//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) 4 weken geleden mijn iphone4 32gb ingeleverd en nog steeds geen nieuwe... Ze geven apple de schuld omdat ze niet genoeg toestellen uitleveren......



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1441  
Oud 11-07-11, 13:42
mcman mcman is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 119
Standaard

4 weken geleden mijn iphone4 32gb ingeleverd en nog steeds geen nieuwe... Ze geven apple de schuld omdat ze niet genoeg toestellen uitleveren...
__________________
Beschikt over een I-Phone 3G 16gb Wit. Was nummer 22 in Roterdam tijdens de launch!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1442  
Oud 12-07-11, 02:04
Agaron Agaron is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 49
Standaard

Dat smoesje gebruikte ze vorig jaar bij mij ook al
Net of apple geen iPhone 4 op voorraad heeft, lijkt me meer iets met pro assist te maken te hebben
  #1443  
Oud 13-07-11, 15:27
Daantjuhh14 Daantjuhh14 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 72
Standaard

Hier komt mijn verhaal over Pro assist! Echt heel ontevreden!

17 weken geleden heb ik mijn iPhone 4 laten vallen, kan gebeuren. Opgestuurd, en 4 weken later kreeg ik een gloednieuwe terug! Ik helemaal blij dus. Echter, na 2 dagen stopt dit toestel er zomaar, uit het niets mee. Nou, weer opsturen dus. Dit keer na 6 weken, krijg ik hem weer terug. Toen ik het toestel bekeek, zat ie onder de deuken en krassen, en de zwarte glazen achterkant zat los. Dit was niet mijn toestel, dus heb ik hem ook niet geaccepteerd.
7 weken later, vandaag dus, zou ik mijn iPhone 4 weer terugkrijgen. De meneer van Pro Assist komt, vraagt ten eerste om het eigen risico, wat niet betaald hoefte te worden, omdat het in de garantie van Pro Assist viel.
Toen bekeek ik weer het toestel. Wat blijkt? Er is in die 7 weken niks aan gedaan. Nog steeds onder de krassen en deuken. Nu dus weer niet geacepteerd.

ben er 17 weken vanaf, en dat wordt nu zeker wel meer. Zijn er stappen die ik kan ondernemen?

Groeten,
Daan
  #1444  
Oud 13-07-11, 16:21
Agaron Agaron is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 49
Standaard

@daan

Het verhaal van jou gaat alles ten buiten, zou sowieso snel een oplossing eisen. Dit kan toch niet.
Neem eens contact op met Webcare@proassist.nl
Ben daar vorig jaar goed geholpen geworden. Misschien kunnen ze iets voor je betekenen. Deze medewerkers hebben wat meer bevoegdheden dan de waardeloze telefonische helpdesk van proassist.
  #1445  
Oud 13-07-11, 16:33
Daantjuhh14 Daantjuhh14 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 72
Standaard

Ik heb net gebeld.
ja meneer, het is beter als u de uitkomst van dat mailtje even afwacht.
Zeg ik; ja, duurt het beantwoorden van dat mailtje dan ook weer weken of..?
Zegt ze:Nou, mijn ervaring is dat het geen weken duurt, maar gemiddeld een week of 2


Ik wordt er zoo ziek van.

Laatst gewijzigd door Daantjuhh14; 18-07-11 om 14:04.
  #1446  
Oud 14-07-11, 16:05
Daantjuhh14 Daantjuhh14 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 72
Standaard

Vandaag ben ik gebeld door ProAssist. Ik zie het weer wat beter in, de mevrouw aan de telefoon was aardig, en hopelijk komt er nu wat schot in, dat ik niet weer enkele weken moet wachten tot mijn toestel eindelijk terug is van het "Reparatiecentrum"
  #1447  
Oud 15-07-11, 09:17
ismus ismus is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: NL
Berichten: 24
Standaard

Heb 3 weken terug mijn iPhone4 moeten opsturen, omdat de ronde glas voor de camera lens los liet. Ik kreeg gisteren een gloed nieuwe iPhone4 terug. Volgens Apple was deze niet meer te maken.

Gr.
  #1448  
Oud 16-07-11, 15:12
Daantjuhh14 Daantjuhh14 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 72
Standaard

Helaas, Helaas.

Nog niet gebeld door ProAssist, ik hoop dat dit volgende week wel gebeurd. Ik wil nu gewoon zo snel mogelijk een nieuwe iPhone 4. Vandaag de T-Mobile rekening gehad, 30,- over m'n abbonement. Dit omdat ik erg vaak met Pro Assist heb moeten bellen, en geen Viber meer kan gebruiken.

Ik hoop dat ik volgende week echt een oplossing krijg, want ik accepteer het niet meer als de iPhone weer opgestuurd moet worden, hem weer 6 weken kwijt ben, en dan tot de conclusie moet komen dat er bijna niks aan is gebeurd.

Wat denken jullie?
  #1449  
Oud 18-07-11, 13:56
Daantjuhh14 Daantjuhh14 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 72
Standaard

Net weer even gebeld. (We houden er maar een beetje druk op) En mijn iPhone ligt in een ander filiaal. Deze wordt dan eerst bekeken door het webcare team van ProAssist.

