hoop ik een belletje te krijgen of morgen overmorgen nog !

Ben dus benieuwd of ze zich aan hun afspraak houden ! Heb ik 2 maand moeten wachten...

ik hou jullie op de hoogte!

YAY top!!! ik ben blij voor je..
  #771  
Oud 29-09-10, 19:43
Bart02's schermafbeelding
Bart02 Bart02 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 49
Standaard

Voor sommige mensen gaat het zo snel omdat ze in de garantie termijn van 1 jaar zitten.

De eerste keer dat ik hem liet vallen had ik hem ook binnen 2 weken terug.

Nu wacht ik echter al 3 weken op een nieuwe iPhone zonder ook maar iets te horen..

----
Gemaild met Webcare, duurde 2 dagen (3x een mail gestuurd) voordat ik een reactie kreeg. In die reactie stond dat ze bepaalde informatie nodig had, die ik dus nu ook gemaild heb.

Nu maar weer een paar dagen wachten dus :-(
(Ik had de mysterieuze Bianca trouwens)
  #772  
Oud 29-09-10, 19:47
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door babz86 Bekijk bericht
YAY top!!! ik ben blij voor je..
Ik heb dat andere nummer van jouw gebeld, maar daar krijg je nu niemand meer mee aan de lijn. Beetje raar. Ik bel nu met het standaard nummer van T-mobile gegarandeerd ofzo. Daar hang ik nu alweer meer dan een 15 minuten mee aan de lijn. Ze zeggen telkens dat ze in gesprek zijn en dat ik zo spoedig mogelijk wordt geholpen. Maar volgens mij zit er maar één iemand, of ze willen gewoon niet op nemen. Ik zocht al de functie om nummerweergave uit te zetten, maar op de Samsung Jet is deze onvindbaar.

Ik wordt echt gek van Pro-assist ze latten helemaal maar dan ook helemaal niks van zich horen. Bellen ze nemen niet op en ze mailen nimmer terug. Voor mensen die will verzekeren ik raad Pro-assist af!!
  #773  
Oud 29-09-10, 19:52
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani538 Bekijk bericht
Ik heb dat andere nummer van jouw gebeld, maar daar krijg je nu niemand meer mee aan de lijn. Beetje raar. Ik bel nu met het standaard nummer van T-mobile gegarandeerd ofzo. Daar hang ik nu alweer meer dan een 15 minuten mee aan de lijn. Ze zeggen telkens dat ze in gesprek zijn en dat ik zo spoedig mogelijk wordt geholpen. Maar volgens mij zit er maar één iemand, of ze willen gewoon niet op nemen. Ik zocht al de functie om nummerweergave uit te zetten, maar op de Samsung Jet is deze onvindbaar.

Ik wordt echt gek van Pro-assist ze latten helemaal maar dan ook helemaal niks van zich horen. Bellen ze nemen niet op en ze mailen nimmer terug. Voor mensen die will verzekeren ik raad Pro-assist af!!
Echt??? jeetje..ik heb dat nummer maandag gekregen...meteen gebeld...kreeg meteen iemand aan de lijn...wat gek :/
Wacht...heb jij een proassist verzekering...of een t-mobile gegarandeerd....en hoelang heb jij je iphone al..ik heb hem namelijk al bijna een jaar...kan verschil in zitte...
  #774  
Oud 29-09-10, 19:54
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Nou eindelijk iemand aan de lijn gehad. Deze zegt dat er deze week een nieuwe lichting Iphones binnen komen. En dat ik volgende week bericht krijg over wanneer ze hem kunnen brengen. Deze dame vertelde mij dat ik wel gewoon weer een 3GS krijg. Ik wacht nog even af tot ze bellen want ik wil ook wel gewoon weer een witte. Aangezien deze duurder was dan de zwarte en ik hier specifiek voor gekozen heb.

