//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wouter2190 Gisteren (14-12-2011) mijn iPhone 4 ook laten ophalen door proassist, afspraak gemaakt tussen 20:00 / 00:00 s'avonds. Stonden netjes om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1521  
Oud 14-01-12, 20:40
wouter2190 wouter2190 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter2190 Bekijk bericht
Gisteren (14-12-2011) mijn iPhone 4 ook laten ophalen door proassist, afspraak gemaakt tussen 20:00 / 00:00 s'avonds. Stonden netjes om 20:45 voor de deur.

Mijn aan/uit knop deed het niet meer, de home knop werkt regelmatig niet, batterij ging snel leeg & er waren "hapjes" uit het scherm.

Ben benieuwd hoelang het bij mij gaat duren aangezien ik vele negatieve reacties lees.

ik zal jullie op de hoogte houden!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter2190 Bekijk bericht
UPDATE

Vandaag 10-1-2012 nog niks gehoort, over 4 dagen ben ik hem 4 weken kwijt. Mocht ik in die tijd nog niks hebben gehoort zal ik een belletje doen naar pro assist. Ik hou jullie op de hoogte.
UPDATE #2

Zojuist gebelt om te vragen naar mijn reparatie status. Mevrouw vertelde mij dat het toestel vandaag retour was gekomen en dat ik een afspraak kon maken om hem thuis te laten brengen. Aankomende zaterdag tussen 12:00 en 16:00 wordt deze gebracht. Eigen risico was 30 euro.

Zaterdag zal ik me waarschijnlijk laatste update hier doorgeven.

Tot zover goede service voor mijn mening.

UPDATE #3

vandaag was het dan zover, zoals afgesproken zouden ze tussen 12:00 en 16:00 komen. Om 12:40 stonden ze dan ook al op de stoep. Kreeg een nieuwe iPhone 4 overhandigt en moest 30 euro eigen risico neerleggen.

Voor mij goede service, na wat ik van veel andere heb gelezen/gehoort heb ik totaal GEEN klachten gehad met pro assist.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1522  
Oud 18-01-12, 20:37
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Ik denk dat het tijd wordt dat iedereen eens begint te vermelden of hij/zij in België of Nederland woont. Want als je hier in België verhalen gaat verzamelen, en geloof mij, ken ondertussen heeeeeeeeel veel mensen die ervaring(en) hebben en ik heb gewoonweg nog geen enkele negatieve gehoord..
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro
  #1523  
Oud 26-01-12, 19:07
baptiste___ baptiste___ is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 42
Standaard

Dude, kzei het toch belgie !
Iphone 3g kapot -> iphone 4...
Proassist: rasisten!
  #1524  
Oud 26-01-12, 20:22
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Werknemers staan voor gesloten deur: Pro Assist Tienen failliet - Economie - De Morgen

't is ermee gedaan!
  #1525  
Oud 27-01-12, 14:01
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Inmiddels berichtje gehad van mobistar dat ik nu ben verzekerd bij een ander bedrijf onder dezelfde voorwaarden... Ben benieuwd.
  #1526  
Oud 30-01-12, 22:52
baptiste___ baptiste___ is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 42
Standaard

bij deze,

iPhone helemaal kapot, ik ben benieuw of die nieuwe maatschappij het goed doet!
  #1527  
Oud 01-02-12, 22:09
ThaKwizi ThaKwizi is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 5
Standaard

Hoop wel dat het beter is dan ProAssist... Kreeg een 'nieuwe' iPhone 3Gs terug na 5 weken wachten (blijkt dat je dan in je handjes mag klappen voor de snelheid) is deze 'nieuwe' iPhone al dood bij aankomst. Bel netjes 5 min na ontvangst dat deze het niet doet. Wat gebeurt er dan, halen ze de 'nieuwe' iPhone op en ben je hem weer 3 tot 6 weken kwijt! Bah wat een achterlijke service voor het geld wat ze rekenen per maand + 30 euro eigen risico. Had beter mijn iPhone niet kunnen verzekeren en een nieuwe kunnen kopen ondertussen. Echt heel heel slecht dit...
  #1528  
Oud 03-02-12, 16:57
svenssonn svenssonn is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 34
Standaard

16-01-12: ProAssist gebeld en mijn iPhone 4 aangemeld ter reparatie
18-01-12: iPhone 4 opgehaald en een Nokia N71 ontvangen als vervangend toestel
19-01-12: Nokia N71 omgeruid voor een Samsung Galaxy Apollo
03-02-12: Een nieuwe iPhone 4 ontvangen

Het gaat hier trouwens om Amsterdam e.o.
  #1529  
Oud 04-02-12, 20:27
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Zojuist gebeld en mijn iPhone 4 ter reparatie aangemeld. Aankomende dinsdag (07-02-2012) komen ze hem halen. Ben benieuwd hoelang het gaat duren en of het allemaal vloeiend gaat. Als ik ergens geen zin in heb is het in zeuren, maar wat eventueel moet dat moet!
  #1530  
Oud 04-02-12, 20:33
chabirx chabirx is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 72
Standaard

Nou vandaag me iphone ONTVANGEN

hou je vast hier kom het aan..

kreeg een nieuwe iphone ( i know gewoon een opgeknapt gebruikte)

uhum
Iphone had gebreken verlichting display kapot
Helderheid ontbrak
Telefoon gekregen met een vodafone SIMLOCK
terwijl ik ? T-mobile heb...

