//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag Kuijper, Vind het een uitstekend idee/initiatief van je! Alleen moet je wel opassen met aannames en vermoedens bij het maken van klachten. Zorg wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1101  
Oud 28-10-10, 20:56
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Dag Kuijper,

Vind het een uitstekend idee/initiatief van je! Alleen moet je wel opassen met aannames en vermoedens bij het maken van klachten. Zorg wel dat je aannames gefundeerd zijn anders komt het zo amateuristisch over

Vind het nog steeds dubieus hoe pro assist te werk gaat. Ik heb bijvoorbeeld 'maar' 2.5 week hoeven te wachten, terwijl mijn buur jongen al 3 maanden wacht. Ik hoop dat je hier wat mee bereikt, succes!

Gr Tan
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1102  
Oud 29-10-10, 10:54
sj0e5d sj0e5d is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 38
Standaard Tevreden.

Hallo allemaal,

Drie weken terug heb ik mijn 22 maanden oude iPhone 3G 16Gb zwart voor reparatie laten ophalen. De telefoon had haarscheuren aan de onderzijde waarvan er één doorgescheurd was in de behuizing. Ik ben verzekerd bij Mahé (onderdeel van Actua verzekeringen) echter kwam ProAssist mijn telefoon ophalen.

Ik maakte mij al direct zorgen omdat ik de reacties op dit forum had gelezen. Na 2 weken kon ik bellen met ProAssist betreffende de status van mijn reparatie. Mijn telefoon was vervangen en er zou de week daarop contact met mij opgenomen worden over de levering van het toestel. Inderdaad werd ik dinsdag gebeld of ze de telefoon vrijdag konden komen afleveren.

Vanmorgen leverde ProAssist keurig op de afgesproken tijd na precies 3 weken mijn nieuwe toestel af. Een iPhone 3Gs 16Gb zwart i.p.v mijn ingeleverde 3G.

Hoe het komt dat mijn telefoon wel binnen een redelijke termijn is vervangen weet ik niet. Het enige wat ik mij kan bedenken is dat mijn originele verzekering niet bij ProAssist loopt maar bij Mahé en ProAssist daarbij alleen de afhandelende partij is.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ProAssist mij keurig te woord heeft gestaan en de reparatie snel en naar tevredenheid heeft afgehandeld.

Iedereen sterkte me het wachten en het afhandelen van de problemen.

Groeten Sjoerd
  #1103  
Oud 29-10-10, 14:11
Markboefje Markboefje is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 22
Standaard

Mijn behuizing is ook gescheurd aan de achter/onderzijde van mijn (32Gb 3Gs) iPhone. Heb ook een verzekering afgesloten toen ik het toestel kocht.

Toen ik de scheur ontdekte (augustus) ben ik in eerste instantie naar de winkel gegaan waar ik mijn iPhone destijds gekocht had. Die verkoper gaf me de volgende 'tip': Door de komst van de iPhone 4 zijn (alle) 32Gb/3Gs modellen terug geroepen om deze om te downgraden naar 8 (en/of 16)Gb/3Gs modellen om zo de verkoop van de iPhone 4 te promoten. Het idee van de verkoper was derhalve, als je nog even wacht met het opsturen van je iPhone is er straks geen 32Gb/3Gs voorhanden en heb je misschien het geluk dat wellicht in aanmerking komt voor een iPhone 4!??

Kan iemand zich indenken in bovenstaande of is dat allemaal 'gelul' van die verkoper!?

Zal hem daarom sowieso moeten opsturen maar als ik hierboven alles lees moet je daar ook niet blij mee zijn ;-)
  #1104  
Oud 29-10-10, 16:13
yensen yensen is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 3
Standaard

