//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jampie Na alle drama berichten hier over PA heb ik vandaag mijn iPhone toch maar mooi bij de T-Mobile shop terug ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1201  
Oud 16-11-10, 16:31
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie Bekijk bericht
Na alle drama berichten hier over PA heb ik vandaag mijn iPhone toch maar mooi bij de T-Mobile shop terug gebracht ipv PA te bellen. Had geen geluid meer bij filmpjes, games etc en dus ook geen beltoon
Vorige keer bij de iPhone van mijn zoon kreeg hij na 1,5 week een nieuwe geleverd. Ook nu werd me verteld dat ik binnen 2 weken mijn iPhone terug kon verwachten. Dus heb goede hoop, topservice daar tot nu toe.
Moest alleen ff terug ( was nog op de parkeerplaats gelukkig ) omdat op de reparatiebon een 16GB stond ipv de 32GB die ik ingeleverd had dus die wil ik ook graag terug .
Jouw voordeel ligt in het feit dat je nog binnen het eerste jaar garantie valt en dus gedekt bent door Apple. PA hoeft alleen maar jouw telefoon door te sturen naar Apple en die stuurt 'n nieuwe of 'n refurbished toestel terug. Dat duurt gewoon niet zo lang.
Als je buiten de garantie van 'n jaar valt moet PA zelf voor 'n nieuw toestel zorgen en zij willen dit natuurlijk zo goedkoop mogelijk houden, waardoor de wachttijd flink kunnen oplopen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1202  
Oud 16-11-10, 16:59
Mleuter Mleuter is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sj0e5d Bekijk bericht
Een andere verzekering lijkt een optie. Ik heb mijn iPhone verzekerd bij Mahé (onderdeel van actua verzekeringen) dit met als achterliggende gedachte niet met ProAssist in zee te hoeven vanwege de verhalen. Echter vorige week mijn iPhone defect en aangemeld bij Mahé, je raad het misschien al ProAssist kwam hem ophalen. Volgens mij gaat elke telefoon verzekring via ProAssist dus het is minder makkelijk dan je denkt om niet bij ProAssist uit te komen.
Pro assist is gewoon een koerierdienst. Die de spullen brengt en haalt. Actua is de verzekering waar jij je telefoon verzekekerd hebt( en ik trouwens ook ).

Zelf werk ik bij Dixons en wij hebben tot voorkort ook altijd Actua als verzekering gehad, en dat is een hele goede. Pro assist komt altijd bij ons langs om de reparaties op te halen en naar de reparateur te brengen, en pro assist brengt ze vervolgens weer terug.
  #1203  
Oud 16-11-10, 18:36
myr84 myr84 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 7
Standaard

@joostlender,

wat bedoel je precies met dat hij nog binnen de 1 jaar garantie valt? ik heb zelf mijn 3gs maart dit jaar gekocht. 1 septemer op laten halen, maar helaas nog steeds niks gehoord???

Gr myr
  #1204  
Oud 16-11-10, 18:55
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door myr84 Bekijk bericht
@joostlender,

wat bedoel je precies met dat hij nog binnen de 1 jaar garantie valt? ik heb zelf mijn 3gs maart dit jaar gekocht. 1 septemer op laten halen, maar helaas nog steeds niks gehoord???

Gr myr
Correct me of I'm wrong, maar volgens mij val jij binnen de garantie van Apple en kan je binnen 2 weken geholpen worden. Ik zou hierover nog eens voor bellen met PA.
Voor de duidelijkheid jij hebt in maart 'n iPhone 3GS aangeschaft bij T-mobile en daar een verzekering bij afgesloten?
  #1205  
Oud 16-11-10, 20:27
Jampie Jampie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Houten
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joostlenders Bekijk bericht
Jouw voordeel ligt in het feit dat je nog binnen het eerste jaar garantie valt en dus gedekt bent door Apple. PA hoeft alleen maar jouw telefoon door te sturen naar Apple en die stuurt 'n nieuwe of 'n refurbished toestel terug. Dat duurt gewoon niet zo lang.
Als je buiten de garantie van 'n jaar valt moet PA zelf voor 'n nieuw toestel zorgen en zij willen dit natuurlijk zo goedkoop mogelijk houden, waardoor de wachttijd flink kunnen oplopen.
Niet helemaal waar want mijn toestel is gekocht op 06-07-2009, zit dus ruim over 1 jaar heen. Maar iedereen heeft wettelijk europees gezien recht op 2 jaar garantie al keek of vroeg deze fijne medewerker nergens naar vanmiddag.
De medewerker vertelde me tussen neus en lippen door dat het grootste probleem is dat PA ( door toedoen van de nieuwe iPhone verzekering die vanaf de iPhone 4 verkocht is ) dat PA bij de nieuwe verzekeringen verplicht een iPhone ( vaak 3GS of 3G ) als leentoestel moet leveren. Gezien de weinige toestellen die ze krijgen ( T-Mobile shops moesten hun demo modellen ook naar PA sturen om bij te springen ) is dat al een probleem laat staan mensen helpen met hun 3GS toestellen die erop zitten te wachten.
  #1206  
Oud 16-11-10, 20:33
Jampie Jampie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Houten
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joostlenders Bekijk bericht
Correct me of I'm wrong, maar volgens mij val jij binnen de garantie van Apple en kan je binnen 2 weken geholpen worden. Ik zou hierover nog eens voor bellen met PA.
Voor de duidelijkheid jij hebt in maart 'n iPhone 3GS aangeschaft bij T-mobile en daar een verzekering bij afgesloten?
Probleem zal zijn dat hij via PA het heeft laten doen, en niet via T-Mobile zelf.
  #1207  
Oud 16-11-10, 20:41
JackLubberman JackLubberman is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mleuter Bekijk bericht
Pro assist is gewoon een koerierdienst. Die de spullen brengt en haalt. Actua is de verzekering waar jij je telefoon verzekekerd hebt( en ik trouwens ook ).

