//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) JAHOOR! Half 2, Pro Assist aan de deur, met een iphone 4!. super blij! nu nog micro sim regelen!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #461  
Oud 07-09-10, 14:02
LTU LTU is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

JAHOOR!
Half 2, Pro Assist aan de deur, met een iphone 4!. super blij! nu nog micro sim regelen!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #462  
Oud 07-09-10, 14:25
Robbor Robbor is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani538 Bekijk bericht
Nou het lijkt me raar dat ze een Iphone als leentoestel geven. Ze geven je de mogelijkheid om van een leentoestel gebruik te maken. Er staat verder nergens dat dit hetzelfde toestel moet zijn als wat je had. Ik ben het ermee eens dat het eerste leentoestel dat je krijgt vaak gaar en oud is. Maar na gelijk een belletje van dat het toestel niet goed is, krijg je vaak een gloednieuw toestel als leentoestel. En nee dat is geen Iphone, want dat zou raar zijn als ze daar al moeite mee hebben om die te leveren. Dus ik vindt het niet zo raar. Ik denk dat je blij mag zijn dat je gebruik kunt maken van een leentoestel.
Daar heb je het mis, bij het afsluiten van de verzekering stond nadrukkelijk vermeld dat er een iPhone geleverd zou worden als leentoestel.

De eerste keer dat ik gebruik maakte van de service was toen ik mijn mobiel na een week al moest terugsturen wegens een defect dat al aanwezig was, hiervoor kreeg ik een iPhone leentoestel.

Nu echter, zijn alle mensen op vakantie en houden de telefoons wat langer bij zich omdat ze die niet om kunnen ruilen, en daar horen veel iPhones bij.

Het bedrijf mag dan wel problemen hebben met het leveren van iPhones, maar dat mag nooit het probleem van de klant zijn, helemaal niet als er nadrukkelijk gezegd werd dat er gezorgd werd voor een iPhone.

Ik vind het idioot om te zeggen "Ik denk dat je blij mag zijn dat je gebruik kunt maken van een leentoestel." Want daar beginnen de problemen, dat mensen als makke lammetje genoegen nemen met inferieure service waar je wel degelijk veel geld voor neerlegt.

Ja veel geld, want 7,95 per maand, zoveel kost mijn brand, glas en rechtsbijstandverzekering niet eens.

Denk asjeblieft eens na voor je ongefundeerd berichten plaatst die mij vertellen dat ik blij moet zijn met een bedrijf dat je naait waar je bij staat.
  #463  
Oud 07-09-10, 14:52
regenhond regenhond is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Tut-tut-tut Robbert, niet zo driftig reageren. Er is best wat aan te merken op de service van PA maar om ze te betichten van naaierij, dat is pas ongefundeerd. Laten we niet vergeten dat ze door de leveringsproblemen bij Apple zelf veel extra kosten moeten maken door duurdere modellen uit te leveren dan waar de klanten recht op hebben. Die extra kosten hebben ze niet begroot toen ze de maandpremie uitgerekend hebben die klanten nu betalen. Het is voor PA ongetwijfeld ook een strop maar uiteindelijk leveren ze de klanten wel een nieuwer en veel geavanceerder product, daar heb ik waardering voor. Daar kunnen veel andere bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Enne, over die goedkope brandverzekering van je toko. Wacht maar eens tot je huisje af fikt, dan denk wel anders over je brandverzekering. De meeste mensen kunnen namelijk 4 jaar procederen om een acceptabele uitkering te krijgen. De grote maatschappijen zullen standaard de aansprakelijkheid bij de verzekerde neerleggen die maar moet bewijzen dat de brand niet opzettelijk is ontstaan. Veel verzekeringsmaatschappijen zullen koste wat kost het uitkeren van schade vertragen in de hoop dat de verzekerde het opgeeft of een schikking met minder accepteert. Feit dat PA niet moeilijk doet en een splinternieuwe telefoon uitlevert aan klanten maakt ze in mijn ogen een positieve uitzondering. Natuurlijk mag het allemaal wel wat sneller maar de uiteindelijk uitkering van schade is het belangrijkste en dat doen ze gewoon erg goed.
  #464  
Oud 07-09-10, 15:02
Robbor Robbor is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door regenhond Bekijk bericht
Enne, over die goedkope brandverzekering van je toko. Wacht maar eens tot je huisje af fikt, dan denk wel anders over je brandverzekering. De meeste mensen kunnen namelijk 4 jaar procederen om een acceptabele uitkering te krijgen. De grote maatschappijen zullen standaard de aansprakelijkheid bij de verzekerde neerleggen die maar moet bewijzen dat de brand niet opzettelijk is ontstaan. Veel verzekeringsmaatschappijen zullen koste wat kost het uitkeren van schade vertragen in de hoop dat de verzekerde het opgeeft of een schikking met minder accepteert. Feit dat PA niet moeilijk doet en een splinternieuwe telefoon uitlevert aan klanten maakt ze in mijn ogen een positieve uitzondering. Natuurlijk mag het allemaal wel wat sneller maar de uiteindelijk uitkering van schade is het belangrijkste en dat doen ze gewoon erg goed.
Daar heb ik wel degelijk ervaring mee, bedankt dat je me eraan helpt herinneren, denk eens na man.

