//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wacht ook al vanaf 1 juli op een nieuwe nadat ik mijn 3G 16GB heb ingeleverd en een belabberde Nokia terug heb gekregen. Heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #381  
Oud 21-08-10, 12:04
Issss Issss is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

Ik wacht ook al vanaf 1 juli op een nieuwe nadat ik mijn 3G 16GB heb ingeleverd en een belabberde Nokia terug heb gekregen.

Heb per mail de bevestiging gehad dat een nieuwe in bestelling is en dat de levertijd onbekend is. 1 september is de volgende checkpoint en daarna maar eens kijken wat ze kunnen/willen doen. Ze zouden mijns inziens gewoon moeten kunnen wisselen met een 16GB 3GS die zijn er nog genoeg lijkt mij.

Inderdaad wel ***** dat je ondertussen premie blijft betalen voor een toestel dat je niet hebt.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #382  
Oud 21-08-10, 13:43
Popmaah Popmaah is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik wacht nu sinds 13 juni (12 weken) en ik heb elke week er heen gebeld. Maar ik krijg gewoon niet te horen wanneer ik m'n iphone terugkrijg. Ik baal hier zelf verschrikkelijk van i.v.m het gebruik van de iphone voor het testen van websites etc. voor m'n bedrijf. En het duurt gewoon heel lang, men koopt zo'n iphone voor de functionaliteiten die het aanbied.

Ik heb al een klachtenbrief naar PA gestuurd, maar tot nu toe nog geen reactie op gekregen.

Ook snap ik best dat het lastig is voor hun om nog aan die iphones te komen. Maar daar moet in principe de klant niet de dupe van worden, en PA met een redelijk voorstel moet aankomen ipv een ander toestel of een minder toestel aan te bieden.
  #383  
Oud 23-08-10, 11:36
DirkieB DirkieB is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Zaandam
Berichten: 14
Standaard

Ik heb hier in dit topic een aantal maal gelezen dat ProAssist garandeert binnen 4 weken een toestel te hebben vervangen, maar ik heb mijn contract nog eens nagelezen en kan nergens iets over een tijdslimiet vinden.

Kan iemand mij misschien vertellen waar die 4 weken vandaan komt?

Overigens kan ProAssist dit leveringsprobleem niet op overmacht gooien, want dat staat wel gedefinieerd en wel als iets als: Nucleaire of natuurlijke rampen zoals overstromingen, aardbevingen en orkanen. Of vertraging door het niet verantwoord op pad kunnen sturen van een koerier door de weersomstandigheden (denk aan hele heftige regen, sneeuw, gladheid zoals afgelopen winter een aantal dagen).

Blijft dan natuurlijk wel zo dat als die 4 weken niet ergens zwart op wit staat dat het erg lastig is om het op contractbreuk oid te gooien. Klagen dat het onredelijk lang duurt kan natuurlijk altijd.
  #384  
Oud 23-08-10, 20:04
PetertjeIphone PetertjeIphone is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard

Heey ja ik heb ook het zelfde, ben ook me Iphone al 7weken kwijt aan PA al 5weken staat een nieuwe in besteld. maar ze krijgen nog geen 3gs 16gb geleverd en ze weten nog niet de levertijd is. Maar weet iemand of we al kunnen eissen voor en iphone 4 16gb want daar kunnen ze wel bij t-mobile de levertijd van geven 6a8 weken, want dit schiet niet op!!
  #385  
Oud 24-08-10, 14:26
LTU LTU is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Popmaah Bekijk bericht
Ik wacht nu sinds 13 juni
hier moet ik bijna van huilen. ik wacht (maar) vanaf 29 juni.
  #386  
Oud 24-08-10, 18:38
wouter2190 wouter2190 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 73
Standaard

Is het bij pro assist zo, dat als je je telefoon per ongeluk hebt laten vallen, en er zit een barst in je scherm, dat die dan kosteloos wordt gerapereerd?

Hoeveel betaal je eigenlijk per maand, en wat heb je dan allemaal?
  #387  
Oud 25-08-10, 07:15
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard Nieuwe foon / zelfde verzekering ?

