//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zat een klein scheurtje in mijn 16 gb 3G, werd vijf weken geleden opgehaald door PA en volgende week krijg ik een nieuwe iPhone 4. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #441  
Oud 03-09-10, 22:03
regenhond regenhond is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Zat een klein scheurtje in mijn 16 gb 3G, werd vijf weken geleden opgehaald door PA en volgende week krijg ik een nieuwe iPhone 4. Hier dus absoluut geen reden tot klagen..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #442  
Oud 04-09-10, 06:40
Robbor Robbor is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door regenhond Bekijk bericht
Zat een klein scheurtje in mijn 16 gb 3G, werd vijf weken geleden opgehaald door PA en volgende week krijg ik een nieuwe iPhone 4. Hier dus absoluut geen reden tot klagen..
Je hebt gelijk, maar wisten ze al niet sneller dat het niet te repareren was, hadden ze vijf weken nodig om te zien dat dit een toestel was dat meteen vervangen zou worden?

Want dan lijkt het me dat het inderdaad FIFO wordt behandeld, anders kan je bij binnenkomst al een snelle selectie maken, waarbij de te repareren toestellen een langere doorlooptijd hebben dan de te vervangen toestellen.

Zo heb je minder klanten die lang toestelloos zijn.
De jongen die gisteren mijn telefoon kwam omruilen die zat al drie uur te niksen in zijn auto, dus zo heel druk is het niet lijkt me dan.
  #443  
Oud 04-09-10, 07:08
regenhond regenhond is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robbor Bekijk bericht
Je hebt gelijk, maar wisten ze al niet sneller dat het niet te repareren was, hadden ze vijf weken nodig om te zien dat dit een toestel was dat meteen vervangen zou worden?
Wanneeer je kritisch bent kun je het zo bekijken. Zelf denk ik dat we er voor moeten waken om geen dingen te eisen die niet realistisch zijn. Laten we wel wezen, voor 6 euro per maand moeten we geen wondereen verwachten op het gebied van service. Voor mij is het een goede service met een goede prijs/kwaliteit verhouding. De vervanging duurt even maar het is uiteindelijk wel goed geregeld.

We zijn een verwend volkje en krijgen steeds meer de neiging om voor een dubbeltje op de eerste rang te willen zitten. Veel opmerkingen richting PA hier vind ik terecht en begrijpelijk maar er zit toch ook wel erg veel onredelijk gezeur tussen.
  #444  
Oud 04-09-10, 07:23
Robbor Robbor is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 64
Standaard

Er zit inderdaad een hoop onredelijk geneuzel tussen, zeker!

Maar een bedrijf doet een bepaalde belofte, en als je nou een weekje langer moet wachten is er ook niks aan de hand, dat valt best mee.

Alleen vind ik het niet onredelijk om te verwachten dat ik een iPhone als leentoestel krijg, er zijn een aantal apps die ik moet gebruiken om mijn werk uit te kunnen voeren, en als zelfstandige is het wel zo handig als je gewoon je zaken kan blijven doen.

Misschien is het handiger als ik een tweede iPhone aanschaf, maar dit moet niet nodig zijn als ProAssist zijn beloften nakomt.

Na twee jaar met een iPhone gewerkt te hebben is het ook niet zo vreemd dat ik er een bepaalde mobiliteit en workflow op na heb gehouden. Die mis ik nu, en ik ben niet zo kinderachtig om meteen verhalen op te hangen dat dit mij veel geld kost, want dat is niet zo, maar het kost me wel veel meer tijd en moeite om hetzelfde gedaan te krijgen als voorheen.

Kort gezegd, als ik geweten had hoe afhankelijk ik van het toestel zou zijn nu, en hoe slecht het geregeld was met de leentoestellen van ProAssist, dan had ik geen verzekering afgesloten en had ik een tweede toestel gekocht.

En ik betaal toch zeker 8 euro per maand, geen 6...
  #445  
Oud 04-09-10, 10:22
piponld piponld is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 21
Standaard

