//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door peanutnl Ik ben benieuwd. Na anderhalf jaar was het raak en donderde mijn iPhone 3G 16gb uit mijn broekzak tijdens het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #281  
Oud 28-07-10, 14:26
peanutnl peanutnl is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peanutnl Bekijk bericht
Ik ben benieuwd. Na anderhalf jaar was het raak en donderde mijn iPhone 3G 16gb uit mijn broekzak tijdens het fietsen. Barst in de linkerbovenhoek van het scherm, de chroomlook ring liet daar los, vibreren was meer een soort van tikken, homebutton haperde, volume harder deed het niet meer en barst bij dockconnector. Bijna vergeten dat ik verzekerd was via pro-assist, dus bellen.
Iets meer dan vier uur later stond er een medewerker op de stoep met een grijze container. iPhone werd meegenomen, kreeg een HTC Smart terug.
Dit is allemaal drie dagen geleden gebeurd. Tot nu toe verliep alles prima en oef, een HTC is inderdaad geen iPhone... pffff.
Fingers X-ed and to be continued.
kleine update:
nu precies 2 weken na 'ter reparatie aangeboden':

net gebeld en gevraagd naar een statusupdate. Blijkt dat er zojuist in het systeem is gezet dat mijn iphone 3g - 16gb - zwart niet te repareren is. Een nieuw toestel is in bestelling... Netjes.

to be continued...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #282  
Oud 28-07-10, 18:53
MoniqueZ MoniqueZ is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 9
Standaard

Ook ik heb mijn Iphone laten ophalen door Proassist voor de bekende scheurtjes bij de dockaansluiting plus het ontbreken van de volumeknop (afgebroken).

Ik kreeg een HTC toestel te leen met een miniklein schermpje
De proassist persoon die mijn Iphone heeft opgehaald vertelde mij dat hij geen Blackberry mag leveren aan Iphonehouders want dan heb je kans op torenhoge internetrekeningen. Maar ik heb gewoon een Iphone abonnement, met onbeperkt internet. En internet is toch internet, of het nou op een BB is of op een Iphone?
  #283  
Oud 29-07-10, 15:45
Nowa's schermafbeelding
Nowa Nowa is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 41
Standaard

De laatse keer heb ik 10-11 weken gewacht op een vervangend toestel van Pro-Assit. Toch zit ik er aan te denken om mijn 3G verzekering, die per kwartaal loopt om te zetten naar de Iphone4G welke ik op korte termijn via T-Mobile geleverd krijg.

Heb contact gehad met ProAssist en je kan gewoon een Imei wijziging aanvragen. Je kan dit in een T-Mobile shop doen of je kan een mail sturen naar Pro Assist met een NL aankoopbon (binnen 14 dagen na ontvangst). Ik zie zo snel niet waar ik hem anders kan verzekeren. Zoek dit wel verder uit maar voor nu kan de verzekering 1-1 over wat toch een veilig gevoel is met al dat glas en een kleine van 2 jaar.

Dit even ter info voor de mensen die een 4G ontvangen en hier nog een 3G/3Gs verz. hebben lopen.

Laatst gewijzigd door Nowa; 29-07-10 om 15:48.
  #284  
Oud 29-07-10, 16:47
Bulletdodger Bulletdodger is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 105
Standaard

Korte vraag: Lost proassist problemen met haarscheuren in de backcover netjes op? Laat ik het zo zeggen is het een reden om hem daarvoor te laten terugsturen?

Laatst gewijzigd door Bulletdodger; 29-07-10 om 18:21.
  #285  
Oud 29-07-10, 22:50
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bulletdodger Bekijk bericht
Korte vraag: Lost proassist problemen met haarscheuren in de backcover netjes op? Laat ik het zo zeggen is het een reden om hem daarvoor te laten terugsturen?
Volgens mij valt dat onder cosmetische schade, en dat wordt niet vergoed.

Ik denk met de nieuwe iPhone 4 op komst, dat Pro Assist het druk krijgt! :')
  #286  
Oud 30-07-10, 09:24
Bulletdodger Bulletdodger is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NiekR Bekijk bericht
Volgens mij valt dat onder cosmetische schade, en dat wordt niet vergoed.
Ja dat dacht ik ook, maar ik belde gisteravond even met de helpdesk, en duidelijk aangegeven dat het een haarscheurtje was, en ze melden dat het absoluut gedekt is, waarschijnlijk omdat het een fabricagefout is. Het kost wel het eigen risico.

