//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Je krijgt waarschijnlijk een refurbished toestel. Lees dit topic eens......



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1501  
Oud 11-11-11, 22:34
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Je krijgt waarschijnlijk een refurbished toestel.

Lees dit topic eens...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1502  
Oud 12-11-11, 13:38
P.I.M.B. P.I.M.B. is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 5
Standaard

Ruim een maand geleden heb ik voor de 3e keer mijn iPhone laten ophalen door ProAssist. Mijn 1e originele iPhone werd (na weken wachten) vervangen door een refurbished exemplaar vanwege een zeer klein defect (knopje v/d trilstand was kapot). Daar doe je dus niets aan, je originele iPhone verdwijnt en wordt vervangen door een maandagochtend-exemplaar. Als ik vooraf op de hoogte was geweest van de werkwijze van ProAssist, was ik nooit met hun in zee gegaan.

1e refurbished exemplaar: direct bij ontvangst defect, interne speaker functioneerde niet. Weer laten ophalen, weer weken wachten.

2e refurbished exemplaar: het touchscreen lag er scheef in en scherpe randen van de cover rondom. Tijdelijk maar genoegen mee genomen omdat het allemaal zo verschrikkelijk lang duurt bij ProAssist, ik de iPhone niet opnieuw zo lang wilde missen en ik er geen vertrouwen in had dat het deze keer wel goed zou worden opgelost.

Na 3/4 jaar had er zich veel stof onder het scherm verzameld en functioneerde het scheefliggende touchscreen niet meer goed. Dus heb ik de iPhone ruim een maand geleden maar weer laten ophalen. 2 brieven erbij gevoegd (o.a. over de service/dienstverlening en de kwaliteit v/d refurbished iPhones), brieven ook gemaild naar 2 e-mailadressen van ProAssist. Geen reactie op ontvangen, zelfs geen ontvangstbevestiging. Na 3 weken ook nog geen reactie. Toen heb ik zelf maar eens gebeld, 25 min. in de wacht gehangen. Dan krijg je na lang wachten een kerel aan de lijn die wel aardig is maar je verder niets kan vertellen, enkel de standaard zoethoudertjes.

Dag later (toeval?) dan toch een email ontvangen van de Claimservice van ProAssist, waarvan de inhoud mij inmiddels niet meer verbaasde:

"In reactie op uw mail, kunnen wij u het volgende mededelen;

Hoewel wij u graag binnen afzienbare tijd zouden willen voorzien van een gerepareerd toestel, kunnen wij dit jammer genoeg niet realiseren.

De iPhone's welke voor reparatie worden opgestuurd en binnen de garantie van Apple vallen, worden door Apple zelf gerepareerd / vervangen.

Wij zijn afhankelijk van het repair center en kunnen om deze reden helaas geen levertijd aan u verstrekken, dan wel aangeven of er een vervangend toestel komt. Mocht er een vervangend toestel komen kunnen wij om deze reden helaas ook niet aangeven of het al dan niet een refurbished toestel zal zijn.

Wij doen onze uiterste best doen om u zo snel mogelijk te helpen en hopen hiermee het vertrouwen te hebben hersteld."


Dit is dus een reactie van de Klachtenafdeling van ProAssist, ruim 3 weken nadat de iPhone was opgehaald. Een nietszeggend mailtje, waarin ook niet inhoudelijk wordt ingegaan op mijn brieven. Ze weten niets, ze kunnen niets, ze willen niets en ze geven er niets om. Ze zijn afhankelijk van het repair center.

Toen ben ik zelf maar gaan bellen met de bij mij bekende repair centers. De 1e 2 refurbished iPhone's kwamen van Solid Vision af. Daar bleek mijn iPhone dit keer echter niet te liggen. Toen gebeld naar Dynafix in Nuth. Daar was mijn iPhone wel geweest en deze is zowaar afgelopen maandag 7 november al retour gestuurd naar ProAssist. De iPhone is niet gerepareerd maar wordt vervangen.

