//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat ik niet de T-Mobile ProAssist Gegarandeerd (plus) verzekering heb. Maar een iphone verzekering afgesloten bij een T-mobile shop Edit : En dan denk je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1461  
Oud 17-08-11, 17:40
stadjer stadjer is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 42
Standaard

Omdat ik niet de T-Mobile ProAssist Gegarandeerd (plus) verzekering heb. Maar een iphone verzekering afgesloten bij een T-mobile shop

Edit :

En dan denk je dat je alles hebt gehad niet dus. Wi-Fi-probleem

Laatst gewijzigd door stadjer; 17-08-11 om 18:59.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1462  
Oud 18-08-11, 09:27
ZeroMinded ZeroMinded is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stadjer Bekijk bericht
Omdat ik niet de T-Mobile ProAssist Gegarandeerd (plus) verzekering heb. Maar een iphone verzekering afgesloten bij een T-mobile shop
Puur uit nieuwsgierigheid; ik heb zelf de verzekering ook bij een T-Mobile shop afgesloten en ik had alleen de keuze uit 2 verzekeringen van Pro-Assist.
Mag ik vragen waar jij verzekerd bent? wanneer je deze hebt afgesloten, en wat je voorwaarden zijn?
  #1463  
Oud 18-08-11, 14:29
stadjer stadjer is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 42
Standaard

Ik weet niet welke ik precies heb, maar bij mijn vorige defecte iphone 4. Werd mij vertelt dat ik recht had op een iphone, en bij dit tweede schade geval ook.
  #1464  
Oud 19-08-11, 19:10
a1993 a1993 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 9
Standaard

Ik ben 3 maand verder. Ik heb inmiddels een soort van directeur van ProAssist gesproken, die mij kon vertellen dat het reparatiecentrum van KPN is. Ik ben nu dus met KPN bezig. A.s. dinsdag moet er na 3 maand met een leentoestel te hebben, een oplossing komen (een nieuwe iPhone mag ik hopen)
  #1465  
Oud 20-08-11, 10:27
deepfunky deepfunky is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 17
Standaard Ervaring Pro-Assist: laat dat 'Pro' maar weg!

Vorig jaar bij aankoop mijn heerlijke iPhone 4 verzekerd.

Meteen viel een glinstering in het beeldscherm op. Ik naar de shop, laat het zien aan de medewerker die niet weet wat het is. Op zijn advies wacht ik met ruilen, anders moet ik zo'n 4 tot 8 weken wachten (het is augustus 2010). Omdat ik niet heel veel last heb van de glinstering in het beeldscherm, besluit ik te wachten.

Nu, na een jaar, doet mijn thuisknop het af en toe niet. Maar ook vaak weer wel. Dat doet mij twijfelen, zal ik de iPhone naar Pro Assist sturen? Na het lezen van talloze dramatische en bizarre verhalen ben ik daar niet meer zo happig op. Dat je je iPhone zomaar vier, vijf, zes weken of zelfs langer kwijt bent. Dat mensen een iPhone terug krijgen die nog slechter is dan de iPhone die ze oorspronkelijk hadden ingeleverd. Er lijkt hier sprake van totale willekeur.



Maar uiteindelijk neem ik de beslissing; ik laat 'm ophalen. Geestelijk probeer ik me voor te bereiden op een periode zonder iPhone (sneue verslaafde!).

Het gaat al fout als ik de eerste keer bel. Allereerst staat op mijn verzekeringspolis wel het juiste imei nummer maar de verkeerde telefoon; een Blackberry in plaats van een iPhone... Erg slordig en het kost weer tijd om dat aan te laten passen.

Dan de afspraak. Mijn telefoon wordt morgen tussen 8 en 12 ’s ochtends opgehaald door een chauffeur. Ik wacht die volgende ochtend vier uur lang, maar niemand komt langs! Ik bel de volgende ochtend (vandaag) met Pro Assist. Vrouwtje aan de lijn: "Ja, de opdracht is wel ingevoerd maar niet doorgegeven aan de chauffeur..." Tsjonge jonge, hoe moeilijk kan het zijn…?!