Nou maandag lekker naar het hoofdkantoor in tiel ze zijn de klos
  #1531  
Oud 04-02-12, 20:55
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chabirx Bekijk bericht
Nou vandaag me iphone ONTVANGEN

hou je vast hier kom het aan..

kreeg een nieuwe iphone ( i know gewoon een opgeknapt gebruikte)

uhum
Iphone had gebreken verlichting display kapot
Helderheid ontbrak
Telefoon gekregen met een vodafone SIMLOCK
terwijl ik ? T-mobile heb...

Nou maandag lekker naar het hoofdkantoor in tiel ze zijn de klos
\

haha ongelooflijk.
  #1532  
Oud 04-02-12, 20:57
chabirx chabirx is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 72
Standaard

inderdaad maar ja hoofdkantoor is hier om de hoek
  #1533  
Oud 05-02-12, 01:40
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

31-01-2012 - ProAssist gebeld om iPhone 4 aan te melden voor reparatie
02-02-2012 - iPhone opgehaald, leentoestel gekregen: Samsung Galaxy Mini S5570 (Galaxy Mini S5570 Android - OVERZICHT | SAMSUNG).

Geen verschrikkelijk leentoestel. Het scherm voelt niet zo smooth aan als dat van de iPhone, en de performance is niet zo hoog (maar ook zeker niet slecht).

Het enige directe voordeel vind ik de gratis navigatie software (turn-by-turn) en direct vanaf het thuisscherm op Google zoeken met je stem.

Resolutie van het scherm is wel een stuk lager en moet nu aardig wat inzoomen als ik een mobiele website bezoek. Het is het allemaal nét niet, maar prima leentoestel.

Ik kan niet wachten totdat mijn iPhone 4 terug is... hopen dat het niet te lang duurt.
  #1534  
Oud 06-02-12, 13:50
williamsellis williamsellis is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 4
Standaard

Afgelopen woensdag is mijn iPhone 3gs 8GB (zwart) gevallen, hij was laat maar zeggen total loss en heb gelijk pro assist gebeld.

Tot nu toe helemaal tevreden alleen het minpuntje was dat ze niet genoeg leentoestellen hadden dus konden ze vrijdag pas komen. Daar had ik geen problemen mee aangezien ik nog een oude bb had liggen.

Vrijdagochtend half elf kwam hij met een witte iPhone 4 maar kwam er later achter dat het simkaartje er niet inpaste, dat had ik hem al gezegd maar dat geloofde hij niet. Hij ging voor mij een 3GS halen die hij nog zou hebben. Na 5 minuten in het busje zoeken komt hij terug met een Sony Ericsson Satio. Opzich een netjes toestel maar in de voorwaarden, en de vrouw aan de telefoon, hadden mij toch beloofd dat ik een iPhone zou krijgen.

Alle smsjes van de vorige gebruikers stonden nog op de Satio, alle contacten stonden er nog in en allemaal foto's die niet allemaal even prettig waren om te zien.........

Een nu al slechte ervaring met pro assist. Ik ben benieuwd hoelang ik moet wachten tot ik een vervangend toestel krijg, dat had die meneer mij netjes beloofd.

Ik wens iedereen nog veel succes met dit bedrijf die zijn beloftes niet nakomt, en ik houd jullie op de hoogte!
  #1535  
Oud 06-02-12, 22:44
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door williamsellis Bekijk bericht
Afgelopen woensdag is mijn iPhone 3gs 8GB (zwart) gevallen, hij was laat maar zeggen total loss en heb gelijk pro assist gebeld.

Tot nu toe helemaal tevreden alleen het minpuntje was dat ze niet genoeg leentoestellen hadden dus konden ze vrijdag pas komen. Daar had ik geen problemen mee aangezien ik nog een oude bb had liggen.

Vrijdagochtend half elf kwam hij met een witte iPhone 4 maar kwam er later achter dat het simkaartje er niet inpaste, dat had ik hem al gezegd maar dat geloofde hij niet. Hij ging voor mij een 3GS halen die hij nog zou hebben. Na 5 minuten in het busje zoeken komt hij terug met een Sony Ericsson Satio. Opzich een netjes toestel maar in de voorwaarden, en de vrouw aan de telefoon, hadden mij toch beloofd dat ik een iPhone zou krijgen.