Maar van ProAssist heb ik tot op heden (5 dagen na afgelopen maandag) nog niets gehoord. Dus vanochtend zelf maar gebeld met ProAssist. Weer lekker in de wacht en daarna mijn zegje gedaan. Mevrouw aan de telefoon geeft meteen aan dat ProAssist mij op dinsdag 8-11 gebeld heeft, maar ik niet bereikbaar was. Dat ik op 8-11 geen oproep heb gemist en geen voicemail heb ontvangen snapte ze zelf ook niet…. (?). De vorige keer is dit op exact dezelfde wijze gedaan. Zelf contact opgenomen met ProAssist over de stand van zaken en dan te horen krijgen dat je iPhone er inderdaad al is, maar ze geen contact met je konden krijgen voor het maken van een afleverafspraak...

Mevrouw aan de telefoon wist mij te vertellen dat ik wederom een ‘nieuwe’ (lees: refurbished) iPhone krijg, hij wordt as. dinsdag geleverd en ze wist mij ook te vertellen dat dit mij het eigen risico ging kosten van EUR 35,-. Ik heb aangegeven dat ik niets ga betalen omdat alle defecten aan het toestel te wijten zijn en niet aan mij(n gebruik). Na overleg met haar teamleider kreeg ik dan de bevestiging dat ik het eigen risico niet hoef te voldoen. Driewerf hoera.

Het wordt dus weer een refurbished exemplaar. Ik ben benieuwd. 3 keer is scheepsrecht.

Het is triest om te moeten constateren dat ik nog niet 1 keer tevreden ben geweest over de service/dienstverlening van ProAssist. Ze komen nooit zelf met nieuws, je moet alles uit ze trekken. En voor mij is bewezen dat refurbished iPhone's absoluut niet vergeleken mogen worden met of gelijk staan aan originele iPhone's...

Laatst gewijzigd door P.I.M.B.; 14-11-11 om 13:52.
  #1503  
Oud 15-11-11, 18:26
tas4stef tas4stef is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mcman Bekijk bericht
Ik zag twee topics met ervaringen mbt het laten repareren van je iphone bij gespecialeerde bedrijven.

Bij het afsluiten van het abbo heb ik een verzekering genomen voor 7,95 per maand.

Een mooi pakket met diefstal, schade (val, water, etc.) (de hele flikkers bende volgens mij) wereldwijd!

Als er iets is kan je bellen en staan ze binnen vier uur voor de deur om hem op te halen, waar dan ook. (Buiten Nederland binnen 12-uur dacht ik).

Ik heb ze (helaas) twee keer nodig gehad en echt top geregeld, belletje doen en ze komen direct je telefoon halen. (zelfs in de nacht ivm mijn werk).
De koerier schrijft de klachten op en neemt je iphone mee. (Alleen je iphone, zonder toestanden).

Je wordt teruggebeld wanneer je iphone klaar is (1e keer naar 5 dagen, 2e keer naar 3 weken bij mij) en de dag erna brengen ze je telefoon terug, na afspraak van een tijdstip.
In de tussentijd krijg je een HTC toestel of een NOKIA als leentoestel.

Ik heb twee keer een gloednieuw toestel gekregen en het toestal dat ik nu heb werkt perfect. (Er was tot twee keer toe intern op het moederbord iets vout).

Van mijn kant alleen maar lof over dit bedrijf...

Heeft er iemand anders ervaringen met dit bedrijf.

Nogmaals, volgens mij kan je alleen gebruik maken van deze service als je bij aankoop een verzekering hebt genomen op je iphone.

Jeroen

Nou ik heb toch hele andere ervarigen met die fantastische verzekering.
Mijn iphone4 laten vallen,glas gebroken maar telefoon werkt nog wel, bel dezelfde avond nog naar proassist,
maken ze een afspraak voor 2 dagen later, ik denk oke dat kan nog.
Bellen ze de ochtend dat ze zouden komen op dat ze geen leentoestel hebben. Het heeft uiteindelijk ruim 2 weken geduurd voordat ze de telefoon kwamen halen, krijg ik een lachertje van een leentoestel: nl de huawei ideos google phone wat een k ding.

