//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door P.I.M.B. Wat is eigenlijk slimmer als je iphone kapot is, nog in de garantie zit én verzekerd is via proassist? Afgeven ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1061  
Oud 20-10-10, 12:20
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door P.I.M.B. Bekijk bericht
Wat is eigenlijk slimmer als je iphone kapot is, nog in de garantie zit én verzekerd is via proassist?

Afgeven bij een tmobilewinkel, of via proassist laten afwikkelen?

Trilstand werkt niet meer zoals het hoort, trilt continu uit zichzelf en maakt toch geluid. Knop van de trilstand is niet kapot, het zit ergens in de telefoon niet goed.
Het eerste wat de T-Mobile winkel tegen mij zei is: Als er wat met het toestel aan de hand is moet je niet meer bij ons zijn, maar bij Pro-Assist .
__________________
 iPhone 12 Pro 256GB  iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion 
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1062  
Oud 20-10-10, 14:37
MoniqueZ MoniqueZ is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door musa-rsn Bekijk bericht
Gisteren gebeld met Pro-assist. Ik zou volgens mevrouw deze week gebeld worden om een afspraak te maken voor een nieuwe Iphone. Wacht al vanaf 19 augustus !
Ik zit in hetzelfde schuitje, ik wacht al vanaf 27 juli en heb maandag hetzelfde te horen gekregen aan de telefoon. Ik heb overigens (nog) geen klachtenbrief verstuurd.

Ik ben heel benieuwd of we daadwerkelijk iets horen deze week, zou wel fantastisch zijn!
  #1063  
Oud 20-10-10, 14:51
dcl! dcl! is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak Bekijk bericht
Het eerste wat de T-Mobile winkel tegen mij zei is: Als er wat met het toestel aan de hand is moet je niet meer bij ons zijn, maar bij Pro-Assist .
Lijkt me onzin. Bij TM heb je 2 jaar garantie, dus als ik een garantie geval heb zijn zij aan de beurt en niet Pro Assist waar ik niet eens een verzekering heb

Dit klinkt meer als: de winkelbediende heeft even geen zin in gezeur aan z'n hoofd.
  #1064  
Oud 20-10-10, 19:45
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dcl! Bekijk bericht
Lijkt me onzin. Bij TM heb je 2 jaar garantie, dus als ik een garantie geval heb zijn zij aan de beurt en niet Pro Assist waar ik niet eens een verzekering heb

Dit klinkt meer als: de winkelbediende heeft even geen zin in gezeur aan z'n hoofd.
Ja, dat zou je zeggen... De opmerking van de gewraakte winkelmedewerker kwam echter bij het afsluiten van de Pro-Assist verzekering. Dus helemaal ongelijk geven kan ik hem niet...
  #1065  
Oud 21-10-10, 14:28
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Wat een trage zooi bij ProAssist. Zoals eerder vermeld had ik dinsdag met ProAssist gebeld en zou er nog met mij contact opgenomen worden voor de ontvangen brief. Daarnaast zou de mysterieuze Bianca ook nog in de loop van de week contact met mij opnemen. Je raad het al beide is nog steeds niet gebeurd. Toen heb ik die dinsdag over mijn voorstel om het contract te laten ontbinden nagedacht en bedacht ik me dat ik meerdere voorstellen indien.

Uiteindelijk heb ik die avond na mijn werk nog een e-mail gestuurd met een 4 tal oplossingen.

1. Ontbinding van zowel het contract van T-Mobile als ProAssist.

2. Binnen 3 weken het leveren van een iPhone 4. (aangezien ik al lang genoeg geduld heb gehad en wacht vindt ik dit wil een redelijke vervanging voor een 3gs)

3. Mijn toestel was toen 999,95 waard en daar betaal ik ook mijn abonnement op. Als ik een vervanged toestel wil dat geen iPhone is zijn ze zo ie zo minder waard. Daarom heb ik voorgesteld om een Samsung Galaxy S I9000 en een iPad te krijgen. Die zijn samen immers ook 999,95 waard.

4. Het bedrag 999,95 geretouneerd op mijn rekening.

Uiteraard nog niks van ProAssist vernomen. Dus het wordt tijd om zo maar weer eens in mijn telefoon te klimmen en een half uur in de wacht te hangen voordat een mevrouw mij hoogstwaarschijnlijk gaat vertellen dat ik gewoon geduld moet hebben.
  #1066  
Oud 22-10-10, 16:50
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani538 Bekijk bericht
Wat een trage zooi bij ProAssist. Zoals eerder vermeld had ik dinsdag met ProAssist gebeld en zou er nog met mij contact opgenomen worden voor de ontvangen brief. Daarnaast zou de mysterieuze Bianca ook nog in de loop van de week contact met mij opnemen. Je raad het al beide is nog steeds niet gebeurd. Toen heb ik die dinsdag over mijn voorstel om het contract te laten ontbinden nagedacht en bedacht ik me dat ik meerdere voorstellen indien.