Gisteren 28 oktober 2010, Na 5 weken wachten werd ik het zat, het nummer 0344-636324 van Pro Assist gebeld. 1 minuut gewacht en werd gelijk geholpen. Status bla bla bla, leverdatum onbekend. Ik vraag kan ik misschien in aanmerking komen voor een financiele vergoeding. Ze zegt even wachten, 1 minuut later komt ze terug en verteld dat ze dit moet aanvragen en ze zou mij gisteren of vandaag (29-10-2010) terugbellen. Ik was blij want er zat schot in de zaak.
Vandaag om 12.00u nog geen Pro Assist gebeld, ik bellen met hetzelfde nummer. Weer binnen 1 minuut iemand aan de lijn. De vrouw die ik nu aan de lijn had vertelde mij dat zij de bevoegdheid heeft om een vergoeding te geven. Ze autoriseerde mijn dossier voor een financiele vergoeding van ad. €729,95. 1 voorwaarden, het geld wordt overgemaakt naar Belcompany, hier heb ik immers mijn telefoon en abonnement afgesloten. Ik was blij, ik zou binnen een tweetal dagen worden gebeld door de vestiging van Belcompany. Ik kan natuurlijk niet wachten en wil zo spoedig mogelijk alles afgerond hebben. Ik bellen met de vestiging waar ik mijn abonnement heb afgesloten. De vriendelijke vrouw vertelde mij dat alle telefoons los zijn te verkrijgen BEHALVE de Iphone. Ik zei dat ik toch alleen de Iphone wil, en al een Tmobile abonnement heb, dus een Simlock Iphone is geen probleem. De vriendelijke vrouw stelde voor dat zij het hoofdkantoor ging bellen om te kijken wat ze konden doen. Ik vond het nu al een service van Belcompany.
Binnen een uur belt ze mij terug met het goede nieuws dat Belcompany akkoord gaat en dat ze Pro Assist gaan contacten om zo spoedig mogelijk de transactie te verwerken. Ik krijg nu een Iphone 4G 16GB, de gemiddelde wachttijd is max tot 2 weken bij Belcompany. Ze zei dat het ook voor kan komen dat je binnen 1 week de telefoon kunt ophalen. Ze heeft alvast het reserveringsformulier ingevuld.

Ik hoop dus dat de transactie wordt afgerond door Pro Assist en dat ik binnen 2 weken een Iphone 4G heb.

Mijn tip is, stel voor dat je een financiele vergoeding wilt hebben, dan kun je een Iphone 4G kopen. Ik had namelijk een Iphone 3g 16 GB, deze was toentertijd 730 EURO. Dit bedrag krijg ik nu gestort via de Belcompany.

Good luck
  #1105  
Oud 29-10-10, 17:12
roeltje12345 roeltje12345 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb op 30 augustus mijn iPhone opgestuurd en ik heb hem (29 oktober) nog steeds niet terug !! Het is werkelijk één groot drama met pro-assist.

Gemaakte fouten:
FOUT1) Ik heb een verzekering via actua. Daar moest ik een schadeformulier invullen en opsturen. 2 weken later belde ik met de vraag waarom ik niets meer heb gehoord. of Toen vertelde ze dat pro-assist een retourenvelop had gestuurd naar een oud/verkeerd adres. Pro-assist heeft verzuimd het juiste adres van het schadeformulier van actua over te nemen. Pro-assist gebeld en ze zouden het adres aanpassen. iPhone uiteindelijk aangekomen bij pro-assist.
FOUT2). Na 2 maanden wachten heb ik gebeld met pro-assist. Mijn iPhone blijkt al 2 weken geleden gerepareerd en opgestuurd te zijn. Jawel WEER naar het verkeerde adres. Met het track&trace nummer van TNT kan ik zien dat mijn iPhone ligt in een andere stad.
FOUT3) afgesproken met pro-assist dat zij TNT gaan verzoeken de iPhone terug te halen. Maar ik zie nu dat de iPhone al bijna 2 weken nog steeds bij de TNT in de verkeerde stad ligt. Pro-assist is haar afspraak dus niet nagekomen
FOUT4) Vandaag gebeld met Actua. Die zeggen doodleuk: wij hebben de reparatie uitbesteed en kunnen daar dus niets over zeggen. Actua erkend wel eindverantwoordelijk te zijn maar zeggen dat zij pro-assist niet kunnen dwingen iets te doen. Ik kreeg het nummer om het maar zelf te proberen.
FOUT5) Gebeld met pro-assist: er is nog steeds geen opdracht gegeven aan TNT om de iPhone terug te halen. En wat nog erger is: de medewerker zei dat hij kon lezen dat de reparatie aan de back-cover niet was uitgevoerd. Maar dat klopt want dat was ook niet de schade, de schademelding was dat de home knop kapot was!!. Dit staat ook op het schadeformulier waarvan ik gelukkig een copietje heb gemaakt.

