//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door myr84 ok, thnx. ModelCode: iphone_3gs Model introduced: 2009 Production year: 2010 Production week: 45 (November) Production number: 4660 (within this week) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1301  
Oud 20-12-10, 13:39
tomtom100 tomtom100 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door myr84 Bekijk bericht
ok, thnx.

ModelCode: iphone_3gs
Model introduced: 2009
Production year: 2010
Production week: 45 (November)
Production number: 4660 (within this week)

Ik ga ervan uit dat ik dan een nieuwe heb, en geen refurbished.
Als je serienummer begint met 5K dan is het een refurbished (Chinese fabriek)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1302  
Oud 20-12-10, 14:15
SarahSeniyah SarahSeniyah is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik heb een probleem,...bij mijn berichten is mijn icoontje verdwenen met het fototoestel dus ik kan geen mms versturen,...nu kijk ik naar mijn instellingen en ga naar berichten en mms berichten staat er niet meer tussen,....Heel raar en heb al goed mijn phone'tje door zocht maar vind niet de oplossing,...Kan er iemand van jullie me helpen mijn probleem op te lossen????
  #1303  
Oud 20-12-10, 15:02
t-kroon t-kroon is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 63
Standaard

Dus er is niemand die een 3G opgestuurd heeft en een 3GS terug heeft gekregen?
  #1304  
Oud 20-12-10, 15:14
tomtom100 tomtom100 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SarahSeniyah Bekijk bericht
Ik heb een probleem,...bij mijn berichten is mijn icoontje verdwenen met het fototoestel dus ik kan geen mms versturen,...nu kijk ik naar mijn instellingen en ga naar berichten en mms berichten staat er niet meer tussen,....Heel raar en heb al goed mijn phone'tje door zocht maar vind niet de oplossing,...Kan er iemand van jullie me helpen mijn probleem op te lossen????
Verdwaald in het forum?
  #1305  
Oud 20-12-10, 15:29
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Ik had 'n 3g opgestuurd en ook weer 'n 3g terug ontvangen, refurbished dat wel. Er kon geen excuses van hun kant vanaf na dik 3 maanden wachten. Iedereen in mijn vriendenkring die 'n iPhone wil aanschaffen inclusief verzekering heb ik geadviseerd dit nooit en te nimmer bij PA te doen. Het eerste jaar van je garantie helpen ze je prima (over het algemeen) 2e jaar is waardeloos te noemen. Geen service of wat dan ook van hun kant.
Ik heb inmiddels 'n iPhone 4 aangeschaft aangezien ik niet zonder kon. De 3g die ik nu terug heb verkoop ik voor 'n vriendeprijsje aan familie of vrienden door. Ik behoud wel mijn verzekering tot het abonnement afloopt zodat, als er nog ooit iets misgaat met die 3g ik hem nog altijd terug kan sturen.
Ik hoop dat diegene die nog aan het wachten is snel zijn/haar telefoon terug krijgt.
  #1306  
Oud 21-12-10, 13:44
RemonG RemonG is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Roermond
Berichten: 1
Standaard

"Sinterklaas is goed", "De kerstman top" maar Pro Assist is nog veel beter! Ik heb mijn 3gs ter reparatie aangeboden en kreeg vandaag tot mijn grote geluk een iPhone4!!!!!!!! Merry Xmas everyone, Merry Xmas!!!!! Note: Pro Assist krijgt VOORLOPIG de 3gs niet meer geleverd
  #1307  
Oud 21-12-10, 15:16
KaiseRRuby KaiseRRuby is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RemonG Bekijk bericht
"Sinterklaas is goed", "De kerstman top" maar Pro Assist is nog veel beter! Ik heb mijn 3gs ter reparatie aangeboden en kreeg vandaag tot mijn grote geluk een iPhone4!!!!!!!! Merry Xmas everyone, Merry Xmas!!!!! Note: Pro Assist krijgt VOORLOPIG de 3gs niet meer geleverd
Verdorie, ik heb twee weken geleden nog een 3GS gekregen..
  #1308  
Oud 22-12-10, 16:57
JackLubberman JackLubberman is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 10
Standaard

