//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) letterlijk overgenomen uit de voorwaarden ( voor T-mobile klanten bij Pro Assist ) over de lengte van de verzekering: De contractsduur voor verzekerde is minimaal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1481  
Oud 04-10-11, 10:28
WishmasterNL WishmasterNL is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Veenendaal
Berichten: 43
Standaard

letterlijk overgenomen uit de voorwaarden ( voor T-mobile klanten bij Pro Assist ) over de lengte van de verzekering:


De contractsduur voor verzekerde is minimaal één kwartaal en eindigt, met
inachtneming van het gestelde in artikel 10.4.:
• aan het einde het kwartaal waarin de Verzekerde deze overeenkomst schriftelijk
heeft opgezegd, met inachtneming van een opzegtermijn van één maand.
Na afloop van elk kwartaal wordt de contractsduur stilzwijgend verlengd, steeds voor
periodes van een kwartaal. De maximale looptijd van deze polis bedraagt 5 jaar.
Verzekeraars en Verzekeringnemer zijn gerechtigd de verzekering per direct te
beëindigen, echter niet zonder gegronde redenen.

te vinden onder punt 2.2, 2.3 en 2.4
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1482  
Oud 04-10-11, 10:41
tekstarzz tekstarzz is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Brecht
Berichten: 64
Stuur een bericht via MSN naar tekstarzz
Standaard

verkoper van men iPhone heeft me gemeld dat ik gewoon de domiciliering moet stop zetten en dat zo mijn verzekering wordt stopgezet.
In de voorwaarden is te lezen dat ik voor een jaar zou vast hangen aan dit contract.
Nu is mijn domiciliering stop gezet en heb dit ook gemeld aan de verkoper.
Indien ik toch een brief in men bus krijg dat ik aan contractbreuk heb gedaan moet ik met deze brief naar de verkoper gaan en deze gaat dan de verdere zaken afhandelen bij Pro-assist.
Hou jullie op de hoogte..
  #1483  
Oud 11-10-11, 08:59
denman80 denman80 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: veenendaal
Berichten: 166
Standaard

Ik heb gisteren via Cydia een update uitgevoerd en nu blijft hij op het Apple logo hangen.
Ik heb opnieuw geprobeerd te jb'en en ook herstel via Itunes geprobeerd. Niets heeft geholpen.
Ook is er een poos terug mijn achtergkant vervangen.

Zou Proassist mij kunnen helpen?
  #1484  
Oud 11-10-11, 09:33
Celle Celle is offline
• iOS 4.3.5
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 4
Standaard

Hoi Denman 80, ik denk het niet. Pro assist is een schadeverzekering die je alleen maar kunt afsluiten binnen 14 dagen na anaschaf telefoon/abb. In hun voorwaarden staat dat als er een jailbreak op je phone wordt geconstateert dat alle garanties vervallen. Mara je zou ze erover kunnen bellen met de probleem stelling mocht je bij hun een verz. hebben lopen.
Kennelijk is er toch wat aan de hand met je phone. Voordat ze hem ophalen zou ik hem herstellen naar een punt zonder jailbreak en hem dan aanbieden. Kosten zijn wel ong € 40,00 per keer en je bent hem zeker een maand kwijt. suc6
  #1485  
Oud 11-10-11, 09:50
denman80 denman80 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: veenendaal
Berichten: 166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Celle Bekijk bericht
Hoi Denman 80, ik denk het niet. Pro assist is een schadeverzekering die je alleen maar kunt afsluiten binnen 14 dagen na anaschaf telefoon/abb. In hun voorwaarden staat dat als er een jailbreak op je phone wordt geconstateert dat alle garanties vervallen. Mara je zou ze erover kunnen bellen met de probleem stelling mocht je bij hun een verz. hebben lopen.
Kennelijk is er toch wat aan de hand met je phone. Voordat ze hem ophalen zou ik hem herstellen naar een punt zonder jailbreak en hem dan aanbieden. Kosten zijn wel ong € 40,00 per keer en je bent hem zeker een maand kwijt. suc6

