//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door marinos88 Na vele goede ervaringen met ProAssist heb ik deze keer een slechte. 2 weken terug heb ik mijn toestel ter ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1581  
Oud 25-08-12, 12:03
Aarbolgraveur Aarbolgraveur is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marinos88 Bekijk bericht
Na vele goede ervaringen met ProAssist heb ik deze keer een slechte.
2 weken terug heb ik mijn toestel ter reparatie aangeboden, aangezien de homeknop niet meer functioneerde. Nu 2 weken later heb ik het toestel weer terug, en er waren componenten vervangen volgens ProAssist.
Maar de knop heeft het welgeteld 4 minuten vol gehouden en is weer kapot. Waarschijnlijk ligt het dus niet aan de knop maar ergens anders aan.

Vanavond komen ze hem weer ophalen en kan ik weer een tijd met een crappy leentoestel rond lopen.. Niks geen compensatie of snellere reparatie mogelijk..
nou ben klaar met pro a vorige keer 18 weken kwijt geweest. nu ga ik wel ewrgens heen. geen verzekering meer voor mijn. bij mijn vroouw was de home knop ook kapot. afspraak gemaakt bij iphone world rotterdam. kon er de volgede dag naar toe 60 euro en klaar terwijl u wacht. geen gedoe met ruil toestellen of zo beter zo dann weer een paar weken zonder.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1582  
Oud 25-08-12, 12:26
deleon deleon is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 143
Standaard

Zit hier even een tijdje te lezen, maar wat bedoelen mensen met ik heb een nieuwe gekregen? Nieuw als in 'Nieuw in de gesealde doos met oplader / Apple stickers / oortelefoontjes / boekjes enz.?'

Ik heb geen pro assist, maar mijn iPhone direct bij Apple gekocht. Voor 2 jaar Apple care afgesloten. Daarin zit express replacement. Ik had van de week een issue met mijn iPhone. Dan kan je door de -express replacement- direct de volgende dag al een nieuwe in huis hebben. Die nieuwe is dan vaak een refurbished, eigenlijk ook een nieuwe uit de fabriek.
Ik heb even via Chipmunk naar de serienummers gekeken. Mijn huidige iPhone is van week 26 (juli 2012) en de eventuele vervanger van week 28 (juli 2012).
  #1583  
Oud 25-08-12, 12:36
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deleon Bekijk bericht
Dan kan je door de -express replacement- direct de volgende dag al een nieuwe in huis hebben.
Hoe werkt dat? Volgens hun voorwaarden is deze optie slechts een keuze van Apple?

https://www.apple.com/legal/applecar...phonedutch.pdf

Daarnaast worden diefstal, val- en waterschade niet vergoed.

Het is dus niet helemaal vergelijkbaar.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #1584  
Oud 25-08-12, 13:11
deleon deleon is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 143
Standaard

@X111 het was niet direct mijn bedoeling om te vergelijken. Ik denk dat het een ander soort van extra service is.
Ik vroeg me in eerste instantie af wat mensen bedoelen met 'Ik kreeg een nieuwe?' in hun verhalen hier.
Je leest ook dat mensen soms na maanden weer in de Apple Store 'een nieuwe' meekrijgen. Mijn vraag is dus, is dat idd een nieuwe als in 'gesealde doos, met alles erin en eraan', gloedjenieuw dus..... Is Apple dus zo goedhartig? Weet ik niet... en Pro assist ook?

In mijn posting hierboven wil ik alleen maar even mijn recente ervaring aangeven met Apple Care. Apple gebeld, batterij(indicatie) issue aangegeven. Ik krijg een express replacement (dus ook een iPhone 4S). Daar hoefde niet lang over gesoebat te worden. Volgende dag die replacement in huis (maar heb dat zelf even onhold gezet). En dat is dus een refurbished exemplaar, maar die kan je zien als nieuw. Volgens Chipmunk is die zelfs 2 weken jonger dan mijn huidige. Maar je krijgt dus geen 'gesealde' nieuwe doos met gloednieuwe inhoud.

Ik begrijp dat toestellen bij pro assist dan wel verzekerd zijn tegen diefstal, val- en waterschade? (zal ook wel flink beperkt zijn....?)

Weet je, hoe dan ook, en dat geldt voor alle verzekeringen.....die bedrijven leven allemaal met je mee....maar slechter willen ze er zeker niet van worden. Daar moet ook brood op de plank en het liefst goed belegd.
  #1585  
Oud 25-08-12, 13:58
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Ik was gewoon benieuwd, omdat ik Apple Care onvoldoende ken en me afvroeg of dat bij een volgende iPhone de moeite waard is.
  #1586  
Oud 31-08-12, 11:28
deepfunky deepfunky is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 17
Standaard

Mijn eerste ervaringen met Pro-Assist waren niet goed. Tot twee keer toe heb ik een afspraak gemaakt die de telefonistes vergaten door te geven aan de chauffeur, zodat ik twee keer een halve dag voor niets heb gewacht.