Uiteindelijk heb ik die avond na mijn werk nog een e-mail gestuurd met een 4 tal oplossingen.

1. Ontbinding van zowel het contract van T-Mobile als ProAssist.

2. Binnen 3 weken het leveren van een iPhone 4. (aangezien ik al lang genoeg geduld heb gehad en wacht vindt ik dit wil een redelijke vervanging voor een 3gs)

3. Mijn toestel was toen 999,95 waard en daar betaal ik ook mijn abonnement op. Als ik een vervanged toestel wil dat geen iPhone is zijn ze zo ie zo minder waard. Daarom heb ik voorgesteld om een Samsung Galaxy S I9000 en een iPad te krijgen. Die zijn samen immers ook 999,95 waard.

4. Het bedrag 999,95 geretouneerd op mijn rekening.

Uiteraard nog niks van ProAssist vernomen. Dus het wordt tijd om zo maar weer eens in mijn telefoon te klimmen en een half uur in de wacht te hangen voordat een mevrouw mij hoogstwaarschijnlijk gaat vertellen dat ik gewoon geduld moet hebben.
En? Heb je hier al een reactie op?
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze hiermee akkoord zullen gaan, maar je kan het natuurlijk altijd proberen.

Ik ben m'n iPhone nu ook 'n goeie maand kwijt en vind het ook allemaal maar lang duren. Toch begrijp ik de situatie bij PA, Apple levert mondjesmaat telefoons en daar tegenover staan honderden klanten die zo snel mogelijk hun geliefde iPhone weer terug willen, dan zit je gewoon in 'n lastig positie.
Maar natuurlijk mag je hier je vraagtekens bij zetten. Hadden ze niet veel eerder 'n grotere hoeveelheid iPhone kunnen bestellen toen er voldoende op voorraad was bij Apple? Dan hadden ze nu deze problemen niet gehad. Of kunnen ze niet meer open zijn richting hun klanten en zeggen (bij ontvangst nemen van de iPhone) dat het gewoon zeker 2 maanden gaat duren. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
Ik wil hier natuurlijk ook niet de messias spelen, maar duidelijk is wel dat het ook anders had gekunt.
Toch blijf ik erin geloven dat PA een goed bedrijf is, die hun klanten zo goed mogelijk helpt.
  #1067  
Oud 22-10-10, 17:05
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Er zijn een aantal zaken lopende op dit moment. Ik heb reactie gehad van T-Mobile.
Ze bieden wel oplossingen in ieder geval, meer kan ik hier nu even niet over kwijt. Het is nog niet allemaal rond.
  #1068  
Oud 22-10-10, 17:41
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani538 Bekijk bericht
Er zijn een aantal zaken lopende op dit moment. Ik heb reactie gehad van T-Mobile.
Ze bieden wel oplossingen in ieder geval, meer kan ik hier nu even niet over kwijt. Het is nog niet allemaal rond.
Dit klinkt veel belovend, waarom doe je hier zo geheimzinnig over?
Laat je ons wel wat weten als het zover is?
  #1069  
Oud 22-10-10, 18:08
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joostlenders Bekijk bericht
Dit klinkt veel belovend, waarom doe je hier zo geheimzinnig over?
Laat je ons wel wat weten als het zover is?
Ik wil eerst zeker weten dat het allemaal rond is, dan laat ik het uiteindelijk zeker weten. Ik heb geen zin dat ze het om de één of andere reden gaan terug draaien.

Maar ik laat het weten uiteraard!!
  #1070  
Oud 23-10-10, 01:41
S2106 S2106 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard

Vandaag mijn iphone 4 terug gekregen zonder dat zij het gerepareerd hebben, morgen mijn toestel terug sturen naar Solid Vision en mijn contract met T-mobile wordt ontbonden, van mijn 2 aangetekende brieven naar Pro Assist heb ik niets gehoord, ben benieuwd want ik ben een volhouder en ik geef zeker niet op! Pro Assist is echt niet professioneel wachttijden zijn enorm lang medewerkers weten helemaal niets, beloven je te bellen maar doen dat niet.
  #1071  
Oud 24-10-10, 15:56
Bart02's schermafbeelding
Bart02 Bart02 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani538 Bekijk bericht
Ik wil eerst zeker weten dat het allemaal rond is, dan laat ik het uiteindelijk zeker weten. Ik heb geen zin dat ze het om de één of andere reden gaan terug draaien.