Is het mogelijk om als je je huidige iphone verkoopt , je verzekering daarop over te dragen naar je nieuwe telefoon ?
Of zou je eerst je oude moeten opzeggen en een nieuwe moeten aangaan voor de nieuwe iphone ?
  #388  
Oud 25-08-10, 19:30
pilzcabine65 pilzcabine65 is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard

Hier ook schade aan m'n Iphone 3GS 32GB, 2 weken terug netjes opgehaald, aftandse Nokia als leentoestel (heb uit nood maar ff een ouwe 3g 8GB gekocht om tenminste m'n contacten te restoren).

Belde net met Proassist, vertelden me ook dat ik een nieuw toestel krijg maar dat er problemen zijn met uitlevering.

ben benieuwd hoelang dit gaat duren, wel blij dat ik alsnog een iphone ter beschikking heb die ik wel weer verkoop als ik een nieuwe krijg.

Ik ben benieuwd of ik misschien een Iphone 4 krijg wanneer de 3GS 32GB niet meer leverbaar is. Ik neem zeker geen genoegen met de 8GB variant omdat ik elke GB van de 32 altijd vol heb (podcasts, music, videos en superveel apps) ;-).

Ciao
  #389  
Oud 26-08-10, 12:27
mklerks mklerks is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 13
Standaard

Ik heb afgelopen zondag in zes dagen nadat ik mijn iPhone 4 32gb zwart had, 'm perongeluk laten vallen.
Het was net een kapotte ruit.

Eind van de middag meteen gebeld naar Proassist, ze kwamen 'm 's avonds ophalen en ik kreeg een hele oude Nokia. Toen ik op dit forum keek en ik las dat sommige mensen ook een nieuwe HTC hadden gekregen, heb ik een dag laten toch maar even gebeld.
En dezelfde avond (22:45u) kwamen ze de Nokia omruilen voor een gloednieuwe HTC. Dit vind ik toch best wel netjes.
Ik zou 'm telefoon ongeveer 4 weken kwijt zijn zeiden ze aan de telefoon. Heeft het zin om elke week even te bellen om te vragen hoe het ermee staat of kunnen ze dat niet zien?
  #390  
Oud 26-08-10, 13:59
DirkieB DirkieB is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Zaandam
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mklerks Bekijk bericht
Ik heb afgelopen zondag in zes dagen nadat ik mijn iPhone 4 32gb zwart had, 'm perongeluk laten vallen.
Het was net een kapotte ruit.

Eind van de middag meteen gebeld naar Proassist, ze kwamen 'm 's avonds ophalen en ik kreeg een hele oude Nokia. Toen ik op dit forum keek en ik las dat sommige mensen ook een nieuwe HTC hadden gekregen, heb ik een dag laten toch maar even gebeld.
En dezelfde avond (22:45u) kwamen ze de Nokia omruilen voor een gloednieuwe HTC. Dit vind ik toch best wel netjes.
Ik zou 'm telefoon ongeveer 4 weken kwijt zijn zeiden ze aan de telefoon. Heeft het zin om elke week even te bellen om te vragen hoe het ermee staat of kunnen ze dat niet zien?
Ze kunnen aan te telefoon alleen de status checken. Mijn iPhone staat nu dus al 7 weken op 'in bestelling' en ik ben voorlopig niet aan de beurt. Hoe het met de iPhone 4 is qua leverbaarheid weet ik natuurlijk niet, misschien kunnen ze die van jouw wel fixen. Je kan volgende week in ieder geval even bellen om te kijken of je een nieuwe krijgt of dat ze hem laten repareren. Als je een nieuwe moet krijgen van ze wens ik je heel veel sterkte ...
  #391  
Oud 27-08-10, 01:53
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard

Ik heb hem op 16 augustus ingeleverd en vandaag gebeld en te horen gekregen dat hij alweer op weg terug is naar pro assist. Ik kan hem dus ergens volgende week verwachten.

Volgens de gast die ik aan de lijn had was dat erg snel, maar voor mij blijft het lang duren..
  #392  
Oud 27-08-10, 13:57
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

He verrot heb mijn 3GS 16gb wit in de vijver laten vallen. Kutklus om dat ding eruit te vissen. Maar nu is hij zo dood als ene pier.. Hij is alleen gruwelijk warm.. Maar goed dat zal de kortsluiting wel zijn. PA gebeld en ze komen hem binnen nu en 4 uur ophalen. Kreeg wel te horen dat de Iphones op dit moment moeilijk geleverd wordt en dat het lang kan duren. Ze vertelde me dat Apple geen Iphones meer levert aan ze. Lijkt me toch niet echt een correcte zaak. Maar goed ik ga het afwachten. Ik mis hem nu al. Zit nu weer met mijn oude Samsungetje.. Bagger ding....