Zoals ik al vermelde. Herstellen is zelfs niet mogelijk.
  #1486  
Oud 11-10-11, 09:54
Celle Celle is offline
• iOS 4.3.5
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 4
Standaard

Je kan nog probleren bij een op een andere PC [ vrienden] in te loggen in Itunesl, kijken of hij dan weer reageert maar het lijkt me toch een interne bug. Ik zou hem gewoon ter reparatie aanbieden bij Pro assist. [ mist je daar een verz. hebt lopen] Zo kan je er ook niets mee.
  #1487  
Oud 11-10-11, 13:03
JorgM JorgM is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 7
Standaard

Heb je al geprobeerd om de aan/uit-knop en tegelijk de home-knop ingedrukt te houden voor ongeveer 10sec?

Suc6
  #1488  
Oud 14-10-11, 09:38
Hanzel2011 Hanzel2011 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard

Een paar dagen terug is m'n goeie ouwe trouwe Iphone 3G 16 G op straat uit m'n handen gevallen in een plas water. Na een 2 dagen begon hij kuren te geven en wilde opeens niet meer aan. Heb het arme beestje 2,5 trouw bij me gedragen
Nou bleek ik nog een verzekering te hebben lopen bij proassist. Deze hebben vandaag de kapotte Iphone 3G 18G opgehaald en mij een HTC als leentoestel gegeven ( rot ding ).
Na wat internet research te hebben gedaan, verwacht ik niet dat mijn Iphone te repareren is en ik waarschijnlijk een ander toestel krijg. Ik lees dat de Iphone 3G en 3Gs niet meer leverbaar zijn. Wat betekend dit voor mijn telefoon?
  #1489  
Oud 14-10-11, 16:43
Blosje Blosje is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik heb 30 september een iPhone 4 16 GB gekocht.

Ik ben 'm gister gaan gebruiken omdat dat toen pas mijn abbonnement in ging.
Echter, als iemand bel, hoor ik de beller bijna niet! Volume staat hoog, meerdere keren gereset..
Ik weet dat er attene problemen zijn maar is dit is toch te gek voor woorden ?!

Ik heb gelijk Pro Assist gebeld en die komt 'm volgende week ophalen..
Maar ben een beetje bang geworden na het lezen van de slechte ervaringen...
En ik wil zeker geen refurbished model

Iemand dit ook meegemaakt?
Kan ik een heel nieuw model eisen omdat m'n iPhone nog geen eens 30 dagen oud is?
  #1490  
Oud 14-10-11, 17:40
poes poes is offline
• iOS 6.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 55
Standaard

het is niet mijn eigen ervaring maar dat van een vriendin die ik probeer te helpen.
Blackbarry kapot en die zou worden gerepareerd. Kreeg een HTC Tynt leentoestel die (hoe is het mogelijk) is gestolen.
Proassist geinformeerd en stuurt direct een rekening van ruim €400,00 Gebeld en gevraagd hoe ze aan dat bedrag kwamen, en dat het niet mogelijk is om dit te voldoen. Het antwoordt: Als ze een nieuwe HTC desire z koopt en deze terug stuurt naar Proassist, dan kan de rekening verminderd worden(met hoeveel weet ik niet)
Dit is wat je noemt je reinste oplichterij. Ik kan me voorstellen als je de dagwaarde moet vergoeden. Maar om nu een veel nieuwer toestel te moeten kopen + €..??
vind ik bizar.

