//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bartha Als Pro-assist je toestel krijgt gaan ze eerst kijken of ze het ergens kunnen laten repareren buiten Apple om. Als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1001  
Oud 14-10-10, 18:25
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartha Bekijk bericht
Als Pro-assist je toestel krijgt gaan ze eerst kijken of ze het ergens kunnen laten repareren buiten Apple om. Als die die reparateur er niet uitkomt / geen onderdelen heeft of als het nog onder Apple garantie valt wordt het pas doorgestuurd voor screening naar bijv. Solid Vision. Als je de achterkant van je iPhone wordt vervangen bij Pro-assist en niet bij Apple zal het nooit een Apple achterkant zijn maar een imitatie.... Gaat het om een normaal garantie geval meld dit dan gewoon bij een Apple service center zoal Solid Vision dan krijg je wel de Apple service en een originele achterkant
Kijk dit is nou informatie!!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1002  
Oud 14-10-10, 21:37
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Kzie net de rekening van t-mobile...kzit 15 euro boven mijn bundel van 30 eurie door het feit dat ik 2,5 week mn iphone kwijt was, dus niet kon twitteren/hyven/facebooken/mailen en pingen wat ik normaal veel doe ipv smsen/bellen.
Weet iemand of ik dit evt terug kan krijgen van T-mobile/ProAssist? Of kan er ik er wel naar fluiten?
  #1003  
Oud 14-10-10, 22:03
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Wat krijg je de laatste tijd eigenlijk voor leentoestel als ik vragen mag??
Heb ook PA verzekering afgesloten via T-mobile, voor me iphone 4.
Zat na 1,5 week al een kras op de voorkant :s
Mja als ik het zo lees, dan laat ik het maar ff zo denk ik...
Heb er een Bodyguardz overheen gedaan en zie er nu niks meer van gelukkig.
  #1004  
Oud 14-10-10, 22:20
toqa toqa is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 Bekijk bericht
Wat krijg je de laatste tijd eigenlijk voor leentoestel als ik vragen mag??
Heb ook PA verzekering afgesloten via T-mobile, voor me iphone 4.
Zat na 1,5 week al een kras op de voorkant :s
Mja als ik het zo lees, dan laat ik het maar ff zo denk ik...
Heb er een Bodyguardz overheen gedaan en zie er nu niks meer van gelukkig.
Als het goed is heb je dan de "iPhone" verzekering van PA. En in de voorwaarde staat dat je het zelfde toestel als leentoestel krijgt, tenzij die op dat moment niet hebben. Dus gewoon om vragen. Lees anders ff je voorwaarden ff door.
  #1005  
Oud 15-10-10, 11:30
sj0e5d sj0e5d is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toqa Bekijk bericht
Als het goed is heb je dan de "iPhone" verzekering van PA. En in de voorwaarde staat dat je het zelfde toestel als leentoestel krijgt, tenzij die op dat moment niet hebben. Dus gewoon om vragen. Lees anders ff je voorwaarden ff door.
Ik kreeg gewoon een Nokia 6021, iets anders was er niet. Heb nu een oude HTC Phar100 te leen van een collega daar kan je tenminste nog iets mee.
  #1006  
Oud 15-10-10, 11:34
Agaron Agaron is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 49
Standaard

Gisteren heb ik maar weer gebeld
Stond hier dat ze 2000 iPhones binnen hebben gekregen, dus dacht daar zit er dan vast eentje voor mij tussen, maar nee, volgens de medewerker hebben ze een achterstand sinds mei en moet die eerst weg gewerkt worden voordat ik een nieuw toestel krijg.
Vraag me dan echt af hoeveel mensen zitten te wachten, had niet verwacht dat het er 1000den zijn.
  #1007  
Oud 15-10-10, 12:31
RVDB RVDB is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rl88 Bekijk bericht
Ik heb ook 3 weken geleden mijn iPhone terug gestuurd naar ProAssist. Hierbij werd mij gezegd dat ze hem pas op maandag op konden halen (ik belde zaterdag). Dit kan niet ivm mijn werk dus heb ik gezegd dat ze dan maar op de zondag moesten komen. Echter beloofde ze mijn een HTC toestel, maar ik kreeg een nokia 6300 en volgens de ongeïnteresseerde chauffeur hij had gewoon niets anders bij dus had ik pech...

Nu belde ze mij afgelopen vrijdag op dat ik ze mij vanaf woensdag een nieuwe iPhone kunnen leveren. Alleen konden ze mij op de volgende 2 vragen geen antwoord geven:

1. Wat gebeurt er met de gegevens op de oude iPhone, zoals foto's en contacten.

2. Wat zit er bij de nieuwe iPhone? Dus is hij compleet alsof je hem in de winkel koop, of krijg ik alleen de iPhone? Dit omdat mijn oplader kabel kapot is, en dat volgens Apple niet onder de garantie valt.

Is er hier toevallig iemand die mij daarop antwoord kan geven? Alvast bedankt!
Ik neem aan dat ze wel een factory reset doen bij jouw telefoon. Ik heb dat zelf al gedaan zodat alles er af is. En dat zou ik je volgende keer ook aanraden.