Moraal van het verhaal: één groot drama met pro-assist en actua. Twee maanden verder en nog geen iPhone, geen uitzicht op wanneer ik het krijg en of de raparatie uberhaupt wel is uitgevoerd.
  #1106  
Oud 30-10-10, 20:01
hans87 hans87 is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

BRON: Pro Assist zelf
Citaat:
per 23 september jl. is ProAssist officieel ISO 9001 gecertificeerd!
De toekenning van de ISO 9001 certificatie is voor ProAssist de bekroning van de jarenlange focus op de kwaliteit van onze dienstverlening. Het is een stevig signaal naar onze klanten dat we gestructureerd aan het werk zijn om de kwaliteit van onze organisatie en medewerkers te bewaken en naar een nog hoger peil te tillen. Daarbij staat de wensen en verwachtingen van de klant uiteraard altijd centraal.
Ook ik behoor tot de groep 'in afwachting van een iphone vervanging'. Lang heb ik mijn mond gehouden, maar ik moet echt kwijt dat ik nog nooit in mijn leven met zulke amateurs ben opgescheept. Na ieder gesprek hang je minder tevreden op; 'Sorry, ik weet het niet' ' Sorry, dat kan ik niet zien' 'Sorry, ik heb geen idee'... En dat al weken! Een verzekering dient service te verlenen en ieder ander service-gericht bedrijf met deze werkwijze zou binnen de kortste keren over de kop gaan omdat klanten weglopen. En dit zou terecht zijn! Helaas is dat niet zo gemakkelijk met een verzekeraar, een contract en een toestel ' in bestelling'.

Als verzekerde verwacht je een oplossing voor je probleem, daar betaal je voor, nog steeds. Dat Apple niet goed levert is een probleem tussen pro-assist en zijn leverancier, niet met de betalende klanten! In het slechtste geval, zodra je als verzekeraar niet aan de verwachting kan voldoen van je klanten, heb dan op zijn minst het fatsoen om duidelijk en eerlijk te communiceren, oplossingen te zoeken, de klant tegemoet te komen, mee te denken. En zeker NIET 'in de wacht zetten...' 'doorverbinden' 'kapotte smartphones leveren als leentoestel' en als klap op de vuurpijl 'afspraken maken en niet nakomen'.
  #1107  
Oud 31-10-10, 19:46
Baggio13 Baggio13 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 4
Standaard

Ik heb pro assist 1x nodig gehad (en wellicht nu een 2e keer).

Het verloop van de reparatie ging goed echter was ik zéér ontevreden over het leentoestel.
Zoals al eerder werd aangegeven krijg je een HTC, een prehistorische HTC, waar je met je iPhone abonnement helemaal niets aan hebt. Ik heb tot 2 keer toe gebeld voor een nieuw leentoestel omdat o.a. het internet gewoon niet werkte.

Hopelijk kan ik nu wel een fatsoenlijk leentoestel krijgen, zit namelijk in het buitenland en dan is het gebruik van Whatsapp wel héél handig...
  #1108  
Oud 01-11-10, 11:29
Agaron Agaron is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 49
Standaard

Nou eindelijk opheldering bij ProAssist! Heb maar weer eens opgebeld, kreeg een aardige mevrouw eraan die zich verontschuldigden voor alles wat mis is gelopen met mijn dossier.Er komt nu hopelijk eindelijk een oplossing

Laatst gewijzigd door Agaron; 02-11-10 om 15:51.
  #1109  
Oud 01-11-10, 12:05
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Agaron Bekijk bericht
Nou eindelijk opheldering bij ProAssist! Heb maar weer eens opgebeld, kreeg een aardige mevrouw eraan die zich verontschuldigden voor alles wat mis is gelopen met mijn dossier.Er komt nu hopelijk eindelijk een oplossing

Dit is goed nieuws! Ik ben blij dat ze zelf ook inzien dat dit geen manier is om klanten te behandelen. Nu maar hopen dat ze het snel kunnen oplossen.

Laatst gewijzigd door joostlenders; 02-11-10 om 15:58.
  #1110  
Oud 01-11-10, 18:21
Roogr Roogr is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 13
Standaard

Hoi,

Ik heb inmiddels een aangetekende brief verstuurd (afgelopen donderdag), nog steeds niets gehoord. Ik heb gevraagd of ze binnen zeven dagen willen antwoorden. Dus ik geef ze tot donderdag.