Maar ik laat het weten uiteraard!!
Ik denk dat ik weet wat jij bedoel en ik heb precies hetzelfde

Ik ben na lang wachten tenminste weer tevreden over Pro-Assist.
  #1072  
Oud 24-10-10, 16:10
diamondstar diamondstar is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

Ook leuk.

3 weken geleden een nieuwe/refurbished iPhone 3G gekregen. batterij was snel leeg, maar dan ook echt in 4 uur zonder gebruik.

ProAssist gebeld, opgehaald nadat ik de iPhone 1 week had.

Vervolgens na 2 weken is gebeld, krijg ik te horen dat het nog wel 2 tot 4 weken kan gaan duren, en dat het waarschijnlijk verder uit zal lopen.

Ik vind dit echt ronduit belachelijk. 1 week een iPhone, 6 weken zonder?

Zit je lekker mee...
  #1073  
Oud 25-10-10, 13:19
joosthuurman joosthuurman is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard

hallo allemaal,
ik heb zeker 3 1/2 week geleden mijn iphone 3g op laten halen door proassist want deze was tijdens het vissen in het water gevallen. eerst op de betonnen rand en toen schoof hij het water in vet balen dus maar heb hem nog wel op kunnen vissen.
het glas zat een grote ster in en hij had water gemaakt vet balen al mijn contacten en gegevens weg had ook geen reserve copy helaas pech, proassist kon ook niets voor me doen met dit probleem qua uitlezen of zo. nu heb ik al 2 keer proassist gebeld met de vraag wat de status van mijn telefoon is en iedere keer weten ze het niet en zeggen dat mijn telefoon in bestelling is vind dit een beetje raar, ik weet niet wat voor toestel ik krijg zowiezo geen 3g die is niet meer leverbaar dus het wordt een 3gs of 4g zelfs dit kunnen ze mij niet vertellen erg vreemd.
overal waar je een nieuw abonnement afsluit hebben ze de telefoon's op voorraad of het duurd 2 a 3 dagen voor dat je hem hebt, maar hoe is het dan toch mogelijk dat je bij proassist 3 a4 weken misschien nog wel langer!!!! moet wachten op je nieuwe toestel. en dan nog iets ik krijg een vervangend toetsel een nokia e71 waardeloos, verreweg van gebruiksvriendelijk alles wordt meegeleverd behalve een gebruiks aanwijzing (boekje) kun je eerst lekker puzzelen voor dat je hem kan gebruiken met al die div soorten programma's wat een waardeloze shit telefoon ook hier aan zouden ze iets moeten doen.
is er iemand die mij hier meer over kan vertellen of hier ervaring mee heeft.
mvg joost.
  #1074  
Oud 25-10-10, 13:59
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joosthuurman Bekijk bericht
hallo allemaal,
ik heb zeker 3 1/2 week geleden mijn iphone 3g op laten halen door proassist want deze was tijdens het vissen in het water gevallen. eerst op de betonnen rand en toen schoof hij het water in vet balen dus maar heb hem nog wel op kunnen vissen.
het glas zat een grote ster in en hij had water gemaakt vet balen al mijn contacten en gegevens weg had ook geen reserve copy helaas pech, proassist kon ook niets voor me doen met dit probleem qua uitlezen of zo. nu heb ik al 2 keer proassist gebeld met de vraag wat de status van mijn telefoon is en iedere keer weten ze het niet en zeggen dat mijn telefoon in bestelling is vind dit een beetje raar, ik weet niet wat voor toestel ik krijg zowiezo geen 3g die is niet meer leverbaar dus het wordt een 3gs of 4g zelfs dit kunnen ze mij niet vertellen erg vreemd.
overal waar je een nieuw abonnement afsluit hebben ze de telefoon's op voorraad of het duurd 2 a 3 dagen voor dat je hem hebt, maar hoe is het dan toch mogelijk dat je bij proassist 3 a4 weken misschien nog wel langer!!!! moet wachten op je nieuwe toestel. en dan nog iets ik krijg een vervangend toetsel een nokia e71 waardeloos, verreweg van gebruiksvriendelijk alles wordt meegeleverd behalve een gebruiks aanwijzing (boekje) kun je eerst lekker puzzelen voor dat je hem kan gebruiken met al die div soorten programma's wat een waardeloze shit telefoon ook hier aan zouden ze iets moeten doen.
is er iemand die mij hier meer over kan vertellen of hier ervaring mee heeft.
mvg joost.
Het is misschien 'n beetje veel van het goede, maar lees dit topic maar eens door. Je zult zien dat er meer mensen met dit soort ervaringen zitten en dat er niet veel anders opzit dan geduldig wachten. Vaker bellen over wat de status is van je telefoon is kan helpen, maar vaak schiet je er niet veel mee mee op.
Ik wens je heel veel succes met het wachten en houd dit forum in de gaten over andere ervaringen omtrent dit onderwerp.

