//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hahaha das waar thx voor de info!! Grtzzz alex...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #201  
Oud 09-04-10, 13:06
alexzwaal alexzwaal is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 24
Standaard

Hahaha das waar thx voor de info!!

Grtzzz alex
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 09-04-10, 13:25
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Ik ben mijn 3GS (kapotte glasplaat) nu al kwijt vanaf 18 maart.. Ik heb gisteren even een mailtje gestuurd om te vragen wat de status is van de reparatie, krijg ik deze reactie :

"Na aanleiding van onderstaande email is er gekeken naar de status van uw iPhone 3GS. Op dit moment wordt er in het repaircentre naar gekeken. Op het moment dat meer bekent is over uw toestel zullen wij u op de hoogte houden.

Hiermee uitgaande u voldoende op de hoogte te hebben gesteld."

Er wordt naar gekeken :S zo moeilijk lijkt het me niet, nieuwe glasplaat erin en klaar..
  #203  
Oud 09-04-10, 13:30
Slijder Slijder is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Benny Bekijk bericht
Ik ben mijn 3GS (kapotte glasplaat) nu al kwijt vanaf 18 maart.. Ik heb gisteren even een mailtje gestuurd om te vragen wat de status is van de reparatie, krijg ik deze reactie :

"Na aanleiding van onderstaande email is er gekeken naar de status van uw iPhone 3GS. Op dit moment wordt er in het repaircentre naar gekeken. Op het moment dat meer bekent is over uw toestel zullen wij u op de hoogte houden.

Hiermee uitgaande u voldoende op de hoogte te hebben gesteld."

Er wordt naar gekeken :S zo moeilijk lijkt het me niet, nieuwe glasplaat erin en klaar..
hebben ze niet tegen jou gezegd hoelang die ongeveer weg zou zijn voor de reparatie? bij mij zeiden ze 2 weken.. Het kan zijn dat ze het gewoon even druk hebben en dat je net iemand ben geweest die laat zijn Iphone stuurde (dus dat er nog andere voor je zitten)
  #204  
Oud 09-04-10, 13:34
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slijder Bekijk bericht
hebben ze niet tegen jou gezegd hoelang die ongeveer weg zou zijn voor de reparatie? bij mij zeiden ze 2 weken.. Het kan zijn dat ze het gewoon even druk hebben en dat je net iemand ben geweest die laat zijn Iphone stuurde (dus dat er nog andere voor je zitten)
De mevrouw over de telfoon vertelde mij 2 tot 6 weken en misschien zelfs nog langer

zal dus wel kloppen wat jij zegt, dat ze een drukke periode hebben..
  #205  
Oud 09-04-10, 17:30
BloodDragon BloodDragon is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

Nou, ik heb vorige week woensdag mijn iPhone laten ophalen vanwege haarscheurtjes. Begon de scheuren al te voelen en had geen zin om het nog verder te zien doorscheuren. Nu net gebeld voor een afspraak en ze komen hem maandag als het goed is weer terug brengen.

Van te voren werd gezegd dat het 2 tot 6 weken gemiddeld zou duren, dus het is dan nog vrij vlot gegaan. Al met al tevreden met de service (als hij inderdaad maandag weer heelhuids terugkomt, we zullen zien).
  #206  
Oud 09-04-10, 19:50
thomasmoons thomasmoons is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 1
Standaard

Via Tmobile heb ik een iPhone 3g gekocht en verzekerd bij pro-assist waar ik al jarenlang verzekerd ben. Een tijd geleden is mijn iphone tijdens het joggen uit mijn broek op de grond gevallen in het water. Toen ik hem mijn iphone van de grond opraapte werkte hij niet meer. Thuis heb ik hem laten drogen en verschillende malen geprobeerd aan te zetten, niet gelukt. Ook meerdere malen proberen te verbinden met de computer maar lukte ook niet. Ik heb toen naar pro-assist gebeld om mijn schade te melden. Een paar uur later stond een koerier van pro-assist op de stoep om mijn toestel in ontvangst te nemen. Een paar dagen later werd ik door pro-assist gebeld dat mijn simkaarthouder niet meer in het toestel zat. Deze is eruit gevallen tijdens het joggen, ik ben nog gaan zoeken of ik hem kon vinden, maar helaas. Maar goed, pro-assist vertelde mij dat ze mijn toestel niet kunnen repareren als er geen simkaarthouder in het toestel zit. Dit is schijnbaar de enigste manier om het toestel te kunnen checken. Hierop staat namelijk het IMEI nr. werd mij verteld. Ik vertelde hun mijn imei nr wat op het contract van Tmobile staat. Dat nummer komt overeen met het geregistreerde nr bij pro-assist. Alleen zonder simkaarthouder kunnen ze mijn toestel niet repareren. Inmiddels is mijn toestel weer terug gestuurd en heb ik meerdere malen gebeld met pro-assist en tmobile voor een oplossing alleen ik krijgen telkens hetzelfde antwoord. GEEN SIMKAARTHOUDER GEEN REPARATIE!
Inmiddels ben ik ten einde raad en zit ik met een kapot toestel en een contract bij tmobile + pro-assist.