Nu heb ik de gesprekken met Pro Assist opgenomen, dus ook het gesprek waarin letterlijk wordt gezegd dat ik met de gebakken peren zit en het zelf maar moet uitzoeken. Dat ik maar een klacht moet indienen bij ze.

Denken jullie dat ik deze gewoon online mag plaatsen, zonder dat ik hier later problemen mee ga krijgen? Ik denk dat programma's zoals Radar hier wel veel aan hebben.

Het gaat hier dus om het feit dat mijn 32GB Iphone kapot was, het was een garantiegeval, dus kreeg ik weer een Iphone terug. Dit was echter een 16GB. Eigenlijk ben ik gewoon opgelicht. Ze zeggen dat ze hem niet meer om willen wisselen omdat ik in de telefoon had gekeken hoeveel GB deze telefoon is. Ik heb de telefoon gekregen zonder doos en het staat er ook niet op.

Dus nogmaals mijn vraag: Eventueel online plaatsen als ze mij blijven weigeren te helpen?
  #1111  
Oud 01-11-10, 19:04
arjenhiemstra arjenhiemstra is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard

Zeker niet online plaatsen zonder toestemming van de andere partij, volgens mij is dat namelijk zelfs strafbaar. Ook het zonder melden opnemen van telefoongesprekken is niet zomaar toegestaan.
Hoewel je met je probleem waarschijnlijk volledig in je recht staat kun je je recht beter op een andere manier gaan halen denk ik...

Wat een rare reactie van PA trouwens! Je moet er in alle redelijkheid toch vanuit kunnen gaan dat ze de telefoon omwisselen voor een gelijkwaardig exemplaar (staat ook in de algemene voorwaarden). Vervolgens kom je er op de enige manier die mogelijk is achter dat dit niet zo is en dan gaat PA in moeilijk doen?! Als je een rechtsbijstandsverzekering hebt zou ik die er op zetten, ik schat zo in dat elke rechter hier gehakt van zou maken.

Laatst gewijzigd door arjenhiemstra; 01-11-10 om 19:07.
  #1112  
Oud 02-11-10, 11:33
hans87 hans87 is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Even deze site kijken, staat ook al een ander gesprek met de t-mobile klantenservice op internet... Ik denk dat ze er bij retecool wel blij mee zijn, dit soort opnames! Planes, Trains and Mobile Phones - The Amazing Retecool - Gods favoriete weblog
  #1113  
Oud 03-11-10, 16:42
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Ik ben inmiddels week 6 ingegaan. Pro-Assist heeft nog steeds leveringsproblemen met de iPhone en kan niet zeggen wanneer deze binnen kan komen. "Ze komen maar mondjesmaat binnen."

Iemand met andere evaringen?
  #1114  
Oud 03-11-10, 18:06
hans87 hans87 is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Week 7 voor mij... De highlights uit mijn mail van Bianca (webcare):

Citaat:
Wij betreuren ten zeerste ... bij dezen bieden wij u onze welgemeende excuses aan. ProAssist hecht veel waarde aan de mening van onze klanten en wij stellen uw reactie dan ook erg op prijs.

... Dat betekent dat voor een T-Mobile iPhone 3G 16-GB wederom een T-Mobile iPhone 3G 16-GB uitgeleverd wordt.

Hoewel wij u graag binnen afzienbare tijd zouden willen voorzien van een ander toestel, kunnen wij dit jammer genoeg niet realiseren. ... I-Phones die niet binnen de garantie vallen en waar onze klanten ook voor verzekerd zijn, daarvoor dient de verzekeraar een vervangend toestel voor te verstrekken, zoals in de voorwaarden worden gemeld. ...

Daarnaast probeer ik u zo goed als mogelijk op de hoogte te houden via e-mail of telefonisch, betreffende de vorderingen. Dan hoeft u zelf niet elke keer ProAssist telefonisch te benaderen. ... Helaas kunnen wij op dit moment echt geen indicatie afgeven.