Maar goed ik houd jullie op de hoogte.
gr.
  #393  
Oud 27-08-10, 14:13
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard

Claim dan direct een fatsoenlijke telefoon van pro assist, zoals andere gebruikers. Zo'n nokia zoals ik nu heb is drama..
  #394  
Oud 27-08-10, 18:27
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Ik heb een Nokia E63 gekregen van die lui. Opzich werkt hij prima alleen tijdens het bellen kraakt hij als een tierelier. Niet bepaald een pretje. Ga zo maar weer eens bellen, want dit is niet bepaald plezant. Maar goed ben benieuwd hoelang het gaat duren.
  #395  
Oud 27-08-10, 18:52
Ikfoldsoms Ikfoldsoms is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Vind het ideaal dat ze de telefoon komen ophalen en brengen. Alleen jammer dat het nu al twee maanden duurt. Al die tijd met een leen toestel gezeten. Heb inmiddels iPhone 4, maar nog steeds een leen toestel.

Ik had een 3G, die hebben ze opgehaald. Krijg nu wel een gloednieuwe iPhone 3GS!
  #396  
Oud 28-08-10, 01:51
TheJab TheJab is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ikfoldsoms Bekijk bericht
Vind het ideaal dat ze de telefoon komen ophalen en brengen. Alleen jammer dat het nu al twee maanden duurt. Al die tijd met een leen toestel gezeten. Heb inmiddels iPhone 4, maar nog steeds een leen toestel.

Ik had een 3G, die hebben ze opgehaald. Krijg nu wel een gloednieuwe iPhone 3GS!
Hoi allemaal,

Mijn iPhone 3Gs 32 GB is eergisterenavond gestolen in een automaterialenzaak door een of andere debiel die daar vaste klant is! Hij staat mooi op de beveiligingsbeelden,
waarop hij eventjes mijn iPhone weggriste van de toonbank.(Hoe stom kun je zijn?).
Ik wist meteen heel wat te achterhalen zoals in welke auto hij rijdt,welke buurt hij woont,welk bedrijf hij werkt...daarmee ben ik naar de politie gegaan en die is er nu mee bezig.Ik heb een T-Mobile abonement zakelijk en heb de iphone pas sinds 3 maandjes met een 2 jarige abonement.Gelukkig heb ik de T-Mobile Gegarandeerd en Compleet samen afgesloten bij mijn abonement.
Ik ga morgen de kopietjes van de aangifte sturen naar Pro Assist,zodat ik een nieuwe iPhone kan krijgen,mocht mijn oude niet boven water komen.

Ik heb gisteren een nare ervaringen gehad met Pro Assist zoals een botte,onhulpzame telefoniste....een oude aftandse nokia die na 4 uur er nog niet was.Ik dus bellen met PA...anyway ik heb een klacht per email verzonden:

"Geachte heer/mevrouw

Bij deze wil ik een officiel klacht indienen en wil ik mijn ongenoegen spreken over de manier waarop er met mij als persoon zaken is gedaan.Het volgende is gebeurd:

Op Donderdag 26 Augustus 2010, omstreeks 14:45 uur werd ik doorverbonden door T-mobile zakelijk (0800-7112),nadat mijn Iphone 3gs met de SIM-kaart van mijn T-mobile i500 abonement was gestolen en geblokkeerd door T-Mobile,kreeg ik een telefoniste aan de lijn (de naam weet ik niet meer,maar ik neem aan dat het geveriffieerd kan worden) die bot,onbehulpzaam en kortaf was.