Heeft iemand hier ervaring mee of advies voor mij. Laat het me weten. Bedankt

Mvg Thomas
  #207  
Oud 09-04-10, 23:32
Slijder Slijder is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomasmoons Bekijk bericht
Via Tmobile heb ik een iPhone 3g gekocht en verzekerd bij pro-assist waar ik al jarenlang verzekerd ben. Een tijd geleden is mijn iphone tijdens het joggen uit mijn broek op de grond gevallen in het water. Toen ik hem mijn iphone van de grond opraapte werkte hij niet meer. Thuis heb ik hem laten drogen en verschillende malen geprobeerd aan te zetten, niet gelukt. Ook meerdere malen proberen te verbinden met de computer maar lukte ook niet. Ik heb toen naar pro-assist gebeld om mijn schade te melden. Een paar uur later stond een koerier van pro-assist op de stoep om mijn toestel in ontvangst te nemen. Een paar dagen later werd ik door pro-assist gebeld dat mijn simkaarthouder niet meer in het toestel zat. Deze is eruit gevallen tijdens het joggen, ik ben nog gaan zoeken of ik hem kon vinden, maar helaas. Maar goed, pro-assist vertelde mij dat ze mijn toestel niet kunnen repareren als er geen simkaarthouder in het toestel zit. Dit is schijnbaar de enigste manier om het toestel te kunnen checken. Hierop staat namelijk het IMEI nr. werd mij verteld. Ik vertelde hun mijn imei nr wat op het contract van Tmobile staat. Dat nummer komt overeen met het geregistreerde nr bij pro-assist. Alleen zonder simkaarthouder kunnen ze mijn toestel niet repareren. Inmiddels is mijn toestel weer terug gestuurd en heb ik meerdere malen gebeld met pro-assist en tmobile voor een oplossing alleen ik krijgen telkens hetzelfde antwoord. GEEN SIMKAARTHOUDER GEEN REPARATIE!
Inmiddels ben ik ten einde raad en zit ik met een kapot toestel en een contract bij tmobile + pro-assist.

Heeft iemand hier ervaring mee of advies voor mij. Laat het me weten. Bedankt

Mvg Thomas
Via T-mobile een nieuwe simkaart aanvragen en zeggen dat je hem kwijt ben geraakt? daarna pro-assist bellen

Laatst gewijzigd door Slijder; 11-04-10 om 14:19.
  #208  
Oud 11-04-10, 10:10
martk2280 martk2280 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard

Het gaat hier om de simkaart HOUDER. Hier staat het lmei nummer idd. Heel klein op. Is wel echt een vervelende situatie ja. Misschien nog even met tmobile bellen voor een nieuwe simkaarthouder. Succes
  #209  
Oud 12-04-10, 19:10
rl88 rl88 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 40
Standaard

Jammer genoeg heb ik best wel wat ervaring met Pro-Assist. Toen ik nog een HTC had vond ik de service uitstekend en dus heb ik het bij de iPhone ook genomen. Alleen nu ben ik er niet meer zo tevreden over.

