//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sonrise Maar je hebt dus recht op een iphone als leen toestel als je kapotte toestel ook een iphone is. . ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1041  
Oud 19-10-10, 16:25
badpakjesfeest badpakjesfeest is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonrise Bekijk bericht

Maar je hebt dus recht op een iphone als leen toestel als je kapotte toestel ook een iphone is. .
Mijn kapotte toestel is een iphone en tegen mij word gezegd dat ik helemaal nergens recht op heb. ik heb recht op een leen toestel, maar niet wat voor 1. nu zit ik van een iphone 3gs naar een nokia 3310 met grijs scherm en niet eens internet. nooit meer proassist.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1042  
Oud 19-10-10, 16:25
iphone12345 iphone12345 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

das lekker :S. Maar welke type iphone denkje dat ik krijg?
  #1043  
Oud 19-10-10, 16:34
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphone12345 Bekijk bericht
das lekker :S. Maar welke type iphone denkje dat ik krijg?
waarschijnlijk 3Gs 8 gb
  #1044  
Oud 19-10-10, 16:41
sonrise sonrise is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door badpakjesfeest Bekijk bericht
Mijn kapotte toestel is een iphone en tegen mij word gezegd dat ik helemaal nergens recht op heb. ik heb recht op een leen toestel, maar niet wat voor 1. nu zit ik van een iphone 3gs naar een nokia 3310 met grijs scherm en niet eens internet. nooit meer proassist.
Je hebt er 100% recht op!! Dat heeft ze me net zelf vertelt. Ik heb ze maandag gebeld en vertelt dat mijn telefoon kapot was. Ze zei ze kunnen binnen 4 uur bij je komen maar dinsdag komt pas een smartphone beschikbaar.

Dus ik had in gedachten, kom gewoon langs vandaag (maandag dus) en haal mijn kapotte toestel op en morgen bel ik dat ik niet tevreden ben over de leen toestel (hij blijft zogenaamd vast lopen). Dus toestel maandag opgehaald, heb een nokia 6230 gekregen, dag erna gebeld en heb gezegd dat ik niet tevreden was...en vandaag brengen ze me een iphone
  #1045  
Oud 19-10-10, 16:42
iphone12345 iphone12345 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Maar ik had een iphone 3G 16gb dus krijg ik dan een 3Gs 16gb?
  #1046  
Oud 19-10-10, 16:45
badpakjesfeest badpakjesfeest is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonrise Bekijk bericht
Je hebt er 100% recht op!! Dat heeft ze me net zelf vertelt. Ik heb ze maandag gebeld en vertelt dat mijn telefoon kapot was. Ze zei ze kunnen binnen 4 uur bij je komen maar dinsdag komt pas een smartphone beschikbaar.

Dus ik had in gedachten, kom gewoon langs vandaag (maandag dus) en haal mijn kapotte toestel op en morgen bel ik dat ik niet tevreden ben over de leen toestel (hij blijft zogenaamd vast lopen). Dus toestel maandag opgehaald, heb een nokia 6230 gekregen, dag erna gebeld en heb gezegd dat ik niet tevreden was...en vandaag brengen ze me een iphone
wat?! dit maakt het verhaal nog belachelijker.. mij werd gezegd dat ik alleen recht had op een leen toestel en ik kon als ik deze in ontvangst had genomen niet meer bellen voor het ruilen van een andere.. hoe kan het dat er klanten zo anders geholpen worden?
ik heb trouwens in de voorwaarde gekeken maar daar staat nergens dat je recht hebt op een iphone?
  #1047  
Oud 19-10-10, 16:45
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonrise Bekijk bericht
Je hebt er 100% recht op!! Dat heeft ze me net zelf vertelt. Ik heb ze maandag gebeld en vertelt dat mijn telefoon kapot was. Ze zei ze kunnen binnen 4 uur bij je komen maar dinsdag komt pas een smartphone beschikbaar.

