//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Modbreak: Houden we het even netjes en on-topic heren? (en dames)...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1401  
Oud 29-04-11, 11:47
leontjuh1's schermafbeelding
leontjuh1 leontjuh1 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Goes, Zeeland
Berichten: 173
Standaard

Modbreak:
Houden we het even netjes en on-topic heren? (en dames)

Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1402  
Oud 29-04-11, 11:48
greenstuf20 greenstuf20 is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 16
Standaard

komt helemaal goed mr
  #1403  
Oud 29-04-11, 22:00
Patrick89 Patrick89 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 20
Standaard

Binnen 2 weken een gloednieuwe iphone 3GS gekregen! Echt geweldige service in tegenstelling tot andere berichten hier. Ik ben supertevreden, defecte iphone was 18 maanden oud.
  #1404  
Oud 30-04-11, 09:47
giljom giljom is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Belgische Limburg
Berichten: 268
Standaard

Ik heb juist het zelfde mee gemaakt , ik ben zeer tevreden van proassist, als het goed is mag dat ook eens gezegd worden
  #1405  
Oud 30-04-11, 14:33
greenstuf20 greenstuf20 is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 16
Standaard

beetje merkwaardig
  #1406  
Oud 04-05-11, 12:12
Thirteen Thirteen is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 66
Standaard

Wachtend met smart op nieuwe iPhone..
26 maart ingeleverd, zo'n 3 weken er na gebeld en gehoord dat hij niet gerepareerd kan en een nieuwe besteld is.
levertijd onbekend... inmiddels telefoon bijna 6 weken kwijt..
Weet iemand iets meer over levertijden?? Of mensen die ongeveer op zelfde termijn zitten en al wel positiever nieuws hebben??

Tanx!
  #1407  
Oud 05-05-11, 17:56
luchtverfrisser luchtverfrisser is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thirteen Bekijk bericht
Wachtend met smart op nieuwe iPhone..
26 maart ingeleverd, zo'n 3 weken er na gebeld en gehoord dat hij niet gerepareerd kan en een nieuwe besteld is.
levertijd onbekend... inmiddels telefoon bijna 6 weken kwijt..
Weet iemand iets meer over levertijden?? Of mensen die ongeveer op zelfde termijn zitten en al wel positiever nieuws hebben??

Tanx!
Ik heb dus precies hetzelfde probleem. Ik heb mijn iPhone op 28 maart ingeleverd met alleen een barst in het scherm, verder functioneerde de telefoon nog heel goed. De koerier zei dat het ongeveer drie weken zou duren en na drie weken kreeg ik te horen dat mijn telefoon 'total-loss' was en dat er een nieuwe besteld moest worden. Ik heb gisteren voor het laatst gebeld en de telefoniste vertelde me dat ze niets kan zeggen over de levertijd.
Ik begrijp niet waarom de grootste iPhone-verzekeraar van Nederland geen iPhones op voorraad heeft?
  #1408  
Oud 05-05-11, 19:12
greenstuf20 greenstuf20 is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 16
Standaard

nou ik heb hier eerder een zeer slecht berichtje geplaatst, maar ik denk dat ik t maar terug neem. want ik heb mijn iphone vorige week opgestuurd omdat er krasjes op de camera zaten waardoor hij zeer slechte foto,s maakte. maar t is nu de 5e, en ik heb een splinter nieuwe iphone opgestuurd gekregen, beetje raar dat ze m niet gewoon repareren want de oude was nog zo goed als nieuw, maar ik ben wel blij dat ik snel een nieuwe heb gekregen.
  #1409  
Oud 05-05-11, 19:43
easynote easynote is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: ergens in vlaanderen/want hou nie van België
Berichten: 45
Standaard

ik ben ook zeer tevreden over pro assist
want onlangs was er een ongelukje gebeurt met mijn iphone 4
en kreeg na 2weken een nieuw toestel
en 1 dag later nadat ik die nieuwe had gekregen
ben ik overvallen geweest en lap mijn iphone ook weer weg

ik heb toen gebeld naar pro assist
en deze zijden me eerst
dat je het toestel minstens 4weken in je bezzit moest hebben
maar ze hebben dat allemaal goed voor me opgelost
en heb vlede week weer een nieuw toestel gekregen

ik ben zeer blij dat zoiets bestaat
want anders was ik nu al meer dan 1800eu kwijt X3 600eu

pro-assist is TOPP
  #1410  
Oud 05-05-11, 19:47
greenstuf20 greenstuf20 is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 16
Standaard top nou ook weer niet

zo top is t nou ook weer niet, want ik heb een totaal verzekering maar toch viel mijn schade buiten de verzekering, dus ik kpn op gebeld en hun vergoeden t bedrag van 200 euro, terwijl zij daar voor op moeten draven
  #1411  
Oud 06-05-11, 13:35
cremerhm cremerhm is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 102
Standaard

Misschien info waar jullie (ook) iets aan hebben.