Hopend u hiermee te hebben geïnformeerd.
Nogmaals wij gaan onze uiterste best doen om u zo snel mogelijk te helpen en hopen hiermee het vertrouwen te hebben hersteld.
Webcare is geloof ik zo'n beetje de hoogte in rang bij Pro-Assist, had op een oplossing of antwoord gehoopt, maar behalve excuses en dezelfde uitleg is er geen antwoord. En kom op; het excuus "Wij hebben het antwoord zelf ook niet" is echt een grof schandaal en een belediging ten opzichte van je klanten. Een bedrijf wat zelf geen "Antwoord" meer heeft op zijn eigen problemen is wat mij betreft finaal kansloos en verdient geen bestaansrecht meer.

Ik heb lof voor de snelheid waarop Bianca gereageerd heeft op mijn klacht (weliswaar na telefonisch aandringen) maar 'geen indicatie' en 'hopend hiermee voldoende te hebben geïnformeerd' gaan toch echt niet samen!
  #1115  
Oud 03-11-10, 18:43
musa-rsn musa-rsn is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 6
Thumbs down Week 11

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joostlenders Bekijk bericht
Ik ben inmiddels week 6 ingegaan. Pro-Assist heeft nog steeds leveringsproblemen met de iPhone en kan niet zeggen wanneer deze binnen kan komen. "Ze komen maar mondjesmaat binnen."

Iemand met andere evaringen?
Ben inmiddels week 11 ingegaan, dat is dus al bijna 3 maanden... Dat is al 195 euro abonnementskosten + 30 euro verzekering. 225 euro betaald voor iets wat ik niet eens heb. Begin het echt zat te worden, maar in je eentje kun je niet veel beginnen tegen zo'n groot bedrijf, en een rechtszaak brengt ook weer kosten met zich mee.
Het is zo slecht dat je als bedrijf je klanten geen antwoord kunt geven, en dat noemt zich '' the service company''
Ik las ergens op dit forum ook dat ze laatst goedgekeurd zijn met een ISO 9001 Norm? Pff...
Dit probleem moet echt een keer in de media o.i.d. komen.
Kassa en Radar kunnen hier toch wel wat mee? Ik zeg het eerlijk, heb zelf de tijd niet om hier het initiatief voor te nemen
Als ik dat ding terugkrijg ben ik niet helemaal tevreden, ze moeten met een compensatie komen voor het lange wachten.
Leukste is dat ze hun excuses aanbieden en ermee weg komen, those bastards
  #1116  
Oud 03-11-10, 22:57
ARTiiii ARTiiii is offline
• iOS 4.1
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 6
Stuur een bericht via MSN naar ARTiiii
Standaard

Ik zit in precies hetzelfde schuitje, ook al bijna 3 maanden, 14 augustus is hij opgehaald. En lees net dat mailtje van de webcare, wat blijkbaar dus ook een standaard mailtje is, kreeg precies hetzelfde. Een tip: als je niet lang in de rij wil wachten aan de telefoon kun je het via een t-mobile shop doen, die hebben geen wachtrij en in ieder geval een bekwaam iemand aan de telefoon.

Hoop niet dat ze het gore lef hebben die 30 euro nog te vragen als ze hem terugbrengen, weet niet of ik dan voor mijzelf in sta.

De overheid zou eigenlijk iets moeten doen en dit soort bedrijven gewoon kapot moeten maken, en de oprichters en bedenkers van het idee een heel naar leven moeten geven. Dat iemand op hun geld past en elke keer als ze iets willen kopen ze een callservice moeten bellen die ze ook een behoorlijke tijd laten wachten.
  #1117  
Oud 04-11-10, 00:28
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Agaron Bekijk bericht
Ik heb ook maar weer eens met dit waardeloos bedrijf contact opgenomen. Ik vroeg de medewerkster wanneer ik eens terug gebeld word door Francis. De medewerkster die ik op 13 oktober gesproken had zou haar een bericht sturen dat ze mij zou terugbellen. Heb deze medewerkster weer een bericht laten sturen met de hoop dat Francis die mijn dossier in behandeling heeft mij eens opbelt.