Nu 6 weken en een heleboel telefoontjes (waar je overigens nog 3 kwartier kan wachten voordat je iemand aan de telefoon krijgt) later, heb ik mijn toestel nog steeds niet terug, en als je belt krijg je alleen te horen dat ze het toestel nog steeds niet terug hebben.
Je krijgt het telefoonnummer van de repairshop niet, het enige wat ze volgens hun kunnen doen is een mailtje sturen.
Daarop krijg je vervolgens het volgende mailtje terug

[FONT=tahoma][SIZE=2]Hierbij willen wij u graag op de hoogte brengen van de status van uw toestel. [/SIZE][/FONT]
[SIZE=2][/SIZE][FONT=Tahoma][/FONT]
[FONT=tahoma][SIZE=2][FONT=tahoma][SIZE=2]T-mobile[/SIZE][/FONT] iPhone 4 16-GB is momenteel in behandeling bij het reparatiecentrum.[/SIZE][/FONT]
[FONT=tahoma][SIZE=2]Helaas kunnen zij geen datum geven van wanneer het toestel retour zal komen.[/SIZE][/FONT]
[FONT=tahoma][SIZE=2]Wanneer het toestel gereed is zullen wij contact met u opnemen om het toestel retour te bezorgen.[/SIZE][/FONT]
[SIZE=2][/SIZE][FONT=Tahoma][/FONT]
[FONT=tahoma][SIZE=2]Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Tahoma][/FONT]
[FONT=Tahoma][/FONT]
[FONT=Tahoma][/FONT]
[FONT=Tahoma][SIZE=2][/SIZE][/FONT] Echt een verzekering met service!!!
  #1504  
Oud 23-11-11, 15:22
Furbey Furbey is offline
• iOS 3.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard Slechte ervaring ProAss*&$

Om zoveel mogelijk een samenhangend verhaal te houden, hieronder mijn zaak/dossier in chronologische volgorde:

- medio augustus: iPhone 3GS 32 GB laten vallen, asfalt wint het van glasplaat. Eerst nog overwogen om eea zelf te reparen danwel voor 25 euri bij een gsm boertje. Gezien in het verleden 2 maal goede ervaring met ProAss besloten om het toestel op te laten halen.

- 29-8: toestel wordt volgens afspraak (tussen 14:00 - 16:00) om 14:30 op mijn thuisadres afgehaald. Krijg ter vervanging een HTC Koelkast.

-6-10 en 11-10: netjes de verwachte reparatietermijn van 6 weken afgewacht alvorens te bellen met ProAss. Gesproken met een helpdeskmedewerker en op mijn verzoek een terugbel afspraak gekregen met een leidinggevende. Hieruit blijkt dat het eerste repaircentre niet in staat is geweest het toestel te repareren danwel dat ProAss en het repaircentre het niet eens konden worden over de hoogte van de offerte. Mijn toestel is vervolgens aan een tweede repaircentre aangeboden en de verwachting is dat het toestel uiterlijk 2 weken na 11-10 weer bij ProAss binnen zal zijn. Helaas kunnen ze me niet vertellen of het toestel al dan niet gerepareerd is.

