//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mag je niet gewoon een vervangende iphone verwachten?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #261  
Oud 26-06-10, 16:12
bvdl bvdl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 6
Standaard

Mag je niet gewoon een vervangende iphone verwachten?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #262  
Oud 07-07-10, 08:52
Kremx Kremx is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

18 Juni is mijn Iphone 3GS 16GB opgehaald in verband met stof achter het scherm, scheurtje bij de dockconnector en het slechte contact met de hoofdtelefoon aansluiting.
Zojuist een compleet NIEUWE Iphone 3GS mogen ontvangen, dus ik ben helemaal tevreden
  #263  
Oud 07-07-10, 13:27
S@ND S@ND is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 4
Standaard Pro Assist

Half mei gebeurde het mij ook. Laat m'n iPhone vallen en hoorde een vreemd bijgeluid.
Ja hoor het hele scherm versplinterd ! Toestel werkte nog wel, maar die glassplinters steeds in je vingertoppen was geen pretje.
Bedacht me dat ik een verzekering had bij Pro Assist en heb ze gebeld.
"Prima mijnheer, we komen het toestel zsm ophalen en U krijgt een vervangend toestel"
Klonk goed, iPhone werd idd snel opgehaald en een "vervangend" toestel geleverd. Kon er weinig mee, maar ja...
Volgens Pro Assist zou er binnen enkele dagen bericht komen. Na 2 weken maar even gebeld : "nee mijnheer, dat kan tussen de 2 en 6 weken duren"
Waaaaaat !!!!! Geprobeerd te achterhalen waarom het zo lang moet duren, maar kwam weinig zinnigs uit (moet beoordeeld worden en, en, en)..., frustrerend.
Na 3 weken maar weer eens een mailtje ; automatisch antwoord was dat het mailtje binnen 2 weken zou worden beantwoord ??????
Na 4 weken mail/telefoon ; "uw toestel is naar het reparatiecentrum gestuurd en binnen enkele dagen zult U bericht krijgen voor de aflevering", nou eindelijk ! Niet dus...
Inmiddels 5 weken verder, weer gebeld en tegen de bierkaai in gevochten tegen de standaard antwoorden.
Enfin tegen de 6e week eindelijk het bevrijdende telefoontje. Weliswaar geen nieuw toestel, maar een nieuw scherm. Precies na 6 weken m'n iPhone weer terug.
6 WEKEN !!! BELACHELIJK
Mijn irritaties :
- geen tot zeer slechte communicatie van Pro Assist
- nergens een duidelijke status te verkrijgen
- belachelijk lange wachttijd voor wat in mijn gevalletje binnen een paar dagen opgelost had kunnen worden.
- en dan nog €30 bijbetalen

ben er helemaal klaar mee !
PRO ASSIST ? nee AMATEUR ASSIST
  #264  
Oud 07-07-10, 21:24
mikkelnl mikkelnl is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 11
Standaard

Morgen wordt mijn iPhone 3GS opgehaald: koptelefoon uitgang doet niks meer.

Na het lezen van dit topic zie ik het niet meer zo zitten, het merendeel hier lijkt toch wel érg lang te moeten wachten

Vervelendste is dat je niet kan volgen hoe de status is, pfffff....
  #265  
Oud 08-07-10, 14:36
smakkie smakkie is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 92
Standaard

Ik heb bij Pro Assist gewerkt. Ik moest defecte telefoons inboeken in het systeem.
Dus de defecte toestellen die net bij de klant waren gehaald, en bij Pro Assist binnen kwamen moest ik kijken of de klachten die op het papier stonden ook echt zo waren. En dan moest ik selecteren naar welk repaircenter ze moesten. Zaten elke dag weer verschrikkelijk veel iPhone's bij. Sommige werden opgestuurd omdat ze haarscheurtjes hadden, andere omdat de mute-knop was afgebroken, weer andere met een defect beeldscherm en weer andere met waterschade. Er zaten ook wel eens iPhone's bij die helemaal in puin lagen.

Je komt er bij zo'n bedrijf al heel snel achter welk toestel je echt niet moet nemen, en welke wel. En de iPhone valt onder wel!

Mijn ervaring met Pro Assist als mijn werkgever is niet echt goed . Ik moest van 13:00 tot 21:00 werken. Dat zeiden ze iig. Maar eigelijk was het van 13:00 tot eind (tot alles van die dag was verwerkt). Dus je was nooit om 21:00 klaar. Meestal werd het 22:30 of iets dergelijks. En dat mag niet van de ARBO.
Een vriend van mij werkt er nu als courier en die draait bijna dubbele diensten. En qua een dag vrij krijgen doen ze ook heel moeilijk. Maar dat terzijde.

Het bedrijf groeit enorm. Niet voor niks dat de baas van Pro Assist vele auto's heeft (waaronder een Aston Martin). Het gaat goed met de zaken daar.