Ik heb mevrouw uitgelegd dat ik een afspraak had met de politie om 18:30 uur (26-2010,dezelfde dag) om aangifte te doen en of ze zo vriendelijk wilde zijn om de koerier te vragen of hij voorof na de tijdstip tussen 18:00 uur en 19:00 uur het leentoestel en de duo SIM-kaart kon afleveren.En mevrouw bleef alleen volhouden dat ik tussen 14:30 uur tot 18:30 uur thuis moest wachten op de koerier.Wat ik mevrouw ook vertelde is dat de diefstal nog vers is en dat ik de dader zo snel mogelijk gepakt wil hebben,want namelijk het is in een automaterialenzaak
in Amsterdam en de dader is op beveiligingscamera's opgenomen op heterdaad dat hij mijn toestel wegpikte!
En dat er daardoor dus haast bij was,en tegenwoordig MOET je op afspraak aangifte doen.
Ik vertelde mevrouw ook dat ik niet op 2 plekken kon zijn,ik kon wel tot een uur of 18:15 uur thuis blijven,zodat ik nog de afspraak kon halen,maar mevrouw bleef maar vasthouden aan 1 verhaal en dat het leentoestel en SIM-kaarten BINNEN 4 UUR bezorgd zouden worden.
Vervolgens vroeg ik mevrouw of ik iemand anders (een meerdere c.q. supervisor) kon spreken,hierop WEIGERDE ze dit en heb
ik gewoon toegestemd om thuis te wachten!

Ik heb tot 19:00 uur gewacht,waarna ik T-Mobile zakelijk ben gaan bellen,na 12 minuten kreeg ik iemand aan de lijn die mij voor
16 minuten lang in de wacht hield,om een lang verhaal kort te maken,kwam ik omstreeks 19:55 uur bij Pro Assist terecht.
Toen ik de telefoniste (Pro Assist) aan de lijn kreeg,vroeg ik waar de koerier gebleven was en mevrouw vertelde mij dat het druk was en dat hij pas vanavond om 21:30 uur zou aankomen en dat ik dan het leentoestel en duo SIM-kaarten in mijn bezit zou
hebben,maar de SIM-kaarten zouden pas de volgende dag geactiveerd worden!
En over het feit dat de koerier nooit is op komen dagen zei mevrouw: "Het is overmacht,het staat in de voorwaarden"....nou beste mevrouw of meneer,ik heb de voorwaarden gelezen en hieronder heb ik een bijlage erbij,om daar een antwoord op te geven.

Ik vond dit dus echt belachelijk en respectloos richt mij als klant/persoon en zei ook tegen mevrouw dat ik dit niet pikte en vroeg haar
of ze me terug wilde doorverbinden met T-Mobile.
Hierna moest ik weer natuurlijk een tijdje wachten voor ik weer doorverbonden werd met Pro Assist.
En eindelijk kreeg ik een aardige mevrouw aan de lijn die mij vertelde dat de koerier die onder weg was richting mijn adres pech
onderweg heeft gekregen en dat hij heel lang op vervangend vervoer moest wachten.Met deze mevrouw heb ik een nieuwe afspraak
gemaakt voor Vrijdag 27 Augustus tussen 07:00 uur en 11:00.
Nou vind ik dit raar dat ik 2 verschillende verhalen te horen krijg van 2 verschillende Pro Assist telefonisten op 2 verschillende tijdstippen en dat zet mij ook aan het twijfelen.

Nou is het kortom samengevat,ik ben vanaf 14:30 uur aan het bellen met T-Mobile en Pro Assist beziggeweest en dan heb ik alsnog
NIETS bereikt,ikkon geen aangifte doe,ik heb de afspraak met de politie moeten verschuiven naar morgen (wat de dader alleen maar meer tijd geeft om MIJN iPhone te verkopen),mijn prive-afspraken zijn allemaal in de soep gelopen,ik heb met mijn auto allemaal onnodige kilometers gemaakt.

Dit is zowat een beetje mijn verhaal,graag zou ik u verzoeken of u kan achterhalen wie ik heb gesproken en mij verkeerd heeft
behandeld en of daar wat aan gedaan kan worden.

En graag verzoek ik u om mij hierin te compenseren.

Afwachtend op uw antwoord en met vriendelijke groet "

Ik heb dus een hele slechte ervaring met Pro Assist!

Nou had ik ook met mijn gestolen iPhone 3Gs altijd een slecht netwerkdekking,waar ik enorm van baal(de) en mijn vraag aan jullie is onder de iPhone 4 gebruikers,hoe is het met het netwerk gesteld?