- 24-10 t/m 15-11: vakantie

- 16-11: terug van vakantie, opnieuw contact opgenomen met ProAss naar aanleiding van bovenstaande en hun brief, die ik ergens tussen 24-10 en 15-11 ontvangen heb. Op de brief staat geen datum, in de aanhef de verkeerde naam en een verkeerde datum van ophalen, namelijk 11-10-2011 ipv 29-8-2011! Verder geeft ProAss in de brief als verklaring voor de langere doorlooptijd van de reparatie: Door problemen in het toeleveringsproces zijn er onverhoopt vertragingen opgetreden. Hierdoor duurt de reparatie van uw telefoon langer. en verder: Wij verwachten binnen uiterlijk 15 werkdagen uw mobiele telefoon gerepareerd bij u af te kunnen leveren. De helpdeskmedewerker stuurt op mijn verzoek een mail naar haar leidinggevende om mij dezelfde dag terug te bellen. Ik ben die dag niet teruggebeld, heb geen gemiste oproep gehad of voicemail. Onderwijl naar de T-mobile winkel gegaan om de nieuwe iPhone 4S te bestellen. Blijkt dat zij casussen verzamelen over de slechte service die ProAss levert en dat T-mobile overweegt om met een andere verzekeringsmaatschappij zaken te doen. De T-mobile medewerker verzoekt of ik mij de volgende dag wil melden indien ik niet terug zou worden gebeld door ProAss.

- 17-11: kopie dossier ingeleverd bij T-mobile winkel.

- 23-11: wederom contact met ProAss. Opnieuw genoemd dat mijn vertrouwen in hun tot onder het absolute nulpunt is gedaald, dat ik aangifte ga doen van oplichting, dat ik mijn verzekering bij hun ga opzeggen en dat ik een concreet antwoord wil over de status van mijn iPhone. Opnieuw toegezegd dat ik word teruggebeld, omdat het procedureel onmogelijk is om tijdens dit gesprek een leidinggevende te spreken. De telefonisch medewerker kan nog wel lachen over mijn oprechte bezorgdheid of zij dan niet vastgebonden zit aan haar werkplek danwel dat zij ontslagen zou worden als ze af zou wijken van deze procedure.

Op moment van schrijven nog geen telefoontje van ProAss mogen ontvangen. Denk ook niet dat dit gaat gebeuren. Helaas is het volgens de politie juridisch gezien niet mogelijk om aangifte van oplichting of diefstal jegens ProAss te doen. Alvorens contact op te nemen met het juridisch loket kwam ik op dit topic. Naar aanleiding van
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door P.I.M.B. Bekijk bericht
Toen ben ik zelf maar gaan bellen met de bij mij bekende repair centers. De 1e 2 refurbished iPhone's kwamen van Solid Vision af.
heb ik contact opgenomen met Solid Vision. In een verhelderend gesprek van amper 5 minuten kon de telefonisch medewerker mij vertellen dat Solid Vision op 15-11 het toestel heeft ontvangen. Op 18-11 is ProAss akkoord gegaan met de door Solid Vision aangeboden offerte. Vandaag en morgen heeft Solid Vision nodig om deze bevestiging te verwerken om vervolgens daadwerkelijk de reparatie uit te voeren. Haar verwachting is dat de iPhone dan eind deze week terug zal worden teruggestuurd naar ProAss en dat ik het hopelijk eind volgende week mag ontvangen. Dit zal dan een nieuw of refurbished exemplaar worden. Verder blijkt dat T-mobile/ProAss per 1 maart in zee is gegaan met Dynafix. Omdat dit repaircentre de grote stroom aan kapotte iPhones niet aankon, is de overflow naar Solid Vision gegaan (het repaircentre waar T-mobile/ProAss initieel een licentiecontract mee had). Solid Vision is sindsdien nauwelijks in staat geweest deze overflow te verwerken en dat zorgt voor de lange wachttijden.

Dus:
1. ProAss heeft in deze casus tot op heden de volgende fouten gemaakt: eerste termijn van 6 weken niet nagekomen, tweede termijn van 2 weken niet nagekomen, brief met onjuiste gegevens ontvangen, de hierin genoemde derde termijn niet nagekomen, tenminste 1 terugbelafspraak niet nagekomen. Geen correcte en concrete informatie in wat voor hoedanigheid dan ook kunnen geven.
2. Door eigen inzet meer te weten gekomen dan ProAss mij ooit heeft kunnen vertellen.
3. Ben ik geenszins van plan het eigen risico te betalen en verwacht ik van ProAss een voor mij acceptabele genoegdoening.