Laatst gewijzigd door joostlenders; 25-10-10 om 14:19.
  #1075  
Oud 25-10-10, 15:12
Agaron Agaron is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 49
Standaard

op 13 oktober 2010 heb ik gebeld met Pro Assist, is mij toen beloofd dat webcare medewerkster Francis mij terug zou bellen omdat ik niet akkoord ga met nog 4 tot 6 weken wachten, aangezien ik mijn iPhone al vanaf 17 augustus kwijt ben.

Nu zitten we alweer op 25 oktober en nog steeds niks vernomen van Francis, vandaag maar weer eens bellen met deze organisatie. Word er zo moedeloos van.

Heb mijn klacht ook al ingediend bij T-Mobile over de waardeloze service van dit bedrijf. Hoop dat zei mijn klachten wel serieus nemen en ze wel werken aan een oplossing.
  #1076  
Oud 25-10-10, 16:43
DEPEEK DEPEEK is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard proassist

Heb vanochtend voor de 5e keer een mail gestuurd kreeg het volgende terug. wacht al vanaf 30 Aug.
Helaas is er nog geen levertijd bekend van het toestel, u zult een iPhone 3GS ontvangen. We verwachten de toestellen ieder moment en dan zullen deze op volgorde van binnenkomst worden uitgeleverd. (de mensen die het langst wachten zullen het eerst een toestel ontvangen).

Ze hebben dus eigenlijk nog steeds geen idee.
  #1077  
Oud 25-10-10, 18:28
Econz's schermafbeelding
Econz Econz is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 261
Standaard

Even voor de mensen die dus slecht behandeld worden door Pro-assist of een andere verzekeringsmaatschappij;

KIFID

Wanneer je een geschil of een klacht hebt met of over een telefoonverzekering, kun je daar voor terecht bij het KIFID: klachteninstituut financiële dienstverlening.Dit is een onafhankelijk loket voor meldingen van geschillen tussen de consument en financiële dienstverleners. Het telefoonnummer: 070 333 8 999
  #1078  
Oud 25-10-10, 18:44
sj0e5d sj0e5d is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Econz Bekijk bericht
Even voor de mensen die dus slecht behandeld worden door Pro-assist of een andere verzekeringsmaatschappij;

KIFID

Wanneer je een geschil of een klacht hebt met of over een telefoonverzekering, kun je daar voor terecht bij het KIFID: klachteninstituut financiële dienstverlening.Dit is een onafhankelijk loket voor meldingen van geschillen tussen de consument en financiële dienstverleners. Het telefoonnummer: 070 333 8 999
In het register van aangesloten bedrijven op de KIFID website komt ProAssist niet voor. Een melding maken tegen een niet aangesloten onderneming is volgens de website van KIFID dan ook niet mogelijk.
  #1079  
Oud 26-10-10, 08:56
zed_no1 zed_no1 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 13
Standaard

En zo te zien zit iedereen nu te wachten op een reactie? Dan heeft webcare goed werk gedaan.. mij vertelde ze dat het nog zeker 2 tot 3 maanden ging duren..
  #1080  
Oud 26-10-10, 11:14
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zed_no1 Bekijk bericht
En zo te zien zit iedereen nu te wachten op een reactie? Dan heeft webcare goed werk gedaan.. mij vertelde ze dat het nog zeker 2 tot 3 maanden ging duren..
Je slaat de spijker op z'n kop. Iedereen is aan het wachten op duidelijkheid, want niemand weet waar hij/zij aan toe is.
Jou vertellen ze dat je nog 2/3 maanden moet wachten, bij mij vertelden ze dat het 2/3 weken kan zijn (ik ben al 5 weken aan het wachten). Verder snap ik het ook niet dat ze in de winkel wel 'n voorraad hebben binnen 2 weken, maar bij 'n verzekeringsmaatschappij niet.

Laatst gewijzigd door joostlenders; 26-10-10 om 13:13.
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 18:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 19:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 11:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:48.