Ikzelf heb een iphone onverzekerd, toen deze in een rij voor de achtbaan uit mn zak was geroofd, heb ik binnen een week van mn eigen verzekering(inboedel) het hele bedrag geretourneerd gekregen.
Dus in mijn ogen is het verzekeren van een telefoon tegen diefstal echt onzin.
  #1491  
Oud 16-10-11, 23:15
soodoo soodoo is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard Nooit meer een verzekering bij pro-assit

Ben nu mij iphone al 7 weken kwijt en heb een toestel ter leen gekregen van ongeveer 5 jaar oud. Wat volgens het contract een gelijkwaardige vervangende toestel moet zijn. Ik heb nu inmiddels ook al een klacht gestuurd vanweg nog enkele punten.... zoals de belofte dat ik een vervangend toestel zou krijgen binnen 4 uur. (was 32 uur geworden)

Ik heb nog geen reactie ontvangen over mijn klacht... helemaal niets.
GA NOOIT EEN CONTRACT AAN MET PRO-ASSIST. je kan zomaar 7 weken opgescheept zitten met een flut toestel.

Ps... er zijn genoeg reacties te vinden op het net van mensen die ook zeker niet blij zijn met proassist.

wees gewaarschuwd.
de groeten

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 oktober 2011 om 23:19 ----------

Dan moet je een beroep doen op je garantie bewijs. Dus even langs je provider gaan. In het contract van Pro-assist, onder 7.3 staat dat je een nieuwe toestel krijgt bij total loss of bij diefstal. Nou ik het gehad en ik krijg dus gewoon een gereviseerd toestel en geen nieuwe.

Hoop niet dat jij ooit de elende hoeft mee te maken wat ik mee maak met pro-asshit. Maar probeer het bij je provider en anders doe desnoods een beroep op je garantie van een jaar die apple zelf toe heeft gezegd.

succes




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blosje Bekijk bericht
Ik heb 30 september een iPhone 4 16 GB gekocht.

Ik ben 'm gister gaan gebruiken omdat dat toen pas mijn abbonnement in ging.
Echter, als iemand bel, hoor ik de beller bijna niet! Volume staat hoog, meerdere keren gereset..
Ik weet dat er attene problemen zijn maar is dit is toch te gek voor woorden ?!

Ik heb gelijk Pro Assist gebeld en die komt 'm volgende week ophalen..
Maar ben een beetje bang geworden na het lezen van de slechte ervaringen...
En ik wil zeker geen refurbished model

Iemand dit ook meegemaakt?
Kan ik een heel nieuw model eisen omdat m'n iPhone nog geen eens 30 dagen oud is?
  #1492  
Oud 17-10-11, 11:06
deepfunky deepfunky is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deepfunky Bekijk bericht
Vorig jaar bij aankoop mijn heerlijke iPhone 4 verzekerd.

Meteen viel een glinstering in het beeldscherm op. Ik naar de shop, laat het zien aan de medewerker die niet weet wat het is. Op zijn advies wacht ik met ruilen, anders moet ik zo'n 4 tot 8 weken wachten (het is augustus 2010). Omdat ik niet heel veel last heb van de glinstering in het beeldscherm, besluit ik te wachten.

Nu, na een jaar, doet mijn thuisknop het af en toe niet. Maar ook vaak weer wel. Dat doet mij twijfelen, zal ik de iPhone naar Pro Assist sturen? Na het lezen van talloze dramatische en bizarre verhalen ben ik daar niet meer zo happig op. Dat je je iPhone zomaar vier, vijf, zes weken of zelfs langer kwijt bent. Dat mensen een iPhone terug krijgen die nog slechter is dan de iPhone die ze oorspronkelijk hadden ingeleverd. Er lijkt hier sprake van totale willekeur.



Maar uiteindelijk neem ik de beslissing; ik laat 'm ophalen. Geestelijk probeer ik me voor te bereiden op een periode zonder iPhone (sneue verslaafde!).

Het gaat al fout als ik de eerste keer bel. Allereerst staat op mijn verzekeringspolis wel het juiste imei nummer maar de verkeerde telefoon; een Blackberry in plaats van een iPhone... Erg slordig en het kost weer tijd om dat aan te laten passen.