De eerste keer was m'n iPhone gevallen dus kapot... Ze hadden hem netjes binnen de 4 uur opgehaald en binnen 2 weken kreeg ik een 'nieuwe' iPhone. Alleen deze zat na 3 weken al helemaal vol met haarscheurtjes (waar ik bij de eerste geen last van had). Dit heb ik een aantal weken aangekeken omdat ik geen zin had om het toestel weer een tijdje kwijt te zijn. Alleen toen de Wi-Fi het ineens niet meer deed had ik toch maar besloten om ze te bellen. Ze hebben hem toen weer netjes opgehaald. Alleen toen ik na 2 weken een 'nieuwe' kreeg moest ik wel 30 euro eigen risico betalen!! Na het testen van het toestel kwam ik erachter dat de Wi-Fi het nog steeds niet deed. Na 3 dagen heb ik ze maar weer gebeld en het toestel werd weer opgehaald. Alleen vertelde ze me wel dat ik waarschijnlijk de eigen risico moest betalen omdat ik niet binnen 24 uur had gemeld dat het toestel nog steeds hetzelfde probleem had. Ik heb toen een nieuwe gekregen en hoefde gelukkig geen eigen risico te betalen (dat is wel netjes!). Alleen de Wi-Fi stopte er na een maand weer mee. Nu was ik er wel klaar mee en dacht ik ik wacht wel op de nieuwe iPhone.

Maar toen ik afgelopen week wilde update sloeg de iPhone helemaal vast en kreeg steeds error 13. Heb het update en restoren op 3 verschillende computers geprobeerd, zowel windows al mac. En op het laatst bleef er alleen maar in beeld staan dat ik hem aan moest koppelen aan iTunes. Ik heb toen Pro-Assist gebeld en ze hebben hem weer opgehaald (afgelopen vrijdag).

In het begin kreeg ik nog een HTC en nu heb ik een Nokia 2700 gekregen. Dit toestel kost 100 euro los in de winkel. En dan zeggen ze bij het afsluiten van de verzekering bij T-Mobile dat je een gelijkwaardig toestel krijg . Ik heb dit gezegd tegen de mevrouw van Pro-Assist en die zei dat ik blij moest zijn dat ik überhaupt een leentoestel kreeg....

Heeft iemand een idee of ik hier iets tegen kan doen? Ik ben er nu wel een beetje klaar mee moet ik zeggen. En vooral na de reactie van de mevrouw van Pro-Assist.
  #210  
Oud 12-04-10, 22:52
pannamoker pannamoker is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: haha
Berichten: 32
Standaard

vandaag pro assist gebeld en verteld dat mijn iphone gevallen is. zijkant is er een stuk af en een haarscheur van 5cm op de achterkant. 3 uur later stonden ze voor mijn deur hebben ze het meegenomen. kreeg een nokia aangeboden die heb ik afgeslagen en vervolgens kreeg ik een blackberry. alleen jammer dat instant messaging etc. niet werken want dan moet je een ander soort abbonement hebben hoor ik om me heen. igg het belt , smst. dusjaa..nu nog maar wachten op mijn oude iphone. ik ben van plan om 2 weken te wachten en anders zelf te bellen
  #211  
Oud 13-04-10, 13:50
fluutekruud fluutekruud is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 1
Standaard

Meer dan een maand geleden is mijn iphone opgehaald door pro assist. Er zaten scheuren en deukjes in en waar mijn oordoppen in gaan is ook kapot. Ik kreeg eerst een nokia aangeboden maar die moest al de dag erna weer opgehaald worden omdat de knoppen het niet deden. ik kreeg toen een htc die het goed deed. Nu een maand later, krijg ik mijn kapote iphone terug! er is niks gerepareerd. ze konden niet in mijn toestel komen omdat ze mijn toetsenblokering niet wisten. Ik had dit al 4 keer gemeld bij hun!! dit is toch niet normaal? waarom moeten ze sowieso in mijn telefoon? de buitenkant is toch kapot?! Ik weer opgebeld, zijn ze al mijn gegevens kwijt in hun bestand... u wordt terug gebeld meneer.. tot nu toe ben ik nog niet opgebeld. ik wacht met spanning af. hele slechte zaak die pro assist!
  #212  
Oud 14-04-10, 00:14
pannamoker pannamoker is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: haha
Berichten: 32
Standaard

Mijn iphone 3G 16gb zwart is maandag opgehaald..verwacht hem denk ik binnen 2 weken terug. maar klopt het dat je dan een 3GS krijgt?
  #213  
Oud 14-04-10, 00:19
Agaron Agaron is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 49
Standaard

Denk dat je gewoon een refurbished 3G krijgt, of ze repareren je huidige 3G. Had ook gehoopt op een 3GS maar dat was te mooi om waar te zijn.
  #214  
Oud 14-04-10, 11:36
Iphone:( Iphone:( is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 1
Thumbs down Barst