Wat ook nodig is om te vermelden: in de T-Mobile winkel werd mij verteld dat ik een vervangende iPhone zou krijgen gedurende de reparatie, maar aan de telefoon met Pro Assist krijg ik te horen dat je daar een duurdere verzekering voor moet hebben en dat je maar moet accepteren wat je aangeboden krijgt. En op dat moment zul je zien dat je een aftandse, smerige oude Nokia in je handen krijgt gepropt. Helaas…

Maar het is nu niet vreemd te denken dat ze je bij de T-mobile winkel willen afschepen... Ik ga daar vooralsnog niet van uit, maar ik maak me WEL zorgen om het gemak waarmee de grootst mogelijke onzin wordt verteld. En als je dat aanhangig tracht te maken wordt eenvoudig gezegd: Nee hoor, dat is nooit gezegd." Bewijs het tegendeel maar...


En dan heb ik het nog niet eens gehad over de weggevallen gesprekken en de daarmee gepaard gaande klachtenprocedure en coulance regeling. We lijken soms wel masochisten, die het lekker vinden om die ellende bij T-Mobile te accepteren…
  #1466  
Oud 27-08-11, 10:22
a1993 a1993 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 9
Standaard

Na 3 maanden (ja drie maanden) kreeg ik gister de kapotte iphone netjes van ProAssist terug. Niks opgeschoten. Ik mag deze opsturen naar het hoofdkantoor van KPN en die sturen mij dan een splinternieuwe iPhone 4 32GB terug. EINDELIJK een oplossing. Dit kost mij zoveel tijd, dat als ik gewoon die tijd gewerkt had, zelf al een nieuwe had kunnen kopen. Maar hopelijk kan ik nu 1,5 jaar zonder gezeik iphonen. Bedankt KPN de laatste week kan het allemaal wel snel ,en goed.... Waarom dan niet eerder?
  #1467  
Oud 29-08-11, 11:29
Celle Celle is offline
• iOS 4.3.5
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 4
Standaard

Frustraties vierne hoogtij bij de verzekering van een iPhone+ en de realiteit.
zie hieronder mijn brief en hun reactie. ze zijn wel snel in reageren maar een antwoord?

Van: Afdeling Verzekering ProAssist [mailto:Verzekering@proassist.nl]
Verzonden: maandag 29 augustus 2011 11:18
Onderwerp: ontvangstbevestiging

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail naar ProAssist. Wij zullen uw verzoek binnen 14 dagen in behandeling nemen.
Na behandeling ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij verzoeken u vriendelijk niet op deze automatische ontvangstbevestiging te reageren.

Verzonden: maandag 29 augustus 2011 11:18
Goedemorgen,
Zojuist is de telefoon mijn opgehaald door uw collega ter reparatie of omruiling, reden zie bijlage
In mijn verzekeringscontract met jullie staat echter dat als er een defect zou zijn ik een iPhone als vervangtoestel kan krijgenNu ben ik opgescheept met een totaal onbruikbaar 5 jaar oude HTC toestel
Verwijzend naar de Algemene voorwaarden iPhone verzekering van Pro Assist :

1.6 voor dit toestel afgesloten dat ik in 1e instantie een identieke telefoon zou krijgen, en indien redelijkerwijs door verzekeraars niet meer te verkrijgen is zal de verzekerde een in functie en in kwaliteit gelijkwaardig toestel worden aangebodenEen vervangende telefoon is altijd nieuw of “als nieuw”.
Ik heb ook aangegeven aan uw collega aan de telefoon dat ik ook een iPhone als vervanging wilde, ben akkoord gegaan met 3 dagen uitstel voor ophalen omdat er dan een iPhone beschikbaar zou zijn.[Tijdens het ophalen kreeg ik een HTC smart Phone uit 2006. [!]

Daar kan ik niet mee op de Wi-Fi, omdat hij zo verouderd is dat hij een aangepaste lengte van het wachtwoord nodig heeft. [uitsluitend 5 of 10 tekens], Ik kan mijn gegevens niet synchroniseren welke belangrijk zijn voor mijn werk.Ik heb een nieuwe abonenment met T Mobiel die is ingegaan op 4-8-2011

Ik heb een iPhone die binnen 2 weken een defect aan de thuisknop blijkt te hebben. Ik ben afgelopen zaterdag speciaal naar de T-Mobile shop gegaan voor advies en evt. omruiling.

