//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mdl Zo, de mijne is net binnen! Ik moet zeggen, valt zeker niet tegen. Ik heb er wel 3 weken op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #341  
Oud 11-08-10, 22:09
iTim's schermafbeelding
iTim iTim is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Geleen
Berichten: 203
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mdl Bekijk bericht
Zo, de mijne is net binnen!

Ik moet zeggen, valt zeker niet tegen. Ik heb er wel 3 weken op moeten wachten maar wat ik er voor terug krijg is zeker de moeite waard!

Ik had eerst een I-phone 3g [8gb], en heb nu een splinter nieuwe I-phone 3gS [8gb] gekregen.

Alles nog in orginele verpakking in de doos. Het is een splinter nieuwe zei de man van pro assist. Dit is ook te zien op de doos (nieuwste software erop)

Ben tevreden!

Ik heb hetzelfde, iphone 3G in reparatie, even gebeld, iphone 3G (s) in bestelling als nieuw toestel. Heb mijn iphone al 4 of 5x laten repareren, en ik ben echt blij dat ik bij pro assist zit!!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #342  
Oud 11-08-10, 22:38
Maddog Maddog is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 78
Standaard

Hey mensen,

Ik heb eens zitten snuffelen op internet en kom uit bij de website gsmverzekeren.nl

Als ik de voorwaarden bekijk van het Platina pakket zijn deze volgens mij hetzelfde als bij pro assist.
De maandelijkse kosten zijn €8,95 per maand.

Iemand ervaring met deze verzekering??
Volgens mij is dit van Actua verzekeringen.


Gr Randy
  #343  
Oud 11-08-10, 23:39
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maddog Bekijk bericht
Hey mensen,

Ik heb eens zitten snuffelen op internet en kom uit bij de website gsmverzekeren.nl

Als ik de voorwaarden bekijk van het Platina pakket zijn deze volgens mij hetzelfde als bij pro assist.
De maandelijkse kosten zijn €8,95 per maand.

Iemand ervaring met deze verzekering??
Volgens mij is dit van Actua verzekeringen.


Gr Randy
Volgens mij komen ze hem daar niet binnen 4 uur (in de Benelux) ophalen bij schade en krijg je ook gen leentoestel?
Even uit mijn hoofd, heb de voorwaarden niet meer in mijn hoofd zitten.
  #344  
Oud 12-08-10, 01:11
Maddog Maddog is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 78
Standaard

Ja dat van die vier uur heb ik ook effe nergens gelezen zo snel maar dat van dat leentoestel wel.... En het gaat mij erom dat ie tenminste gemaakt wordt mocht ie uit m'n zak vallen....
  #345  
Oud 12-08-10, 11:14
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maddog Bekijk bericht
Ja dat van die vier uur heb ik ook effe nergens gelezen zo snel maar dat van dat leentoestel wel.... En het gaat mij erom dat ie tenminste gemaakt wordt mocht ie uit m'n zak vallen....
Maar voor een paar euro minder, kan je bij T-Mobile dus (meer) services verwachten.
  #346  
Oud 12-08-10, 20:06
mike803 mike803 is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 12
Standaard

Kleine update van me,volgende week woensdag krijg ik weer een nieuwe 3gs 32gb.
PA belde me vandaag dat ze weer wat binnen hadden gehad.
  #347  
Oud 12-08-10, 20:11
suusje2410 suusje2410 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Nabij Eindhoven
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mike803 Bekijk bericht
Kleine update van me,volgende week woensdag krijg ik weer een nieuwe 3gs 32gb.
PA belde me vandaag dat ze weer wat binnen hadden gehad.
Hoi Mike, wat fijn voor je.
Ik snap niet zo veel van die communicatie daar.. Toen ik vanmiddag belde was ook de 32gb niet leverbaar hahahaha....
Zo raar!

Suzanne
  #348  
Oud 13-08-10, 00:25
Knarnie Knarnie is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

@ Suzanne,

Gewoon heel veel zeuren, eisen dat je wordt doorverbonden en dure woorden gebruiken. Uiteindelijk heb ik de manager service en reparatie gesproken en zij heeft het binnen 2 dagen voor me geregeld; maandag krijg ik mn nieuwe i phone 16 gb 3gs....het is dus wel mogelijk je moet er alleen heel veel moeite voor doen. Heb ook een klachten mail gestuurd naar ze misschien heeft dit geholpen. (ik heb m hieronder voor je gecopieerd).