Dus ik had in gedachten, kom gewoon langs vandaag (maandag dus) en haal mijn kapotte toestel op en morgen bel ik dat ik niet tevreden ben over de leen toestel (hij blijft zogenaamd vast lopen). Dus toestel maandag opgehaald, heb een nokia 6230 gekregen, dag erna gebeld en heb gezegd dat ik niet tevreden was...en vandaag brengen ze me een iphone
Wel raar dat ze een iphone als leentoestel kunnen aanbieden, terwijl ze geen iPhones kunnen leveren :S

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphone12345 Bekijk bericht
Maar ik had een iphone 3G 16gb dus krijg ik dan een 3Gs 16gb?
Nou je krijgt er een beter toestel voor terug. de 3Gs was beduidend beter dan de 3G. dus je levert wat ruimte in voor een beter toestel. Als je geheugen belangrijker vindt kun je ook een ander toestel kiezen met meer geheugen. Zie het als dat je wat geheugen inlevert voor een beter toestel.
  #1048  
Oud 19-10-10, 16:47
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door badpakjesfeest Bekijk bericht
wat?! dit maakt het verhaal nog belachelijker.. mij werd gezegd dat ik alleen recht had op een leen toestel en ik kon als ik deze in ontvangst had genomen niet meer bellen voor het ruilen van een andere.. hoe kan het dat er klanten zo anders geholpen worden?
ik heb trouwens in de voorwaarde gekeken maar daar staat nergens dat je recht hebt op een iphone?
Gewoon bellen en zeggen dat je een ander leentoestel wilt. En anders geld terug van de abonnementskosten van je T-mobile abonnement. Dan komen ze wel met een ander toestel. ik had een Nokia E71 ofzo ding deed gaar met bellen enzo.. dus ik bellen kreeg ik een gloednieuwe Samsung Jet. Ook niet alles maar je kunt er deels mee internetten.
  #1049  
Oud 19-10-10, 16:53
sonrise sonrise is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door badpakjesfeest Bekijk bericht
wat?! dit maakt het verhaal nog belachelijker.. mij werd gezegd dat ik alleen recht had op een leen toestel en ik kon als ik deze in ontvangst had genomen niet meer bellen voor het ruilen van een andere.. hoe kan het dat er klanten zo anders geholpen worden?
ik heb trouwens in de voorwaarde gekeken maar daar staat nergens dat je recht hebt op een iphone?
Zo heb ik het echt geregeld met ze...en die mevrouw zij me echt dat ik recht had op een iphone als leen toestel dus...ik heb echt geen idee!
Gewoon bellen dat je toestel steeds vast blijft lopen en dat je een ander wilt (iphone) of een smartphone.
  #1050  
Oud 19-10-10, 16:58
iphone12345 iphone12345 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Maar Dani538 somige mensen hebben een iphone 4 16gb gekregen omdat hun 3g was gestolen is er dan geen kans dat ik ook een iphone 4 krijg?
  #1051  
Oud 19-10-10, 17:02
Agaron Agaron is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 49
Standaard

Sonrise krijgt een iPhone als leentoestel omdat hij een iPhone 4 heeft ingeleverd, deze is met de "T-Mobile ProAssist iPhone Verzekering"

Dit is een nieuw verzekering pakket waar de premie ook hoger van is (10,95 p/m / € 40,- eigen risico), maar je wel recht hebt op een iPhone als leentoestel.

Mensen met een 3G/3GS vallen onder het "gegarandeerd plus" pakket, waar je recht hebt op een leentoestel, dit leentoestel hoeft geen iPhone te zijn bij dit pakket.

@iPhone12345

Het is mogelijk dat je een iPhone 4 krijgt maar het kan ook een 3GS zijn, ligt eraan wat Pro Assist kan leveren...
Maar dat leveren kan even duren ik wacht ook al meer dan 2 maanden
  #1052  
Oud 19-10-10, 17:05
iphone12345 iphone12345 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

hoe land duurt het meestal dan tot Pro-assis een nieuwe iphone kan leveren?
  #1053  
Oud 19-10-10, 17:20
sonrise sonrise is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphone12345 Bekijk bericht
hoe land duurt het meestal dan tot Pro-assis een nieuwe iphone kan leveren?
Als je gelukt hebt 3/4 weken.
Als je geen gelukt hebt, zoals velen: 8/12 weken ???
  #1054  
Oud 19-10-10, 17:21
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphone12345 Bekijk bericht
hoe land duurt het meestal dan tot Pro-assis een nieuwe iphone kan leveren?

Sommige mensen hebben om een vage reden een iPhone 4 gekregen. Maar dat wil niet zeggen dat jij er ook één krijgt. Op het moment zijnd e 3Gs toestellen makkelijker leverbaar dan de 4 toestellen.