Ben benieuwd. Vandaag wordt ik sowieso teruggebeld.
  #1450  
Oud 19-07-11, 19:59
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

Ze willen me als leentoestel ABSOLUUT geen iPhone geven, terwijl mij dit in de shop wel is beloofd. Hoe lossen jullie dit op?
  #1451  
Oud 20-07-11, 12:50
Daantjuhh14 Daantjuhh14 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 72
Standaard

Doorzeuren

Even een update over m'n ProAssist verhaal.

net heb ik weer gebeld. Dit werd er verteld:

Ja meneer, uw toestel is bekeken, en ziet er gewoon prima uit. Wat kleine gebruikerskrassen aan de zijkant, maar we kunnen hem uitleveren.

WTF! Dan ben ik heel benieuwd hoe ik hem terug krijg Maandag..

Hou jullie op de hoogte

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 juli 2011 om 11:56 ----------

Doorzeuren

Even een update over m'n ProAssist verhaal.

net heb ik weer gebeld. Dit werd er verteld:

Ja meneer, uw toestel is bekeken, en ziet er gewoon prima uit. Wat kleine gebruikerskrassen aan de zijkant, maar we kunnen hem uitleveren.

WTF! Dan ben ik heel benieuwd hoe ik hem terug krijg Maandag..

Hou jullie op de hoogte
  #1452  
Oud 25-07-11, 11:48
Daantjuhh14 Daantjuhh14 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 72
Standaard

Update!

Vandaag de iPhone 4 na 19 weken terug gekregen van ProAssist! Nieuwe voorkant, nieuwe achterkant, alleen de zijkant zitten nog veel deuken in. Ik blijf erbij, dit is niet mijn fout. Maargoed, ik heb hem terug.

Wel ga ik alsnog een klacht indienen. Ik wil namelijk wel dat dit kenbaar wordt gemaakt.

Ook is de manier waarop ik geholpen ben over het algemeen slecht. Het is zeker aan te raden om bij een probleem met je iPhone meteen met webcare contact op te nemen. Dan zou ik vragen naar Carla of Emily. Deze mensen hebben mij uitstekend geholpen.

Bij de klantenservice zelf kreeg ik voor m'n gevoel over het algemeen alleen maar chagrijnige mensen aan de telefoon, die je de schuld in eigen schoenen willen schuiven.
  #1453  
Oud 25-07-11, 11:52
giljom giljom is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Belgische Limburg
Berichten: 268
Standaard

wat is webcare, hebt u daar een e-mail of tel nr van
  #1454  
Oud 25-07-11, 11:56
Daantjuhh14 Daantjuhh14 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 72
Standaard

Webcare@proassist.nl of vragen via het algemene nummer.

Met problemen bedoel ik trouwens niet problemen met je iPhone 4. Die moet je gewoon aanmelden voor reparatie. Maar bijvoorbeeld dat je telefoon al extreem lang weg is, en de klantenservice je niet kan helpen. Dat soort dingen.
  #1455  
Oud 29-07-11, 15:22
minousch minousch is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Standaard Klachten over Proassist

Ik heb 2 weken geleden de onderstaande klachten brief geschreven naar proassist... heb net antwoord gekregen... eigelijk moest ik niet zo zeuren... ze willen me telefoon maken, maar wat voor leentoestel dat wisten ze niet. En het feit dat ik zo ben behandeld, tjah! vervelend mevrouw.

Brief:
Zo'n 2 weken geleden constateerde ik een barst in mijn display.
Bij het afsluiten van mijn mobiel abbonement heb ik een vezekering afgesloten bij proassist.
Ik besloot toen mijn mobiel te laten ophalen om deze te laten maken.

Bij mijn eerste telefoongesprek ging alles zoals het hoorde en mijn telefoon zou de volgende avond opgehaald worden.
Toen de chauffaur bij mij verscheen, had hij een nokia bij zich.
Ik (in de veronderstelling dat ik gewoon een vervangende blackberry zou krijgen) heb de chauffaur vriendelijk bedankt,
en hem zonder mijn toestel weg gestuurd.

Hierna heb ik nogmaals contact opgenomen met jullie en daar werd mij uitgelegd dat ik geen vervangende blackberry
zou krijgen om deze "niet op voorraad waren".!!!
Ik vroeg of ik kon wachten tot er 1 beschikbaar was, dit was geen mogelijkheid.
Ook na overleg met een collega, die mij hier ook over terug belde, was het nog steeds niet mogelijk.
Wat mij wel werd verteld was, dat ALS de chauffaur er toevallig 1 had liggen, dat ik die dan kreeg, en anders gewoon een nokia of iets dergelijks.
Ik heb hiermee naar de Tmobile shop gegaan, waarna zij contact opnamen met proassist.
Toen werd er verteld dat dit wel degelijk mogelijk was, maar ze waren inderdaad niet op voorraad.
Ik kwam op een wachtlijst.(geen probleem)

De volgende dag werd ik gebeld dat er een blackberry beschikbaar was.
donderdag avond tussen 9 uur en 12 uur 'savonds zou deze gebracht worden.
Toen er om 5 voor 12 nog niemand was geweest, heb ik er maar een telefoontje aan gewaagd.
Het antwoord: duizendmaal excuus, we zijn u vergeten in te plannen.