Je krijgt waarschijnlijk een refurbished telefoon. Dat is gewoon een van oude onderdelen in elkaar gezette iPhone, de buitenkant zullen ze wel nieuw er op zetten neem ik aan. Dus geen doosje maar wel in bubbeltjes plastic met een bescherm folie.
  #1008  
Oud 15-10-10, 15:17
steelx01 steelx01 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Ik heb een pro assist verzekering op me iphone 4; nu heeft m'n vriendin laatst mijn iphone 3gs gehad en maar meteen een goeie wasbeurt op 60 graden meegegeven in de wasmachine. Dat ding is dus kapot.. kan ik niet aanspraak maken op m'n eigen verzekering?
  #1009  
Oud 15-10-10, 16:02
cremerhm cremerhm is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cremerhm Bekijk bericht
Nou, het stoorde me dus wel .... veel zelfs

Dus heb ik zondag een mail gestuurd naar webcare en vanmorgen werd ik gebeld door Bianca (met excuses voor de late reactie!) dat ze de iPhone vandaag weer komen ophalen en met spoed gaan behandelen (geen onderzoekskosten). Verwachting is 1, max 2 weken. Ik ben benieuwd.
Wederom ben ik tevreden over de manier waarop webcare dit oppakt. Natuurlijk baal ik dat ik mijn iPhone weer even kwijt ben, maar ja .... ik stoor me dan ook aan die rand.....

Het is overigens niet alleen de rand, de powerknop valt aan 1 kant ook in de backcover en aan de andere kant niet en de homebutton steekt ook deels boven de glasplaat, het is nog geen mm maar er blijft wel vuil (huidcellen ) achter hangen.
Afgelopen week is mijn toestel opgehaald met bovenstaande klachten.
Vandaag heb ik zelf met Solid Vision gebeld (ongeduldig, ik weet het) en deze gaven aan dat het toestel terug is naar Proassist, maar dat ze hebben er niets aan hebben gedaan!!

Solid Vision is namelijk van mening dat er niets mis is met het toestel!
Ben benieuwd wat ik volgende week van Proassist te horen krijg......
  #1010  
Oud 15-10-10, 16:16
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door steelx01 Bekijk bericht
Ik heb een pro assist verzekering op me iphone 4; nu heeft m'n vriendin laatst mijn iphone 3gs gehad en maar meteen een goeie wasbeurt op 60 graden meegegeven in de wasmachine. Dat ding is dus kapot.. kan ik niet aanspraak maken op m'n eigen verzekering?
Helaas niet als het goed is heb je je iphone 4 nu verzeked ipv de 3gs of je moet hopen dat et niet is omgezet
  #1011  
Oud 15-10-10, 16:47
rhr984 rhr984 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Agaron Bekijk bericht
Gisteren heb ik maar weer gebeld
Stond hier dat ze 2000 iPhones binnen hebben gekregen, dus dacht daar zit er dan vast eentje voor mij tussen, maar nee, volgens de medewerker hebben ze een achterstand sinds mei en moet die eerst weg gewerkt worden voordat ik een nieuw toestel krijg.
Vraag me dan echt af hoeveel mensen zitten te wachten, had niet verwacht dat het er 1000den zijn.
tegen mij zeiden ze gewoon dat die lading niet was binnengekomen....
  #1012  
Oud 15-10-10, 17:57
Bart02's schermafbeelding
Bart02 Bart02 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Agaron Bekijk bericht
Gister maar weer eens gebeld met pro assist, wanneer ik een nieuwe iPhone kan verwachten. De dame verteld me dat het nog ongeveer 8 weken kan duren!

Heb haar dus ook medegedeeld dat ik hier niet mee akkoord ga, ben mijn iPhone al vanaf 17 augustus kwijt en ga niet nog 8 weken wachten, dat zou betekenen dat ik er pas een in december krijg. Heb haar een bericht laten sturen naar Francis van het webcare team, zij heeft mijn dossier in behandeling en gaat me terug bellen hierover. Ik zit al lang genoeg zonder iPhone!

@zed_no1

Dat klopt, snap het helen FIFO systeem van Pro-Assist niet, andere hebben binnen enkele weken een nieuw toestel in doos, terwijl andere klanten al maanden zitten te wachten op een nieuw toestel.
Het is inderdaad niet leuk. Maar dat andere hem binnen 3 weken binnen krijgen is omdat ze nog in dat ene jaar van Apple zitten (ik viel er bijvoorbeeld net een maand buiten) en dan gaat het niet meer via Apple maar via de verzekering. En omdat die iPhones zo enorm moeilijk te verkrijgen zijn duurt het zo lang.
  #1013  
Oud 15-10-10, 20:01
Braambes Braambes is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart02 Bekijk bericht
Het is inderdaad niet leuk. Maar dat andere hem binnen 3 weken binnen krijgen is omdat ze nog in dat ene jaar van Apple zitten (ik viel er bijvoorbeeld net een maand buiten) en dan gaat het niet meer via Apple maar via de verzekering. En omdat die iPhones zo enorm moeilijk te verkrijgen zijn duurt het zo lang.