Laatst gewijzigd door Furbey; 23-11-11 om 15:49.
  #1505  
Oud 23-11-11, 16:14
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 215
Standaard

Ik ben ook een enorme slechte ervaring met proAssist. 2 jaar geleden liet ik mijn telefoon vallen in een plas water. Gevolg: deuk rechtsvanboven, en water in mijn telefoon waardoor hij raar begon te doen. Dan maar opgestuurd naar pro-assist. Na 2 weken (niet al te lang wachten dus) krijg ik mijn telefoon terug. Hij werkte terug, maar daar is ook alles mee gezegd. De deuk was er nog altijd (cosmetische fouten dekken ze niet). Maar het toppunt was dat mijn scherm ( e ook de behuizing) onder de krassen zat, de speaker bovenaan zat gewoon volledig scheef waardoor je gewoon in het toestel kon kijken. En toen ik ging klagen was hun antoord letterlijk: uw telefoon werkt terug, cosmetische fouten dekken wij niet (ook al hadden ze die zelf gemaakt). En dan koste het mij nog eens 50 euro franchise. De volgende dag ben ik bij de plaatselijke telefoonboer langs geweest. Die had mijn telefoon volledig nieuw gemaakt voor maar 80 euro (nieuw scherm, nieuwe behuizing,...). Voor mij dus nooit geen ProAssist meer.
  #1506  
Oud 15-12-11, 23:05
mushroom mushroom is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard

Ondanks de negativiteit hier, moet ik zeggen dat ik niet ontevreden ben met Pro Assist.

Ander halve week geleden stopte m'n 2 maanden oude iphone er ineens mee (stond wel aan, maar beeld was zwart en resetten deed ie niet etc) en Pro assist gebeld. 2 uur later werd het toestel opgehaald, kreeg de Nokia E63 (wat een ramp is dat zeg) maar gelukkig had ik zelf nog een beter toestel. Nu ben er gister gebeld, dat mijn toestel klaar was en ze zijn hem vandaag ook komen brengen.
Alleen volgens mij heb ik een nieuw toestel gekregen (minpuntje; heb geen informatie of iets gekregen wat er nou mis mee was en of ik dus een nieuwe heb gekregen). De plasticjes etc zaten er allemaal nog mooi op en ik moest de iphone ook nog regristreren. Er zat ook een frans stickertje op, dus blijkbaar heb ik een frans toestel gekregen(denk ik)? Nu vraag ik me dus ook best wel af of het een echt nieuwe is, of een refurbished toestel. Verder maakt het me niet zoveel uit als ie het maar doet.

Maargoed, ik vind het dus wel goed gegaan. En ik denk dat ik geluk heb gehad. Nu hopen dat het toestel het blijft doen!
  #1507  
Oud 15-12-11, 23:24
wouter2190 wouter2190 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 73
Standaard

Gisteren (14-12-2011) mijn iPhone 4 ook laten ophalen door proassist, afspraak gemaakt tussen 20:00 / 00:00 s'avonds. Stonden netjes om 20:45 voor de deur.

Mijn aan/uit knop deed het niet meer, de home knop werkt regelmatig niet, batterij ging snel leeg & er waren "hapjes" uit het scherm.

Ben benieuwd hoelang het bij mij gaat duren aangezien ik vele negatieve reacties lees.

ik zal jullie op de hoogte houden!
  #1508  
Oud 16-12-11, 23:04
nick1991 nick1991 is offline
• iOS 2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 2
Standaard