Het volgende telefoontje om nog een poging te doen begon met een half uur wachttijd.
Toen ik mevrouw aan de telefoon kreeg, (duidelijk niet gemotiveerd en erg arrogant)
kreeg ik te horen, ; u heeft helemaal geen recht op een blackberry en als u iemand wilt spreken kunt u maandag weer terecht.

maandag aangekomen bij Tmobile (ik had het inmiddels zelf al opgegeven)
Hebben de dames bij Tmobile contact gehad met proassist.
Ook hen werden erg associaal behandeld alsof wij degene waren die fout zaten.

De bedrijfsleidster van Tmobile was niet te spreken over jullie werkwijze, maar omdat er werd verteld dat het nu eenmaal niet anders was, ging zij ervanuit dat proassist het verder zou afhandelen.

Ik heb nogmaals contact gehad met proassist om hen mijn probleem nogmaals voor te leggen, en of zij hierin een tegoedkoming willen doen.
De reactie, we kunnen niks meer voor u doen, u krijgt een vervangend toestel, en de 30 euro eigen risico, daar kunnen we ook niks aan doen, die betaald u gewoon.

Naar alles wat er is gebeurd, even een opsomming: leugens, afspraken niet nakomen en een hele arrogante houding van een aantal van de medewerkers.
Vind ik deze oplossing ZWAAR onder de maat.
  #1456  
Oud 13-08-11, 15:09
Nadeshaaa Nadeshaaa is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 1
Standaard

Vorige week dinsdag is mijn iPhone 4 ter reparatie opgehaald door Pro-Assist. Mijn iPhone 4 had het welbekende foutje dat als ik belde, de persoon aan de andere kant mij niet kon horen. Het heeft anderhalve week geduurd dat ik opgebeld werd dat mijn iPhone geleverd kon worden. Tot mijn grote verbazing een splinternieuwe iPhone gehad, terwijl het toch een klein foutje was in mijn andere iPhone. Ben tot nu toe erg blij met deze service en hoop dat deze gewoon goed blijft functioneren!
  #1457  
Oud 17-08-11, 15:29
stadjer stadjer is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 42
Standaard

Mijn iphone 4 16gb is vanmiddag opgehaald wegens een defect aan de aan/uit/sleep knop. Nu heb ik een 3g 8gb gekregen als leentoestel is conform te voorwaarden van iphone verzekering ?
  #1458  
Oud 17-08-11, 18:01
ZeroMinded ZeroMinded is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 4
Standaard

Afgelopen maandag(15-8) mijn toestel aangemeld bij Pro assist.
ben al 3 jaar verzekerd daar(vanaf iPhone 3G, nog nooit een claim ingediend),
maar helaas is mijn iPhone4 gevallen waardoor de achterkant niet meer beschermd was. tevens was de camera lens beschadigd, en de home button was al een tijdje gaar(bekend probleem volgens mij).

ik heb het toestel telefonisch aangemeld en aangegeven dat ik een telefoon met exchange support wil als leentoestel ivm contacten en agenda e.d. dit was niet te garanderen zei de vrouw. 3,5 uur later kwam de koerier mijn iPhone ophalen, en als leentoestel werd mij een HTC snap s521 (winmobile 6.5) overhandigd, die er overigens keurig uit zag.

toestel is niets vergeleken met mijn iPhone, maar bel/sms/exchange functies, werken prima.

ik ben tot nu toe erg tevreden over de service en manier waarop ik geholpen ben. en hoop/verwacht eigenlijk wel van een verzekering dat zei mijn defect binnen 2 weken kunnen oplossen.

EXTRA: ik heb mensen in mijn omgeving gesproken die hun telefoon ook ongeveer 2 weken kwijt waren (omgeving zuid Holland/Rotterdam).



@stadjer: Ja, ze zijn je niet verplicht een gelijkwaardig leentoestel te verstrekken. echter als je toestel niet meer gemaakt word zijn ze verplicht om je wel een vergelijkbaar toestel te verstrekken (dus bijv als je een iphone 3G hebt die total loss is zijn ze je wel een gelijkwaardig ander toestel verschuldigd).

overigens wel gaaf dat je een iPhone 3G als leentoestel hebt gekregen!
ik zou dolgelukkig zijn als ze mij hetzelfde hadden geleend!

- ik houdt u allen op de hoogte
  #1459  
Oud 17-08-11, 18:22
stadjer stadjer is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 42
Standaard

Zerominded, Als je een iphone verzekering hebt bij t-mobile. Moeten ze een iphone lenen aan jou.
  #1460  
Oud 17-08-11, 18:35
ZeroMinded ZeroMinded is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stadjer Bekijk bericht
Zerominded, Als je een iphone verzekering hebt bij t-mobile. Moeten ze een iphone lenen aan jou.
dit kon ik niet zo snel terugvinden in de voorwaarden

http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/m.../proassist.pdf
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 18:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 19:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 11:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:19.