Tevens weer eens naar de status gevraagd van mijn iPhone in bestelling, meer informatie dan "er staat nog steeds een nieuwe in bestelling meneer" kwam er niet uit, wat ze me dus al vertellen vanaf 17 augustus. Op mijn vraag of dit nog weken of maanden gaat duren wist ze me geen zinnig antwoord op te geven. "we krijgen maar heel weinig iPhones binnen van Apple en T-Mobile"

Ondertussen heb ik mijn klachten ook al neergelegd bij T-Mobile klanten service, deze medewerker begreep mijn situatie en heeft mij verzocht mijn klacht per brief naar T-Mobile te versturen. Dit heb ik inmiddels gedaan op 24 oktober en heb van T-Mobile webcare vernomen dat mijn klacht in behandeling is en ik hier binnen 10 werkdagen bericht over krijg.

T-Mobile gaat met Pro Assist in zee, deze verzekering maatschappij lost haar zaken niet op, laat klanten maanden wachten, word geen informatie geboden over levertijden en op klachten wordt niet gereageerd of geen oplossing geboden. Tevens worden beloftes die medewerkers/webcare van Pro Assist maakt totaal niet nagekomen.

Hopelijk bied T-Mobile mij wel een oplossing

T-Mobile doet er ook niet zoveel aan. het is het bekende probleem waar mener van 't Hek ook tegen aan is gelopen. Je wordt letterlijk met een kluitje het riet in gestuurd. Ik had ook een madam aan de lijn die zei dat ik een 100% korting kreeg en dat als ik het toestel terug had, mijn contract kon laten ontbinden tegen inlevering van het toestel. Vervolgens bel ik later om dit schriftelijk te laten bevestingen. Kon ik de dame al niet meer aan de lijn krijgen en waren die afspraken niet gemaakt. De beste meneer ging persoonlijk met proassist regelen dat ik een toestel zou krijgen. Hij zou mij dezelfde dag nog bellen. Inmiddels 2 weken later en nog geen telefoontje gehad (als ik bel vragen ze elke keer weer naar het probleem en weten ze niet wie mij terug zou bellen). Ze beloven erg veel, maar doen uiteindelijk ook erg weinig.
  #1118  
Oud 04-11-10, 01:02
Tjeerds Tjeerds is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 46
Standaard

Misschien offtopic, misschien niet.

Het sluit in elk geval wel aan bij het onderwerp; toestel verzekeren.

Ik heb dus ook sinds kort een iPhone 4 en vraag me af of wanneer het toestel kapot gaat je dit ook kan melden bij je inboedelverzekering? Ik heb zo'n vermoeden dat een verzekering voor dit uiterst gewilde en kwetsbare toestel geen overbodige luxe is, maar na 50+ pagina's vol voornamelijk negatieve reacties over Pro Assist weet ik wel dat ik hem daar níet wil verzekeren.

Alvast bedankt voor de reactie's.
  #1119  
Oud 04-11-10, 01:05
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeerds Bekijk bericht
Misschien offtopic, misschien niet.

Het sluit in elk geval wel aan bij het onderwerp; toestel verzekeren.

Ik heb dus ook sinds kort een iPhone 4 en vraag me af of wanneer het toestel kapot gaat je dit ook kan melden bij je inboedelverzekering? Ik heb zo'n vermoeden dat een verzekering voor dit uiterst gewilde en kwetsbare toestel geen overbodige luxe is, maar na 50+ pagina's vol voornamelijk negatieve reacties over Pro Assist weet ik wel dat ik hem daar níet wil verzekeren.

Alvast bedankt voor de reactie's.
Ik ben bang dat dit niet onder je inboedelverzekering gaat vallen. Tenzij je kamer afbrandt en je iPhone lag hier. Of je huis wordt leeggeroofd en je iPhone ook. Of er is één grote lekkage in je huis en je iPhone zat hierbij. Dit valt onder je inboedelverzekering.
Als wat buiten je huis gebeurd geldt niet voor je inboedel verzekering.
Als ik mijn tv naar mijn buurjongen neem en daar is waterschade. heb ik niks aan mijn inboedelverzekering.

Het probleem is alleen dat bijna alle verzekeringen die iPhone's verzekering uiteindelijk allemaal bij ProAssist terecht komen.

gr.
  #1120  
Oud 04-11-10, 01:09
Tjeerds Tjeerds is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 46
Standaard

Even puur hypothetisch;
Mijn iPhone ligt bij mijn vriendin thuis op tafel, de (motorisch gestoorde) kat van mijn vriendin springt op tafel en kickt m'n iPhone op de grond. De inboedelverzekering van mijn vriendin dekt dit...?
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:19.