"Geachte Mevrouw/Mijnheer, Rotterdam 30-07-2010

Inzake dossiernr:

Via deze weg wil ik mijn ongenoegen laten blijken over de service geleverd door Pro-assist. Ik heb mijn I-phone 3gs op 18 juni aangeboden ter reparatie. Na enige tijd heb ik gebeld om te informeren naar de voortgang van de reparatie. Mij is toen verteld dat de I-phone vervangen zou worden door een compleet nieuw toestel. Inmiddels zijn er bijna twee maanden verstreken en heb tot op heden nog steeds geen nieuw toestel mogen ontvangen. Aangezien de maximale reparatie duur van Pro Assist vier weken bedraagt lijkt het mij allerzins redelijk om hier compensatie voor te krijgen. Wat mij dan nog meer ontstemt is het feit dat pro-assist zijn verplichtingen niet na komt maar wel op 28 juli het recht meent te hebben om premie af te schrijven. U zult begrijpen dat dit op mij als een zeer opmerkelijke manier van zaken doen overkomt.
Vandaag is mij een aanbod gedaan om in plaats van een I-Phone over te stappen op een Blackberry 7900, alhoewel dit op mij overkomt als een enigszins redelijk aanbod ga ik hier absoluut niet mee akkoord. Ik heb bewust gekozen voor een I-phone om de daarbij horende functies en mogelijkheden van het toestel en wil dan ook niet overstappen op een ander merk toestel. Toen ik dit meldde werd mij gezegd dat ik dan moest wachten totdat de I-phone weer leverbaar is. Dit is natuurlijk absoluut geen optie, pro-assist heeft een verantwoordelijkheid ten op zichtte van haar klanten en kan hen niet eeuwig laten wachten. Mijn inziens heeft pro-assist een slecht contract met Apple cq T-Mobile waardoor er onvoldoende I-phones geleverd worden. Ik vind dat klanten hier niet de dupe van mogen en kunnen worden.
Wat mijn probleem verder compliceert is dat ik vanaf half augustus voor een half jaar in Australië zal verblijven. Ik verwacht dan ook van Pro-assist dat er voor die tijd een passende oplossing wordt getroffen met een minimaal gelijkwaardig Apple toestel. Mocht dit niet mogelijk zijn dan vind ik het een niet meer dan passende vergoeding om mij te voorzien van een I-phone 4G zodra deze leverbaar zijn."
  #349  
Oud 13-08-10, 01:16
mcman mcman is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 119
Standaard

Heeft iemand al een iphone 4 bij hun kunnen verzekeren?
__________________
Beschikt over een I-Phone 3G 16gb Wit. Was nummer 22 in Roterdam tijdens de launch!
  #350  
Oud 13-08-10, 09:57
DirkieB DirkieB is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Zaandam
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mike803 Bekijk bericht
Kleine update van me,volgende week woensdag krijg ik weer een nieuwe 3gs 32gb.
PA belde me vandaag dat ze weer wat binnen hadden gehad.
Vanmiddag maar weer even bellen om te vragen wat ze me gaan opsturen. Ik zit inmiddels 5 weken zonder iphone dus mag ik ook wel even zeuren
  #351  
Oud 13-08-10, 11:28
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mcman Bekijk bericht
Heeft iemand al een iphone 4 bij hun kunnen verzekeren?
Ja, ik! Gewoon via T-Mobile, die regelen het dan (verder) af met Pro Assist.
Zojuist mijn polis via de mail ontvangen.
  #352  
Oud 13-08-10, 13:00
mcman mcman is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NiekR Bekijk bericht
Ja, ik! Gewoon via T-Mobile, die regelen het dan (verder) af met Pro Assist.
Zojuist mijn polis via de mail ontvangen.
zal dan maar eens gaan bellen.

Dank!
  #353  
Oud 13-08-10, 18:16
suusje2410 suusje2410 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Nabij Eindhoven
Berichten: 21
Standaard

@ KNARNIE.

Hartelijk bedankt voor je tip. Ik ga er mee aan de slag en hoop op een spoedig resultaat!

Suzanne
  #354  
Oud 14-08-10, 13:23
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard Omzetten ProAssist verzekering 3GS --> 4 piece of cake...