Vandaag weer eens een telefoontje eruit gegooid naar PA met de vraag wat de stand van zaken is. Heb mn Iphone zo'n vijf weken geleden meegegeven aan chauffeur en kreeg te horen van de dame aan de lijn dat er inderdaad een nieuwe is besteld voor me, dat ze niet kon vertellen hoe lang het nog gaat duren en dat de iphone's slecht leverbaar zijn.
Same old story dus :-( Bij haar aangegeven dat ik het toch moeilijk te verteren vind dat men bij PA geen uitsluitsel kan geven over de verwachtte levertijd.
Dame zou mij maandagavond contacten hierover...... zal mij benieuwen
  #446  
Oud 04-09-10, 14:04
Robin84 Robin84 is offline
• iOS 4.0.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DirkieB Bekijk bericht
Een beetje zeuren om het zeuren imo ... als ze dat plekje voor jou hadden gereserveerd en volgende week pas bellen met de mededeling: We komen hem morgen brengen! Was je gelukkig geweest. Wees gewoon blij dat je eindelijk resultaat hebt, je krijgt zelfs een iphone4! En het is inderdaad niet FIFO. Maar redelijk random / op volgorde van bellen en gebeld worden. Hoe laat was jij gebeld? Ik 's ochtends om 10.30 en woon in Amsterdam. En het kon al niet eerder dan woensdag.
Ik heb afgelopen week contact opgenomen met de "webcare" van ProAssist en ik moet zeggen dat ik heel netjes ter woord ben gestaan. Ik kreeg namelijk het gevoel dat mensen die meer (online) klagen namelijk een iPhone 4 aangeboden kregen. Mij kon verzekerd worden dat dit niet het geval is, en dat er op basis van FIFO wordt gehandeld.

In mijn geval gaat het om een 16GB 3G die 27 Juli is ingenomen door ProAssist. Aangezien het toestel word omgeruild kan ik alleen wachten tot er een nieuwe 16GB iPhone is, op het moment dat dit geen 3GS is zal dit een iPhone 4 worden (het gaat dus om beschikbaarheid op het moment dat je aan de beurt bent gekomen).

Nu las ik echter op tweakers (bron) van een persoon die zijn iPhone een dag later heeft aangeboden en dus wel al een afspraak heeft staan voor een iPhone 4. Ik hou er niet van om hier over te klagen (aangezien ik zelf in de tussentijd al een iPhone 4 heb aangeschaft), maar vind het duidelijk dat er vanuit ProAssist een stuk eerlijker en directer naar ons gecommuniceerd dient te worden.
  #447  
Oud 04-09-10, 14:51
dwbrand dwbrand is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 7
Standaard

Yes, iphone 4 binnen!
  #448  
Oud 04-09-10, 16:29
Robbor Robbor is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dwbrand Bekijk bericht
Yes, iphone 4 binnen!

En hoe lang heb jij moeten wachten?
  #449  
Oud 04-09-10, 17:42
pilzcabine65 pilzcabine65 is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard

Nou, vandaag heeft Pro-assist weer heerlijk afgedaan voor mij.

Ik heb eerder deze week met een telefoniste de afspraak gemaakt dat ze vandaag tussen 13:00 en 17:00 m'n nieuwe 3GS zouden brengen.

Niemand gezien of gehoord vanmiddag, dus om 17:00 netjes even gebeld en gevraagd hoelaat ik de chaffeur kon verwachten. Na enig wachten kreeg ik de mededeling dat mijn Iphone vandaag niet op de goede locatie had gelegen en dat 'ie niet mee was gekomen met het busje.

Nou dat is lekker, de telefonist vertelde mij dat ze me wel hebben gebeld om de afspraak te verzetten. Ik ben nog steeds niet gek en gaf aan niets vernomen te hebben, geen gemiste oproep helemaal niets, terwijl m'n telefoon 24/7 aan staat. De beste man dacht dat dat wel een storing , (hallo jouw hele bedrijf is één grote storing) zou zijn geweest waardoor ik niets had vernomen.

Nou het is werkelijk om te huilen, wat een prutsers bij elkaar. Ben benieuwd of ze zich a.s. dinsdag wel aan gemaakte afspraken kunnen houden, of anders gewoon even bellen en geen "storing" hebben anders word ik misschien toch gek.

Succes allemaal!
  #450  
Oud 04-09-10, 19:29
regenhond regenhond is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robbor Bekijk bericht
En ik betaal toch zeker 8 euro per maand, geen 6...
Hmm, heb het even nagekeken, ik betaal €6,95 per maand.

Natuurlijk mag je voor dat geld ook het een en ander aan service verwachten, ik doelde eigenlijk vooral op die onbeholpen klachtbrieven die in sommige berichten staan. Als die personen praten zoals ze schrijven dan begrijp ik wel dat de medewerkers van PA hun geduld af en toe verliezen.

Laatst gewijzigd door regenhond; 04-09-10 om 19:38.
  #451  
Oud 06-09-10, 14:19
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard

bah, ze leveren nog steeds nieuwe 3gs uit bij solid vision..

bijkomend probleem is dat ik nu MOET herstellen naar 4.0.2........ *help
  #452  
Oud 06-09-10, 15:42
Rudy7002 Rudy7002 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cubesten Bekijk bericht
bah, ze leveren nog steeds nieuwe 3gs uit bij solid vision..

bijkomend probleem is dat ik nu MOET herstellen naar 4.0.2........ *help
okay, ik krijg een 4 van ze
  #453  
Oud 06-09-10, 15:44
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard

pff mijn telefoon lijkt nu eindelijk te werken.. voorlopig houd ik op met klagen.