Een week voor mijn vakantie zet ik mijn drinkglas niet op tafel, maar op mijn iPhone. Glas gebarsten. Ik bel Pro-Assist om een afspraak te maken. Chauffeur komt niet opdagen. Weer bellen en per e-mail een klacht ingediend en voorgesteld dat ik toch wel in aanmerking wil komen voor een snelle service, gezien mijn slechte ervaringen tot dan toe.

De volgende dag wordt mijn iPhone wel opgehaald. Een halve week later krijg ik een e-mail met het bericht dat ik een vervangend toestel krijg. Twee dagen later heb ik een gloednieuwe iPhone in handen, met een eigen risico van 30,=.

Uiteindelijk heeft Pro-Assist het goed en snel opgelost. Het kan dus wel.
  #1587  
Oud 26-09-12, 19:49
bjk1903 bjk1903 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 15
Standaard

25-09-2012 21:55 Uw toestel is verzonden naar de afzender
25-09-2012 21:54 Uw toestel is verzonden naar de afzender
25-09-2012 19:01 Uw toestel is retour ontvangen bij ProAssist en wordt getest
25-09-2012 07:05 Uw toestel is verzonden door het reparatiecentrum naar ProAssist
21-09-2012 12:58 Uw toestel is in behandeling
19-09-2012 13:18 Uw toestel is ontvangen door het reparatiecentrum
18-09-2012 22:26 Uw toestel is verzonden naar het reparatiecentrum
18-09-2012 19:58 Uw toestel is ontvangen door ProAssist
18-09-2012 19:58 Uw toestel is verzonden naar ProAssist
18-09-2012 19:58 Uw toestel is aangemeld voor reparatie


iemand enig idee wat ze bedoelen met de laatste update ''
Reparatiestatus Uw toestel is verzonden naar de afzender (25-9-2012)''

is hij dus al gerepareerd??
  #1588  
Oud 01-10-12, 10:35
daantje22's schermafbeelding
daantje22 daantje22 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 138
Standaard

Ik heb een iphone 4 van nu 25 maanden oud

Ik meldde hem gister aan ter reparatie bij pro assist, maar mij werd op voorhand al gezegd dat het eigen risico €30 ging kosten omdat ik buiten de 24 maanden garantie van t-mobile zat?

Maar goed.. een Huawei leentelefoon gekregen waar ik echt niet mee uit de voeten kan, veelte ingewikkeld..

hopelijk word de schade verholpen ( telefoon viel vaak uit, geluid viel vaak uit, accu ging nog maar 4 uur mee, etc)

maar het zit me sowieso niet lekker door alle negatieve ervaringen die ik overal lees over pro assist, hopelijk heb ik een keer ''geluk''
  #1589  
Oud 02-10-12, 10:02
daantje22's schermafbeelding
daantje22 daantje22 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 138
Standaard

weet iemand trouwens of pro-assist nog iphone 4 32GB op voorraad heeft mocht de mijne onrepareerbaar zijn?
  #1590  
Oud 04-10-12, 10:32
daantje22's schermafbeelding
daantje22 daantje22 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 138
Standaard

iemand??
  #1591  
Oud 08-10-12, 18:26
daantje22's schermafbeelding
daantje22 daantje22 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 138
Standaard

08-10-2012 16:33 Uw toestel wordt omgeruild

wat betekend deze status? dat ik een ''nieuwe'' krijg? ik krijg pro assist niet te pakken.. net 20 minuten in de wacht gehangen en toen maar opgehangen
  #1592  
Oud 08-10-12, 18:29
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daantje22 Bekijk bericht
08-10-2012 16:33 Uw toestel wordt omgeruild

wat betekend deze status? dat ik een ''nieuwe'' krijg? ik krijg pro assist niet te pakken.. net 20 minuten in de wacht gehangen en toen maar opgehangen
Klopt, je toestel wordt omgeruild voor een -denkelijke- refurbished toestel.
  #1593  
Oud 08-10-12, 19:04
daantje22's schermafbeelding
daantje22 daantje22 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 138
Standaard

mmm erg vreemd

Net eindelijk pro assist aan de lijn met de vraag wat die status betekend, maar hun zeggen dat hij volgens hun nog steeds in het reparatiecentrum ligt en dat die status "uw toestel word omgeruild" gewoon een fout is op de website :? Erg vreemd
  #1594  
Oud 10-10-12, 11:19
daantje22's schermafbeelding
daantje22 daantje22 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 138
Standaard

01-10-12 opgestuurd ter reparatie en inmiddels ligt er een ''nieuwe'' voor me klaar
vrijdag komen ze hem brengen na 1,5 week weg te zijn geweest
  #1595  
Oud 30-10-12, 16:30
Kuhrtje Kuhrtje is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 23
Standaard

Jullie hebben geluk volgens mij en heb ik net pech ofzo....