16 maart heb ik gebeld met Pro Assist om mijn iphone op te halen... Er zat een hele grote barst in..
Ze kwamen netjes binnen 4 uur mijn toestel ophalen.. nu 4 weken en 1 dag later heb ik mijn telefoon nog niet terug, 3 keer met ze gebeld
1e keer zei de dame aan de tel dat ik een nieuwe kreeg(zag ze in het systeem, was voor me besteld)
2e keer zei de dame(woensdag 7 april) dat mijn toestel 8 of 9 april binnen zou komen en dat ik uiterlijkkk maandag 12e gebeld zou worden om een aflever afspraak te maken...
Vandaag 3e keer gebeld, kreeg rustig te horen dat ik nog geduld moest hebben en dat ze nog geen idee hebben wanneer mijn toestel geleverd kan worden en wat de dame de 2e keer zei klopt niet want zij kunnen dat helemaal niet zien in het systeem... Kortom, mond houden en afwachten.. Ik vind dit behoorlijk lang duren want als ik mijn barst bij een telefoon reparateur had laten maken was ik 80 euro kwijt en mijn tel binnen 2 dagen terug gehad, maar ik dacht ach ik ben verzekerd en betaal niet voor niets.. Wel dus, een grote onzin en ben zeer ontevreden!!!
  #215  
Oud 14-04-10, 13:19
pannamoker pannamoker is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: haha
Berichten: 32
Standaard

maar er zijn toch sommige die wel een 3gs hebben ontvangen ipv de 3G?
  #216  
Oud 14-04-10, 13:59
iTim's schermafbeelding
iTim iTim is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Geleen
Berichten: 203
Standaard

Ik ben hem ongeveer 3 weken kwijt geweest, gisteren terug gebracht. Ze hebben netjes alles gerepareerd terwijl er een jailbreak op zat:

- glas
- touchscreen
- contact met lader/mac

Iedereen die denkt dat hij of zij een 3g(s) terug zal krijgen, zal ik uit hun waan nemen. Je krijgt gewoon een 3g terug.
  #217  
Oud 14-04-10, 14:05
Bulletdodger Bulletdodger is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rl88 Bekijk bericht
In het begin kreeg ik nog een HTC en nu heb ik een Nokia 2700 gekregen. Dit toestel kost 100 euro los in de winkel. En dan zeggen ze bij het afsluiten van de verzekering bij T-Mobile dat je een gelijkwaardig toestel krijg . Ik heb dit gezegd tegen de mevrouw van Pro-Assist en die zei dat ik blij moest zijn dat ik überhaupt een leentoestel kreeg....
dat is vreemd want in de voorwaarden staat dat je gewoon een leentoestel krijgt
  #218  
Oud 14-04-10, 14:16
iTim's schermafbeelding
iTim iTim is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Geleen
Berichten: 203
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bulletdodger Bekijk bericht
dat is vreemd want in de voorwaarden staat dat je gewoon een leentoestel krijgt
Ja je krijgt een leentoestel, ik had de eerste keer een nokia 6020, wat natuurlijk vreselijk is als je een iphone gewend bent. De laatste keer heb ik expliciet gevraagd om een gelijkwaardige telefoon ivm werk en de beste die ze toen beschikbaar hadden was de nokia e63. Er staat inderdaad in de voorwaarden dat je een leentoestel krijgt als je die wilt.
  #219  
Oud 14-04-10, 14:23
iTim's schermafbeelding
iTim iTim is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Geleen
Berichten: 203
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bulletdodger Bekijk bericht
dat is vreemd want in de voorwaarden staat dat je gewoon een leentoestel krijgt
Ja je krijgt een leentoestel, ik had de eerste keer een nokia 6020, wat natuurlijk vreselijk is als je een iphone gewend bent. De laatste keer heb ik expliciet gevraagd om een gelijkwaardige telefoon ivm werk en de beste die ze toen beschikbaar hadden was de nokia e63. Er staat inderdaad in de voorwaarden dat je een leentoestel krijgt als je die wilt.
  #220  
Oud 15-04-10, 03:21
pannamoker pannamoker is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: haha
Berichten: 32
Standaard

ik kreeg eergisteren een blackberry als leentoestel.
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 18:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 19:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 11:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:04.