Goeden avond,
hier mijn ervaring met proassist:
22-09-2011 mijn telefoon door proassist op laten halen ivm met val en water schade. na 2x een afspraak te hebben gemaakt hebben ze uiteindelijk mijn telefoon op gehaald. 1ste x kwamen ze niet op dagen omdat ze geen leen-toestellen hadden, maar geen telefoontje naar mij toe om te zeggen dat ze niet kwamen. dus zelf maar gebeld. Dag later kwamen ze netjes op de afgesproken tijd mijn telefoon op halen en leverde ze netjes een leentoestel af.
maar toen..
Na 6 weken niks gehoord te hebben van hun, dacht ik : Laat ik is een x contact op nemen. Na 35 min. in de wacht te hebben gestaan eindelijk een telefoniste aan de telefoon. Gevraagd naar mijn status van de reparatie, en zij kon mij vertellen dat hij niet te repareren was en dat ik een nieuwe zou krijgen. Dat nieuwe toestel zou ik 1 week na mijn belletje krijgen, dus heb ik maar netjes afgewacht op een telefoontje voor een afspraak. Maar na 2 weken weer niks gehoord te hebben moest ik maar weer eens bellen. Toen konden ze mij vertellen dat ze de telefoons niet op voorraad hadden liggen en dat ik hooguit nog 1 week moest wachten. Weer heb ik 1 week gewacht op het telefoontje dat ze een afspraak willen maken om hem te bezorgen, maar nee hoor. Weer zelf contact gezocht met hun om te vragen wat er aan de hand is, en steeds stellen ze het uit en uit. Dus ik zit nu in week 13 en ik heb nog geen telefoon. Ik weet niet hoelang het nog gaat duren, maar ben er helemaal klaar mee, met die hele proassist.
  #1509  
Oud 17-12-11, 01:35
baptiste___ baptiste___ is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 42
Standaard

ik vraag mij af hoeveel jankende iphone-bezitters het call center dagelijks aan de lijn hebben

wees geduldig... (mooie deugd)

ik heb enkel goede ervaringen, iphone 3g kapot: iphone 4 in de plaats in gesealde verpakkking misschien ligt het aan mij... of het feit dat ik bij mobistar ben verzekerd en geen hollander ben..
  #1510  
Oud 20-12-11, 15:57
marties marties is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik heb vanmorgen mijn iphone laten vallen en helaas de achterkant helemaal gebarsten en een aan de bovenkant een stuk naar buiten komen zetten. Dus ik proassist bellen krijg ik na 35 minuten in de wacht eindelijk iemand aan de lijn mijn telefoon zou binnen 4 uur worden opgehaald en inderdaad na anderhalf uur stonden ze voor de deur. Krijg ik als leen toestel een htc tattoo waar android 1.6 op staat en dat terwijl bij het afsluiten van mijn verzekering mij was verteld dat ik altijd een iphone als leentoestel zou krijgen. De chauffeur had natuurlijk ook niets anders en ik moest dus als ik een iphone wilde nogmaals naar proassist bellen. Ik dus toch maar de htc aan genomen en vervolgens weer proassist gebeld dit maal het ik zelfs 42 minuten in de wacht gehangen. Degene die ik aan de lijn kreeg ging het even uitzoeken en na een paar minuten kreeg ik gelukkig te horen dat ik inderdaad een iphone kan krijgen en dat zei die alleen wel pas donderdag kunnen brengen. Gelukkig krijg ik dus wel nog een iphone want met dat htc prul kan ik niks.

Nu maar hopen dat ik mijn eigen iphone ook snel en goed gerepareerd terug krijg.
  #1511  
Oud 25-12-11, 12:52
Martin023 Martin023 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 1
Standaard

Even en korte krabbel van mijn kant...
Ik heb goede ervaringen met ProAssist. tot 2x toe heb ik een aanspraak moeten doen op de garantie, in 2009 is mijn iPhone vervangen ivm waterschade, mijn 3G werd vervangen voor een 3GS.
En de 2e keer na flinke valschade wederom vervangen voor een nieuwe.

De service qua ophalen en bezorgen is top, de laatste keer kon ik zelfs digitaal een afspraak maken wanneer de iPhone weer geleverd zou worden.
De reparatietijd werd in beide gevallen langer dan vooraf ingeschat, laatste keer een week of 7. Wat mij betreft is dit geen ramp, ze lossen de claim naar volle tevredenheid op en daar gaat het om.