Maar goed nou maar hopen dat ze de waarheid spreken, want op dit forum is gebleken dat dit ook niet altijd het geval is.
  #775  
Oud 29-09-10, 19:55
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door babz86 Bekijk bericht
Echt??? jeetje..ik heb dat nummer maandag gekregen...meteen gebeld...kreeg meteen iemand aan de lijn...wat gek :/
Wacht...heb jij een proassist verzekering...of een t-mobile gegarandeerd....en hoelang heb jij je iphone al..ik heb hem namelijk al bijna een jaar...kan verschil in zitte...
Hey ik heb T-mobile gegarandeerd, ik heb mijn telefoon sinds februarie.
maar goed zie bovenstaande bericht over telefoontje.
  #776  
Oud 29-09-10, 19:58
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani538 Bekijk bericht
Hey ik heb T-mobile gegarandeerd, ik heb mijn telefoon sinds februarie.
maar goed zie bovenstaande bericht over telefoontje.
Kijk dat kan het zijn...mensen die t-mobile gegarandeerd hebben, moeten misschien dat 26 nummer bellen..ipv het 29 nummer voor de mensen met een PA verzekering....

En zoals je mijn berichten misschien hebt gelezen..ik heb dus niet gewacht op het telefoontje van PA...daar heb ik, 1: het geduld niet voor...en 2: als een medewerker van PA zelf al zegt dat ik beter zelf kan bellen, dat het dan sneller gaat...dan doe ik dat dus ook..

hopelijk loopt alles voor jou goed af...en hopelijk voor mij heb ik morgen rond deze tijd mn iphone weer in mn handen..
  #777  
Oud 29-09-10, 20:01
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door babz86 Bekijk bericht
Kijk dat kan het zijn...mensen die t-mobile gegarandeerd hebben, moeten misschien dat 26 nummer bellen..ipv het 29 nummer voor de mensen met een PA verzekering....

En zoals je mijn berichten misschien hebt gelezen..ik heb dus niet gewacht op het telefoontje van PA...daar heb ik, 1: het geduld niet voor...en 2: als een medewerker van PA zelf al zegt dat ik beter zelf kan bellen, dat het dan sneller gaat...dan doe ik dat dus ook..

hopelijk loopt alles voor jou goed af...en hopelijk voor mij heb ik morgen rond deze tijd mn iphone weer in mn handen..
Ik weet het even niet zo goed meer was jouw telefoon kapot of krijg jij een compleet nieuwe? En krijg jij gewoon weer een witte Iphone zoals je eerst had of krijg je een Iphone 4?

Tot nu toe vertellen ze mij elke keer dat ik geduld moet hebben en dat ze mij wel bellen. Maar daar heb ik ook het geduld niet voor...
  #778  
Oud 29-09-10, 20:05
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani538 Bekijk bericht
Ik weet het even niet zo goed meer was jouw telefoon kapot of krijg jij een compleet nieuwe? En krijg jij gewoon weer een witte Iphone zoals je eerst had of krijg je een Iphone 4?

Tot nu toe vertellen ze mij elke keer dat ik geduld moet hebben en dat ze mij wel bellen. Maar daar heb ik ook het geduld niet voor...
Mijn telefoon had een haarscheurtje onderin bij de connector en bovenin bij de oordopjes plug...en daarbij wat deukjes enzo..je weet het wel...
Ik krijg mijn eigen iPhone 3GS terug met een nieuwe voor en achterkant zover ik weet...
Ik zou niet eens een iphone 4 willen om heel eerlijk te zijn, vindt um zo blokkerig...

En mij vertelden ze bij dat 29 nummer dat ik ook geduld moest hebben en dat ze zelf wel contact met mij zouden opnemen om een afspraak te maken aangezien mijn telefoon klaar was, maar heb direct erna gewoon naar het standaard nummer gebeld...en kon meteen een afspraak maken..
  #779  
Oud 29-09-10, 20:12
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Oke nou ik wacht het nog even tot volgende week af als ik dan op woensdag nog niks gehoord heb ga ik er weer achteraan bellen. Maar ik vind het toch een vaag gedoe allemaal. Net als dat de één wel een Iphone 4 krijgt en de ander toch weer een 3GS.
Is niet helemaal eerlijk zeg maar.
  #780  
Oud 29-09-10, 20:14
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

ach ja...sommige mensen hebben geluk...maar er zijn ook mensen die echt al maanden lang wachten..dan heb ik ook wel zoiets van..die mogen wel compensatie ontvangen..of mensen waarvan hun iphone totaal niet gemaakt kan worden...je weet het niet
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 18:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 19:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 11:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:20.