Dan de afspraak. Mijn telefoon wordt morgen tussen 8 en 12 ’s ochtends opgehaald door een chauffeur. Ik wacht die volgende ochtend vier uur lang, maar niemand komt langs! Ik bel de volgende ochtend (vandaag) met Pro Assist. Vrouwtje aan de lijn: "Ja, de opdracht is wel ingevoerd maar niet doorgegeven aan de chauffeur..." Tsjonge jonge, hoe moeilijk kan het zijn…?!

Wat ook nodig is om te vermelden: in de T-Mobile winkel werd mij verteld dat ik een vervangende iPhone zou krijgen gedurende de reparatie, maar aan de telefoon met Pro Assist krijg ik te horen dat je daar een duurdere verzekering voor moet hebben en dat je maar moet accepteren wat je aangeboden krijgt. En op dat moment zul je zien dat je een aftandse, smerige oude Nokia in je handen krijgt gepropt. Helaas…

Maar het is nu niet vreemd te denken dat ze je bij de T-mobile winkel willen afschepen... Ik ga daar vooralsnog niet van uit, maar ik maak me WEL zorgen om het gemak waarmee de grootst mogelijke onzin wordt verteld. En als je dat aanhangig tracht te maken wordt eenvoudig gezegd: Nee hoor, dat is nooit gezegd." Bewijs het tegendeel maar...


En dan heb ik het nog niet eens gehad over de weggevallen gesprekken en de daarmee gepaard gaande klachtenprocedure en coulance regeling. We lijken soms wel masochisten, die het lekker vinden om die ellende bij T-Mobile te accepteren…
Een poos geleden alweer gebeld door een alleraardigst klinkende dame van PorAssist. Ze had mijn klacht ook gelezen op de website van Tros Radar.

Excuses en spijt. Mocht ik de volgende keer gebruik willen maken van ProAssist dan moet ik even bellen, herinneren aan de eerste foute keer en dan krijg ik ook een vergelijkbaar vervangend toestel (lees: smart phone).

(ik moet bekennen dat ik de algemene voorwaarden niet helemaal heb doorgelezen. Daar schijnt in te staan dat je alleen een smart phone ter vervanging krijgt als je een of andere 'premium' verzekering hebt afgesloten en geen 'poor man's' versie).

Tot op heden nog niets gebeurd, alhoewel ik me weer wat vaker begin te irriteren aan de haperende thuis knop.
  #1493  
Oud 17-10-11, 15:58
andy1983 andy1983 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Standaard

Ik ben zekker ontevreden met Proassist, ik kreeg een kapot leen toestel, vervolgens gebeld voor een nieuwe smartphone, kreeg een htc, nou sorry hoor maar dat noem ik geen telefoon, nu wilde ik laatst mijn abo opzeggen vanwege al mijn frustraties en zelfs dat gaat niet vlekkeloos, weet iemand hier waar ik mijn debiteuren nummer kan vinden aangezien ik de eerste 4 maanden kosteloos ben verzekerd en nog nooit een afschift heb gehad van ze?
  #1494  
Oud 19-10-11, 15:15
phyliciaa phyliciaa is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik ben zeer ontevreden over de gang van zaken bij proassist

Het is vandaag 6 weken geleden dat ik mijn Iphone 4 heb meegeven aan de koerier. Als leentoestel kreeg ik ook geen Iphone maar een Samsung Galaxy.
Na elke week te bellen met pro assist over de status van de reparatie konden zij mij niet meer vertellen dat mijn toestel bij het reparatiecentrum ligt. Bij één van deze telefoongesprekken heb ik aangegeven dat ik per november voor mijn stage naar het buitenland ga. Zij hebben mijn reparatie in status spoed veranderd.

Vandaag heb ik wederom zelf moeten bellen. Na een half uur heb ik vernomen dat mijn toestel ongerepareerd bij Pro-assist is retour gekomen. En nu pas opnieuw is opgestuurd ter reparatie. Dit is overigens allemaal zonder overleg. Dit zou weer betekenen dat mijn toestel opnieuw in reparatieproces is. Dit kan weer tussen 4 en 6 weken duren. Dit is onacceptabel en ik vroeg naar haar
leidinggevende maar die was niet beschikbaar. Ik heb vandaag gesproken met een Sandra. Haar achternaam wou ze niet bekend maken omdat zij de enige '”Sandra’’ is daar werkzaam zou zijn. Ze heeft mij verteld dat ik vandaag of morgen wordt teruggebeld door haar leidinggevende.