Ik dacht: Ik zal mn ervaringen ook is delen, alleen dan als (oud) werknemer van Pro Assist.
  #266  
Oud 10-07-10, 11:17
Arjan29 Arjan29 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Haarlem, Noord Holland
Berichten: 53
Standaard

Kun je eigenlijk ook een verzekering afsluiten bij een iPhone die je los hebt gekocht in bijvoorbeeld Frankrijk of engeland?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Laatst gewijzigd door King1987; 12-07-10 om 19:15. Reden: edit knop gebruiken
  #267  
Oud 12-07-10, 19:18
smakkie smakkie is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arjan29 Bekijk bericht
Kun je eigenlijk ook een verzekering afsluiten bij een iPhone die je los hebt gekocht in bijvoorbeeld Frankrijk of engeland?

Heeft iemand hier ervaring mee?
Die maat van mij die er werkt heeft het er wel is over gehad. Maar hij wist dat ook niet precies volgens mij. Ik zal het hem is vragen of hij erachter kan komen.
  #268  
Oud 12-07-10, 20:32
LennartD LennartD is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 32
Standaard

Na al deze reacties (zowel goed als slecht), vraag ik me dus af, aangezien ik binnenkort de iPhone 4 krijg... Is het handig dit ding te verzekeren? Is hij dan ook verzekerd tegen diefstal, en is het beter dan een cover kopen voor je iPhone?

Of kan ik beter geld besparen en deze verzekering lekker laten hangen?
  #269  
Oud 12-07-10, 21:09
iSheep iSheep is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 3
Angry

Vandaag pro assist gebeld voor een reparatie. De vorige keer werd ik desgevraagd netjes op een wachtlijst gezet zodat ik wel een iPhone als tijdelijk vervang toestel kon krijgen, super! (Ik kan n.l. echt niet enkele weken opgescheept zitten met een andere smart phone, ik gebruik eenvoudigweg teveel apps voor mijn werk)

Een vervangende iPhone bleek nu niet meer mogelijk te zijn: 'iPhones zijn niet meer voorhanden' en 'dit is niet rendabel meer voor onze klanten' (pardon?)
Na wat aandringen naar het waarom kwam de aap uit de mouw: T-mobile werkt aan een nieuwe verzekering speciaal voor iPhone bezitters. Hier wordt wel een vervangende iPhone gegarandeerd. Op zich natuurlijk goed nieuws maar ja: 'de klant kan dan zijn bestaande verzekering upgraden naar de nieuwe verzekering'.
Er wordt ons dus een nieuwe en waarschijnlijk duurdere verzekering in de maag gesplitst.
Nog een punt waarop T-mobile zich schromelijk heeft vergist in de populariteit van de iPhone en nu naarstig iets moet bedenken om de rimpels glad te strijken?
  #270  
Oud 14-07-10, 13:43
MaXt0r MaXt0r is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Mijn laatste ervaring met Pro Assist was erg goed. Binnen 10 dagen had ik een nieuwe Iphone! Wel moet ik zeggen dat dit in 16 maanden al mijn 4de Iphone 3G 16GB is. De andere keren duurde het gemiddeld 3 tot 4 weken voor dat ik een nieuwe had.

Helaas heb ik gisteren moeten constateren dat mijn 4de Iphone een erg geel scherm heeft. Dit hadden de andere 3 modellen niet. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik heb Pro Assist maar weer gebeld om te zeggen dat er iets mis mee is. Nu regelen ze eerst een iphone als leentoestel en dan halen ze die van mij op. Ik kan er ten slotte nog mee werken.

Op internet zag ik meerdere verhalen van gele schermen maar dit zou bij een update voorbij moeten zijn. Bij OS4 heb ik het ook nog, dit lijkt mij niet goed. Iemand meer ervaring?

Groeten Thomas
  #271  
Oud 14-07-10, 15:39
iSheep iSheep is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaXt0r Bekijk bericht
Ik heb Pro Assist maar weer gebeld om te zeggen dat er iets mis mee is. Nu regelen ze eerst een iphone als leentoestel en dan halen ze die van mij op. Ik kan er ten slotte nog mee werken.
Ha! Vandaag nog maar eens geprobeerd of het misschien lukte om dit ook te regelen maar weer een vette 'nee'. 'We weten niet niet wat de chauffeur in de auto heeft liggen', 'We hebben geen iphones meer liggen' en 'het is administratief onmogelijk om u op een wachtlijst te zetten'.

Hmm, voor de ene klant kan het wel geregeld worden en voor de ander niet? Klinkt als een stukje 'klasse justitie'

Verder geen ervaring met gele schermen, of hebben ze er een post-it op geplakt?
  #272  
Oud 14-07-10, 15:46
MaXt0r MaXt0r is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Een beetje zeuren aan de telefoon doet wonderen Ohw wacht het was idd een post-it.. Nee het best balen, maar op internet zie ik ook berichten dat dit zo hoort.
Hopelijk gaat het deze keer ook weer zo snel.