Afgelopen week een niet werkende 3Gs ontvangen. Dezelfde dag weer laten ophalen door Pro-Assist. Ook meteen telefonisch contact gehad. Men gaf aan deze week met een oplossing te zullen komen.
Na wat heen en weer bellen deze week zou de oplossing moeten bestaan uit het leveren van een vervangende telefoon in week 52 of week 1. Ik wacht dan 4 maanden en vind dat absurd en onacceptabel.
Men geeft aan mij aan dat er deze week geen enkele Iphone 3Gs 16Gb meer wordt afgeleverd.
Ondertussen al een paar keer getwitterd naar algemeen directeur Wilfried Gradus van ProAssist. Die komt ook niet verder dan "graag mailen naar webcare@proassist". Als daar vervolgens op zou worden gereageerd, zou dat ook de geëigende manier zijn.
  #1309  
Oud 28-12-10, 12:09
pvd pvd is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard

@RemonG: ik heb gister ook gebeld met pro assist betreft de status van de reparatie van mijn Iphone 3Gs, maar het werd mij niet helemaal duidelijk of ik nu een nieuwe krijg of een refurbished. Ze had het het in eerste instantie over dat er een gehele nieuwe binnenkant in moest, maar aangezien de achterkant ook gebroken is en het scherm in stukken was lijkt het me dat ze een volledig nieuwe moeten leveren.

Iemand enig idee wanneer je een refurbished krijgt en wanneer een nieuwe? Zou supermooi zijn als ik ook een iPhone 4 zou krijgen! De 3gs 16gb wordt niet meer gemaak toch?
  #1310  
Oud 28-12-10, 12:11
pvd pvd is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard

Ze had het er trouwens over dat het wel goed ging met de leveringen van de iPhone dus dat het niet al te lang meer zal duren. Hieruit concludeer ik dan dat ik een nieuwe krijg, of hoe moet ik dit zien?
  #1311  
Oud 28-12-10, 20:01
arjenhiemstra arjenhiemstra is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik heb vanmiddag eindelijk te horen gekregen dat de iPhone geleverd gaat worden. A.s. donderdag krijg ik een Iphone 3gs 16gb als vervanger voor mijn kapotte 3g 16gb.
De 3gs 16gb is dus blijkbaar door PA nog wel leverbaar.
  #1312  
Oud 28-12-10, 23:42
RUtalking2me RUtalking2me is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 22
Standaard

Vandaag m'n 3gs 16gb teruggekregen. Refurbished volgens een site van hierboven... Eindelijk terug, dat dan weer wel. Goede service PA, bloedhekel aan die gast van tmobile die me blij maakte met een dooie mus (4g)...
Alles er weer rustig opzetten nu...
  #1313  
Oud 30-12-10, 10:35
JackLubberman JackLubberman is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 10
Standaard

Gisteren een goede 3Gs 16 Gb terug gekregen. Werkt goed. Boek ProAssist gaat dicht en hopelijk nooit weer open.
  #1314  
Oud 05-01-11, 23:51
adriano145145 adriano145145 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 6
Standaard

Ik heb laatst, 30 december 2010, een iphone 4 gehaald bij belcompany voor 2 jaar(vodafone). De eerste dagen deed mijn internetverbinding al heel erg raar. Steeds probeerde mijn iphone 4 verbinding te maken, ik zag links boven uren lang zoeken.. zoeken.. zoeken.. en als hij internetverbinding had, kwam er 1 balkje te staan. Ik ben toen terug gegaan naar belcompany (in Den haag), daar deden ze mijn simkaart eruit en stopte ze een andere erin, om te kijken of er schade was aan mijn simkaart of mobiel. Het bleek dus dat mijn iphone 4 een defect had met internetverbinding!! Terwijl ik hem niet eens een week had!! Ze hebben mij niet eens geholpen, ik moest zelf alles regelen. Ik heb toen naar ProAssist gebeld (verzekering) en maandag hadden ze mijn iphone 4 opgehaald. Ik kreeg een leen iphone die het niet eens deeed!! Mijn vraaag uiteindelijk is: Hoelang zal de reparatie duren? en als het niet gemaakt is krijg ik dan een nieuwe iphone 4?