Ondanks dat ik tevreden ben over Pro-assist hoop ik verder geen beroep meer op ze te hoeven doen, want een dag zonder mijn iPhone is..................
  #1512  
Oud 26-12-11, 22:42
Daantjuhh14 Daantjuhh14 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 72
Standaard

Goede topic gevonden!

Na een half jaar ben ik er weer!


Mijn iPhone 4 3 weken geleden opgestuurd. Hij zag er zo uit na een val.

Maar, de man die hem ophaalde, vertelde dat het waars. een nieuwe zal worden. Krijg ik de 4 dan terug, of wordt het de 4S? Wil er best voor bijbetalen als dat mogelijk zou zijn.

Groeten,
Daan
  #1513  
Oud 28-12-11, 14:46
Agaron Agaron is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 49
Standaard

De iPhone 4 wordt gewoon nog gemaakt dus die 4S kan je vergeten, je zal waarschijnlijk ook geen nieuwe krijgen maar een refurbished model.
Veel succes met wachten, ben blij dat ik van dit bedrijf af ben. 2 keer 2 maanden zonder iPhone gezeten. Is me nog steeds een raadsel waarom T-Mobile met dit bedrijf in zee gaat, service is ver te zoeken. Wat je natuurlijk wel verwacht van een verzekering
  #1514  
Oud 28-12-11, 21:46
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Agaron Bekijk bericht
De iPhone 4 wordt gewoon nog gemaakt dus die 4S kan je vergeten, je zal waarschijnlijk ook geen nieuwe krijgen maar een refurbished model.
Veel succes met wachten, ben blij dat ik van dit bedrijf af ben. 2 keer 2 maanden zonder iPhone gezeten. Is me nog steeds een raadsel waarom T-Mobile met dit bedrijf in zee gaat, service is ver te zoeken. Wat je natuurlijk wel verwacht van een verzekering
Tja, de 16 GB en 32 GB varianten niet meer.

Laatst gewijzigd door S¡mon; 07-02-12 om 23:15.
  #1515  
Oud 01-01-12, 14:56
chabirx chabirx is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 72
Standaard

Nou ik krijg kippenvel van deze verhalen

Want ik heb gisteren me iphone laten vallen dus naar t-mobile winkel gegaan die daar een afspraak gemaakt en pro-assist zal tussen 4 uur en 7 uur komen ze kwamen rond half 5

Echter kreeg ik als leen toestel een e63 die niet eens werkt dus hier morgen over bellen anders even persoonlijk langs gaan hoofdkantoor zit hier in TIEL.

Mij was beloofd dat ik deze week een nieuwe iphone zal ontvangen door t-mobile vanwege me iphone total loss is hij is van 4 hoog gevallen...


het gaat hier om een iphone 4 16gb maar krijg je er geen gs voor terug of?


Trouwens ik heb zelf bij pro assist gewerkt in de webcare centrum ik zeg je ze behandelen je telefoon als een bal gaan er niet zuinig mee om lachen erom demonstreren aan elkaar hoe die kan gevallen zijn ga maar door............. en er gaat heel veel fout.

EN ER WORDT HEEL VEEL GESTOLEN SOMS WAREN ER DOZEN WEG ME KAPOTTE EN GEDRAPEERDE IPHONES
  #1516  
Oud 01-01-12, 15:19
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
het gaat hier om een iphone 4 16gb maar krijg je er geen gs voor terug of?


Trouwens ik heb zelf bij pro assist gewerkt in de webcare centrum ik zeg je ze behandelen je telefoon als een bal gaan er niet zuinig mee om lachen erom demonstreren aan elkaar hoe die kan gevallen zijn ga maar door............. en er gaat heel veel fout.