Laatst gewijzigd door cubesten; 06-09-10 om 16:26.
  #454  
Oud 07-09-10, 10:43
B-ruil's schermafbeelding
B-ruil B-ruil is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 18
Standaard

Iemand ervaring hier met TKgarant van telefoonkopen.nl?
Dit valt voor zover ik het kon zien ook onder ProAssist.
En dan de volgende vraag...
Ik lees van alles over 14 dagen bedenktijd bij een telefoonverzekering, wanneer gaan deze 14 dagen precies in?
Op het moment dat je getekend hebt?
  #455  
Oud 07-09-10, 12:08
netfox netfox is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 13
Standaard

Heb vandaag een nieuwe 3gs gekregen, geen 4

En dat na al dat wachten... dat klagen... en die *&^*#$ van een servicedesk, had ik dat wel leuk gevonden als compensatie. Naja; in ieder geval weer normaal bereikbaar.
  #456  
Oud 07-09-10, 12:24
regenhond regenhond is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

@Netfox: Was jou wel een iPhone 4 toegezegd?

Ik moet nog een week wachten alvorens ze de iPhone komen brengen, het zou een 4 zijn. Als het alsnog een 3GS wordt dan zou dat jammer zijn.
  #457  
Oud 07-09-10, 12:31
netfox netfox is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 13
Standaard

Is mij niet toegezegd, ik had er ook niet naar gevraagd.
  #458  
Oud 07-09-10, 12:35
LTU LTU is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door regenhond Bekijk bericht
@Netfox: Was jou wel een iPhone 4 toegezegd?

Mijn toestel wordt vanmiddag geleverd, het moet een iPhone 4 zijn,volgens de telefoniste van Pro Assist.
  #459  
Oud 07-09-10, 13:39
Issss Issss is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LTU Bekijk bericht
Mijn toestel wordt vanmiddag geleverd, het moet een iPhone 4 zijn,volgens de telefoniste van Pro Assist.
Same here.

5 juli mijn 16GB 3G ingeleverd.
Vandaag tussen 12 en 16 uur zou de iPhone 4 moeten arriveren.

Ben benieuwd.
  #460  
Oud 07-09-10, 13:53
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robbor Bekijk bericht
Er zit inderdaad een hoop onredelijk geneuzel tussen, zeker!

Maar een bedrijf doet een bepaalde belofte, en als je nou een weekje langer moet wachten is er ook niks aan de hand, dat valt best mee.

Alleen vind ik het niet onredelijk om te verwachten dat ik een iPhone als leentoestel krijg, er zijn een aantal apps die ik moet gebruiken om mijn werk uit te kunnen voeren, en als zelfstandige is het wel zo handig als je gewoon je zaken kan blijven doen.

Misschien is het handiger als ik een tweede iPhone aanschaf, maar dit moet niet nodig zijn als ProAssist zijn beloften nakomt.

Na twee jaar met een iPhone gewerkt te hebben is het ook niet zo vreemd dat ik er een bepaalde mobiliteit en workflow op na heb gehouden. Die mis ik nu, en ik ben niet zo kinderachtig om meteen verhalen op te hangen dat dit mij veel geld kost, want dat is niet zo, maar het kost me wel veel meer tijd en moeite om hetzelfde gedaan te krijgen als voorheen.

Kort gezegd, als ik geweten had hoe afhankelijk ik van het toestel zou zijn nu, en hoe slecht het geregeld was met de leentoestellen van ProAssist, dan had ik geen verzekering afgesloten en had ik een tweede toestel gekocht.

En ik betaal toch zeker 8 euro per maand, geen 6...
Nou het lijkt me raar dat ze een Iphone als leentoestel geven. Ze geven je de mogelijkheid om van een leentoestel gebruik te maken. Er staat verder nergens dat dit hetzelfde toestel moet zijn als wat je had. Ik ben het ermee eens dat het eerste leentoestel dat je krijgt vaak gaar en oud is. Maar na gelijk een belletje van dat het toestel niet goed is, krijg je vaak een gloednieuw toestel als leentoestel. En nee dat is geen Iphone, want dat zou raar zijn als ze daar al moeite mee hebben om die te leveren. Dus ik vindt het niet zo raar. Ik denk dat je blij mag zijn dat je gebruik kunt maken van een leentoestel.
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:25.