Advies T Mobile shop: Pro – Assist bellen en laten omruilen, je hebt toch een iPhone verzekering dus je krijgt een iPhone te leen of gelijk een nieuw omdat het nog een nieuw toestel is, en “: nee daar zitten geen eigen risico kosten voor u aan vast. Dit had niet mogen gebeuren, gewoon bellen wordt het voor u geregeld”.

Ik bel zaterdag Pro Assist met deze informatie, blijkt geen iPhone aanwezig te zijn dus ik wacht enkele dagen met ophalen om zeker te zijn van een iPhone. Eigen risico? Hoef ik niet te betalen omdat het een nieuwe telefoon is en de schade al aanwezig was.

Vandaag komt Pro Assist zonder iPhone met een oud HTC toestel waar mee ik niet op Wi-Fi / internet kan.
Een iPhone als vervangend toestel? Nee dat zit er niet in, het is druk dus dat is jammer voor u, maar ik mag wel bellen om te vragen of ze binnenkort kunnen komen ruilen.
Ik ben Pro Assist vandaag met de vraag hoe dit kan. Geen duidelijk reden; het is druk, we kunnen er niets aan doen. Ik kan u op een wachtlijst zetten, duurt minimaal 2 weken voor een vervangend toestel, als u al in aanmerking komt2 Weken vind ik al lang om mijn eigen toestel te missen, vraag naar de duur van de reparatie: zeker minimaal 4 weken. [!]

Dat betekent dus dat ik een abonnement heb waar ik weken geen gebruik van kan maken van het internet omdat ik met een waardeloos toestel wordt afgescheept, ik kan niet synchroniseren met mijn PC welke ik nodig heb voor de praktijk.

Ik minimaal 4 weken alle telefoonnummers handmatig moet intoetsen omdat ik geen vervangende iPhone heb, dus niet kan synchroniseren
Ik betaal voor een speciaal iPhone verzekering, om verzekerd te zijn van een goede vervanging. Maar als het er op aan komt krijg ik een oud toestel waar ik niets mee kan. Ik kan geen gegevens, zoals telefoonnummers [ het zijn er meer dan 1000 ! ] over zetten welke ik vele heb wegens mijn werk / praktijk. En ik dus genoodzaakt ben om met een papieren telefoonboek op zak te lopen. Daarmee dus vreselijk onthand.
Dit is onacceptabel. Ik heb een contract met u afgesloten waarin ik mijn plichten met heb voldaan maar waarin mijn rechten niet nagekomen worden.

De medewerkers van T-Mobile verzekeren hun klanten dat er een iPhone vervanging is, zoals afgesproken tussen T-Mobile en Pro Assist. Daar zijn de contracten en de kosten daarvan ook op afgestemd naar de realiteit blijkt niet klantvriendelijk te werken helaas.

Gezien het feit dat er al zo snel een defect aan de iPhone is lijkt het me een zaak van garantie en hoef ik geen weken te wachten op reparatie maar omruilen van toestel, zeker gezien de wachtlijsten en drukte die er is bij Pro Assist]De kosten eigen bijdrage van € 40,00 vervallen omdat het een defect van het apparaat blijkt waarop de garantie nog niet vervallen is [zie wet Apple garantie bepalingen] Gaat u toch over op de reparatieprocedure dan wordt de HTC per direct vervangen door een Apple zoals in het contract staat, en ook met uw telefoniste zaterdag afgesproken is, wat de medewerkers van de T-Mobile shop mij verzekerd hebben.Ik hoop op een zeer snelle en adequate afhandeling van deze zaak.

In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet,


Verloop van de casus: ruim 2 weken geleden kreeg ik een mail van Iphone over een tevredendheids onderzoek aangaande mijn iphone en of er nog klachten waren. Ik had toen nog geen enkele reactie van Pos Assist dat het toestel retour kwam. Onderzoek dus ook negatief ingevuld. En eindelijk afgelopen weekend is de iphone terug gekomen. Hij is inderdaad vervangen voor een nieuw toestel. [dus kennelijk al ruim 2 weken geleden door Iphone geregeld vandaar de vragenlijst maar goed..] De man van Por Assist wist me niets te vertellen wat er mee gedaan was. Ik heb zelf gecheckt en kwam er achter dat er een ander IMEI nummer was [ dus een nieuwe] Vervbolgens Pro Assist weer gebeld om dat na te vragen en na te vragen of het ook aangepast gaat worden op mijn verzekering want dat hadden ze nog niet doorgekregen. Wel zo handig mocht ik ze nog een keertje nodig hebben dat ik niet beschuldigd ga worden van fraude door een "vreemd" toestel met ander IMEI nummer door te geven. Tevens gevraagd om een herziene polis toegestuurd te krijgen maar dat nog wel even duren.