ProAssist maakt geen positieve indruk, want ik wil helemaal geen nieuwer toestel, ik wil snelle service, en service waarvoor ik betaal.

Als iemand mij probeert te vertellen tevreden te zijn met middelmatigheid, dan vind ik het mijn goed recht om te laten weten dat middelmatigheid niet is waarvoor we betalen bij het bedrijf.
  #465  
Oud 07-09-10, 15:06
regenhond regenhond is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robbor Bekijk bericht
Als iemand mij probeert te vertellen tevreden te zijn met middelmatigheid, dan vind ik het mijn goed recht om te laten weten dat middelmatigheid niet is waarvoor we betalen bij het bedrijf.
Ik wens je veel succes bij het vinden van een maatschappij die het beter doet.
  #466  
Oud 07-09-10, 17:01
piponld piponld is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 21
Standaard

Hallooooooo luitjes, misschien ff on topic blijven ipv elkaar een beetje op te ****en?
Nog steeds aan het wachten hier en dan met stille hoop op een 4 ipv 3Gs. Kan iemand mij vertellen of er vanaf nu alleen maar 4's geleverd worden of is dit tijdelijk/willekeur en kan je alsnog een 3Gs geleverd krijgen?
Ook erg nieuwsgierig naar de tijd dat je hebt moeten wachten alvorens je nieuwe toestel geleverd te krijgen.
Dat zijn wellicht zaken die de mensen die nu nog wachten interesseert

Verder...Peace
  #467  
Oud 07-09-10, 17:24
Rudy7002 Rudy7002 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 21
Standaard

Ik heb nu zwart op wit gekregen dat ik een iphone 4 16gb krijg.
Al met al valt het me nog goed mee. 7 weken van inlevering 3g tot uitlevering iphone 4.
Als je bij t-mobile een nieuwe besteld heb je hem niet sneller.
Pro-assist zat natuurlijk ook in een lastig parket, zij konden immers ook niet aan iphone's komen.
Neemt natuurlijk niet weg dat de informatiestroom en communicatie beter had kunnen zijn, hoop dat ze dit verbeteren in de toekomst.
Ik laat in ieder geval mijn verzekering gewoon doorlopen, want wil niet met een onverzekerde iphone 4 rondlopen.
Sinds ik contact heb opgenomen met Francis van de webcare is het allemaal duidelijker en beter geworden.
  #468  
Oud 07-09-10, 18:00
pilzcabine65 pilzcabine65 is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard

Hey mensen,

Ik heb rond 20 augustus m'n 3GS 32GB ingeleverd en vandaag een nieuwe 3GS 32GB ontvangen.