En mensen die hier berichten achterlaten dat ze een upgrade gekregen hebben lijkt mij erg sterk! Mijn broer heeft een 3g 8gb krijgt het zelfde model terug. 2 vrienden en ik zelf kregen ook allemaal het zelfde toestel. Ga dus niet denken dat je misschien wel een 3Gs krijgt. Want dit gebeurt echt niet.

Groeten
  #273  
Oud 14-07-10, 16:23
smakkie smakkie is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaXt0r Bekijk bericht
En mensen die hier berichten achterlaten dat ze een upgrade gekregen hebben lijkt mij erg sterk! Mijn broer heeft een 3g 8gb krijgt het zelfde model terug. 2 vrienden en ik zelf kregen ook allemaal het zelfde toestel. Ga dus niet denken dat je misschien wel een 3Gs krijgt. Want dit gebeurt echt niet.
Het kan wel denk ik. Als iemand bij Pro Assist de telefoon verkeerd inboekt, zou het kunnen zijn dat je er een GS voor terug krijgt. Maar meestal wordt het wel dubbel gecheckt volgens mij (Ik heb er gewerkt, dat je niet denkt wat lult hij nou raar).
  #274  
Oud 14-07-10, 16:27
iSheep iSheep is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smakkie Bekijk bericht
(Ik heb er gewerkt, dat je niet denkt wat lult hij nou raar).
Interessant.... heb je nog tips hoe we daar zaken (lees: goede service) voor elkaar kunnen krijgen? DM me eventueel...
  #275  
Oud 14-07-10, 16:33
smakkie smakkie is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iSheep Bekijk bericht
Interessant.... heb je nog tips hoe we daar zaken (lees: goede service) voor elkaar kunnen krijgen? DM me eventueel...
Nee sorry ik heb geen idee. Ik denk net als bij alle andere service punten, gewoon boos zijn en vaak bellen. Ik heb er gewerkt als 'telefoonverwerker'. Ik kreeg de kapotte telefoons in mn handen, ook gemaakte trouwens (Lees lange post van mijn ervaring ergens in dit topic).
  #276  
Oud 16-07-10, 00:19
peanutnl peanutnl is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik ben benieuwd. Na anderhalf jaar was het raak en donderde mijn iPhone 3G 16gb uit mijn broekzak tijdens het fietsen. Barst in de linkerbovenhoek van het scherm, de chroomlook ring liet daar los, vibreren was meer een soort van tikken, homebutton haperde, volume harder deed het niet meer en barst bij dockconnector. Bijna vergeten dat ik verzekerd was via pro-assist, dus bellen.
Iets meer dan vier uur later stond er een medewerker op de stoep met een grijze container. iPhone werd meegenomen, kreeg een HTC Smart terug.
Dit is allemaal drie dagen geleden gebeurd. Tot nu toe verliep alles prima en oef, een HTC is inderdaad geen iPhone... pffff.
Fingers X-ed and to be continued.
  #277  
Oud 19-07-10, 23:08
mikkelnl mikkelnl is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 11
Standaard

Wow... ProAssist gaat bij mij ook snel:

8 juli opgehaald, vandaag gebeld dat ze woensdag 21 juli retour brengen. Minder dan 2 weken: best netjes... Ben benieuwd of het een reparatie is geworden, of een nieuwe.
  #278  
Oud 20-07-10, 12:07
renedis renedis is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 19
Standaard

zeer slechte ervaring met dit bedrijf.
er word niets geregeld omdat ze het gooien op "vermissing" terwijl het toestel kapot/verloren is gegaan na een ongeval.

Ik heb de verzekering sinds 2004 al lopen via hun en altijd netjes verlengd/aangepast naar het volgende toestel.

Na 6 jaar lang te hebben betaald hadden ze me wel wat netter mogen behandelen.
  #279  
Oud 27-07-10, 09:32
Sebastard Sebastard is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 5
Standaard

die van mij is bij hun 10 week weggeweest omdat ie niet voorradig was 8(
  #280  
Oud 27-07-10, 19:01
dannyneet dannyneet is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard iphone gevallen

hallo ik heb 6 dagen geleden me iphone laten vallen en hij lag in 2e ik heb gelijk pro assist gebeld en deze kwamen hem na 3 uur netjes op halen op mijn werk adres ik had alleen wat woorden met die lellebel van een telefooniste die beweerde namelijk dat ik het met een simpele nokia telefoon kon doen als leen toestel vervolgens kwam de chauffeur tog egt met een HTC aanzetten heeft me wel een kwartier gekost om het toestel aan te zetten (Windows):S maar goed het werkt en ik kan bellen door de vele tips uit het forum heb ik gelijk na 6 dagen al gebeld met pro assist mijn iphone 3gs 32GB is idd niet meer te repareren en er is een nieuwe in bestelling in hoop dat die snel binnen komr maar er is geloof ik een leverings probleem van de 3GS maar goed daar kunnen ze bij pro niks aan doen kort om prima service bij hunnie petje af
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:10.