En mijn volgende vraag is...ik las hierboven op het forum dat iemand een 3g kwijt was of gestolen dat ie een nieuw toestel kreeg,maar dan in de vorm van een 3Gs??!
Dus mijn vraag is...ik wil de iPhone 4 (al is het alleen maar dat ie sneller internetpagina's download),wanneer ik een nieuw toestel krijg,kan ik die zo bestellen of moet ik die afdwingen met gezeur en gemail??..(ze hebben al wat goed te maken met me )
En hoe zit het met de GB's?..de mijne was een 32 GB.

Hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven.
  #397  
Oud 28-08-10, 03:01
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Eerlijk gezegd denk ik niet dat je de iPhone 4 als vervanging krijgt. Sterker nog, ik denk dat je helemaal niks voor vervanging krijgt (niet bot bedoeld). Maar volgens mij wordt diefstal alleen vergoed als het duidelijk wordt aangetoond (daarvoor heb je de beelden) maar ook in een beveiligde ruimte lag (dus als er bij je thuis wordt ingebroken dan moet het niet 'gewoon' op tafel liggen maar bijvoorbeeld in een kamer die ook op slot was.

Zoiezo al stom dat je een leentoestel kiest boven je aangifte bij de politie. Die leentoestel kon de volgende dag ook wel worden gebruikt. Natuurlijk balen van je iPhone, maar ik denk dat je geen poot hebt om op te staan.

Over je iPhone 4 vraag: antenne is weldegelijk beter, maar het signaal wordt wel slechter zodra je je hand over de antenne heen doet (vooral bij 3G. Bij GPRS (GSM) maakt het bijna niks uit).
  #398  
Oud 28-08-10, 04:46
TheJab TheJab is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Eerlijk gezegd denk ik niet dat je de iPhone 4 als vervanging krijgt. Sterker nog, ik denk dat je helemaal niks voor vervanging krijgt (niet bot bedoeld). Maar volgens mij wordt diefstal alleen vergoed als het duidelijk wordt aangetoond (daarvoor heb je de beelden) maar ook in een beveiligde ruimte lag (dus als er bij je thuis wordt ingebroken dan moet het niet 'gewoon' op tafel liggen maar bijvoorbeeld in een kamer die ook op slot was.

Zoiezo al stom dat je een leentoestel kiest boven je aangifte bij de politie. Die leentoestel kon de volgende dag ook wel worden gebruikt. Natuurlijk balen van je iPhone, maar ik denk dat je geen poot hebt om op te staan.

Over je iPhone 4 vraag: antenne is weldegelijk beter, maar het signaal wordt wel slechter zodra je je hand over de antenne heen doet (vooral bij 3G. Bij GPRS (GSM) maakt het bijna niks uit).

Bedankt voor je reactie.
Volgens mij heb je mijn verhaal niet goed gelezen.
Nou Ik heb wel degelijk een HARDE poot om op te staan.
Ik heb die figuur op bewegend beeld,waar hij met zuiver beeld mijn iphone met zwart hoesje rustig in zijn zak steekt!
En sterker nog winkelbediende wil meegetuigen...en wie zegt dat ik geen aangifte heb gedaan?...Ik heb wel degelijk aangifte gedaan...binnen 24 uur...en de sim geblokkeerd.
De beelden die werden mij binnen 2 en half uur vrijgegeven.
Dus ik heb geen verklaring met dat ik ben gerold of ofzo,ik ben bestolen
en ik heb KEIHARD bewijs.
  #399  
Oud 28-08-10, 09:39
YvoStaudt YvoStaudt is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Twente
Berichten: 16
Standaard

rustig rustig rustig...
  #400  
Oud 28-08-10, 14:09
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheJab Bekijk bericht
Bedankt voor je reactie.
Volgens mij heb je mijn verhaal niet goed gelezen.
Nou Ik heb wel degelijk een HARDE poot om op te staan.
Ik heb die figuur op bewegend beeld,waar hij met zuiver beeld mijn iphone met zwart hoesje rustig in zijn zak steekt!
En sterker nog winkelbediende wil meegetuigen...en wie zegt dat ik geen aangifte heb gedaan?...Ik heb wel degelijk aangifte gedaan...binnen 24 uur...en de sim geblokkeerd.
De beelden die werden mij binnen 2 en half uur vrijgegeven.
Dus ik heb geen verklaring met dat ik ben gerold of ofzo,ik ben bestolen
en ik heb KEIHARD bewijs.
Lees voorwaarde 4.2.3 nog maar eens. Dan weet je wel waar we het over hebben.
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:40.