Ik heb de mijne 4 oktober aangemeld en ze kwamen hem ophalen. Mijn scherm was gebroken(voorkant) rondom zaten flink wat krassen en hij was in vies water gevallen. Hij vertoonde allemaal rare tekens en kon hem niet meer uitkrijgen.

5 oktober is de telefoon naar het reparatiecentrum verzonden en vanaf die tijd is de status niet meer geupdate.

Ik heb ze gebeld en ze zeiden dat je pas na 2weken de status verder kunt zien. Nou ik heb gewacht en vervolgens niks.. Heb een mail gestuurd en daarop kreeg ik de reactie dat de telefoon naar een Extern reparatiecentrum is gebracht. Paar dagen later kreeg ik een mail dat de reparatie langer gaat duren..

Ik heb daaropvolgend een mail gestuurd dat ik graag wil weten wat er met mijn telefoon gebeurd, aangezien pro assist duidelijkheid in de reparatie pretendeert op de site. Ik heb hier nog geen mail op terug gekregen.

Hoe moeilijk is het om even dat reparatiecentrum op te bellen en te vragen hoe het zit met mn telefoon??

Hoop maar dat het snel is opgelost... Vraag me ook serieus af waarom ze geen vervangend toestel geven, aangezien er water schade is en de telefoon rondom ook redelijk wat schade heeft...
  #1596  
Oud 30-10-12, 16:33
daantje22's schermafbeelding
daantje22 daantje22 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kuhrtje Bekijk bericht
Jullie hebben geluk volgens mij en heb ik net pech ofzo....

Ik heb de mijne 4 oktober aangemeld en ze kwamen hem ophalen. Mijn scherm was gebroken(voorkant) rondom zaten flink wat krassen en hij was in vies water gevallen. Hij vertoonde allemaal rare tekens en kon hem niet meer uitkrijgen.

5 oktober is de telefoon naar het reparatiecentrum verzonden en vanaf die tijd is de status niet meer geupdate.

Ik heb ze gebeld en ze zeiden dat je pas na 2weken de status verder kunt zien. Nou ik heb gewacht en vervolgens niks.. Heb een mail gestuurd en daarop kreeg ik de reactie dat de telefoon naar een Extern reparatiecentrum is gebracht. Paar dagen later kreeg ik een mail dat de reparatie langer gaat duren..

Ik heb daaropvolgend een mail gestuurd dat ik graag wil weten wat er met mijn telefoon gebeurd, aangezien pro assist duidelijkheid in de reparatie pretendeert op de site. Ik heb hier nog geen mail op terug gekregen.

Hoe moeilijk is het om even dat reparatiecentrum op te bellen en te vragen hoe het zit met mn telefoon??

Hoop maar dat het snel is opgelost... Vraag me ook serieus af waarom ze geen vervangend toestel geven, aangezien er water schade is en de telefoon rondom ook redelijk wat schade heeft...
Tip: pro assist stuurt naar zo'n 2 reparatiebedrijven..
ik gokte dat de mijne misschien wel eens bij dynafix kon liggen

ik voerde voor de grap mijn serienummer in op de website van dynafix en als postcode de postcode van pro assist zelf, en voilà; mijn iphone met statusreparatie werd zichtbaar en zo zag ik al voordat pro assist het wist dat mijn iphone vervangen zou worden
  #1597  
Oud 30-10-12, 16:40
Kuhrtje Kuhrtje is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 23
Standaard

Helaas haha, dat werkt bij mij niet.. Ze hebben het dus echt naar een ander bedrijf gestuurd die geen informatie verschaft over de reparatie.. Vind ik stiekem heeel erg vervelend..
  #1598  
Oud 09-11-12, 17:17
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Ik denk erover mijn pro assist verzekering op te zeggen na ruim 2 jr.
Verstandig ?
Ik heb er nooit iets mee gehad , ben voorzichtig en had nu al aardig wat kunnen uitsparen.
Tegen de tijd dat je hem een keer laat vallen kan je de reparatie wel betalen.

Opzeggen kan neem ik aan ook telefonisch met bevestiging via email ?

Laatst gewijzigd door Lowermate; 09-11-12 om 17:28.
  #1599  
Oud 09-11-12, 17:20
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Hoe lang duurt het trouwens voor je een bevestiging krijgt van je opzegging?
  #1600  
Oud 10-11-12, 09:58
deepfunky deepfunky is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lowermate Bekijk bericht
Ik denk erover mijn pro assist verzekering op te zeggen na ruim 2 jr.
Verstandig ?
Ik heb er nooit iets mee gehad , ben voorzichtig en had nu al aardig wat kunnen uitsparen.
Tegen de tijd dat je hem een keer laat vallen kan je de reparatie wel betalen.

Opzeggen kan neem ik aan ook telefonisch met bevestiging via email ?
Hou je dan wel rekening met Murphy's Law...? Verzekering opgezegd, iApparaat kapot!
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 18:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 19:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 11:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:53.