//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een e63 had gekregen, waarmee ik temminste nog kon mailen had ik een gat in de lucht gesprongen, maar ho maar, kreeg 1 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1421  
Oud 07-06-11, 00:24
uguryurukel uguryurukel is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 4
Standaard

Als ik een e63 had gekregen, waarmee ik temminste nog kon mailen had ik een gat in de lucht gesprongen, maar ho maar, kreeg 1 of andere simpele nokia waarmee ik me mail niet mee kan bekijken of wat dan ook.. Aan de telefoon werd mij door de op dat moment aardige medewerkster toegezegd dat ik een smartphone zou krijgen. Daar was ik al erg blij mee geweest. De volgende ochtend belde ik op en werd ik per direct afgesnauwd! Dus heb een mail gestuurd met het volgende:


Deventer, 31 mei 2011

Geachte meneer/mevrouw,

Op 30 mei 2011 heb ik gebeld vanwege valschade van mijn iPhone 4. Na een kort maar krachtig gesprek is mij aangegeven dat mijn toestel diezelfde dag tussen 19.00uur en 23.00uur opgehaald zou worden, met een toezegging dat ik een smartphone als leentoestel zou krijgen.
Rond 21.00uur die avond kwam dan ook netjes op tijd een medewerker van Proassist langs om mijn toestel op te halen, maar hij kwam daarentegen met een Nokia 6021, waarmee ik simpelweg alleen maar mee kan bellen en sms-en. De medewerker welke langskwam bevestigde dat ik een smartphone zou krijgen, maar hij op dat moment geen één op voorraad had.

Nu ben ik blij dat ik telefonisch bereikbaar ben, maar het probleem zit in het volgende; ik heb geen telefoonnummers, mijn telefoonnummers staan gesynchroniseerd in iTunes en kan ik dus niet inzien. Ik werk op dit moment daardoor nog meer met E-mail. Ik ben een student Rechten en ben op dit moment erg druk met het zoeken van een stageplek, welke ik de komende week zal moeten realiseren. Daar waar ik normaal direct kon reageren per mail en veel kostbare tijd bespaarde, raak ik nu veel tijd kwijt.

Ik heb hierover contact gehad met T-mobile en die hadden me aangegeven dat ik een gelijkwaardig toestel als vervanging zou moeten krijgen, één waarmee fatsoenlijk de basisfuncties moest kunnen uitvoeren die ook mogelijk zijn met mijn huidige toestel en abonnement.

Ik heb vandaag gebeld, maar mevrouw heeft zonder mij daadwerkelijk aan het woord te laten geantwoord dat ze geen toestel op voorraad had, wat ik niet kan geloven. Ik rekende er op dat ik een smartphone zou krijgen en ben de komende dagen zo in de weer dat ik geen fatsoenlijk moment meer heb om een tijdelijk toestel te regelen. Ik verwacht dat ik via ProAssist alsnog krijg wat mij is toegezegd.

Ik hoop dan ook dat jullie mij verder kunnen helpen. In afwachting van uw reactie.

Hoogachtend,

...... Reactie:
Ze gaven aan de medewerkers die mij dit beloofden niet beschikkingsbevoegd waren? Waarom werken ze dan voor je, dan zijn ze toch beschikkingsbevoegd?

Het lijkt mij dat de enige niet beschikkingsbevoegde de werkgever is, door zijn werknemers niet goed te instrueren! Ik wacht nu dan ook maar pas een week en hoop dat deze binnen 2 weken gerepareerd binnen is, maar gezien de verhalen kan dit ook langer dan 6 weken duren. Zonde van mijn geld voor mijn abonnement. Wie vergoed dat?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1422  
Oud 07-06-11, 12:14
Kimzrr Kimzrr is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 27
Standaard

Zelfs mn email instellen via deze telefoon lukt me niet, mijn email is ook erg belangrijk voor mij! Maar de nokia geeft een foutmelding bij installeren van mijn email.. Heb daarom een reservering gedaan op een iPhone 3 toestel.. Ze hebben belooft hem tussen 12 en 4 te brengen vandaag dus ik ben benieuwd. Misschien ook een tip voor jou om een reservering te doen op een toestel?
Je krijgt per x dat je belt inderdaad een ander persoon aan de telefoon, ik ben blijven bellen tot ik een aardig iemand aan de lijn kreeg vandaar mijn reservering!
Op hun site geven ze aan dat de iPhone toestellen weer aanwezig zijn, zodra je dat vertelt doen ze alsof ze uit hun neus bloedden.. Bron: ProAssist