Vanmorgen in de T-Mobile shop de verzekering om laten zetten van de iPhone 3GS 32GB naar de iPhone 4 32GB. Fluitje van een cent, mits je alle relevante informatie bij de hand hebt, i.c. verzekeringsbewijs/polis oude iphone en factuur/pakbon van de nieuwe én beide toestellen, want de IMEI's worden gecheckt. Nu kan de 3GS morgen zonder problemen en volledig geschoond van mijn data naar zijn nieuwe baasje ...
__________________
 iPhone 12 Pro 256GB  iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion 

Laatst gewijzigd door Operafreak; 14-08-10 om 18:58.
  #355  
Oud 14-08-10, 15:47
suusje2410 suusje2410 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Nabij Eindhoven
Berichten: 21
Standaard

Hallo Allemaal,

Zoals in eerdere posts te zien is wacht ook ik op een nieuwe Iphone 3GS 16GB. Ik vraag me af of het nieuwe toestel compleet in de doos komt (geseald) óf enkel het toestel. Ik ben misschien van plan de 3gs te verkopen en dan bij te leggen voor een 4. Dat gaat natuurlijk een stuk makkelijker met een dichte, nieuwe doos. Weet iemand dat hier? Wat je aangeleverd krijgt van PA?

Ik hoop op een antwoord!

Suzanne
  #356  
Oud 14-08-10, 23:55
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suusje2410 Bekijk bericht
Hallo Allemaal,

Zoals in eerdere posts te zien is wacht ook ik op een nieuwe Iphone 3GS 16GB. Ik vraag me af of het nieuwe toestel compleet in de doos komt (geseald) óf enkel het toestel. Ik ben misschien van plan de 3gs te verkopen en dan bij te leggen voor een 4. Dat gaat natuurlijk een stuk makkelijker met een dichte, nieuwe doos. Weet iemand dat hier? Wat je aangeleverd krijgt van PA?

Ik hoop op een antwoord!

Suzanne
Waarom zou het makkelijker gaan met een nieuwe, gesealde doos? Beetje misleidend niet, want het is en blijft een tweedehands.
  #357  
Oud 15-08-10, 03:00
suusje2410 suusje2410 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Nabij Eindhoven
Berichten: 21
Standaard

Ik, persoonlijk, geef meer voor een Iphone die compleet ingeseald is als eentje die al uit de verpakking is geweest. En als de seal er nog om zit weet je altijd zeker dat er niets mee is gebeurd. Wat ik raar vind is dat je zegt dat het tweedehands is, waarom dan? Ik snap wel dat hij/zij niet letterlijk de eerste eigenaar is maar het product is toch nieuw? Dan is toch degene die het opent de eerste eigenaar? Of zie ik dat dan verkeerd? Beetje offtopic trouwens..
  #358  
Oud 16-08-10, 10:47
mrmo mrmo is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 19
Standaard

bij mijn iphone werkt er een speakertje niet goed, begint de metalen rand los te raken en heb een haarscheurtje bij de connector. ik meen hier ergens in dit topic gelezen te hebben dat apple reparatie door derden niet toe laat. betekent dit als ik mijn iphone laat ophalen door PA dat ik dan vrijwel zeker een nieuwe terugkrijg?
  #359  
Oud 16-08-10, 11:47
Tomtje Tomtje is offline
 
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Mol, Noord België
Berichten: 113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrmo Bekijk bericht
bij mijn iphone werkt er een speakertje niet goed, begint de metalen rand los te raken en heb een haarscheurtje bij de connector. ik meen hier ergens in dit topic gelezen te hebben dat apple reparatie door derden niet toe laat. betekent dit als ik mijn iphone laat ophalen door PA dat ik dan vrijwel zeker een nieuwe terugkrijg?
Of een gerefurbished toestel... Maar dat is gelijk aan een nieuwe
  #360  
Oud 16-08-10, 21:09
Gonster Gonster is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Lutjebroek
Berichten: 249
Standaard

Ik zit te denk aan een verzekering bij pro assist, deze heb ik gebeld, en ze vertelde me langs een tmobileshop te gaan, daar dat makkelijker zou zijn......iemand hier ervaring mee (dat je je verzekering af moet sluiten bij een tmobileshop en niet direct bij por-assist)??
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 18:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 19:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 11:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:13.