Ga ervanuit dat je gewoon een iPhone 3gs 8 gb gaat krijgen. Dit zal ongeveer 3 maanden gaan duren als je geluk hebt. er zijn nog steeds mensen die vanaf juni al wachten op een toestel.
  #1055  
Oud 19-10-10, 17:21
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphone12345 Bekijk bericht
hoe land duurt het meestal dan tot Pro-assis een nieuwe iphone kan leveren?
Dit verschilt per geval. Ik heb zelf 2.5 week moeten wachten en er zijn mensen die 3 maanden moeten wachten. Het is echt natte vinger werk daar bij PA.
  #1056  
Oud 19-10-10, 17:22
sonrise sonrise is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 58
Standaard

[QUOTE=Agaron;588273]

Dit is een nieuw verzekering pakket waar de premie ook hoger van is (10,95 p/m / € 40,- eigen risico), maar je wel recht hebt op een iPhone als leentoestel.

Daar heb je gelijk in! Maar eigen risico is nog steeds 30 euro...dat is me ook vertelt.
  #1057  
Oud 19-10-10, 17:57
sj0e5d sj0e5d is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani538 Bekijk bericht
Ligt eraan of je hem kapot maakt of niet. Ik heb zelf persoonlijk erg slechte ervaring met ProAssist. Je bent je telefoon minimaal twee maanden kwijt als er iets mee aan de hand is zodat hij vervangen moet worden. En mensen hebben het over het 1e jaar of 2e jaar maar dat maakt helemaal niks uit want ik zit ook in mijn 1e jaar maar bij mij duurt het ook al twee maanden. Ik zou eens goed rondkijken of er een andere verzekering is die ook iPhones verzekeren.
Een andere verzekering lijkt een optie. Ik heb mijn iPhone verzekerd bij Mahé (onderdeel van actua verzekeringen) dit met als achterliggende gedachte niet met ProAssist in zee te hoeven vanwege de verhalen. Echter vorige week mijn iPhone defect en aangemeld bij Mahé, je raad het misschien al ProAssist kwam hem ophalen. Volgens mij gaat elke telefoon verzekring via ProAssist dus het is minder makkelijk dan je denkt om niet bij ProAssist uit te komen.
  #1058  
Oud 19-10-10, 18:35
S2106 S2106 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard

Daar ben ik dan ook met mijn ProAssist ervaring.
26 augustus een Iphone 4 aangeschaft, vanaf het begin al weinig bereik, t-mobile ingelicht over mijn problemen geven mij aan dat ik met mijn iphone op een mast zit 2,8km van mijn huis vandaan als ik het contract wil ontbinden is dat mogelijk dan moet ik wel me iphone inleveren, een nachtje over geslapen besloten het contract te ontbinden, bel t-mobile en krijg vervolgens iemand anders aan de lijn dan de jongen die ik de vorige dag gesproken had deze geeft aan dat ik niet op een mast 2,8km van me huis zit maar op een mast van 300m, na discussies met hem gevoerd te hebben laat ik vallen dat ik een ProAssist verzekering heb hij raad me aan hun te bellen en de telefoon ter reparatie mee te geven aan ProAssist, wat ik ook doe ProAssist komt netjes de telefoon ophalen bij mij thuis op zaterdag 2 oktober.
Vervolgens bel ik een week later om te vragen hoelang dat het eigenlijk gaat duren, ProAssist geeft aan dat het minimaal 4 weken kan duren en geeft ook aan dat er een lockcode ontbreekt hierover hebben zij mij al een brief gestuurd, ik geef aan dat er geen lockcode op zit want deze heb ik nooit ingevoerd het enige code dat erop zit is een sim code maar die heb ik niet mee gestuurd. ProAssist geeft aan dat als ik geen lockcode geef Apple de telefoon niet kan maken, wat ik belachelijk vind want apple is apple niet als ze niet in mijn telefoon kunnen zonder lockcode dit heb ik ook aangegeven maar mevrouw weigert te luisteren en heeft uiteindelijk opgehangen. Ik heb toen na lang nadenken wat het ooit kan zijn 2 codes opgegeven welke ik invoer als ik bijv op een app kan kijken (bankrekening) vervolgens krijg ik van ProAssist te horen dat het niet de lockcode is dat ontbreekt maar de KLACHTOMSCHRIJVING nouuu belachelijk! dit heb ik ook aangegeven dacht ga niet moeilijk doen anders duurt het nog langer voordat me telefoon gerepareerd wordt. Ik geef mevrouw ook gelijk aan dat ik nog steeds geen gebruik kan maken van mijn leentoestel want ik heb een microsim en die hebben ze in de t-mobile shop in mijn telefoon gedaan maar het verleng stukje zijn ze denk ik vergeten mee te geven.
Mevrouw vond het ook erg dat ik zo een slechte service heb gekregen en besluit een nieuw toestel met verlengstuk voor me sim mee te sturen zodat ik alsnog gebruik kan maken van mijn simkaart en internet.
Donderdag 14 oktober komt de chauffeur van ProAssist en deze heeft geen telefoon bij zich ook geen verlengstuk maar een Adapter, nu begrijp ik als die dingen bijna het zelfde heetten dat je je kan verwarren maar goed het is al de zoveelste keer. Heb toen gelijk T-Mobile gebeld om het contract te ontbinden en pro assist gebeld het toestel zsm naar mij retour te sturen. Zaterdag 16oktober zouden zij komen tussen 13:00uur en 17:00uur maar om 17:15uur besluit ik te bellen want nog steeds geen chauffeur in zicht. Mevrouw geeft aan dat er helemaal geen afspraak gemaakt is, ze raad me aan zondag te bellen want ze leveren ook zondag... zondag gebeld en ja hoor je raad het..mevrouw hoe komt u aan deze informatie wij leveren niet op zondag. Ik maak een afspraak met u voor dinsdag... tussen 8uur en 12uur zouden zij de telefoon leveren en weer geen chauffeur ik bel op en mevrouw geeft aan dat ze dit gaat utzoeken en mij voor 15:00uur terugbelt. Je raad het al om 15:00uur ben ik nog steeds niet terug gebeld. Ik bel op hang 30minuten in de wacht krijg vervolgens iemand aan de telefoon die aangeeft dat mevrouw mij geprobeerd heeft te bereiken maar dat dat niet gelukt is BULLSHIT ik heb 3 telefoonnummers opgegeven en een email adres en je gaat mij niet zeggen dat je me niet kan bereiken... Nu hang ik inmiddels 24 minuten in de wacht om door verbonden te worden met de klachten afdeling ben benieuwd wat daar uit komt.

Ik heb trouwens ook een klachten brief getypt en gemaild naar ze maar tot op heden geen reactie mogen ontvangen.
  #1059  
Oud 19-10-10, 21:15
musa-rsn musa-rsn is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 6
Standaard

Gisteren gebeld met Pro-assist. Ik zou volgens mevrouw deze week gebeld worden om een afspraak te maken voor een nieuwe Iphone. Wacht al vanaf 19 augustus en volgens mij is er pas een beetje beweging in gekomen toen ik 2 weken geleden een klachtenbrief had geschreven. Ik hoop op een Iphone 4 om het een beetje goed te maken, dan zal ik verder ook niet zeuren.
Maar zo lang wachten op een telefoon is toch niet normaal! En dan nog gewoon vrolijk 75e per maand abbo kosten doorbetalen! En dan komen de kosten voor de apps die ik heb gekocht er ook nog bij, waar ik nu dus geen ruk aan heb.
Snap dat ze niks kunnen doen als ze niet aan de telefoons kunnen komen, ze kunnen moeilijk zelf een paar iPhones erbij knutselen, maar als je klanten al 10 weken of meer wachten zou je ze moeten behandelen als Koningen! Minstens elke week bellen en sowieso komen met een vergoeding voor het lange wachten!
  #1060  
Oud 20-10-10, 11:21
P.I.M.B. P.I.M.B. is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 5
Standaard

Wat is eigenlijk slimmer als je iphone kapot is, nog in de garantie zit én verzekerd is via proassist?

Afgeven bij een tmobilewinkel, of via proassist laten afwikkelen?

Trilstand werkt niet meer zoals het hoort, trilt continu uit zichzelf en maakt toch geluid. Knop van de trilstand is niet kapot, het zit ergens in de telefoon niet goed.
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 18:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 19:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 11:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:26.