Resumerend: ze willen wel maar je zult overal zelf achterhene moeten gaan en controleren. Dan komt het uiteindelijk wel goed.

Laatst gewijzigd door Celle; 04-10-11 om 12:45. Reden: verloop casus
  #1468  
Oud 29-08-11, 15:10
stadjer stadjer is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 42
Standaard

Ik heb net contact gehad over mijn defect iphone, ze brengen hem woensdag, hopen dat dan alles weer goed is.

Update :

Ik zoals Pro-Assist had beloofd vanmiddag een nieuwe Iphone 4 afgeleverd gekregen. En zit deze onder de krassen. Ben benieuwd als Pro-Assist hem binnenkort kan komen omruilen. Ik hou u op de hoogte

Update 2:

Ik merk ook dat de sleepknop van deze iphone ook behoorlijke moeite heeft. Waar op ik eerst met Pro Assist heb gebeld. Die zeiden meneer wij kunnen wel weer ophalen voor reparatie. Ofterwel ik ben hem weer kwijt terwijl het probleem is van Pro Assist, die een telefoon met gebreken terug geeft.

Laatst gewijzigd door stadjer; 02-09-11 om 19:08.
  #1469  
Oud 03-09-11, 16:07
RoBertoo RoBertoo is offline
• iOS 9.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 32
Standaard

Ik ben altijd best tevreden geweest over Pro-Assist, maar dat is nu wel veranderd.

Het defect was dat ik niet meer kon bellen; ik verstond de andere kant wel, maar zij hoorden mij niet. iPhone opgehaald, een oude nokia van 6 jaar oud gekregen (jippie) en na +- drie weken kwam het toestel terug. Tot dusver prima. Maar nu merk is dat er NIETS gedaan is aan het toestel, want ik ondervind nog steeds hetzelfde probleem.

Opnieuw opgebeld, nu komen ze het toestel morgen weer ophalen, maar ze kunnen me niet garanderen dat ik een smartphone als leentoestel krijg, omdat dat niet in mijn verzekeringspakket zit.

Ik kan begrijpen dat ze normaal geen smartphone kunnen garanderen, maar niet als ZIJ verzaken om een gerepareerd toestel af te leveren. Mijn internetbundel loopt natuurlijk gewoon door en daar kan ik weinig mee met zo'n nokia toestel.

Dus, even afwachten wat ze morgen komen brengen. Als het niks is dan gaan ze nog veel horen van mij.

Iemand anders hetzelfde probleem gehad? Hebben jullie iets kunnen regelen, en hoe?
  #1470  
Oud 04-09-11, 13:13
Celle Celle is offline
• iOS 4.3.5
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 4
Standaard

Toeval of niet, ik heb mijn klacht over de Pro Assist wegens hun slechte service en niet nakomen van hun polis ] per aantegetekende brief verstuurd naar T Mobile [ hun valt ook zeker nog wat nalatigheid te verwijten] en naar Pro Assist. Daarin heb ik mijn eisen gesteld. En ja hoor ineens kon ik per direct een iphone krijgen. ze belde de volgdende dag er al over, terwijl er eerst een wachtlijst van minimaal 14 dagen zou zijn.
Ik weet het we zijn er nog niet maar het wekt bij mij de indruk dat de brief wel degelijk geholpen heeft.
  #1471  
Oud 17-09-11, 16:30
josvankooten josvankooten is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: drenthe
Berichten: 3
Standaard