Niets Iphone 4, meerdere keren nagevraagd bij de helpdesk maar is tegen mij geen woord over gesproken, maar ik ben weer gelukkig met een nieuwe.

Succes
  #469  
Oud 07-09-10, 18:05
Triaxxx Triaxxx is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pilzcabine65 Bekijk bericht
Hey mensen,

Ik heb rond 20 augustus m'n 3GS 32GB ingeleverd en vandaag een nieuwe 3GS 32GB ontvangen.

Niets Iphone 4, meerdere keren nagevraagd bij de helpdesk maar is tegen mij geen woord over gesproken, maar ik ben weer gelukkig met een nieuwe.

Succes
Waar kom jij vandaan dan? welke regio. Ben namelijk benieuwd of het per regio nog verschild wat er uitgeleverd word.
  #470  
Oud 07-09-10, 20:27
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy7002 Bekijk bericht
Ik heb nu zwart op wit gekregen dat ik een iphone 4 16gb krijg.
Al met al valt het me nog goed mee. 7 weken van inlevering 3g tot uitlevering iphone 4.
Als je bij t-mobile een nieuwe besteld heb je hem niet sneller.
Pro-assist zat natuurlijk ook in een lastig parket, zij konden immers ook niet aan iphone's komen.
Neemt natuurlijk niet weg dat de informatiestroom en communicatie beter had kunnen zijn, hoop dat ze dit verbeteren in de toekomst.
Ik laat in ieder geval mijn verzekering gewoon doorlopen, want wil niet met een onverzekerde iphone 4 rondlopen.
Sinds ik contact heb opgenomen met Francis van de webcare is het allemaal duidelijker en beter geworden.
Zorg er dan wel voor dat je dat bij T-Mobile even laat overzetten op je nieuwe imei nummer, anders blijf je betalen voor een toestel dat je niet meer hebt en ben je voor je nieuwe alsnog onverzekerd! Je mag er niet van uit gaan dat ProAssist dat voor je regelt..
__________________
 iPhone 12 Pro 256GB  iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion 
  #471  
Oud 07-09-10, 23:18
Rudy7002 Rudy7002 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak Bekijk bericht
Zorg er dan wel voor dat je dat bij T-Mobile even laat overzetten op je nieuwe imei nummer, anders blijf je betalen voor een toestel dat je niet meer hebt en ben je voor je nieuwe alsnog onverzekerd! Je mag er niet van uit gaan dat ProAssist dat voor je regelt..
dit doen ze blijkbaar wel... ik zal het naderhand nog checken maar ik ga er vanuit dat het gewoon goed is
  #472  
Oud 08-09-10, 10:18
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robbor Bekijk bericht
Daar heb je het mis, bij het afsluiten van de verzekering stond nadrukkelijk vermeld dat er een iPhone geleverd zou worden als leentoestel.

De eerste keer dat ik gebruik maakte van de service was toen ik mijn mobiel na een week al moest terugsturen wegens een defect dat al aanwezig was, hiervoor kreeg ik een iPhone leentoestel.

Nu echter, zijn alle mensen op vakantie en houden de telefoons wat langer bij zich omdat ze die niet om kunnen ruilen, en daar horen veel iPhones bij.

Het bedrijf mag dan wel problemen hebben met het leveren van iPhones, maar dat mag nooit het probleem van de klant zijn, helemaal niet als er nadrukkelijk gezegd werd dat er gezorgd werd voor een iPhone.

Ik vind het idioot om te zeggen "Ik denk dat je blij mag zijn dat je gebruik kunt maken van een leentoestel." Want daar beginnen de problemen, dat mensen als makke lammetje genoegen nemen met inferieure service waar je wel degelijk veel geld voor neerlegt.

Ja veel geld, want 7,95 per maand, zoveel kost mijn brand, glas en rechtsbijstandverzekering niet eens.