Dit is altijd zo. Mijn 3G met aanschaf datum 3-2-2009 komt aankomende maandag terug van PA, na precies 3 weken weg te zijn geweest.
Het toestel zou door Apple vervangen zijn.
  #1014  
Oud 16-10-10, 12:41
wouter676 wouter676 is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Arrow Proassist

hee,

ik had een vraagje, ik heb sinds een maandje een iphone 4 16GB met verzekering van t-mobile (prijs is omhoog gegaan voor iphones 10.95 p/m).
maar ik had een vraagje of iemand dit weet:
als je je iphone laat vallen ( wat normaal onder de verzekering valt ) en je hele scherm zit vol barsten etc. maar het lcd en touch werkt nog wel, valt dit dan onder cosmetische schade of gaan ze hem toch reperaren?

ik hoor het graag!
  #1015  
Oud 16-10-10, 13:06
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart02 Bekijk bericht
Het is inderdaad niet leuk. Maar dat andere hem binnen 3 weken binnen krijgen is omdat ze nog in dat ene jaar van Apple zitten (ik viel er bijvoorbeeld net een maand buiten) en dan gaat het niet meer via Apple maar via de verzekering. En omdat die iPhones zo enorm moeilijk te verkrijgen zijn duurt het zo lang.
Die jaar garantie is zo ie zo al niets gebleken. Want ik zit wel binnen het jaar garantie, maar ik wacht ook al tijden. Dus dat maakt helemaal niks uit.

Verder heb ik ook nog geen reactie gehad van mijn brieven die ik gestuurd heb naar T-Mobile en ProAssist, waarin ik heb gezegd dat ze contractbreuk doen omdat ze beweren dat het leveren van een nieuwe iPhone zo lang duurt doort overmacht. Maar onder overmacht wordt alleen verstaan oorlog en dergelijke en extreme weersomstandigheden. Dit is niet het geval en ze leveren mij niet tijdig een nieuwe iPhone.

Dus ik heb in de brieven gevraagd om mijn contract bij T-Mobile als ProAssist te laten ontbinden met behoud van nummer en toestel. Als ik jullie was de mensen die ook lang wachten zou ik het zeflde doen. Hoe meer mensen dit gaan doen des te beter! Samen staan we sterk. Ik houd jullie op de hoogte van reactie van één van de twee kampen.

Kreeg wel de dag nadat ik de brieven had verstuurd (aangetekend, dus waren al aangekomen) een mail van Bianca. Deze vroeg mij om de klacht over ProAssist te e-mailen dan zouden ze in de loop van Volgende week contact met mij opnemen (dit was donderdag). Ik heb tich mails gestuurd over mijn klachten en dan gaat ze nu vragen naar mijn klachten. Dit is toch onzin. Ik heb haar verwezen naar mijn briev en heb de brief nogmaals in de bijlage gevoegd.
  #1016  
Oud 17-10-10, 01:17
mcman mcman is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 119
Standaard

Hoe doen ze het eigenlijk met leentoestellen als je een iphone 4 hebt? Daar kan alleen maar een micro sim in...
__________________
Beschikt over een I-Phone 3G 16gb Wit. Was nummer 22 in Roterdam tijdens de launch!
  #1017  
Oud 17-10-10, 17:25
Bart02's schermafbeelding
Bart02 Bart02 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk bericht
Dit is altijd zo. Mijn 3G met aanschaf datum 3-2-2009 komt aankomende maandag terug van PA, na precies 3 weken weg te zijn geweest.
Het toestel zou door Apple vervangen zijn.
Vreemd dat Pro-Assist dan verkeerde informatie geeft.

Maargoed, wat ik zeg geld natuurlijk ook niet voor IEDEREEN maar wel voor een groot gedeelte.
  #1018  
Oud 18-10-10, 13:23
Tjeerds Tjeerds is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rl88 Bekijk bericht
Wat gebeurt er met de gegevens op de oude iPhone, zoals foto's en contacten.
Daar ben ik dus ook benieuwd naar. (en huiverig voor)
  #1019  
Oud 18-10-10, 13:35
toqa toqa is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeerds Bekijk bericht
Daar ben ik dus ook benieuwd naar. (en huiverig voor)
Alles wordt verwijderd van je iPhone. Het is niet zo dat hun eerst een back-up gaan maken van je telefoon en die dan weer terug gaan zetten. Dit is iets wat je zelf gewoon regelmatig moet doen om niet te veel kwijt te raken. Of vlak voor dat ze hem ophalen nog een back-up te maken indien dit nog mogelijk is.
  #1020  
Oud 18-10-10, 15:06
Braambes Braambes is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

Vandaag mijn iPhone's terug gekregen.


Mijn 3G is vervangen door een nieuw exemplaar echter wel in bubbeltjes plastic, hij is echt spic en span zo mooi. Maar nog steeds een 3G.

De iPhone 3GS die waterschade had is gerepareerd (te zien aan herkenbare krasjes aldus mijn vriendin) en werkt ook weer perfect.

Al met al kan ik niets anders dan lof geven voor PA, want precies na 3 weken heb ik de telefoons weer terug.
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:46.