Apple en ProAssist mogen zich diep schamen, echt.

Adriano
  #1315  
Oud 06-01-11, 00:03
Roogr Roogr is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 13
Standaard

Adriano,

Het is dus een garantiegeval. Deze wordt niet gerepareerd maar omgewisseld voor een refurbished iPhone 4. Dit zal ongeveer twee weken gaan duren.
  #1316  
Oud 06-01-11, 13:56
adriano145145 adriano145145 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 6
Standaard

Nou ik hoop dat je gelijk hebt, alvast bedankt Roogr.

adriano
  #1317  
Oud 06-01-11, 21:25
adriano145145 adriano145145 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 6
Standaard

Wat bedoel je eigenlijk met een refurbished iPhone 4?, krijg ik dan gewoon een nieuw Iphone 4?
  #1318  
Oud 06-01-11, 22:44
Royofzo Royofzo is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 153
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door adriano145145 Bekijk bericht
Wat bedoel je eigenlijk met een refurbished iPhone 4?, krijg ik dan gewoon een nieuw Iphone 4?
Je krijgt dan geen nieuwe maar een iPhone 4 van iemand anders, die is gerepareerd door Apple. Hij ziet er gewoon als gloednieuw uit, alleen hij is ooit gerepareerd ergens voor.
__________________
Apple historie: iPod Touch 3G 8GB, iPhone 3G 16GB Wit , iPhone 4G 16 GB Zwart, iPhone 5 16GB Wit, iPad Mini Zwart Wi-Fi + 3G, iPhone 5S Zwart, iPhone 6 Zilver
  #1319  
Oud 07-01-11, 12:22
legacy19 legacy19 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Schoonhoven
Berichten: 2
Standaard

Na 5 weken gewacht te hebben weer contact opgenomen met Proassist.
Ze vertelde dat mijn toestel ieder moment terug zou komen vanuit de reparatie.
De dag er na weer gebeld en toen kon ze helaas weinig vertellen over mijn 3g

Nu van de week weer gebeld en er werd verteld dat er een nieuw toestel in bestelling staat. 1 nadeel is dat ze helaas niet kunnen vertellen hoe lang dat dit dat het duurd voordat ze een nieuwe binnen hebben.

In totaal nu al 10 weken aan het wachten, en proassist kan nog steeds geen datum geven wanneer ik weer op een iphone mag spelen.
  #1320  
Oud 11-01-11, 20:28
ZHZ18809 ZHZ18809 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 8
Standaard

Hallo allemaal,

Ik ben in het bezit van een iPhone 3G 8GB.
In juni 2010 begonnen de problemen met mijn toestel, hij moest worden opgestuurd via Belcompany (leverancier van m'n toestel). Klachten destijds waren dat mijn toestel continu vastliep, veel uitviel en amper bereik had. Na een reparatie van 3 weken bij Solid Vision kreeg ik een geheel nieuw toestel!

Sinds een tijdje heb ik ook problemen met dit toestel. Heb dezelfde problemen als eerst, en m'n telefoon moest zo'n 3 a 4 x per dag opnieuw worden opgestart. Weer naar Belcompany om hem op te sturen. Afgelopen vrijdag is het toestel verstuurd naar Pro-Assist. Ben benieuwd hoe lang deze reparatie gaat duren!

Wel opvallend is dat ik vandaag belde hoe het ermee stond, waarop een zekere mevrouw mij antwoord gaf: ''Ik kan pas na 2 weken na ontvangst zien hoever ze zijn met het repareren van je toestel". Dit vind ik erg raar.

Ben ook zeer bennieuwd ofdat ik een nieuw toestel krijg, en of dit dan een iPhone 3GS is. iPhone 3G schijnt er veel uit te zijn, en een maatje van me kreeg ook een 3GS toen zijn 3G kapot was.

We zullen het zien......
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:23.