Bij mij vertelde T-Mobile ook dat ik een hoogwaardig leentoestel zou krijgen, dit blijken verkopers praatjes te zijn..
Ik hoop dat ze hun afspraken na komen
  #1423  
Oud 07-06-11, 13:16
Connexion Connexion is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 4
Standaard

Ik heb mijn iPhone 4 inmiddels ook al 8 weken geleden ingeleverd. En de "vriendelijke" mensen van ProAssist geven mij telkens aan dat het volgende week dan toch echt zover is. Ik wacht ondertussen maar weer af. De Nokia die je van ProAssist krijgt heb je ook niet zoveel aan. Ik denk dat ik met gemak ook maar eens een iPhone leentoestel ga aanvragen.

Ik vindt de hele service van ProAssist rond uit slecht! Waardeloos *** bedrijf.
  #1424  
Oud 07-06-11, 14:21
uguryurukel uguryurukel is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 4
Standaard

Ik krijg tot nu toe steeds wel iemand aan het woord en ze staan me tot nu toe allemaal vriendelijk te woord, op één keer na, maar laat ze ook niet meer onvriendelijk worden, die stap ben ik nu wel voor. Ik heb vandaag wel gebeld, al is het maar een week geleden; het was nog in behandeling, meer kon ze niet zeggen (uhuh).. Ik denk dat ik ze nu maar wekelijks ga bellen om er druk op te zetten..

Laat je me weten wanneer je je toestel weer terug hebt. Dat ze niet eens een oude 3g in de aanbieding hebben!
  #1425  
Oud 07-06-11, 14:40
Kimzrr Kimzrr is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 27
Standaard

Om even terug te komen op mijn vorige reactie "Ze hebben belooft hem tussen 12 en 4 te brengen vandaag dus ik ben benieuwd"
Werd op gebelt dat ze de afspraak toch niet na konde komen! Beetje jammer, net met Actua aan de telefoon gezeten.
Met Actua en de iPhone verzekering ben ik gelukkig van heel Pro-Assist af! Nu gevraagd of ze m'n iPhone 4 terug kunnen sturen dat ik hem laat maken bij een andere winkel.. Nu maar afwachten of ik hem nog terug gehaald kan worden *-)
  #1426  
Oud 07-06-11, 15:57
uguryurukel uguryurukel is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 4
Standaard

kan je tussentijds je verzekering overzetten of was je al verzekerd bij actua?
  #1427  
Oud 08-06-11, 12:10
Connexion Connexion is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 4
Standaard

Ik heb gister weer contact gehad met de mensen van Pro-Assist.

Ik heb een iPhone leen toestel aangevraagd. En deze is vandaag om half 12 bezorgd en optijd!! Ik moet dus wel credits geven voor deze snelle service.
  #1428  
Oud 08-06-11, 15:37
Kimzrr Kimzrr is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 27
Standaard

Nee overzetten zal niet gaan, maar binnen 1 maand van aankoop kan je je telefoon nog bij dat bedrijf verzekeren!
Btw gisteren afgebelt over mijn resvering van de iphone 3GS, maar later stond er toch iemand die de nokia kwam ruilen voor een iphone 3GS.. Fijn dat deze mensen niet samenwerken! De ene doet dit, de ander zegt dat... bah bah
  #1429  
Oud 09-06-11, 10:49
joeri12345 joeri12345 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