Zelf werk ik bij Dixons en wij hebben tot voorkort ook altijd Actua als verzekering gehad, en dat is een hele goede. Pro assist komt altijd bij ons langs om de reparaties op te halen en naar de reparateur te brengen, en pro assist brengt ze vervolgens weer terug.
Met alle respect: Ik heb toch echt hier voor mij een verzekeringspolis liggen van mijn T-Mobile Pro Assist Gegarandeerd (plus) verzekering bij ProAssist Nederland Verzekeringen BV. Pro Assist is dus wel degelijk een verzekeraar (hoewel ik daar niets van merk).
Daarnaast zal Pro Assist ook allerlei andere diensten leveren, waarvan ik hoop dat ze dat beter doen dan verzekeren.

Laatst gewijzigd door JackLubberman; 16-11-10 om 20:53.
  #1208  
Oud 16-11-10, 20:55
JackLubberman JackLubberman is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 10
Standaard

Onderstaande tekst staat op de website van Pro Assist:
Consumenten nieuws: Beschikbaarheid iPhones

De afgelopen periode is de beschikbaarheid van de iPhone 3 bijzonder slecht geweest, waardoor veel van onze klanten moeten wachten op de levering van een vervangend toestel voor hun eigen iPhone 3.

Vanzelfsprekend vinden wij dit bijzonder vervelend en bieden wij onze klanten onze oprechte excuses aan voor de lange wachttijden.
Gelukkig hebben wij kans gezien om in samenwerking met de fabrikant de aanvoer van de iPhone 3 toestellen aanzienlijk te verhogen waardoor wij ondertussen de uitlevering van toestellen kunnen opvoeren.
Wij hopen u de komende weken te bellen voor een afspraak om uw nieuwe toestel terug te bezorgen. De langst wachtende klanten worden vanzelfsprekend als eerste geholpen.


Ik heb geen flauw idee hoe lang het er al staat, maar getuige de ervaringen met deze club heb ik er niet veel vertrouwen in......

Laatst gewijzigd door JackLubberman; 16-11-10 om 21:02.
  #1209  
Oud 16-11-10, 21:49
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JackLubberman Bekijk bericht
Onderstaande tekst staat op de website van Pro Assist:
Consumenten nieuws: Beschikbaarheid iPhones

De afgelopen periode is de beschikbaarheid van de iPhone 3 bijzonder slecht geweest, waardoor veel van onze klanten moeten wachten op de levering van een vervangend toestel voor hun eigen iPhone 3.

Vanzelfsprekend vinden wij dit bijzonder vervelend en bieden wij onze klanten onze oprechte excuses aan voor de lange wachttijden.
Gelukkig hebben wij kans gezien om in samenwerking met de fabrikant de aanvoer van de iPhone 3 toestellen aanzienlijk te verhogen waardoor wij ondertussen de uitlevering van toestellen kunnen opvoeren.
Wij hopen u de komende weken te bellen voor een afspraak om uw nieuwe toestel terug te bezorgen. De langst wachtende klanten worden vanzelfsprekend als eerste geholpen.


Ik heb geen flauw idee hoe lang het er al staat, maar getuige de ervaringen met deze club heb ik er niet veel vertrouwen in......
Ik was vandaag gebeld door 'n supervisor van PA en zij vertelde mij ook dat er nu steeds meer en meer iPhones binnen gaan komen. Hoelang ik nog moest wachten kon ze me niet zeggen. Laten we de moed erin houden.
  #1210  
Oud 17-11-10, 08:37
MoniqueZ MoniqueZ is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 9
Standaard

27 juli opgehaald en gisteren eindelijk een nieuwe Iphone 3GS, 16 GB ontvangen van ProAssist.