Niet alle telefoons gaan naar Solid Vision, ze gaan ook naar Fone Clinic in de UK.
FF googlen levert een mooie site op: The Fone Clinic™ - Insurer's Services
Vul hier je imei nummer in en je kunt de status van je reparatie zien!

Ben benieuwd of dit informatie is waar jullie wat aan hebben.
__________________
iPhone 6 (64GB silver) , iPad 3, (16 GB wit) iPad mini 4(16 GB gold) , Retina MacBook Pro 13" late 2013 (8 GB RAM 256 GB SSD)
  #1412  
Oud 10-05-11, 10:02
luchtverfrisser luchtverfrisser is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thirteen Bekijk bericht
Wachtend met smart op nieuwe iPhone..
26 maart ingeleverd, zo'n 3 weken er na gebeld en gehoord dat hij niet gerepareerd kan en een nieuwe besteld is.
levertijd onbekend... inmiddels telefoon bijna 6 weken kwijt..
Weet iemand iets meer over levertijden?? Of mensen die ongeveer op zelfde termijn zitten en al wel positiever nieuws hebben??

Tanx!
Heb jij al iets gehoord? Ik heb vanochtend gebeld en ze konden me wederom niets zeggen over de levertijd. Ongelooflijk... "Als ik geen iPhones heb, kan ik ze ook niet uitdelen", schreeuwde ene Anita door de telefoon. Vreselijke service, ik raad echt iedereen af om hier z'n eigendommen te verzekeren.
  #1413  
Oud 10-05-11, 11:02
greenstuf20 greenstuf20 is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 16
Standaard

ik vraag me af of je nog kan overstappen naar een ander verzekerings bedrijf, want hier word je echt niet blij van.. ik ben blij dat die van mij al terug is. maar ik zou hem nooit meer opstuuren, alleen als er echt niets meer mee te doen is stuur ik hem op. maar volgend mij ken je hem dan nog beter naar de winkel zelf brengen ook in plaats van die verrekte proassist
  #1414  
Oud 17-05-11, 19:29
kvnspanjaard kvnspanjaard is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1
Thumbs down Iphone 3 gs

Goed of mischien ook wel slecht om te zien dat jullie de zelfde waardeloze ervaring hebben met Proassist verzekeringen. Ruim 7 weken geleden me iphone 3gs opgestuurd omdat die niet meer wou opstarten, deed dus helemaal niks meer!

Telefoon werd netjes opgehaald, binnen 4 uurtjes! Natuurlijk weer die waardeloze nokia e71 als leentoestel, denk dat ik niet de enigste bent als ik zeg dat dit niet te vergelijken is met een iphone!

Na 5,5 week kon ik aangeven wanneer ik me gerepareerde toestel ( 3e x al) thuis wou hebben bezorgd. Ik netjes aangegeven de volgende dag tussen 8 en 12, om 1 uur was er nog steeds niks geleverd. Ik dus zelf maar weer bellen, natuurlijk eerst gewoonlijk 10 minuten in de wacht. Deze medewerker kon me vertellen dat de chaffeur het toestel te waardeloos vond om terug te geven? toch raar als alleen de binnekant dus kapot was en niet meer functioneerde.

Werd meteen de volgende dag terug gebeld, u toestel komt alsnog u kant op! Vond dit al appart, de dag ervoor was die nog niet af te leveren in die staat maar het was nu gebruikerschade. Week er op eindelijk me iphone.... ( DACHT IK !!) Bijna de papieren ondertekend, dacht kijk toch ff voor de zekerheid. JA HOOOR hele scherm met barsten en scheuren, DOOR PROASSIST!