Gisteren mijn iPhone4 per ongeluk in mijn broek laten zitten een mee-gewassen in de wasmachine. Kwam er gelukkig na 3 minuten al achter. Water laten afpompen en schade opgenomen. Hij functioneerde nog enigszins maar je zag al waterige vlekken in het display bovenin. Ook opende hij zomaar applicaties en begon zelfs een willekeurig contactpersoon te bellen. Hing gelukkig zelf ook weer op na 34 seconden. Met veel pijn en moeite heb ik het toestel uitgekregen en meteen in een bak rijst gestopt. Daar viel mij na een half uur op dat ondanks ik het toestel had uitgeschakeld het led-flits-lampje stond de branden. De telefoon stond uit en kreeg ik ook niet meer aan maar maakte wel een tikkend geluid. Snel weer in de rijst gestopt en na een nachtje nog niets werkend.
Pro Assist gebeld en een zeer onvriendelijke dame aan de telefoon stond mij te woord. Binnen 4 uur komen ze het toestel ophalen en krijg ik een leentoestel. Toen ik vroeg naar welk leentoestel vertelde ze, eentje waarmee je kan bellen en sms'en. Ik vertelde haar dat ik daar niet mee akkoord ga en dat ik haar weer op punt 1.6 van de algemene voorwaarden: vervangende telefoon die identiek is of eentje met dezelfde functies en van dezelfde prijs/kwaliteit. Ze snauwde mij meteen af en zei het is wat de koerier op voorraad heeft en dat is eentje waarmee je kan bellen/sms'en.
Ben om 10.00 meteen naar de t-mobile shop gelopen en die vertelden mij dat ze een iPhone moeten leveren als leentoestel en dat daarom die speciale iPhone verzekeringen ook in het leven waren geroepen. Zij hebben direct met pro assist contact opgenomen en kregen te horen wat ik kreeg te horen met de opmerking. Elke ochtend krijgen de koeriers een lading telefoons mee en aangezien je 's morgens de klacht hebt gemeld zal je waarschijnlijk nog keuze hebben uit de betere toestellen. 's Avonds of 's nachts kun je je lol op met de restjes. Nou ik ben benieuwd. Ik heb om 09:00 uur gebeld en ze zullen er voor 13.00 uur zijn.
Heeft iemand ervaringen met waterschade (toestel werkt helemaal niet meer) en de geboden oplossing?
  #1430  
Oud 09-06-11, 13:01
joeri12345 joeri12345 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

Overigens zijn we nu 4 uur verder en heb ik nog steeds geen leentoestel. Kijk het nog een uurtje aan en dan bellen.
  #1431  
Oud 09-06-11, 16:06
joeri12345 joeri12345 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

Inmiddels 16.05 en nog steeds geen pro assist. Ik heb gebeld om 14.00 uur. Ze verscholen zich achter een computerstoring. Goede start zo.
  #1432  
Oud 09-06-11, 17:06
Connexion Connexion is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 4
Standaard

Ik heb eindelijk mijn eigen iPhone terug! Na 8 weken wachten...
  #1433  
Oud 09-06-11, 22:35
tiger1333 tiger1333 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 85
Standaard

Ik snap nog steeds niet waarom zoveel mensen nog verzekeringen nemen op hun telefoon.
Oké dan gaat het toestel kapot wegens waterschade e.d. maar ik zou niet 2 maanden zonder mijn toestel kunnen. Het kost alleen maar tijd en geld om het allemaal in de gaten te houden.
  #1434  
Oud 10-06-11, 09:53
joeri12345 joeri12345 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

@tiger1333
Uiteindelijk om 18:00 uur een HTC Wildfire als leentoestel ontvangen nadat ik om 09:00 uur gebeld had voor het maken van een afspraak. Binnen 4 uur staat in de voorwaarden.

Ik snap je punt van de verzekering maar ik ben het niet helemaal met je eens.
Voor mijn iPhone 4 tweejarig abbo had ik een 2 jarig iPhone 3g abbo. Tijdens het lezen van mijn e-mail op dit toestel verscheen er opeens een flinke scheur in het lcd display. Zo uit het niets. Toestel nagenoeg niet meer bruikbaar. Ik naar t-mobile voor de garantie en die zeiden dit valt gewoon onder de garantie en ze gaan hem repareren. Na 2 weken kreeg ik een brief dat ik waterschade zou hebben terwijl ik superzuinig op het toestel ben geweest. Reparatiekosten € 269,-. Ik naar de t-mobile winkel en daar vertelden ze me dat deze diagnose vaker voorkomt. Ze kijken dan in hoofdtelefoon aansluiting en daar zit een indicator in die aangeeft of het toestel oxidatie heeft ondergaan. Dat was natuurlijk het geval. Die oxidatie komt omdat je je toestel dicht tegen je lichaam in je broekzak of binnenzak bewaard of dat je deze hebt gebruik terwijl het regende. Kortom niet te voorkomen maar ze verschuilen zich wel achter de indicator... mooi ***** dus. Ik heb het toestel laten terugsturen en zelf laten repareren voor 129,- bij een ander bedrijfje. Gezien de 2 jarige looptijd van het abbo en de kans dat je een 'ongelukje' krijgt (dit is natuurlijk zo gebeurd) leek het me verstandig om me hier voor te verzekeren.
Volgens de koerier is de waterschade die ik nu aan mijn iPhone4 heb niet meer te repareren. Lijkt me ook gezien deze goed gewassen is in de wasmachine. Dan vind ik het wel fijn dat ik nu een nieuw toestel krijg. Als me dan weer iets overkomt (hoe zuinig ik ook ben) dan is het een fijne gedachte dat deze verzekerd is.
  #1435  
Oud 20-06-11, 14:54
mjorter mjorter is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 1
Angry T-mobile verzekering via proassist. Niet doen