EN ER WORDT HEEL VEEL GESTOLEN SOMS WAREN ER DOZEN WEG ME KAPOTTE EN GEDRAPEERDE IPHONES
Tja we weten allemaal hoe het bij sommige bedrijven er aan toe gaat, persoonlijk ben ik blij dat ik nog enigzins hadig ben en een hoop reparaties zelf kan doen, zou niet meer graag overgeleverd willen zijn aan een bende als pro-assist.....in het verleden 1 x gedaan met een nokia maar was alleen ellende met garantieafwikkeling terwijl zelf repareren veel makkelijker en uiteindelijk ook veel goedkoper was geweest.
  #1517  
Oud 01-01-12, 15:28
chabirx chabirx is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronald24e Bekijk bericht
Tja we weten allemaal hoe het bij sommige bedrijven er aan toe gaat, persoonlijk ben ik blij dat ik nog enigzins hadig ben en een hoop reparaties zelf kan doen, zou niet meer graag overgeleverd willen zijn aan een bende als pro-assist.....in het verleden 1 x gedaan met een nokia maar was alleen ellende met garantieafwikkeling terwijl zelf repareren veel makkelijker en uiteindelijk ook veel goedkoper was geweest.
eigenlijk benik zelf ook heel handig maar ja de telefoon deed niets meer
moederbord was naar de *****
  #1518  
Oud 02-01-12, 22:59
Daantjuhh14 Daantjuhh14 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 72
Standaard

Pro Assist geeft steeds maar als status:

In het reparatiecentrum, kunnen niet precies zien hoe en wat.

beetje jammer, nu hoorde ik dat ik zelf ook met het reparatie centrum kan bellen ,buiten pro assist om. kan dit inderdaad, en geven ze je dan een echte status?
  #1519  
Oud 10-01-12, 15:55
wouter2190 wouter2190 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter2190 Bekijk bericht
Gisteren (14-12-2011) mijn iPhone 4 ook laten ophalen door proassist, afspraak gemaakt tussen 20:00 / 00:00 s'avonds. Stonden netjes om 20:45 voor de deur.

Mijn aan/uit knop deed het niet meer, de home knop werkt regelmatig niet, batterij ging snel leeg & er waren "hapjes" uit het scherm.

Ben benieuwd hoelang het bij mij gaat duren aangezien ik vele negatieve reacties lees.

ik zal jullie op de hoogte houden!
UPDATE

Vandaag 10-1-2012 nog niks gehoort, over 4 dagen ben ik hem 4 weken kwijt. Mocht ik in die tijd nog niks hebben gehoort zal ik een belletje doen naar pro assist. Ik hou jullie op de hoogte.
  #1520  
Oud 12-01-12, 14:26
wouter2190 wouter2190 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter2190 Bekijk bericht
Gisteren (14-12-2011) mijn iPhone 4 ook laten ophalen door proassist, afspraak gemaakt tussen 20:00 / 00:00 s'avonds. Stonden netjes om 20:45 voor de deur.

Mijn aan/uit knop deed het niet meer, de home knop werkt regelmatig niet, batterij ging snel leeg & er waren "hapjes" uit het scherm.

Ben benieuwd hoelang het bij mij gaat duren aangezien ik vele negatieve reacties lees.

ik zal jullie op de hoogte houden!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter2190 Bekijk bericht
UPDATE

Vandaag 10-1-2012 nog niks gehoort, over 4 dagen ben ik hem 4 weken kwijt. Mocht ik in die tijd nog niks hebben gehoort zal ik een belletje doen naar pro assist. Ik hou jullie op de hoogte.
UPDATE #2

Zojuist gebelt om te vragen naar mijn reparatie status. Mevrouw vertelde mij dat het toestel vandaag retour was gekomen en dat ik een afspraak kon maken om hem thuis te laten brengen. Aankomende zaterdag tussen 12:00 en 16:00 wordt deze gebracht. Eigen risico was 30 euro.

Zaterdag zal ik me waarschijnlijk laatste update hier doorgeven.

Tot zover goede service voor mijn mening.
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 18:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 19:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 11:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:10.