Wordt nu al 2 dagen aan het lijntje gehouden, managers aan de telefoon gehad die beloven stappen te onder nemen en terug te bellen. NEE DUS.. geef ze morgen tot 1 uur heb ik net over gebeld, anders dan toch maar een bezoekje brengen aan het bedrijf zelf!

Kijken of al die medewerkers dan nog steeds hun grote mondje hebben..

wil een nieuwe telefoon betaal geen cent meer!
  #1415  
Oud 18-05-11, 10:41
pant14 pant14 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 3
Standaard Wat te doen?

Ik heb begin februari mijn Iphone op laten halen vanwege een kapot beeldscherm en het niet opladen van de iPhone dmv van de 16v auto-oplader. Telefoon werd gemaakt en kreeg deze 5,5 week later terug. Echter het beeldscherm werkte niet naar behoren, vaak reageerde het aanraakscherm niet meer waardoor ik de standbyknop moest gebruiken om deze weer te laten werken. Opladen via de auto werkte nog steeds niet.

2 weken later opnieuw de iPhone opgestuurd en kreeg vrij snel te horen dat deze niet meer viel te repareren. Er zou een nieuwe telefoon komen maar hiervoor zijn ze afhankelijk van Apple of het repair centre... inmiddels alweer 6 weken wachtende en meer dan 13,5 week geen (goedwerkende) iPhone. Wat te doen, eisen van een levertijd? Ze zeggen heel simpel dat ze afhankelijk zijn van andere maar daar heb ik toch niets mee te maken?

Meest frustrerend is dat de gsm-shop bij mij om de hoek nieuwe beeldschermen plaats voor de prijs van het eigen risico en binnen 5 minuten klaar is!
  #1416  
Oud 23-05-11, 20:52
a1993 a1993 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 9
Standaard

Hallo:

Ik heb een iphone 32gb met een kpn abonnement (zakelijk).
Deze heb ik vanaf februari dit jaar. Paar weken geleden deed mijn homebutton erg vreemd, en reageerde soms helemaal niet meer. KPN gebeld en die gaven aan dat ProAssit mijn telefoon ging ophalen binnen 4 uur, dat deden ze. Nu kreeg ik afgelopen zaterdag een iphone terug, met een andere serienummer. Dus het is niet mijn telefoon.. maar een refurbished toestel dus... WAAROM? Na enige tijd viel mij het volgende op: een beschadiging in de hoek van de telefoon, en een kleine scheurtje/barstje naast de frontcamera. Ook zit er een rare lijn/raster achter de glasplaat als je de telefoon in het zonlicht houdt. Ik wil geen refurbished toestel, ik wil mijn eigen (die was nog zo goed als nieuw) met een nieuwe homebutton.

Wat nu? ProAssist weer bellen of KPN?
  #1417  
Oud 25-05-11, 19:42
a1993 a1993 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 9
Standaard

Niemand die mij advies kan geven?
  #1418  
Oud 25-05-11, 20:19
RVDB RVDB is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard

pro-assist bellen, maar dan krijg je waarschijnlijk nog niet je eigen telefoon. Daar loopt ondertussen iemand anders mee rond denk ik.
  #1419  
Oud 29-05-11, 15:30
a1993 a1993 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 9
Standaard

ik wordt er gek van, ik zal ze van de week maar weer eens bellen. eerst kpn wat die ervan vindt van de service van pro assist.
  #1420  
Oud 06-06-11, 13:34
Kimzrr Kimzrr is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 27
Standaard

Mijn ervaring.
Ik nam bij mijn iPhone 4 toestel de verzekering bij proAsisst waarbij de medewerker zei dit is speciaal een iPhone verzekering waarbij als uw toestel word op gestuurd uw een leentoestel krijgt (een iPhone). Gisteren mijn telefoon laten ophalen krijg ik in mijn handen een Nokia E63, serieus wat een flop! Ik had de man gevraagd of hij in bezit is van een beter toestel, maar natuurlijk was dat niet zo. Hij zei dat ik de klantenservice kon bellen voor reservering op een iPhone toestel.. Dus ik bel vandaag op hoe dat nu ongeveer zat, verteld de medewerker me dat er geen toestellen aan te branden zijn.
Maar bij deze weet ik wel.... Als ik mijn iPhone terug heb, zeg ik deze verzekering af.. Waardeloos bedrijf en daar betaal je 11 euro per maand voor. Mij niet gezien!
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:48.