Zou eigenlijk gek zijn als het niet zo zou zijn, als je geen verzekering hebt dan kan je hem gewoon opsturen via t-mobile, onder de voorwaarde dat de scheur niet voelbaar is. Als het wel voelbaar zou zijn is het valschade en laat dat nu gedekt zijn door de verzekering

Laatst gewijzigd door Bulletdodger; 30-07-10 om 09:29.
  #287  
Oud 30-07-10, 13:10
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bulletdodger Bekijk bericht
Ja dat dacht ik ook, maar ik belde gisteravond even met de helpdesk, en duidelijk aangegeven dat het een haarscheurtje was, en ze melden dat het absoluut gedekt is, waarschijnlijk omdat het een fabricagefout is. Het kost wel het eigen risico.

Zou eigenlijk gek zijn als het niet zo zou zijn, als je geen verzekering hebt dan kan je hem gewoon opsturen via t-mobile, onder de voorwaarde dat de scheur niet voelbaar is. Als het wel voelbaar zou zijn is het valschade en laat dat nu gedekt zijn door de verzekering
Als ze haarscheur niet voelbaar is, kan ik hem op laten sturen via T-Mobile? Mijn garantie is al verlopen.
  #288  
Oud 02-08-10, 22:21
raised raised is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 2
Standaard

Hoe zit dat trouwens met je eigen data? Als ik m'n itelefoon meegeef aan die boys van pro-assist heb ik liever niet dat ze gaan neuzen in mijn gegevens. En idem omdat ik hier lees dat ze me wss een nieuwe 3GS terugsturen. Kan je een algehele backup draaien van je itelefoon en als je dan een nieuwe terugkrijgt, al je data in een keer naar die nieuwe overzetten?

Zo ja, dan kan ik m'n Foon wissen voordat ik m'n meegeef aan pro-assist, wel zo veilig.
  #289  
Oud 02-08-10, 23:29
Nowa's schermafbeelding
Nowa Nowa is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 41
Standaard

Als je de kans hebt zou ik hem leeg meegeven. Ik heb een leen Iphone van ze gehad waarmee ik kon Hyven met het account van de vorrige "lener". Toen ik het toestel weer had ingeleverd heb ik voor al mn gebruikte accounts voor de zekerheid ook de wachtwoorden gewijzigd. Wil niet zeggen dat zij zelf in je data gaan neuzen maar ik heb er geen goed gevoel bij.
  #290  
Oud 03-08-10, 16:09
ismus ismus is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: NL
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peanutnl Bekijk bericht
kleine update:
nu precies 2 weken na 'ter reparatie aangeboden':

net gebeld en gevraagd naar een statusupdate. Blijkt dat er zojuist in het systeem is gezet dat mijn iphone 3g - 16gb - zwart niet te repareren is. Een nieuw toestel is in bestelling... Netjes.

to be continued...


En?

Heb je al wat gehoord. Want ik kreeg vandaag ook te horen dat mijn 3G niet te repareren was. Dus ik krijg een andere. En ik moest geduld hebben ivm leveringsproblemen.

En wat ik ook soms te horen krijg is dat je een grote kans hebt dat je een 3Gs gaat krijgen. Ik heb liever deze week nog een 3G ipv weken te wachten op een 3Gs.
  #291  
Oud 03-08-10, 16:46
mdl mdl is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 69
Standaard

Pro Assist... tja.......

Ik heb mijn iphone 3 weken geleden in het water laten vallen. Deed helemaal niks meer, dus ik pro assist gebeld. Ze zouden elk moment kuenn komen dus ik moest thuis blijven. Na 5 uur waren ze er dan eindelijk.

Ik zou een leentoetstel krijgen is mij verteld dat gelijkwaardig is aan de iphone. Ik kreeg een Nokia 6021!! nokia 6021 cep telefonu resimleri, resim upload, ykleme servisi

De enige overeenkomst met mijn iphone en dit antiek ding is dat je ermee kunt bellen, smsen en dat ze beiden zwart zijn!!!

Ik ben mijn iphone nu 3 weken kwijt en hoop dat het niet veel langer gaat duren. Op 2 okt. loopt immers ook mijn t-mobile contract af die ik tevens niet verleng en heb stopgezet.

M.v.g.
  #292  
Oud 04-08-10, 10:42
Rudy7002 Rudy7002 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 21
Standaard

mijn iphone was 2 weken geleden in het zwembad gevallen, pro assist was er net binnen de 4 uur.
De iPhone was helemaal van het padje door het water, lampjes bleven maar branden, zelfs toen toestel uit stond ,werd warm etc etc.

ik heb een nokia 2700 als leentoestel..... echt pre-historisch!