Ik ben benieuwd !
  #1495  
Oud 19-10-11, 15:55
RVDB RVDB is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard

Na week 6 heb ik maar weer eens gebelt met pro assist. Kreeg ook het verhaal dat hij ongerepareerd is terug gekomen en weer is terug gestuurd. Ik heb een 3GS 32GB. Hun gaan mij bellen als ze meer weten. Na 2 dagen maar weer gebelt. Lijkt er op dat mijn contact niet is vastgelegd. Nu elke dag maar bellen.,
  #1496  
Oud 20-10-11, 10:44
ZeroMinded ZeroMinded is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 4
Standaard

ik was helemaal vergeten dat ik mijn ervaring zou terugkoppelen hier.

Ik heb mijn iphone precies 2 weken later (maandag) terug gekregen.

ben goed geholpen. al heb ik wel het idee dat ze ook als je telefoon sneller hersteld is toch 2 weken aanhouden met het terugsturen van je telefoon.
(naar aanleiding van een telefoongesprek).

al met al zeer tevreden over de zaken met pro-assist.

(zie voor het complete verhaal mijn eerdere posts in dit topic)
  #1497  
Oud 02-11-11, 21:05
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard Afspraak verwerker is blijkbaar moeilijker dan het lijkt.

Ten eerste: mijn excuses als deze topic in de verkeerde rubriek staat!


Na het lezen van vele ProAssist ervaringen, of moet ik eerder klachten zeggen, heb ik contact opgenomen met de klantenservice van ProAssist om de schade van mijn iPhone 4 te rapporteren. Mevrouw had netjes alles overgenomen wat er aan ‘t toestel mankeerde en er werd een afspraak gemaakt voor a.s. donderdag (morgen, 3-11-2011) tussen 1600-2000u wegens ‘t feit dat ze geen leentoestellen meer hadden..

Dit was mijn eerste negatief puntje over ProAssist, geen genoeg leentoestellen, vanwaar beloven jullie dit dan? Daarnaast wist mevrouw me te vertellen dat het om een bel&SMS leentoestel zou gaan, nogmaals kwamen ze hun voorwaarden niet na door een smartphone aldus iPhone te leveren als leentoestel.

Hoe dan ook, alles ging goed en de afspraak stond dus gepland voor 3-11-2011 tussen 1600-2000u. Dat tot vanmiddag toen een mevrouw van ProAssist mijn voicemail insprak. “De afspraak blijft gewoon staan voor morgen tussen 1200-1600u, mocht u dit nog willen wijzigen kunt u ons bellen op 0344-636321″. Dit terwijl ik de avond van tevoren duidelijk heb aangegeven dat het gewoon niet eerder dan 1600u kan. Ook had de mevrouw genoteerd voor 1600-2000u waar ik akkoord mee ben gegaan.

Anyhow, zodra ik de mogelijkheid had gelijk maar even gebeld. Na 15 minuten in de wachtrij te hebben gezeten kreeg ik een mevrouw aan de lijn. Deze had volgens mij genoeg van haar werk gezien haar klantvriendelijkheid aan de telefoon. Nadat de mevrouw mijn gegevens had genoteerd ging ze kijken in hun systeem waar inderdaad stond dat er iemand tussen 1200-1600u iemand zou langs komen. Uit haar eigen ging ze naar de planningsafdeling bellen om te kijken of er nog een plaats vrij was voor 1600-2000u (wat eigenlijk de afspraak was). Dit was echter niet het geval en mevrouw verzekerde mij dat ik wel als eerste aan de beurt was, en de chauffeur dus om 1200u op mijn stoep zou staan. Mocht ik niet kunnen dan zou de afspraak worden opgeschoven naar volgende week.