Ik wil de bezoekers en klanten van T-Mobile waarschuwen voor de ipone 4 verzekering van t-mobile en proassist. Neem deze verzekering NOOIT. Hier mijn ervaring;

In de t-mobile winkel werd ik gewezen op de verzekeringsmogelijkheid: 33 euro per kwartaal, en 50 euro lagere afsluit kosten. Da's makkelijk. Ik gaf 2x aan: "Nee doe maar niet", maar de verkoper drong aan. Dus uiteindelijk overstag gegaan. Hij meldde dat alles gedekt was. Ik vroeg: "alles? Ik ga natuurlijk geen stapel kleine lettertje lezen". Het antwoord: "als hij gestolen wordt, kwijt raakt, kapot. heb je zo een nieuwe".

Vervolgens raak ik in het vliegtuig mijn toestel kwijt. Gelukkig had ik een verzekering. Dus bij terugkomst claim ik het toestel bij proassist. Nu wist ik natuurlijk niet of ik bestolen was, gerold, of het domweg verloren was.

Na aangifte te hebben gedaan, werd mij doodleuk verteld, "het toestel is niet verzekerd, want er is geen zichtbare 'braak' schade. En zakkenrollen of verlies is uitgesloten. Er is namelijk veel fraude met iphones geweest". Mijn argument dat een iphone via IMEI kan worden geblokkeerd, en de nieuwste firmware nog steeds niet gehackt is, en het toestel dus onbruikbaar is, landde niet. Dus GEEN verzekering.

Wel kon ik een vervangend toestel krijgen. Dit was een oude Nokia van zeker 10 jaar oud. Nauwelijks meer bruikbaar. De 'webcare' besloot op zeker moment niet meer te reageren.

Wonder boven wonder krijg ik 2 weken later een email van een politie agent uit TAIWAN. Hij had mijn toestel gevonden op TAI-PEI airport. En via de luchtvaartmaatschappij china airlines werd het toestel keurig terug bezorgd.

Toen.. weer pech. Het toestel glipt uit mijn hand, en het scherm is helemaal kapot. Yes! Gelukkig toch nog voordeel van de verzekering. Vervangend toestel gevraagd, speciaal gewacht tot er een iphone kon worden geleverd, en ik krijg een htc tattoo (rampding).

Dan de reparatie. Ik word gebeld door een meneer die aangeeft dat er een eigen risico is van € 40,-. Immers: Valschade is niet gedekt. Bizar verhaal, maar ik wil toch weer kunnen bellen, dus kom maar door.

Vervolgens eens de algemene voorwaarden doorgekeken:
http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/m.../proassist.pdf

Opzeggen wordt je zo moeilijk mogelijk gemaakt. Zo moet je de volgende informatie verstrekken:

. Uw debiteurennummer
. Gsm-nummer waarop de verzekering betrekking heeft
. IMEI-nummer waarop de verzekering betrekking heeft
. Type toestel waarop de verzekering betrekking heeft
. Kenmerk van de afschrijving (staat op uw bankafschrift)
. Uw rekeningnummer

Vooral dat kenmerk zorgt voor een uitval van zeker 20%.

Wat is dan WEL verzekerd?

O> " Vergoed worden de reparatiekosten ten gevolge van een ontwerpfout, constructie-, materiaal-, of gietfout " . Daartoe is Apple al wettelijk verplicht. Meer zelfs: 2 jaar.

O> "Vergoed wordt de schade als gevolg van een plotseling van buitenaf op de mobiele telefoon inwerkende gebeurtenis met als gevolg val-, stoot- en/of vochtschade." . Zoals: je wordt dus aangereden terwijl je op straat loopt. Als je telefoon dan kapot is, is dit je laatste zorg.

O> Bepaalde gesprekskosten, tot een maximum, diefstal onder bedreiging van geweld.

Niet verzekerd:

O> Corrosie (das dus roest.. water schade!)
O> Zakenrollen zonder geweld.
O> Diefstal uit de auto als het toestel zichtbaar is. Dit zal vast en zeker een overval of tasjesdief op brommer ook wel uitsluiten.