Net gebeld met PA, maar er was nog niks bekend over mijn telefoon.
  #293  
Oud 04-08-10, 11:00
mdl mdl is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy7002 Bekijk bericht
mijn iphone was 2 weken geleden in het zwembad gevallen, pro assist was er net binnen de 4 uur.
De iPhone was helemaal van het padje door het water, lampjes bleven maar branden, zelfs toen toestel uit stond ,werd warm etc etc.

ik heb een nokia 2700 als leentoestel..... echt pre-historisch!

Net gebeld met PA, maar er was nog niks bekend over mijn telefoon.

Jou nokia 2700 is nog vele malen luxer dan mijn nokia 6021 die ik heb gekregen. Hoop dat het niet al te lang meer gaat duren!
  #294  
Oud 04-08-10, 11:07
onny0808 onny0808 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ismus Bekijk bericht
En?

Heb je al wat gehoord. Want ik kreeg vandaag ook te horen dat mijn 3G niet te repareren was. Dus ik krijg een andere. En ik moest geduld hebben ivm leveringsproblemen.

En wat ik ook soms te horen krijg is dat je een grote kans hebt dat je een 3Gs gaat krijgen. Ik heb liever deze week nog een 3G ipv weken te wachten op een 3Gs.
Ik weet dat het heel moeilijk wachten is, ik heb dus ook makkelijk praten, maar je kunt beter wachten op een 3Gs, want het verschil tussen een 3G en 3Gs is echt wel groot, sowieso de snelheid en het gebruik van 4.0. En als je geluk hebt krijg je een 16G ipv je huidige 8G.

Suc6
  #295  
Oud 04-08-10, 11:13
mdl mdl is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door onny0808 Bekijk bericht
Ik weet dat het heel moeilijk wachten is, ik heb dus ook makkelijk praten, maar je kunt beter wachten op een 3Gs, want het verschil tussen een 3G en 3Gs is echt wel groot, sowieso de snelheid en het gebruik van 4.0. En als je geluk hebt krijg je een 16G ipv je huidige 8G.

Suc6

Ik had een zwarte 3G 8gb. Ik krijg nu volgens de telefoniste een "splinter" nieuwe 3GS 16 GB (wit of zwart)

wel een vooruitgang dus! En mijn abo loopt over 1,5 maand af.
  #296  
Oud 04-08-10, 11:52
onny0808 onny0808 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mdl Bekijk bericht
Ik had een zwarte 3G 8gb. Ik krijg nu volgens de telefoniste een "splinter" nieuwe 3GS 16 GB (wit of zwart)

wel een vooruitgang dus! En mijn abo loopt over 1,5 maand af.
Cker een vooruitgang!!! Hoelang heb je moeten wachten? Want misschien zal dat het wachten voor ismus verzachten.....
  #297  
Oud 04-08-10, 11:56
mdl mdl is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door onny0808 Bekijk bericht
Cker een vooruitgang!!! Hoelang heb je moeten wachten? Want misschien zal dat het wachten voor ismus verzachten.....

Ben nog aan het wachten.. Nu 3 weken.
  #298  
Oud 04-08-10, 16:43
piponld piponld is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 21
Standaard

Gisteravond m'n Iphone 3G per ongeluk in het zeewater laten vallen, vanochtend om 09.00 uur Pro Assist gebeld, 09.35 stonden ze voor de deur... hoezo snel?
Als leentoestel een Nokia E71 gekregen en de dame aan de helplijn gaf aan dat m'n Iphone waarschijnlijk wel overleden zou zijn en dat ik wel even moest wachten op een nieuwe Iphone omdat de levertijden nogal lang zijn... ze zal het toch niet over een Iphone4 hebben
Ben er na een paar uur al wel achter dat je Iphone missen niet echt fijn is.

Tot nu toe tevreden over de service en zeer nieuwsgierig hoe snel ik opnieuw gecontact ga worden en welk voorstel ik krijg, ze liet al iets doorschemeren over een alternatief voor de Iphone maar dat gaan we niet accepteren hier. Dan wacht ik wel even een paar dagen (wishful thinking i know)

Als het de Iphone4 wordt gaat deze jongen hier helemaal door het dak whoehahahahaha
  #299  
Oud 04-08-10, 16:57
mdl mdl is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 69
Standaard

Ga er maar niet veel van uit dat het een iphone 4 wordt
  #300  
Oud 04-08-10, 16:58
mdl mdl is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 69
Standaard

Ik had ook een 3g. Toen ik belde hoe het er mee stond zei ze dat ik een 3gs met 16gb krijg. Deze zul jou waarsch. ook krijgen.

ik ben nu 3 weken aan het wachten....
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 18:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 19:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 11:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:27.