Daar heb ik niks aan ofwel dan ProAssist? Ik heb niet voor niets aangegeven dat jullie NA 1600u moesten komen:/ Kom jullie afspraken in godsnaam eens na i.p.v. dat de klant achter jullie kont aan moet huppelen. Dit slaat werkelijk nergens op.. Mijn eerste ervaring met ProAssist is gelijk bagger. Volgens mij schuiven ze gewoon mensen totdat ze de perfecte route per tijdstip hebben..


Als ze al moeite hebben met het verwerken van een afspraak dan wil ik niet weten hoe het in de reparatiecentrum aan toe gaat. Na het lezen van alle klachten weet ik het ongeveer wel en is het me niet waard om mijn toestel voor een geruime periode af te staan. Deze heb ik ook nodig voor mijn werk en studie, alles doe ik vrijwel via mijn iPhone 4. Ik zal dus geen nieuwe afspraak meer maken met ProAssist, deze moeite en frustratie bespaar ik mezelf.


Gewenste oplossing
- Een deugdelijke snelle afspraak met een gelijkmatige toestel als leentoestel (Aldus een iPhone 4) En een snelle reparatie (dus geen 4 tot 11 weken, wat ik heb gelezen op 't internet)
- Of een overeenkomst treffen met T-Mobile om mijn toestel om te ruilen in de winkel. Zeker gezien het feit dat het toestel vrij nieuw is. Dat het toestel moet worden vervangen door een refurbished of een nieuwe iPhone 4 is duidelijk.
  #1498  
Oud 04-11-11, 21:05
Guest-20190430163756
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik had voorheen ook niets anders dan lof voor ProAssist.
Dat veranderde deze week echter. Afgelopen maandag kreeg ik mijn 4S geleverd, en deze werd dinsdag meteen gestolen. Bij ProAssist van t kastje naar de muur gestuurd. Zeker 12 keer gebeld, waarvan je steeds minstens 20 minuten in de wachtrij hangt. Dan spreek je eindelijk iemand, wordt je in de wacht gezet omdat ze moeten overleggen, en dan wordt heel leuk de verbinding verbroken en kan je weer van vooraf aan beginnen.
Uiteindelijk wees ik hun op mijn algemene voorwaarden, waarin bij mij 30 euro eigen risico staat, en op de folder 40. Mij werd verteld dat ik de verkeerde algemene voorwaarde had gekregen. In mijn ogen een kwalijke zaak, daar het over een bindend contract gaat.
Uitkomst was dat ik niets uitgekeerd kreeg. Zelfs camera beelden waren voor hun niet overtuigend genoeg. Ook spelen ze veel te veel met eigen opvattingen i.p.v. juridische rechtsregels. Zo bepalen zij zelf of het over een te dekken geval gaat, ze kunnen dus in principe altijd zeggen: sorry maar dit gaat om onverklaarbare vermissing, ook al zijn er camera beelden van e.d.
  #1499  
Oud 11-11-11, 19:18
vicnent vicnent is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard verzerking pro assist

Hallo

Mijn iphone is gevalen tijdens werk en is helemaal op.
er is niks meer van over gebleven
ik heb hem verzekerd bij pro assist
ze kwamen hem op halen en ze gaven me een nokia als leen toestel
na paar dagen krijg ik een brief waarop staat
kunt u ons vertelen wat er is gebeurt met het telefoon.
klachten ofso moest ik vermelden
ik heb hun op gebeld en doorgeven dat het is gevalen

heeft iemand ook ervaring met dit ?????????

Vincent

Laatst gewijzigd door XIII; 11-11-11 om 19:55. Reden: Dubbelpost
  #1500  
Oud 11-11-11, 21:27
vicnent vicnent is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard Ervaring met Pro Assist

zijn ze verplicht op het toestel te maken of een nieuw te geven.
zodra er val schade is ontstaan.??


Iemand Ervaringen ermee
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:55.