hoi hier ook een positieve reactie van proassist onlangs ging mijn iphone 4 defect bij t mobile word je gewoon als stront behandeld o heb je een verzekering laat maar ophalen door proassist deze gebeld en binnen een korte tijd was er iemand om mijn iphone op te halen maar als leen toestel een hele oude htc niet accoord gegaan op een nieuwe afspraak werd een iphone 3 geleverd zag er mooi uit maar werkte niet en dat op de dag van mijn vakantie dan ben je pas echt onhand op vakantie adres via mail contact gezocht met proassist en binnen enkele ogenblikken kreeg ik steeds een reactie en er werd afgesproken op de dag van thuis komst werd er een nieuwe iphone 4 geleverd en zoals afgesproken werd deze ook geleverd en werkt perfect en serie nr. gecontroleerd en hij is inderdaad nieuw de reparatie diensten mogen de iphone's alleen maar software matig trachten te resetten wil dit niet dan krijg je een nieuwe iphone en de mensen bij proassist willen je met allerlei vragen zoveel mogelijk helpen ze wilden zelfs eeb andere tel. bij mij in spanje brengen dat vond ik zelfs een beetje te veel van het goede, maar daarintegen zegt nu t mobile tja de 40 euro eigen risico met je zelf betalen terwijl ik de tel. pas een half jaar had maar hun eigen mensen adviseren alleen maar als je een verzekering hebt stuur hem dan maar daar heen. bij proassist werd alles wel goed geregeld wel heb ik zelf in contact gebleven via de mail en dit werkt perfect dus nu eens hulde aan proassist mag ook wel eens gezegd worden
  #1472  
Oud 26-09-11, 14:29
barthurkens barthurkens is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 2
Standaard Waardeloze service...

Bij deze mijn ervaring met het bedrijf dat zich the service company durft te noemen..., ik heb echt geen enkele service gehad!

Zie onderstaand verhaal in de vorm van twee klachtbrieven op welke ik beide ook geen reactie heb gehad. Samengevat ik zit nu al twee maanden zonder! toestel, ik heb niet eens een leentoestel, deze waren niet voorradig.

Ik betaal nog liever €500,- voor een nieuwe Iphone dan deze onzin... Dit ga ik overigens ook doen en ik verkoop dan het toestel dat ik via Pro-assist terug krijg. Wat een amateurisme bij die groep...

Klachtbrief 2

Beste mijnheer/mevrouw,

Onderstaande klachtenbrief heb ik op 7 september verstuurd. Tot op heden, 19 dagen later, heb ik nog steeds geen reactie ontvangen. Dit vind ik heel erg slordig.

Daarnaast heb ik nieuwe klachten:

1. 16-9 heb ik mijn nieuwe toestel ontvangen, deze heb ik 17-9 weer kunnen laten ophalen omdat deze niet werkte
2. 23-9 heb ik gebeld om te vragen hoe lang het zou gaan duren, kon me niet verteld worden, maar max 3 tot 4 weken
3. Vandaag heb ik weer gebeld om te vragen hoe het ervoor staat en verteld iemand me doodleuk dat het 4 tot 6 weken gaat duren!

Dit houdt in dat ik straks mijn telefoon ruim 3 maanden ben kwijt geweest? Dit kan niet en zou niet mogen, dit is absoluut geen service. Ik wil binnen twee werkdagen een reactie op mijn klacht en een passende oplossing. Deze oplossing is niet een gereapeerd toestel dat pas over 6 weken arriveert. Misschien een ander toestel dan de Iphone dat wel per direct leverbaar is?!

Met vriendelijke doch dringende groet,
Bart Hurkens


----------------------------------------------
klachtbrief 1
Beste mijnheer/mevrouw,

Ik heb zojuist voor de vijfde keer een medewerker van de telefonische helpdesk gesproken over de leverdatum van mijn nieuwe toestel:

29 juli is mijn Iphone 4 opgehaald. Ik heb recht op een vervangende Iphone, deze was niet beschikbaar en ik kreeg een DEFECTE HTC.
06 september is eindelijk het DEFECTE toestel omgeruild voor een Iphone 3g met DEFECT (de stilstand knop werkt niet, deze is afgebroken, ik moet vanwege mijn werk nu mijn telefoon 10x op een dag aan en uit zetten)
07 september heb ik voor de vijfde keer telefonisch contact gehad met de helpdesk. Er is geen vervangende Iphone beschikbaar als leentoestel, daarnaast is nog steeds de leverdatum van mijn toestel niet bekend

Ik wil per direct weten wanneer mijn toestel geleverd wordt. Elk dienstverlenend bedrijf weet met zijn leveranciers te communiceren over levertijden en hoeveelheden, zo ook jullie. "The Service Company" heeft mij tot nu toe weinig service kunnen verlenen. Ik wil per direct een oplossing.