Conclusie: Blijf hier VER vandaan. Voor 30 tot 40 euro vervangt elke telecomwinkel het glazen frontje. Heb je een claim: dan krijg je een vervangend toestel wat onbruikbaar is. Denk je gedekt te zijn: dan is er altijd wel een reden waarom JIJ weer buiten de regeling valt.
  #1436  
Oud 21-06-11, 19:36
tleeuwen tleeuwen is offline
• iOS 16.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Hengelo (Ov)
Berichten: 14
Standaard iPhone gerepareerd maar nu andere problemen

iPhone laten vallen, voor en achterkant kapot. Proassist gebeld, kwamen binnen een paar uur de telefoon ophalen. Leentoestel had ik niet nodig, heb ook de 3GS nog. Na 10 dagen kwamen ze de iPhone weer terugbrengen, vandaag dus. Helemaal in mijn sas dus maar na enkele telefoontjes en beluisteren van muziek, ook via headset blijkt dat het geluid helemaal verrot is. Het geluid is zachter, via de headset klinkt het alsof je in een echoput zit, hoor continu geluiden alsof je een aardeprobleem hebt, muziek klinkt overgemoduleerd, $#@#%^%$#. Iets ie er helemaal niet goed maar ik weet niet wat. Ik baal als een stekker. Snelle service van Proassist maar hoe ik nu mijn telefoon heb teruggekregen, dat valt me zwaar tegen. Ik las hier verderop in het forum dat er maar één servicecenter is die de iPhone mag repareren, dus ik mag verwachten dat dit een kwalitatief hoog aangeschreven reparatiepunt is. Ik kan niet zeggen dat ik erg blij ben met hoe ik het toestel nu terug heb ontvangen. Scherm voor en achter netjes gemaakt maarja, als je dan een bagger geluid heb, wat heb ik daar aan. Gelijk Proassist weer gebeld, komen hem vanavond weer ophalen, mooi ***** dus. Weer mijn telefoon weken kwijt. Ik maak echt veel gebruik van geluid en video en ben op dit moment echt zwaar teleurgesteld. Mijn verwachtingen van Apple zijn hoog gezien de kwaliteit die ze leveren en zelf hoog willen houden.

Iemand ook deze ervaring na reparatie?
  #1437  
Oud 21-06-11, 23:46
uguryurukel uguryurukel is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 4
Standaard

Eind goed al goed, althans voorlopig, ik heb mijn iphone4 binnen 3 weken gerepareerd teruggekregen, het display is vervangen. Mijn dank is/was groot.

Al viel me gelijk iets op. Het display, nu twijfel ik of het wel om een originele display gaat. Ik heb mijn gerepareerde display vergeleken met die van andere en zag er wat (al dan niet minimale) verschillen in, plus heb ik een dooie pixel (waar ik wel mee kan leven). Ik ga nog even op onderzoek uit en ga navraag doen bij een aantal reparateurs en bij de tmob shop langs of het een origineel of immitatie display betreft. Ik weet ook niet precies wat nu mijn vraag aan u moet zijn of wat u voor me kunt doen, daarvoor moet ik dus het 1 en ander onderzoeken, ook omdat de garantie nog geldig is. Heb daarover contact met de webcare van ProAssist.

Maar ze kunnen snel zijn blijkbaar.
  #1438  
Oud 24-06-11, 11:36
joeri12345 joeri12345 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

In navolging van mijn eerdere berichten volgt nu een update.
Het is precies 2 weken later en ik heb mijn iPhone terug. Dat is dus erg snel.
Ik kan zien dat aan de buitenkant zowel het led/lcd als de voorkant van de behuizing is vervangen. Aan de binnenkant zal ook wel het eea zijn vervangen (waterschade). Hij werkt weer perfect.

Dus ik kan niks anders zeggen (op het moeizame begin na dan) dat ik een goede service heb genoten.

Leentoestel HTC wildfire was een ramp. Wat een k*t toestel!
  #1439  
Oud 24-06-11, 19:12
a1993 a1993 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 9
Standaard

Nou ik ben bezig met mijn 2e aanvraag bij proassist.
- mijn homebutton was kapot, kpn gebeld, heb de "service" van proassist mogen proberen.
- kreeg na 8 werkdagen een telefoon terug. Ik ging er vanuit dat het mijn gereapeerde toestel was.
- niet dus, een ander toestel, waar nu dus vanalles mis mee is. Dus deze hebben ze vandaag weer opgehaald. Nu maar weer afwachten wat ik terug krijg.
  #1440  
Oud 01-07-11, 13:47
a1993 a1993 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 9
Standaard

Een week verder, heb ik ze net gebeld, het is nog niet klaar. nog maar wachten dus.
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:48.