Het duurt even maar dan heb je ook wel wat
  #1211  
Oud 17-11-10, 09:42
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MoniqueZ Bekijk bericht
27 juli opgehaald en gisteren eindelijk een nieuwe Iphone 3GS, 16 GB ontvangen van ProAssist.

Het duurt even maar dan heb je ook wel wat
Dat is goed nieuws! Heb je nog enige compensatie gekregen voor het lange wachten?

Juli is aan de beurt geweest, op naar augustus!
  #1212  
Oud 17-11-10, 19:36
myr84 myr84 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 7
Standaard

Ja, klopt heb hem in maart gehaald. een 3gs. heb net nog maar even met proassist gebeld. uiteraard weer hetzelfde riedeltje. de Iphones komen mondjesmaat binnen. ik laat haar weten wat ik ook op de site heb gelezen. (zie hier boven) dat de levering van de Iphones beter wordt. dit is trouwens een bericht van 10 november. vertelde ze me dat dat niet naar haar gecommuniceerd was!!!!! ze moest samen met mij het bericht erbij halen. ik word er hoe langer hoe gekker van!!!!

gr Myr
  #1213  
Oud 18-11-10, 09:01
sj0e5d sj0e5d is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 38
Standaard

@joostlenders hoe kom je er toch steeds bij dat als je binnen de garantie zit je wel snel bent geholpen?

Mijn iPhone 3G 16Gb zwart was 22 maanden oud heb 2 weken geleden een nieuwe terug gekregen van ProAssist. Het heeft alles bij elkaar 3 weken geduurd. Lijkt mij toch een redelijk snelle afhandeling voor een toestel buiten garantie!

Groet Sjoerd
  #1214  
Oud 18-11-10, 09:28
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sj0e5d Bekijk bericht
@joostlenders hoe kom je er toch steeds bij dat als je binnen de garantie zit je wel snel bent geholpen?

Mijn iPhone 3G 16Gb zwart was 22 maanden oud heb 2 weken geleden een nieuwe terug gekregen van ProAssist. Het heeft alles bij elkaar 3 weken geduurd. Lijkt mij toch een redelijk snelle afhandeling voor een toestel buiten garantie!

Groet Sjoerd
Omdat dit mij zo verteld is door PA en ik dit vaker terug lees op het ipc-forum. Ik denk dat jij geluksgevalletje bent, omdat de rest van ons, die buiten de garantie van 'n jaar vallen, over het algemeen langer moet wachten.
Ik heb jou als voorbeeld gegeven, toen ik PA belde, dat het wel snel kan. Toen werd er mij aan de telefoon verteld dat dat onmogelijk moest zijn...
Maar begrijp me niet verkeerd, ik vind het natuurlijk alleen maar fijn dat jij zo snel geholpen bent.
  #1215  
Oud 18-11-10, 17:08
sj0e5d sj0e5d is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 38
Standaard

@joostlenders ik heb misschien idd geluk gehad. Ik vraag me wel steeds meer af hoeveel mensen er nou eigenlijk bij pro assist werken die deze problemen zouden moeten afhandelen.. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat de wanprestaties van pro assist volledig naar Apple door te schuiven zijn (zogenaamde slechte levering toestellen).

Ik hoop dat jij en de andere wachtende snel worden voorzien van een toestel en dat pro assist eerlijk zijn fouten erkent.

Groet Sjoerd
  #1216  
Oud 18-11-10, 18:58
Roogr Roogr is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 13
Standaard

Ik hoop ook voor je Joost dat je eindelijk eens geholpen gaat worden, ik zie je hier ook al vanaf het begin van mijn problemen, maar....

Gelukkig komen ze maandag tussen 7 en 11 mijn telefoon terugbrengen!
Eindelijk

Ik ga die telefoon in ieder geval heel goed onderzoeken of het de juiste is, en of er krassen opstaan. Want dit keer ga ik me niet weer laten naaien. Zal ze wel een kopje koffie aanbieden .

Valt het jullie ook op dat veel stemmen op elkaar lijken, het lijkt net alsof het steeds dezelfde persoon is maar dan met een andere naam. Ik heb de afgelopen dagen 3 verschillende namen aan de tel. gehad met steeds dezelfde stem... Maar goed, het gaat te ver om ze ook al te betichten van het werken met valse namen .