Denk asjeblieft eens na voor je ongefundeerd berichten plaatst die mij vertellen dat ik blij moet zijn met een bedrijf dat je naait waar je bij staat.
Beste Robbor,

Ik heb nog even mijn Papieren van Pro-assist nagekeken. Hierin staat niks vermeld over dat je hetzelfde toestel als leentoestel krijgt. Dus ook niet een Iphone. Als dat gemeld is bij de T-mobile winkel, dan zijn deze waarschijnlijk verkeerd ingeligd.

Ik denk daarnaast niet dat Pro-assist ondermaats is. Ze zorgen er voor dat je een goedwerkend leentoestel krijgt. Als je een defecte krijgt kun je voor de volgende dag een nieuwe krijgen. Deze is vaak dan ook gloednieuw. Hierbij kun je aangeven of je een smartphone wilt of niet.

Over de levertijd van Iphones zullen ze waarschijnlijk zelf ook niet blij mee zijn. Daarnaast hebben ze het recht om je een gelijkwaardig ander toestel aan te bieden. Wij allen als Iphone bezitters zullen iets anders dan een Iphone niet als gelijkwaardig beschouwen. Maar in theorie is een Samsung Galaxy, Blackberry en dergelijke toestellen een gelijkwaardig toestel.

Wij als klant bij Pro-assist hoeven hier echter niet mee akkoord te gaan. Daar staat dan tegenover dat je wel langer moet wachten. Hierin is niks tegen de regels. Aangezien hun grootste groep Iphone bezitters is, duurt het dan ook langer voor het leveren van toestellen.

Groet,
Daan
  #473  
Oud 08-09-10, 10:34
Robbor Robbor is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani538 Bekijk bericht
Beste Robbor,

Ik heb nog even mijn Papieren van Pro-assist nagekeken. Hierin staat niks vermeld over dat je hetzelfde toestel als leentoestel krijgt. Dus ook niet een Iphone. Als dat gemeld is bij de T-mobile winkel, dan zijn deze waarschijnlijk verkeerd ingeligd.

Ik denk daarnaast niet dat Pro-assist ondermaats is. Ze zorgen er voor dat je een goedwerkend leentoestel krijgt. Als je een defecte krijgt kun je voor de volgende dag een nieuwe krijgen. Deze is vaak dan ook gloednieuw. Hierbij kun je aangeven of je een smartphone wilt of niet.

Over de levertijd van Iphones zullen ze waarschijnlijk zelf ook niet blij mee zijn. Daarnaast hebben ze het recht om je een gelijkwaardig ander toestel aan te bieden. Wij allen als Iphone bezitters zullen iets anders dan een Iphone niet als gelijkwaardig beschouwen. Maar in theorie is een Samsung Galaxy, Blackberry en dergelijke toestellen een gelijkwaardig toestel.

Wij als klant bij Pro-assist hoeven hier echter niet mee akkoord te gaan. Daar staat dan tegenover dat je wel langer moet wachten. Hierin is niks tegen de regels. Aangezien hun grootste groep Iphone bezitters is, duurt het dan ook langer voor het leveren van toestellen.

Groet,
Daan
Dag Daan,

Ik denk toch dat we dan op een ander moment een contract hebben getekend, want in mijn papieren staat het namelijk wel vermeld.

Gelijkwaardig is natuurlijk een ruim begrip, aangezien een telefoon met iOS vervangen moet worden met een andere telefoon die draait op iOS. Dan is het gelijkwaardig, de apps die ik gebruik op mijn telefoon, maken het voor mij iets wat ik dagelijks gebruik en waar ik ook mijn zaken mee doe als ik onderweg ben.

Een telefoon met windows mobile of android kan dus nooit gelijkwaardig zijn. We verzekeren een toestel, en niet per se een telefoon.

Het zou het zelfde zijn als ik mijn Macbook verzeker en er een Dell voor terugkrijg om te lenen, ook daar werken andere programma's op.