Alle smsjes van de vorige gebruikers stonden nog op de Satio, alle contacten stonden er nog in en allemaal foto's die niet allemaal even prettig waren om te zien.........

Een nu al slechte ervaring met pro assist. Ik ben benieuwd hoelang ik moet wachten tot ik een vervangend toestel krijg, dat had die meneer mij netjes beloofd.

Ik wens iedereen nog veel succes met dit bedrijf die zijn beloftes niet nakomt, en ik houd jullie op de hoogte!
Als ze jou een iPhone als vervangtoestel aanbieden, maar deze weigert 'omdat de sim-kaart niet past', moet je niet gaan zeuren over dat het bedrijf zijn beloftes niet zou nakomen..

Weet dat -aangezien jouw iPhone total loss is- er waarschijnlijk een iPhone 4 en geen iPhone 3Gs als vervangtoestel komt.. Dus die sim-kaart bijsnijden zou opzich zo'n slechte zaak nog niet zijn.

Dat er nog foto's op die andere vervanggsm staan, kan gebeuren, ook als je een gsm in de winkel koopt. Er staat nergens in het contract dat jij 'recht hebt op een volledig leeg toestel' enkel dat jij een vervangtoestel mag hebben wanneer gewenst..
  #1536  
Oud 07-02-12, 14:34
williamsellis williamsellis is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Londonforever Bekijk bericht

Weet dat -aangezien jouw iPhone total loss is- er waarschijnlijk een iPhone 4 en geen iPhone 3Gs als vervangtoestel komt.. Dus die sim-kaart bijsnijden zou opzich zo'n slechte zaak nog niet zijn.
Serieus? Krijgt niemand meer een 3GS dan?

je hebt wel gelijk alleen van een iPhone omschakelen naar een sony ericsson is best moeilijk, ik denk dat meerdere mensen daar wel ervaring mee hebben.

Laatst gewijzigd door williamsellis; 07-02-12 om 18:41.
  #1537  
Oud 07-02-12, 19:30
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

om 1810u heb ik mijn iPhone kunnen overhandigen en kreeg als leentoestel een of andere, oude wasmachine terug. Het is een HTC met Windows Mobile, geen whatsapp, geen proper internet en zelfs geen mail wat wel cruciaal is voor mij. Het opbellen naar de klantenservice met de vraag of ik een ander vervangend toestel kon krijgen was ook geen succes. Geen tegemoetkoming what so ever.. Tóch lees ik verhalen dat andere een Android hebben gekregen als leentoestel, op aandringen.. Iemand ervaringen hier mee?

Ik kan dit toestel echt niet gebruiken, dat schiet gewoon niet op. Wat een tegenvaller dit zeg. Voor meer en updatende informatie kun je eventueel terecht op mijn blog. Hier houd ik de hele procedure tussen mij en ProAssist up-to-date. Klik hier om naar het betreffende blog te gaan.
  #1538  
Oud 14-02-12, 18:58
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Zojuist met ProAssist gebeld en ik had echt een onwijs vriendelijke vrouw aan de telefoon. Dat wilde ik als eerst vermelden want ook dat mag gezegd worden. Ik belde om de reparatiestatus van mijn toestel te checken en mevrouw deed dus even navraag. Helaas konden hun niets vinden in het systeem, behalve dat mijn toestel bij het repaircentrum ligt. Daarnaast werd er verteld dat ProAssist sinds vandaag beschikt over een nieuwe website waar je jouw reparatie kunt volgen. Nadat me alles duidelijk werd uitgelegd, heb ik een account aangemaakt en kan ik mijn reparatie volgen. Tenminste.. dat zou de bedoeling moeten zijn hehe :’) Als ik op ‘Mijn reparaties’ klik kan ik helaas niks zien. Echter geef ik het systeem even de tijd. Mocht over enkele dagen nog steeds niks kenbaar zijn, dan zal ik wederom even contact opnemen.

Mocht je graag zelf je reparatiestatus willen volgen dan kun je op de registratie pagina van Mijn ProAssist je account registeren. Om dit te doen is het klantnummer, IMEI nummer en je postcode vereist.

Indien je een account hebt geregistreerd en je ziet wél je reparatiestatus, dan verzoek ik je vriendelijk om dit even hier te plaatsen. Dan hoef ik namelijk geen dagen te wachten.

Voor mijn ProAssist RoadTrip blog kun je terecht op: dannyhtek.nl » Blog Archive » RoadTrip ProAssist. [14/02]
  #1539  
Oud 15-02-12, 00:26
chabirx chabirx is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 72
Standaard

danny werknemer van pro-assist?
  #1540  
Oud 15-02-12, 07:43
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Nee hoor, anders zou ik niet zo geduldig op mijn telefoon moeten wachten :')
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:57.