Groeten Rogier
  #1217  
Oud 18-11-10, 20:39
mnrtjeandy mnrtjeandy is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 4
Post

nou zo te zien heb ik hetzelfde probleem als iedereen hier , heb me i phone 3gs 16gb zwart al 3 maanden geleden opgestuurd en week later gebeld en werd gezegd dat ik een nieuwe zou krijgen waar ik nu nog steeds op zit te w8 na 3maanden en na 20x gebeld te hebben en elke keer zeggen ze van dat appel ze niet meer leverd maar dat ze er elke keer weer wat binnekrijgen maar begin het nu echt beu te worden ,, want betaal wel iedere 3 maanden 20 euro en voor wat een telefoon die ik niet heb, want heb ook al een klaag e-mail gestuurd na claimservice@proassist.nl een week geleden maar daar wordt ook niet op gereageerd en t-mobile kan me niet helpen zegge ze omdat ze er los van staan

zijn er mensen die wel iets hebben kunnen regelen met t-mobile of pro assist laat het me dan even weten dan kan ik ook stappen gaan ondernemen

met vriendelijke groet andy

Laatst gewijzigd door mnrtjeandy; 18-11-10 om 20:45.
  #1218  
Oud 19-11-10, 11:00
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mnrtjeandy Bekijk bericht
nou zo te zien heb ik hetzelfde probleem als iedereen hier , heb me i phone 3gs 16gb zwart al 3 maanden geleden opgestuurd en week later gebeld en werd gezegd dat ik een nieuwe zou krijgen waar ik nu nog steeds op zit te w8 na 3maanden en na 20x gebeld te hebben en elke keer zeggen ze van dat appel ze niet meer leverd maar dat ze er elke keer weer wat binnekrijgen maar begin het nu echt beu te worden ,, want betaal wel iedere 3 maanden 20 euro en voor wat een telefoon die ik niet heb, want heb ook al een klaag e-mail gestuurd na claimservice@proassist.nl een week geleden maar daar wordt ook niet op gereageerd en t-mobile kan me niet helpen zegge ze omdat ze er los van staan

zijn er mensen die wel iets hebben kunnen regelen met t-mobile of pro assist laat het me dan even weten dan kan ik ook stappen gaan ondernemen

met vriendelijke groet andy
Ik zou zeggen, "join the club". Er staat veel geschreven in dit topic en het meeste hiervan is slecht nieuws over Pro Assist. Sommige van ons krijgen en klaar om na veel bellen/schrijven/mailen enige compensatie los te krijgen van PA of T-Mobile. Je kan het altijd proberen, maar garanties geef ik je niet. In ieder geval sterkte met 't wachten.
  #1219  
Oud 19-11-10, 12:26
rohlenforst rohlenforst is offline
• iOS 10.3.3
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 38
Standaard

Ik kan aansluiten bij dit rijtje, ben mijn iPhone nu 4 weken kwijt... Er is een nieuwe besteld zeggen ze bij PA.. En dit terwijl alleen het glas gebroken was, het touchscreen werkte wel nog en voor de rest was de telefoon puntgaaf... Niet meer te repareren zeggen ze bij pro assist.. Als ik dit geweten had, had ik de telefoon zelf gerepareerd. Kreeg aan telefoon te horen, dat mensen die in augustus hun tel aangemeld hebben nu pas aan de beurt zijn.
  #1220  
Oud 19-11-10, 17:06
piponld piponld is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 21
Standaard

Zoals al eerder omschreven;
04-08-2010 mn Iphone 3G 16G opgehaald door koerier,

18-08-2010 bevestigd dat "ie" kapot is en dat er een nieuwe in bestelling staat,

19-11-2010, jawel Pro-Assist aan de lijn met de mededeling dat er een nieuwe Iphone voor me in aantocht is. Afspraak gemaakt om deze op 23/11 tussen 14 en 18 uur te laten bezorgen aan huis. Dat is dus in totaal 15 weken en 6 F...cking dagen wachtten. Roy (medewerker) gaf aan dat het een nieuwe 3G 16G betrof maar dat hij niets over de kleur kon vertellen (had een witte ingeleverd) en dat het geen refurbished telefoon is.
Mmmmmmm na alle gedoe met Pro-Assist heb ik nu zoiets dat zelfs als dat ding paars in neem ik hem aan
Houd jullie op de hoogte, heb me wel voorgenomen om koerier ff een bakkie aan te bieden en zelf op mn dooie akkertje de telefoon microscopisch te onderzoeken op gebreken voordat ik mijn leentoestel inlever en een krabbel geef voor ontvangst.
Mocht de koerier haast hebben dan zal ik hem vertellen dat hij zijn klacht over mij bij PA mag inleveren, en om mijn goede wil te tonen geef ik ook ff het emailadres van claimservice waar hij schriftelijk zijn verhaal mag doen.. Wie weet krijgt hij wel een reactie waar je iets mee kunt.

Iemand die me kan vertellen hoe ik kan zien dat het geen refurbished beestje is? Niet dat je hem dan mag weigeren maar toch..

Laatst gewijzigd door piponld; 19-11-10 om 17:10.
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:55.