Ik snap heel goed dat ProAssist problemen heeft met het leveren van iPhones, maar dat is een risico dat het bedrijf neemt, als zij dus niet kunnen leveren wat ze beloofden, dan hoef ik er geen medelijden mee te hebben en heb ik alle recht tot klagen.

Als ik mijn klanten niet lever wat zij verwachten, dan zijn zij ook niet blij.

Maar we wachten " geduldig " af.
  #474  
Oud 08-09-10, 13:58
ninacollins ninacollins is offline
• iOS 6.0.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bussum
Berichten: 21
Standaard Overlapping verzekering

Hai allen,

Ik kom er niet uit in de AV van Pro Assist. Misschien kunnen jullie mij helpen?

Op dit moment ben ik in het bezit van een 3G. In oktober mag ik verlengen (hij loop in febr. 2011 af). Ik heb een iPhone 4 in de bestelling staan. Vandaag mijn telefoon laten vallen, hele scherm onder de barsten. Ik wil PA bellen, om te kijken of ze het kunnen maken. Echter, ik weet zeker dat ik niet vøør 16 oktober een nieuw toestel van ze krijg. Dus op 16 oktober heb ik een iPhone 4 en officieel nog een 3G/vergelijkbaar toestel van ze tegoed. Kan iemand mij uitleggen wat er gebeurt als ik op 16 oktober naar PA bel en mijn polis wil laten aanpassen naar die van een iPhone 4, terwijl er nog een order in hun systeem staat?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik wil uiteraard een nieuwe iPhone hebben, ook al heb ik op 16 oktober de 4 ook al binnen.

Groetjes, Nina
  #475  
Oud 08-09-10, 14:00
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard

Deze opsturen en verzekering doorbetalen. Wanneer je de nieuwe telefoon krijgt een dubbele verzekering afsluiten.
Zodra je je 3g of vervanging hebt kan je al dan niet er voor kiezen die verzekering stop te zetten.
  #476  
Oud 08-09-10, 14:03
ninacollins ninacollins is offline
• iOS 6.0.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bussum
Berichten: 21
Standaard

Eigenlijk is het dus beter om nu de telefoon op te laten halen en pas de nieuwe 4 bestellen als ik weet wanneer ik mijn 3G terug krijg, een nieuwe krijg van PA? Dan heb ik iig geen dubbele verzekeringskosten.
  #477  
Oud 08-09-10, 14:05
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard

Beter nog, ik zou de bestelling van je iphone 4 voorlopig opschorten, want zoals je in dit topic kan lezen zijn er veel mensen met een 3g die een 4 als vervanging krijgen. Dan heb je ook geen dubbele kosten en kan je een goedkoper sim-only abo nemen.
  #478  
Oud 08-09-10, 14:50
DirkieB DirkieB is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Zaandam
Berichten: 14
Standaard

Zo daar istie dan! iPhone 4 ontvangen! Alleen geen microsim ... dus ik ga nog even bellen. Zo kan ik mijn telefoon niet activeren!
  #479  
Oud 08-09-10, 15:54
Rudy7002 Rudy7002 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DirkieB Bekijk bericht
Zo daar istie dan! iPhone 4 ontvangen! Alleen geen microsim ... dus ik ga nog even bellen. Zo kan ik mijn telefoon niet activeren!
of je kijkt even op you tube..... knip je eigen sim wat kleiner en klaar......
  #480  
Oud 08-09-10, 15:58
YvoStaudt YvoStaudt is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Twente
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy7002 Bekijk bericht
of je kijkt even op you tube..... knip je eigen sim wat kleiner en klaar......
Beetje kansloos je eigen simkaart verknippen. Je kunt veel beter even naar de lokale telefoonboer en die kan voor je een microsim regelen. Als je T-mobile hebt kun je zo naar de winkel, ze liggen daar klaar. <- heb ik ook gedaan, werkt perfect, je krijgt een nieuw kaartje en die moeten zij activeren en klaar is kees!
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:14.