Ik zie graag jullie reactie binnen een werkdag tegemoet.

Laatst gewijzigd door barthurkens; 26-09-11 om 15:32.
  #1473  
Oud 26-09-11, 15:10
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Misschien is het handig om je 06 nummer (2x) uit deze post te verwijderen?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #1474  
Oud 26-09-11, 15:33
barthurkens barthurkens is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor de tip, ik heb het aangepast, maar al gaat iemand naar mijn linkedin profiel, dan kunnen ze alsnog mijn nr traceren
  #1475  
Oud 28-09-11, 00:30
Jlle Jlle is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 1
Standaard

Heb ook maar even account aangemaakt, ik heb 11 weken geleden mijn iphone via de telefoonwinkel opgestuurd naar proassist. Heb alleen een barst in het scherm. Eerst zeiden ze tegen mij dat ik hem na mijn vakantie(3 weken) terug zou krijgen, na 3 weken was de iphone 4 nog niet klaar en hij zou binnen een week wel klaar zijn. een weekje wachten is niet zo heel erg met nog een 3gs er bij naast. na zo een aantal weken door te zijn gegaan konden ze mij opeens wel iets vertellen. ze waren nu aan het wachten op een onderdeel die in de iphone moet omdat het hele toestel word vervangen. Hoe kun je nou op een onderdeel wachten als het hele toestel word vervangen? maken hun gewoon van alle kapotte iphone's weer hele toestellen? dat kan toch niet? wat een slechte service van hun zeg. heb ze 2 weken geleden gebeld en hij was bijna klaar. Ik zou hem binnen een week terug krijgen. Gister had ik er nog steeds niks van gehoord en weer er achteraan gebeld. nu word hij morgen tussen half 2 en half 6 terug geleverd. ben benieuwd na ik alle verhalen heb gelezen.. heb er weinig vertrouwen in!
  #1476  
Oud 28-09-11, 06:56
tekstarzz tekstarzz is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Brecht
Berichten: 64
Stuur een bericht via MSN naar tekstarzz
Standaard

Heb sinds begin vorige maand men iPhone 4, direct een verzekering genomen (ook van Pro-Assist), 11,50€ per maand (België) en enkel verzekerd tegen mechanische en elektrische schade, oxydatie en ongelukjes: val en stoot.
Nu zei die kerel van de winkel dat deze verzekering minstens drie maand bedraagt, nu kreeg ik gisteren een brief thuis gestuurd , en je kon op de factuur lezen dat dit voor een jaar is??
Ga seffes naar de winkel voor verdere informatie, laat jullie nog iets weten.
  #1477  
Oud 02-10-11, 13:08
denman80 denman80 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: veenendaal
Berichten: 166
Standaard

Wie kan mij vertellen waar er in de voorwaarden staat dat je een gelijkwaardige leentoestel krijgt?

Ik zit net alles door te lezen maar naar mijn idee is hij niet verzekerd. Gewoon een lange lijst met voorwaarden waar je als verzekerde vrij weinig hebt.
  #1478  
Oud 02-10-11, 16:46
tekstarzz tekstarzz is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Brecht
Berichten: 64
Stuur een bericht via MSN naar tekstarzz
Standaard

Winkel heeft gezegd dat je er niet minstens een jaar aanhangt maar minstens 3 maanden..
Pak van men hart..

@denman80: even letterlijk overgenomen van mijn brochure: " U ontvangt een leentoestel ( gelijkwaardige toepassingen als uw gsm in herstelling)"
  #1479  
Oud 03-10-11, 08:07
denman80 denman80 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: veenendaal
Berichten: 166
Standaard

@denman80: even letterlijk overgenomen van mijn brochure: " U ontvangt een leentoestel ( gelijkwaardige toepassingen als uw gsm in herstelling)"[/QUOTE]


Brochure is nogn niet de voorwaarden. Dus lijkt mij dat niet bindend.
  #1480  
Oud 03-10-11, 12:31
tekstarzz tekstarzz is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Brecht
Berichten: 64
Stuur een bericht via MSN naar tekstarzz
Standaard

nee is misschien niet bindend maar kan je wel voorleggen aan de winkel..
Heb het nagevraagd in de winkel en deze zei dat ik wel degelijk een gelijkwaardig toestel krijg ( iPhone 3GS of iPhone 4)
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:10.